Daarvoor ga je wel helemaal naar A'dam inderdaad.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gewoon zijstraatje waar een dj uit het raam draait
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:16 schreef Chai het volgende:
Boe.Lekker pittig en vlot hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILER: Vlot, vlotter, vlotstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:17 schreef Chai het volgende:
[..]Wijsvingerringen.SPOILER: Vlot, vlotter, vlotstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:16 schreef Chai het volgende:
Boe.lekker die hanenkam penetreren met mijn gelidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Ja, eigenlijk wel. Paar goede dj's, hoop vrienden die gaan, onder invloed helemaal naar de kanker gaan en nog naar de hoeren.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:14 schreef Bragi het volgende:
[..]
Daarvoor ga je wel helemaal naar A'dam inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:22 schreef Allure_ het volgende:
"Dragon is my name"
Dus jij vindt draken mooi, he?quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:24 schreef Lakitu het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je er een?quote:
Gekke meid.quote:
Ik weet genoeg.quote:
Ha, ik zal er zelf nooit voor betalenquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:23 schreef Crack_ het volgende:
betalen voor seks?
Ja. Een Canadese Kromstaart. En over een maand krijg ik mijn nieuwe snoepie. :$quote:
Ja, hoor.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat nou gek. Is toch lekker, een wijntje?
quote:
quote:
quote:
quote:
wtf sinds wanneer heeft die dikke memmen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:35 schreef Bragi het volgende:
http://mokkelboulevard.we(...)/paris-hilton-2.html
Ik weet nog hoe Chai tegen mij zei:quote:
quote:
Whehe, heb je 'm gemeet?quote:
Je typte "zij".quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik weet nog hoe Chai tegen mij zij:
"Heeft die gast genoeg inham om Zotheid te zijn?"
En toen wees ze naar hem
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:35 schreef Bragi het volgende:
http://mokkelboulevard.we(...)/paris-hilton-2.html
Lelijke hoer.quote:
BobbyBquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Die Chinees krijgt het er warm van.
Mensen die iets met een fokker gehad hebbenquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen die fokkers hebben gezien in het echt
Inderdaad.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Nouhou.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mensen die iets met een fokker gehad hebben
Sowieso, mensenquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:40 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Flikker ik ben geen fokker. Fokster heet zoiets.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:42 schreef Mozy het volgende:
[..].
Weet ik toch, alhoewel je best wel gespierd bent, en mannelijk.WTF HEB JIJ IETS MET CHAI GEHAD?!?!!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
NEE DAT LIJKT MAAR ZO.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
WTF HEB JIJ IETS MET CHAI GEHAD?!?!!?
Dat is gewoon een beroep hoor.quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:45 schreef Crack_ het volgende:
Maar jullie denken nu dat die vraag serieus was?
3 KWARTIER LANG, EN WE ZATEN NAAST ELKAAR EN WE HEBBEN ZELFS GEPRAAT.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:45 schreef Mozy het volgende:
BOH! IK HEB OOIT MET CRACK_ IN DE BUS GEZETEN!
Mensen die hebben meegedaan aan falende realityprogramma's.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:45 schreef Mozy het volgende:
BOH! IK HEB OOIT MET CRACK_ IN DE BUS GEZETEN!
De bedoeling maakt niet uit, de uitkomst was een glimlach.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:45 schreef Crack_ het volgende:
Maar jullie denken nu dat die vraag serieus was?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:45 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mensen die hebben meegedaan aan falende realityprogramma's.
Weet ik toch, ik maak maar een grapje. Ik ben zelf Pokémon Fokker.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is gewoon een beroep hoor.
Hoe wou je het dan noemen? Professioneel vermeerderaar?
Dan is het goedquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
De bedoeling maakt niet uit, de uitkomst was een glimlach.
JA, EN IK WEET NOG ZELFS WELKE DAG DAT WAS.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
3 KWARTIER LANG, EN WE ZATEN NAAST ELKAAR EN WE HEBBEN ZELFS GEPRAAT.
Dat heet gewoon honderd over negen, knurft.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
JA, EN IK WEET NOG ZELFS WELKE DAG DAT WAS.
12 maart om 20 voor 11 savond's
Ik weet ook nog wel wat ik deed, ik tikte je volgens mij aan en toen zei je hoi en toen zei ik "Hoi hoe ging het?"quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
JA, EN IK WEET NOG ZELFS WELKE DAG DAT WAS.
12 maart om 20 voor 11 savond's
Ja.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet ook nog wel wat ik deed, ik tikte je volgens mij aan en toen zei je hoi en toen zei ik "Hoi hoe ging het?"
Toch?
En ik weet nog dat ik 3 meter omhoog moest kijken!
Jij noemt jezelf baas.quote:
Ik ben heel slecht met tijden, alhoewel een klasgenoot ooit van mij zei: "Het is nu toch 5, over kwart over 3?"quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:47 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat heet gewoon honderd over negen, knurft.
Ja ik ook, ik had afscheid moeten nemenquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja.Het was wel grappig, en een beetje sad.
Ik had die dag ook afscheid moeten nemen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik had afscheid moeten nemen.
Overigens, hebben we het over jullie allemaal gehad.
je kakamoederquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:49 schreef Buzzkill het volgende:
Wat zijn jullie kaka sad.
"Opper" en "baas". What are you? LIKE 13?!?!?
O RLY?!quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik had die dag ook afscheid moeten nemen.
En inderdaad, we hebben het over iedereen gehad.
Maar mijn afscheid was maar tijdelijkquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik had die dag ook afscheid moeten nemen.
En inderdaad, we hebben het over iedereen gehad.
HA IK NOEM MEZELF WILLFERRELL, WAT WAT WAT WAT WIL JE DOEN DAN.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jezelf uberhaupt iets noemen, dat mag alleen ik.
Ik heb Laki gemeet, beat that.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb De_Ananas, reetveter en afcajos gemeet, beat that
Je vergeet er een.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik weet waar je woont godverdomme.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:50 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
HA IK NOEM MEZELF WILLFERRELL, WAT WAT WAT WAT WIL JE DOEN DAN.
Dat van mij was ook niet voor altijd hoor.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar mijn afscheid was maar tijdelijk.
Serieus, dat dat 12 maart was. Het gaat echt te snel joh
.
pardonquote:
Nee, "kaka sad" dan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:49 schreef Buzzkill het volgende:
Heroinjunkquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wie dan?
Ik vergeet er wel meer hoor
Moet je poepen ofzo met je 'kaka'?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:49 schreef Buzzkill het volgende:
Het komt allemaal goedquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat van mij was ook niet voor altijd hoor.![]()
En inderdaad, de afgelopen paar weken gaan snel.
Dat wil ik niet eens beaten.quote:
17.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:49 schreef Buzzkill het volgende:
Okay, wie is het.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:52 schreef Buzzkill het volgende:
NG. Jonge.!
Altijd degene die zegt dat het je niks boeit als het om internetz fame gaat. Maar toch doe je altijd mee en vindt je het wel belangrijk.
Hij flipte helemaal toen ik 'm eerst in kaste 2 had gezet he.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:52 schreef Buzzkill het volgende:
NG. Jonge.!
Altijd degene die zegt dat het je niks boeit als het om internetz fame gaat. Maar toch doe je altijd mee en vindt je het wel belangrijk.
Geeft niks, iedereen mag 3x in zijn leven een stomme fokker meeten.quote:
En die zuurpruim toch?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Waar de fuck heb jij het over?quote:
Ja daarom. Maar wel altijd zeggen dat het niks is voor hem en dat iedereen lame is die zich er druk om maakt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij flipte helemaal toen ik 'm eerst in kaste 2 had gezet he.
Als ik fok afsluit en naar buiten ga, ben ik fok alweer vergeten hoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:52 schreef Buzzkill het volgende:
NG. Jonge.!
Dan zit ik er al over heenquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geeft niks, iedereen mag 3x in zijn leven een stomme fokker meeten.
Ja maar het gaat er om. Dat als je wel op fok bent. Het wel degelijk belangrijk vindt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als ik fok afsluit en naar buiten ga, ben ik fok alweer vergeten hoorLaat me, bitch.
Mjah, dat sloeg )(%^()@#&*)_%^!@$* ook helemaal nergens op. Dat weet jij, dat weet ik.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij flipte helemaal toen ik 'm eerst in kaste 2 had gezet he.
Je bent gewoon jaloers, hoer.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:55 schreef Buzzkill het volgende:
[..]
Ja maar het gaat er om. Dat als je wel op fok bent. Het wel degelijk belangrijk vindt.
Tis toch maar internet. Dan boeit het toch niet dat het nergens op slaat.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mjah, dat sloeg )(%^()@#&*)_%^!@$* ook helemaal nergens op. Dat weet jij, dat weet ik.
Oh. WF zit hier pas een maandje, alsof hij users hier kentquote:
'Maar internet'quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:56 schreef Buzzkill het volgende:
[..]
Tis toch maar internet. Dan boeit het toch niet dat het nergens op slaat.
Denken dat ik hier een maand zit, wat voor een newfag ben je dan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh. WF zit hier pas een maandje, alsof hij users hier kent
Ja en gaat iemand mij vertellen wie hij is? :S:S:S:quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh. WF zit hier pas een maandje, alsof hij users hier kent
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:57 schreef Buzzkill het volgende:
[..]
Ja en gaat iemand mij vertellen wie hij is? :S:S:S:
Ik vind will ferrell fucking grappig enz. Krijg je props voor. Maar jou vind ik niet zo funny.quote:
nice, lekker zwervers naar buiten sturenquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:57 schreef Smart_ass het volgende:
Ja ik ben eruit. Ik word nachtreceptionist.
(K)quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga, luitjes.voor die eckte oldskool KLB-SC'ers, jwt.
Hij is niemand. Hij had een ander account dat niemand kende. En nog kent niemand 'm.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:57 schreef Buzzkill het volgende:
[..]
Ja en gaat iemand mij vertellen wie hij is? :S:S:S:
Boeiend wat jij van mij vindt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:58 schreef Buzzkill het volgende:
[..]
Ik vind will ferrell fucking grappig enz. Krijg je props voor. Maar jou vind ik niet zo funny.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij is niemand. Hij had een ander account dat niemand kende. En nog kent niemand 'm.
HA Lakitu heeft de WF Updates gemist.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij is niemand. Hij had een ander account dat niemand kende. En nog kent niemand 'm.
Zullen we verhuizen naar een SC met wat meer volwassen users?quote:
Gaarne.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zullen we verhuizen naar een SC met wat meer volwassen users?
Doe niet alsof je niet van ons houdt.quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zullen we verhuizen naar een SC met wat meer volwassen users?
yeah rightquote:
Als ouder hou je ook van je kinderen, maar daarom zijn ze nog wel kinderachtig.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doe niet alsof je niet van ons houdt.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:02 schreef Bragi het volgende:
Oké, je MOET kiezen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tussen in leven houden of afschieten?quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:02 schreef Bragi het volgende:
Oké, je MOET kiezen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt me wel relaxt eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:58 schreef wise het volgende:
[..]
nice, lekker zwervers naar buiten sturen
Paay.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:02 schreef Bragi het volgende:
Oké, je MOET kiezen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Doet me denken aan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Tussen in leven houden of afschieten?
paay, duh. Vaginaal, oraal, anaal, ik doe het bij haar.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:02 schreef Bragi het volgende:
Oké, je MOET kiezen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Better not get in my face! Or i'll drop your ass!quote:
Bij Patty denk ik altijd aan klysma's.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:02 schreef Bragi het volgende:
Oké, je MOET kiezen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Zit niet zo te paaien.quote:
quote:
2de, denk ik.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:07 schreef Lakitu het volgende:
OKE JE MOET KIEZEN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:07 schreef Lakitu het volgende:
OKE JE MOET KIEZEN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
onderquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:07 schreef Lakitu het volgende:
OKE JE MOET KIEZEN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 duhquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:07 schreef Lakitu het volgende:
OKE JE MOET KIEZEN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo herkenbaar. Alleen deze die ik nu heb is wel chiller moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:07 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb echt nog nooit een discussie gewonnen van mijn vriendin.
Schone anus dus.quote:
Haha nee ze is de chillste sowiesoquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:08 schreef Buzzkill het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Alleen deze die ik nu heb is wel chiller moet ik zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Was jij niet die persoon die zei: "Als ik naar mijn vriendin toega heb ik echt iets zovan: "Ik ga dit godverdomme winnen!" en je verslagen terug kwam?quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:07 schreef Otis2.0 het volgende:
quote:
Zorg dat jij de eerste bent die huilt. Dan win je.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:07 schreef Otis2.0 het volgende:
Eerst de bovenste, daarna de mevrouw onder.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:07 schreef Lakitu het volgende:
OKE JE MOET KIEZEN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:09 schreef BobbyB het volgende:
Is Chai hier?Chai heeft een schone anus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
likken likken likkenquote:
Otis heeft een vriendin die slimmer is dan hij.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha nee ze is de chillste sowieso. Maar je weet dat ik iedereen met zijn mond vol tanden zet, al is het Obama. Maar als ik met haar praat eindig ik altijd met 'shit, ze heeft eigenlijk wel gelijk '.
.
Dat hoef ik niet te weten.quote:
Je vergeet de laatste aanhalingstekensquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Was jij niet die persoon die zei: "Als ik naar mijn vriendin toega heb ik echt iets zovan: "Ik ga dit godverdomme winnen!" en je verslagen terug kwam?
Ja dat bedoel ik. Als ik met haar verschil van mening begin ik altijd met het idee van "BOHH DEZE KEER HEB IK ECHT GELIJKquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Was jij niet die persoon die zei: "Als ik naar mijn vriendin toega heb ik echt iets zovan: "Ik ga dit godverdomme winnen!" en je verslagen terug kwam?
1. Period.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:10 schreef Lakitu het volgende:
WIE DE 2E KOOS GAAT DOOR VOOR DE VOLGENDE RONDE
VOLGENDE RONDE:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 duh.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:10 schreef Lakitu het volgende:
VOLGENDE RONDE:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oei.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je vergeet de laatste aanhalingstekens
Wow die bovenste lijkt op de ex van mijn broertje.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:10 schreef Lakitu het volgende:
VOLGENDE RONDE:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik bedoel niet in die manier chill. Maar als in, "chill dat ik kan winnen."quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha nee ze is de chillste sowieso. Maar je weet dat ik iedereen met zijn mond vol tanden zet, al is het Obama. Maar als ik met haar praat eindig ik altijd met 'shit, ze heeft eigenlijk wel gelijk '.
.
1.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:10 schreef Lakitu het volgende:
VOLGENDE RONDE:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je broertje is een goed mens.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow die bovenste lijkt op de ex van mijn broertje.
Nee, want jij maakte hem als reactie op een heel andere post.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
ALS IK DE GRAP MAAK IS HET NIET LEUK?!
Maar je wist het, en dat stoort me.quote:
Blond.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:10 schreef Lakitu het volgende:
VOLGENDE RONDE:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1e. Geen twijfel mogelijk.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:10 schreef Lakitu het volgende:
VOLGENDE RONDE:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFu.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, want jij maakte hem als reactie op een heel andere post.
lastig, maar ik kies 1quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:10 schreef Lakitu het volgende:
VOLGENDE RONDE:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, wat. Snap je nou echt niet dat die van Bobby, met die van jou in het geheugen, grappiger is, omdat parodie. Omdat misplaatst.quote:
Nee hoor, mijn vriendin heeft ook een schone anus. Gebleekt en wel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Bohohoh.
Boeiend, je bent gewoon jaloers.
quote:
Dat wilde ik niet weten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn vriendin heeft ook een schone anus. Gebleekt en wel.
Jawel. Maar bedankt dat je zoveel moeite in je posts steekt voor mij.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:12 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, wat. Snap je nou echt niet dat die van Bobby, met die van jou in het geheugen, grappiger is, omdat parodie. Omdat misplaatst.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:13 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn parkiet zit nu even op een houten stokje. Al die aandacht maakt een vogel moe! Al begon ie wel vrolijk mee te kwetteren toen ik met mijn huisgenootje praatte
Ja dat gekwebbel verstaat ie natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:13 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn parkiet zit nu even op een houten stokje. Al die aandacht maakt een vogel moe! Al begon ie wel vrolijk mee te kwetteren toen ik met mijn huisgenootje praatte
Pics.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:13 schreef Breathtaking het volgende:
ik kan je "golden locks" van Andrelon aanraden. Krijg je mooi blond van.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nog nooit blond gedaan, dus dan moet dat maar een keer
Vogeltjes vinden dat fijn, om andere geluiden te horen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja dat gekwebbel verstaat ie natuurlijk.
Alle gekheid op een stokje.
Mooi, heb ik die blonde stoot voor mij zelf.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:15 schreef Lakitu het volgende:
Uiteraard is nummer 1 het spangst.En waarschijnlijk ook de enige spange Pleun
http://pleunn22.hyves.nl/
Otis en Mozy gaan door naar de finale. WF is afgevallen.
FINALE:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat wilde ik niet weten.
Pics van je vriendin haar anus.
Ik heb ook nog nooit blond gedaan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nog nooit blond gedaan, dus dan moet dat maar een keer
Mascarafaal die onderste.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:15 schreef Lakitu het volgende:
Uiteraard is nummer 1 het spangst.En waarschijnlijk ook de enige spange Pleun in heel Nederland
FINALE:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
2. nr1 is te jong.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:15 schreef Lakitu het volgende:
Uiteraard is nummer 1 het spangst.En waarschijnlijk ook de enige spange Pleun in heel Nederland
FINALE:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
S_a niet dan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:15 schreef Lakitu het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja dat gekwebbel verstaat ie natuurlijk.
Alle gekheid op een stokje.
Preciesquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vogeltjes vinden dat fijn, om andere geluiden te horen.
Kijk maar in het parkietentopic in m'n posthistoryquote:
Oeh, dit is een lastige. Toch ga ik voor nummertje 2.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:15 schreef Lakitu het volgende:
FINALE:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
daar is mijn skippybal geblevenquote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mooi, heb ik die blonde stoot voor mij zelf.Gast, hoe durf je die Pleun af te wijzen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Niet dat ik weet.quote:
Is het wel een quizzz?quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat een debiele kwis is dit trouwens
1ste.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:15 schreef Lakitu het volgende:
FINALE:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kennelijk wel, je kan afvallen en winnen enzo.
Dit is laki he. De meisjes die hij post komen doorgaans niet boven de 16.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Doe dan gewoon een keer vróuwen ipv meisjes, dan heb ik ook nog wat te kiezen
Die hebben geen hyves.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oeh, dit is een lastige. Toch ga ik voor nummertje 2.
Oh oh oh. De beslissing is gevallen.quote:
De spelregels zijn alleen onduidelijk en de antwoordmogelijkheden dubieusquote:
IK HAD OOK NUMMER 2 dus ik ben runnerup.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Oh oh oh. De beslissing is gevallen.
Het juiste antwoord was nummer 2 aangezien de eerste nogal emo kijkt en te weinig tet heeft.
OTIS IS VICTORIOUS
Ik val niet op vrouwen, ik val op meisjes.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee want jij disste spange Pleun.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
IK HAD OOK NUMMER 2 dus ik ben runnerup.
Je kan ze gewoon niet krijgen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik val niet op vrouwen, ik val op meisjes.
Whehe dat waren precies de redenen die voor mij de doorslag gaven.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Het juiste antwoord was nummer 2 aangezien de eerste nogal emo kijkt en te weinig tet heeft.
OTIS IS VICTORIOUS
Otis was de echte winaar.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
OTIS IS VICTORIOUS
En als ze wel hyves hebben zijn het vlotte dames met een pittig kapsel die je krabbelen met "Fijne maandag" glitterplaatjes.quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit is laki he. De meisjes die hij post komen doorgaans niet boven de 16.
Wel, mn móeder heeft zelfs hyvesquote:
En de quizmaster heeft geen verstand van zakenquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:20 schreef Lakitu het volgende:.
[..]
[..]
Oh oh oh. De beslissing is gevallen
OTIS IS VICTORIOUS
Hinderlijk inderdaad.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En als ze wel hyves hebben zijn het vlotte dames met een pittig kapsel die je krabbelen met "Fijne maandag" glitterplaatjes.
Ja, maar jij bent niet de enige die meedoet met die kwis!quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik val niet op vrouwen, ik val op meisjes.
Ik wil ook een bad hebben.quote:
Maar hij is de quizmaster. Of ga je bij fucking Robert ten Brink ook zeggen dat hij andere vragen moet stellen? Hè?!quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent niet de enige die meedoet met die kwis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |