quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:42 schreef Mozy het volgende:
[..].
Weet ik toch, alhoewel je best wel gespierd bent, en mannelijk.WTF HEB JIJ IETS MET CHAI GEHAD?!?!!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
NEE DAT LIJKT MAAR ZO.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
WTF HEB JIJ IETS MET CHAI GEHAD?!?!!?
Dat is gewoon een beroep hoor.quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:45 schreef Crack_ het volgende:
Maar jullie denken nu dat die vraag serieus was?
3 KWARTIER LANG, EN WE ZATEN NAAST ELKAAR EN WE HEBBEN ZELFS GEPRAAT.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:45 schreef Mozy het volgende:
BOH! IK HEB OOIT MET CRACK_ IN DE BUS GEZETEN!
Mensen die hebben meegedaan aan falende realityprogramma's.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:45 schreef Mozy het volgende:
BOH! IK HEB OOIT MET CRACK_ IN DE BUS GEZETEN!
De bedoeling maakt niet uit, de uitkomst was een glimlach.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:45 schreef Crack_ het volgende:
Maar jullie denken nu dat die vraag serieus was?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:45 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mensen die hebben meegedaan aan falende realityprogramma's.
Weet ik toch, ik maak maar een grapje. Ik ben zelf Pokémon Fokker.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is gewoon een beroep hoor.
Hoe wou je het dan noemen? Professioneel vermeerderaar?
Dan is het goedquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
De bedoeling maakt niet uit, de uitkomst was een glimlach.
JA, EN IK WEET NOG ZELFS WELKE DAG DAT WAS.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
3 KWARTIER LANG, EN WE ZATEN NAAST ELKAAR EN WE HEBBEN ZELFS GEPRAAT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |