Zolang je niet door de douane hoeft niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:17 schreef MaJo het volgende:
Ik kom er net achter dat mijn paspoort al 3 dagen verlopen is![]()
ben Ik nu de sjaak?
utreg, precies in het midden dusquote:Op woensdag 21 april 2010 11:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het in Amsterdam of meer bij je ouderlijk huis?
moet me zo legitimeren. Heb inderdaad ook een rijbewijs, maar het is gewoon zo domquote:Op woensdag 21 april 2010 12:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met wat? Zelfs als je vandaag op vakantie zou gaan, dan zou je bij de douane een nooddocument aan kunnen vragen(dat kost je 2x de paspoortkosten). Maar bij het openen van een bankrekening zouden ze nog wel eens moeilijk kunnen doen.
-edit- trouwens, je hebt een rijbewijs.
Valt best mee...behalve als je je bedenkt dat je hem een paar maanden geleden nog gebruikt hebtquote:Op woensdag 21 april 2010 12:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
moet me zo legitimeren. Heb inderdaad ook een rijbewijs, maar het is gewoon zo dom
ik wist ook wel dat hij ergens nu zou verlopen maar je kent me hequote:Op woensdag 21 april 2010 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Valt best mee...behalve als je je bedenkt dat je hem een paar maanden geleden nog gebruikt hebt
Het helpt natuurlijk als je duizend jaar wachttijd hebt staan. Anders gewoon minder kieskeurig wordenquote:Op woensdag 21 april 2010 09:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat gaat vaak nog vrij snel hoor. Vooral midden in de zomer veel reageren!
Jaquote:Op woensdag 21 april 2010 12:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik wist ook wel dat hij ergens nu zou verlopen maar je kent me he
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:49 schreef Etcetera het volgende:
Ik begon op een gegeven moment te denken vandaag 'waar ben ik in godsnaam mee bezig met dit afstuderen'. Dat het me niet zou lukken, dat ik muurvast zit, dat ik niet weet hoe ik verder moet. En toen gedacht dat het me dan sowieso niet zou lukken, en dat ik gewoon aan de slag moet gaan. Hopen dat dat werkt, voelt wel beter
Goede verandering van instelling. Nu nog denken dat het je wél gaat lukken.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:49 schreef Etcetera het volgende:
Ik begon op een gegeven moment te denken vandaag 'waar ben ik in godsnaam mee bezig met dit afstuderen'. Dat het me niet zou lukken, dat ik muurvast zit, dat ik niet weet hoe ik verder moet. En toen gedacht dat het me dan sowieso niet zou lukken, en dat ik gewoon aan de slag moet gaan. Hopen dat dat werkt, voelt wel beter
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:59 schreef Etcetera het volgende:
PvA is hardcopy ingeleverdNog geen mail over gehad, maar er is een kans dat ik even in het postvak van m'n begeleider moet gaan kijken. Ben nu daadwerkelijk waar bezig
Klinkt goedquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ontbijt altijd.![]()
Lunch heb ik meestal geen tijd voor. Eet vaak dan m'n appel ofzo. En dan 's middags, als ik weer thuis ben weer brood. Heb in elk geval nooit brood mee. Soms -tegenwoordig regelmatig- eet ik wel een bagel met mozzarella en pesto op het station.
'Who the X is Alice' was ook een schijtnummer.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:03 schreef B.ertha het volgende:
http://www.kroegpagina.nl/gompie/index.htm
Dat is bij ons tegenover, ik kan er zo naar kijkenHet heet nu alleen anders en is echt een schijtclub
BBQ-tijdquote:Op woensdag 21 april 2010 13:42 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kreeg vanmorgen een mailtje van FC Twente twan is bij de TwenteKidsClub dat ze op 2 mei het stadion open gooien en de wedstrijd live op een scherm laten zien. Lijkt me hartstikke leuk voor Twan, dus vanmiddag maar even kaartjes kopen.
Ja, als het zulk goed weer wordtquote:
Er is zoiezo iemand die bij ons thuis een feestje heeft die dag. Is het Twan niet, dan Peace. De één is voor Twente de andere voor Ajax.. Maar ik denk niet dat Peace naar het terras in Enschede gaat als Ajax kampioen wordt.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, als het zulk goed weer wordt
Of terrastijd..wat je wil
Alweer ja. Vorige keer dankzij de hoofddoeken.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:03 schreef Etcetera het volgende:
Samaranch is overleden en in Frankrijk komt een volledig burka-verbod. Het laatste kon wel eens rellen gaan veroorzaken denk ik.
Roteren in een videobewerkingsprogramma. Het is wel een pain in the ass.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:10 schreef Soempie het volgende:
Aargh, ik heb weer eens een video opgenomen, die op z'n kant staat nu. Hoe krijg ik hem recht?
Op nu.nl staat dat Sarkozy een wetsvoorstel heeft ingediend, dat is nog wel wat anders dan dat het verbod er komt, toch?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:03 schreef Etcetera het volgende:
Samaranch is overleden en in Frankrijk komt een volledig burka-verbod.
Mijn eerste reactie is 'beeld kantelen' maar dat is te logisch zekerquote:Op woensdag 21 april 2010 14:10 schreef Soempie het volgende:
Aargh, ik heb weer eens een video opgenomen, die op z'n kant staat nu. Hoe krijg ik hem recht?
Je kunt er de klok praktisch op gelijk zettenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alweer ja. Vorige keer dankzij de hoofddoeken.
Hmm ik spamde even door wat ik hier iemand hoorde zeggenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:13 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Op nu.nl staat dat Sarkozy een wetsvoorstel heeft ingediend, dat is nog wel wat anders dan dat het verbod er komt, toch?
Ik kijk wel met m'n hoofd schuin.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Roteren in een videobewerkingsprogramma. Het is wel een pain in the ass.
http://www.nu.nl/buitenla(...)l-verbod-boerka.htmlquote:Op woensdag 21 april 2010 14:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hmm ik spamde even door wat ik hier iemand hoorde zeggenHeb verder niets gecheckt
Komt er waarschijnlijk dus wel doorheen, tenzij ze nog gaan zeuren over inhoudelijke dingen, vinden dat het niet ver genoeg of juist te ver gaat. Maar de rellen worden dus nog even uitgesteld.quote:Het wetsontwerp wordt komende maand besproken in het kabinet. In het parlement is er een ruime meerderheid voor een algeheel verbod.
Ik vind het enorm vervelend om iemand ogen niet te kunnen zienquote:Op woensdag 21 april 2010 14:20 schreef Etcetera het volgende:
Overigens ben ik niet voor burka's, neit dat ik er ooit iemand in eentje heb zien lopen maar ik vind het al irritant als ik met iemand praat die z'n spiegelende zonnebril niet afzet, burka is 10x zo erg wat dat betreft.
Oh ook een leuke is http://tiny.cc/qoerm, in 2011 moet je alle cookies toestemming geven. Dat werkt toch voor geen meter
quote:Donderdag vliegt Ryanair nog niet tussen Ierland en Groot-Brittannië. Passagiers die daar naartoe willen, kunnen ook makkelijk per boot of met de bus reizen.
Doet me denken aan de Top Gear aflevering waarin de mannen de oversteek met een omgebouwde auto dedenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:27 schreef De_Hertog het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)tra-vluchten-in.html
[..]
[ afbeelding ]
Is daar geen hulplijn voor?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:37 schreef iamredleader het volgende:
Ben trouwens telefoon-moe voor de dag. Heb zeker 40 telefoontjes gepleegd sinds de lunch, allemaal leuke belletjes, maar inmiddels hoef ik niet meer zo nodig
Dat dreunt zo in je kop als je toch al een bonkende kop hebt dan...quote:Op woensdag 21 april 2010 13:34 schreef Etcetera het volgende:
Voor comazuipen vind ik 'There ain't no party like an alcoholic party' toepasselijker
Te laat geëdit...quote:Op woensdag 21 april 2010 15:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Oeps ...![]()
Waarvoor word je gekroond?
quote:Op woensdag 21 april 2010 15:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is daar geen hulplijn voor?
Ik wil hem nog wel even aanpassen hoor.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Te laat geëdit...
Mijn kies wordt gekroond...
Het 'dit gebeurd' virus heeft heel Nederland al te pakken, er is geen ontkomen aanquote:Op woensdag 21 april 2010 15:28 schreef Etcetera het volgende:
Het ik wordt virus heeft MM ook bereikt
quote:Op woensdag 21 april 2010 15:38 schreef MaJo het volgende:
Ik Heb een huis ik heb een huis ik heb een huis!!!
quote:Op woensdag 21 april 2010 15:38 schreef MaJo het volgende:
Ik Heb een huis ik heb een huis ik heb een huis!!!
Volgens mij is het een bug in Windows...quote:Op woensdag 21 april 2010 15:28 schreef Etcetera het volgende:
Het ik wordt virus heeft MM ook bereikt
Met enthousiasme ontvangen?quote:Op woensdag 21 april 2010 15:56 schreef B.ertha het volgende:
Ik zoek een vertaling voor 'approve' tussen goedkeuren en toejuichen in (dus niet neutraal, maar ook niet te positief). En het is belangrijk want het komt in een definitie in mijn thesisWie helpt mij?
Ik ken de context niet, dus dan is het ook wat lastig...quote:Op woensdag 21 april 2010 16:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat vind ik ook vrij positief. Ik heb nu aanmoedigen, maar ik ben nog niet tevreden..
Precies, geef de hele zin eens. Sowieso is er lang niet altijd een woord voor precies dat niveau dat je graag zou willen uitdrukken..quote:Op woensdag 21 april 2010 16:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken de context niet, dus dan is het ook wat lastig...
pics volgenquote:Op woensdag 21 april 2010 15:44 schreef iamredleader het volgende:
Pics cq link cq pm met meer info?
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:07 schreef MaJo het volgende:
pics volgenhet is 2 verdiepingen, 4 kamers, in totaal 63m2, plus een vliering daarboven. Keuken, badkamer en toilet komen er nieuw in. Het pand is namelijk onlangs opgerold als wietplantage
alles wordt dus opnieuw gestuct en opgeknapt
duurt alleen nog ruim een maand voor ik erin kan
Dat is nog eens handig, een kant en klare wietplantage maar dan opgeknapt!quote:Op woensdag 21 april 2010 16:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
pics volgenhet is 2 verdiepingen, 4 kamers, in totaal 63m2, plus een vliering daarboven. Keuken, badkamer en toilet komen er nieuw in. Het pand is namelijk onlangs opgerold als wietplantage
Ok dus we noteren 22 mei voor de housewarming ('zelf een stoel meenemen')?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zou waarderen passen in deze context? Zijn er mensen die het zouden waarderen als je...quote:Op woensdag 21 april 2010 16:09 schreef B.ertha het volgende:
Het is een standaardzin die toe te passen is in meerdere situaties, maar hij gaat zo:
Are there any groups or people who would approve of you voting/purchasing/....
Goedkeuren is op zich wel goed, maar ik vind het te neutraal, alsof je toestemming nodig hebt.
Misschien staat hier wat tussen? http://www.mijnwoordenboek.nl/engels/synoniemEN.php?woord=approvequote:Op woensdag 21 april 2010 16:09 schreef B.ertha het volgende:
Het is een standaardzin die toe te passen is in meerdere situaties, maar hij gaat zo:
Are there any groups or people who would approve of you voting/purchasing/....
Goedkeuren is op zich wel goed, maar ik vind het te neutraal, alsof je toestemming nodig hebt.
Scherp +1quote:Op woensdag 21 april 2010 16:18 schreef De_Hertog het volgende:
MaJo, proficiat met je mooie nieuwe drugspand. Let goed op dat je niet de stroomrekning van de vorige bewoners krijgt.
Nu: Er zijn groepen mensen die het zouden aanmoedigen als ik een hybride auto zou kopen (eens-oneens).quote:Op woensdag 21 april 2010 16:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zou waarderen passen in deze context? Zijn er mensen die het zouden waarderen als je...
Dat klinkt niet verkeerd. Twee etages is sowieso lekker, dan kan je een hoop zaken 'boven' houden...quote:Op woensdag 21 april 2010 16:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als de originele Engelse zin ' There are people who would approve if I buy a hybrid' was dan is waarderen denk ik goed en goedkeuren misschien zelfs toch beter, want volgens mij zit in het Engels in 'approve' ook een vrij positieve ondertoon. Maar voor dit soort subtiele verschillen moet je het misschien in TTK gaan proberenquote:Op woensdag 21 april 2010 16:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nu: Er zijn groepen mensen die het zouden aanmoedigen als ik een hybride auto zou kopen (eens-oneens).
Dan: Er zijn groepen mensen die het zouden waarderen als ik een hybride auto zou kopen (eens-oneens).
(het zijn hybride auto's, maar daar gaat het niet om, want het onderzoek moet uiteindelijk gaan om 'groene' producten in het algemeen)
Heb ik altijd al willen hebbenquote:Op woensdag 21 april 2010 16:20 schreef MadMaster het volgende:
En een niet nader te noemen soort plantje...
Die tappen het meestal toch af van de buren of iets dergelijks...quote:Op woensdag 21 april 2010 16:18 schreef De_Hertog het volgende:
MaJo, proficiat met je mooie nieuwe drugspand. Let goed op dat je niet de stroomrekning van de vorige bewoners krijgt.
...en als je nog een huisdier zoekt, misschien weet PS nog wel wat.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En een niet nader te noemen soort plantje...
Graag gedaanquote:Op woensdag 21 april 2010 16:21 schreef B.ertha het volgende:
Ik stel het in ieder geval op prijs dat jullie helpen, maar het is heel moeilijk om te helpen als je er niet in zit, dat weet ik. En ik ben een pietje precies. Ik denk dat ik voor aanmoedigen ga of Hertog's waarderen als er verder geen alternatieven meer komen.
Heb de nieuwe kweek net buiten gezet...quote:Op woensdag 21 april 2010 16:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Heb ik altijd al willen hebben
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:22 schreef De_Hertog het volgende:
...en als je nog een huisdier zoekt, misschien weet PS nog wel wat.
Het gaat mij ook helemaal niet om wat er moet gebeuren met die plant, gewoon zo'n mooi plantje ergens in huis hebben, meer nietquote:Op woensdag 21 april 2010 16:22 schreef MadMaster het volgende:
Heb de nieuwe kweek net buiten gezet...
'goedkeuren'quote:Op woensdag 21 april 2010 16:21 schreef B.ertha het volgende:
Ik stel het in ieder geval op prijs dat jullie helpen, maar het is heel moeilijk om te helpen als je er niet in zit, dat weet ik. En ik ben een pietje precies. Ik denk dat ik voor aanmoedigen ga of Hertog's waarderen als er verder geen alternatieven meer komen.
Ik zou gaan voor 'waarderen'...quote:Op woensdag 21 april 2010 16:21 schreef B.ertha het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |