In huis zou ik ze niet plaatsen, de geur is behoorlijk.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het gaat mij ook helemaal niet om wat er moet gebeuren met die plant, gewoon zo'n mooi plantje ergens in huis hebben, meer niet
pwnd by the serverquote:Op woensdag 21 april 2010 16:23 schreef De_Hertog het volgende:
Grr. Zit hier op de server te werken via RDC en daar staat de systeemklok blijkbaar voor. En ik maar denken dat ik over een kwartiertje mocht gaan.
quote:Op woensdag 21 april 2010 15:38 schreef MaJo het volgende:
Ik Heb een huis ik heb een huis ik heb een huis!!!
Ik heb een mooi balkonnetje, op het westen nog welquote:Op woensdag 21 april 2010 16:24 schreef MadMaster het volgende:
In huis zou ik ze niet plaatsen, de geur is behoorlijk.
Maar in de tuin en op het dakterras doen ze het goed tegen de muggen...
Voor zo'n 4 Euro kan je hele leuke kleine plantjes kopen, die dan tot halve bomen kunnen opgroeien als je ze goed verzorgd en vooral veel licht geeft...quote:Op woensdag 21 april 2010 16:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb een mooi balkonnetje, op het westen nog wel
quote:Op woensdag 21 april 2010 15:38 schreef MaJo het volgende:
Gewoon bij de Intratuin?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor zo'n 4 Euro kan je hele leuke kleine plantjes kopen, die dan tot halve bomen kunnen opgroeien als je ze goed verzorgd en vooral veel licht geeft...
Mjah, ik had gehoopt dat je er wel eentje voor mij zou hebbenquote:Op woensdag 21 april 2010 16:36 schreef MadMaster het volgende:
Zegeltjes erbij?
Dat dus niet, maar de meeste growshops zijn je graag van dienst...
Ik heb er momenteel maar 4 staan, zijn afkomstig uit een binnenplantage (uit het huis van MaJo misschien wel...quote:Op woensdag 21 april 2010 16:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, ik had gehoopt dat je er wel eentje voor mij zou hebben![]()
Trouwens, ik ga iets eerder naar huis![]()
![]()
Tijd om in juni te klussen?quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:53 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat krijg je, als je om klussers vraagt.
Hopelijk komen de vorige bewoners niet nog hun uh 'post' ophalen. Wbv's zijn meestal niet zo snel nee, wij hebben in Zeist 4 weken ofzo moeten wachten tot we uberhaupt wat hoorden over onze nummer 3 positie. Wat gunstig uitpakte, want nummer 1 en 2 hadden 't inmiddels opgegevenquote:Op woensdag 21 april 2010 16:42 schreef MaJo het volgende:
Thanks allemaal!
@zebaz, het zou nog minstens een maand duren dus de woningbouw kennende kan ik er dan ergens in september in ofzo
Vind het wel gaaf een oude wietplantageHad op de straat gegoogled en zag toen al dat er een plantage opgerold was, nooit over nagedacht dat het dit huis zou kunnen zijn
Hoe moet ik hier nou op reagerenquote:
Vloeren kosten nogal wat ja, vooral als je een nieuwe wiltquote:Moet overal nog vloer in, dat gaat me wel een duit kostenMaar kan er wel weer gave feesten geven
Ik mag hopen van niet neequote:Op woensdag 21 april 2010 16:58 schreef zebaz het volgende:
[..]
Hopelijk komen de vorige bewoners niet nog hun uh 'post' ophalen. Wbv's zijn meestal niet zo snel nee, wij hebben in Zeist 4 weken ofzo moeten wachten tot we uberhaupt wat hoorden over onze nummer 3 positie. Wat gunstig uitpakte, want nummer 1 en 2 hadden 't inmiddels opgegeven
Ik dacht aan iets als Tuurlijk!quote:Op woensdag 21 april 2010 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe moet ik hier nou op reageren
Daarom denk ik ook aan jouquote:Ik kan in ieder geval veel tegenwoordig
De eerste week gaat niet het, dat weet je
Mijn moeder heeft het over een paar duizend euroquote:Vloeren kosten nogal wat ja, vooral als je een nieuwe wilt
Positief ontvangen zou ook nog kunnenquote:Op woensdag 21 april 2010 16:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
'goedkeuren'
'steunen'
anyway, ik ben weg
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:58 schreef zebaz het volgende:
[..]
Hopelijk komen de vorige bewoners niet nog hun uh 'post' ophalen. Wbv's zijn meestal niet zo snel nee, wij hebben in Zeist 4 weken ofzo moeten wachten tot we uberhaupt wat hoorden over onze nummer 3 positie. Wat gunstig uitpakte, want nummer 1 en 2 hadden 't inmiddels opgegeven
Nee niet meerquote:Op woensdag 21 april 2010 17:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Woon je in Zeist? Dat wist ik niet! Welke wijk?
Een vloer die niet veel langer dan een jaar of 5 hoeft mee te gaan hoeft niet veel meer te kosten dan een tientje per m2...quote:Op woensdag 21 april 2010 17:47 schreef MaJo het volgende:
Mijn moeder heeft het over een paar duizend euroMaar dat zal toch wel meevallen?
Ik hou het bij "bèèèèst"quote:
Ik vind het prima hoorquote:Daarom denk ik ook aan jouEn de eerste week van juni gaat niet lukken, maar dan kunnen we daarna meteen door
Ik zou zeggen dat je er geen 10 jaar in gaan zitten dus ik zou gaan voor een kliklaminaatje van de Gamma. Dat is zo gelegd, je kunt het eventueel meenemen naar een ander huis(kleine kamertjes).quote:Mijn moeder heeft het over een paar duizend euroMaar dat zal toch wel meevallen?
Vloerbedekking is inderdaad goedkoper, en lekker warm onder je voeten..maar ook verschrikkelijk snel vies.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als je eiken wilt wel ja
Met vloebekking van leen bakker ben je goedkoper uit.
1000 euro ben je idd zo kwijt voor een nieuwe vloer.
Ik ook, vanaf mijn nulde tot achtste of negendequote:Op woensdag 21 april 2010 18:02 schreef zebaz het volgende:
[..]
Nee niet meerMaar heb twee jaar in Couwenhoven gewoond.
Huis of flat? Wij woonden in flat '10'.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ook, vanaf mijn nulde tot achtste of negende. Vond het destijds prima wonen
Verwarming zal wel dik in orde zijn, net als de verlichting, de isolatie en de stroomvoorziening.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:11 schreef Nembrionic het volgende:
Heb je wel dubbel glas? En wat voor verwarming heb je?
Nou, als een drugspand ontruimd wordt, dan gaat alles eruitquote:Op woensdag 21 april 2010 18:12 schreef zebaz het volgende:
[..]
Verwarming zal wel dik in orde zijn, net als de verlichting, de isolatie en de stroomvoorziening.
Dat was ik...quote:Op woensdag 21 april 2010 18:15 schreef Nembrionic het volgende:
En volgens je eigen zeggen is de stroomvoorziening waarschijnlijk via de buren geregeld![]()
Huis, in het 61-gedeelte bij de Weteringweg in de buurtquote:Op woensdag 21 april 2010 18:12 schreef zebaz het volgende:
[..]
Huis of flat? Wij woonden in flat '10'.
Het zal geen sfeerverlichting zijnquote:Op woensdag 21 april 2010 18:12 schreef zebaz het volgende:
[..]
Verwarming zal wel dik in orde zijn, net als de verlichting, de isolatie en de stroomvoorziening.
Ik haat het als verrassingen verpest wordenquote:Op woensdag 21 april 2010 18:19 schreef MadMaster het volgende:
Zat ik me net te verheugen om bij wijze van verrassing met mw. MM richting strand te rijden en daar wat te gaan eten, komt ze net thuis en verteld dat haar broer straks langs komt...
Pizzaboer maar gebeld...
quote:
Ik ook, had wel trek in een hapje bij ondergaande zon...quote:Op woensdag 21 april 2010 18:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik haat het als verrassingen verpest worden
Ik keek eerst verkeerd en dacht dat de temperatuur ging oplopen van 5 graden naar 10 graden naar 25 graden naar 50 gradenquote:
Congrats !quote:Op woensdag 21 april 2010 15:38 schreef MaJo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |