Dat heet gewoon honderd over negen, knurft.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
JA, EN IK WEET NOG ZELFS WELKE DAG DAT WAS.
12 maart om 20 voor 11 savond's
Ik weet ook nog wel wat ik deed, ik tikte je volgens mij aan en toen zei je hoi en toen zei ik "Hoi hoe ging het?"quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
JA, EN IK WEET NOG ZELFS WELKE DAG DAT WAS.
12 maart om 20 voor 11 savond's
Ja.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet ook nog wel wat ik deed, ik tikte je volgens mij aan en toen zei je hoi en toen zei ik "Hoi hoe ging het?"
Toch?
En ik weet nog dat ik 3 meter omhoog moest kijken!
Jij noemt jezelf baas.quote:
Ik ben heel slecht met tijden, alhoewel een klasgenoot ooit van mij zei: "Het is nu toch 5, over kwart over 3?"quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:47 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat heet gewoon honderd over negen, knurft.
Ja ik ook, ik had afscheid moeten nemenquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja.Het was wel grappig, en een beetje sad.
Ik had die dag ook afscheid moeten nemen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik had afscheid moeten nemen.
Overigens, hebben we het over jullie allemaal gehad.
je kakamoederquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:49 schreef Buzzkill het volgende:
Wat zijn jullie kaka sad.
"Opper" en "baas". What are you? LIKE 13?!?!?
O RLY?!quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik had die dag ook afscheid moeten nemen.
En inderdaad, we hebben het over iedereen gehad.
Maar mijn afscheid was maar tijdelijkquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik had die dag ook afscheid moeten nemen.
En inderdaad, we hebben het over iedereen gehad.
HA IK NOEM MEZELF WILLFERRELL, WAT WAT WAT WAT WIL JE DOEN DAN.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jezelf uberhaupt iets noemen, dat mag alleen ik.
Ik heb Laki gemeet, beat that.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb De_Ananas, reetveter en afcajos gemeet, beat that
Je vergeet er een.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik weet waar je woont godverdomme.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:50 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
HA IK NOEM MEZELF WILLFERRELL, WAT WAT WAT WAT WIL JE DOEN DAN.
Dat van mij was ook niet voor altijd hoor.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar mijn afscheid was maar tijdelijk.
Serieus, dat dat 12 maart was. Het gaat echt te snel joh
.
pardonquote:
Nee, "kaka sad" dan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:49 schreef Buzzkill het volgende:
Heroinjunkquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wie dan?
Ik vergeet er wel meer hoor
Moet je poepen ofzo met je 'kaka'?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:49 schreef Buzzkill het volgende:
Het komt allemaal goedquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat van mij was ook niet voor altijd hoor.![]()
En inderdaad, de afgelopen paar weken gaan snel.
Dat wil ik niet eens beaten.quote:
17.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:49 schreef Buzzkill het volgende:
Okay, wie is het.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:52 schreef Buzzkill het volgende:
NG. Jonge.!
Altijd degene die zegt dat het je niks boeit als het om internetz fame gaat. Maar toch doe je altijd mee en vindt je het wel belangrijk.
Hij flipte helemaal toen ik 'm eerst in kaste 2 had gezet he.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:52 schreef Buzzkill het volgende:
NG. Jonge.!
Altijd degene die zegt dat het je niks boeit als het om internetz fame gaat. Maar toch doe je altijd mee en vindt je het wel belangrijk.
Geeft niks, iedereen mag 3x in zijn leven een stomme fokker meeten.quote:
En die zuurpruim toch?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Waar de fuck heb jij het over?quote:
Ja daarom. Maar wel altijd zeggen dat het niks is voor hem en dat iedereen lame is die zich er druk om maakt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij flipte helemaal toen ik 'm eerst in kaste 2 had gezet he.
Als ik fok afsluit en naar buiten ga, ben ik fok alweer vergeten hoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:52 schreef Buzzkill het volgende:
NG. Jonge.!
Dan zit ik er al over heenquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geeft niks, iedereen mag 3x in zijn leven een stomme fokker meeten.
Ja maar het gaat er om. Dat als je wel op fok bent. Het wel degelijk belangrijk vindt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als ik fok afsluit en naar buiten ga, ben ik fok alweer vergeten hoorLaat me, bitch.
Mjah, dat sloeg )(%^()@#&*)_%^!@$* ook helemaal nergens op. Dat weet jij, dat weet ik.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij flipte helemaal toen ik 'm eerst in kaste 2 had gezet he.
Je bent gewoon jaloers, hoer.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:55 schreef Buzzkill het volgende:
[..]
Ja maar het gaat er om. Dat als je wel op fok bent. Het wel degelijk belangrijk vindt.
Tis toch maar internet. Dan boeit het toch niet dat het nergens op slaat.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mjah, dat sloeg )(%^()@#&*)_%^!@$* ook helemaal nergens op. Dat weet jij, dat weet ik.
Oh. WF zit hier pas een maandje, alsof hij users hier kentquote:
'Maar internet'quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:56 schreef Buzzkill het volgende:
[..]
Tis toch maar internet. Dan boeit het toch niet dat het nergens op slaat.
Denken dat ik hier een maand zit, wat voor een newfag ben je dan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh. WF zit hier pas een maandje, alsof hij users hier kent
Ja en gaat iemand mij vertellen wie hij is? :S:S:S:quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh. WF zit hier pas een maandje, alsof hij users hier kent
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:57 schreef Buzzkill het volgende:
[..]
Ja en gaat iemand mij vertellen wie hij is? :S:S:S:
Ik vind will ferrell fucking grappig enz. Krijg je props voor. Maar jou vind ik niet zo funny.quote:
nice, lekker zwervers naar buiten sturenquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:57 schreef Smart_ass het volgende:
Ja ik ben eruit. Ik word nachtreceptionist.
(K)quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga, luitjes.voor die eckte oldskool KLB-SC'ers, jwt.
Hij is niemand. Hij had een ander account dat niemand kende. En nog kent niemand 'm.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:57 schreef Buzzkill het volgende:
[..]
Ja en gaat iemand mij vertellen wie hij is? :S:S:S:
Boeiend wat jij van mij vindt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:58 schreef Buzzkill het volgende:
[..]
Ik vind will ferrell fucking grappig enz. Krijg je props voor. Maar jou vind ik niet zo funny.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij is niemand. Hij had een ander account dat niemand kende. En nog kent niemand 'm.
HA Lakitu heeft de WF Updates gemist.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij is niemand. Hij had een ander account dat niemand kende. En nog kent niemand 'm.
Zullen we verhuizen naar een SC met wat meer volwassen users?quote:
Gaarne.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zullen we verhuizen naar een SC met wat meer volwassen users?
Doe niet alsof je niet van ons houdt.quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zullen we verhuizen naar een SC met wat meer volwassen users?
yeah rightquote:
Als ouder hou je ook van je kinderen, maar daarom zijn ze nog wel kinderachtig.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doe niet alsof je niet van ons houdt.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:02 schreef Bragi het volgende:
Oké, je MOET kiezen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tussen in leven houden of afschieten?quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:02 schreef Bragi het volgende:
Oké, je MOET kiezen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt me wel relaxt eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:58 schreef wise het volgende:
[..]
nice, lekker zwervers naar buiten sturen
Paay.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:02 schreef Bragi het volgende:
Oké, je MOET kiezen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Doet me denken aan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Tussen in leven houden of afschieten?
paay, duh. Vaginaal, oraal, anaal, ik doe het bij haar.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:02 schreef Bragi het volgende:
Oké, je MOET kiezen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Better not get in my face! Or i'll drop your ass!quote:
Bij Patty denk ik altijd aan klysma's.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:02 schreef Bragi het volgende:
Oké, je MOET kiezen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Zit niet zo te paaien.quote:
quote:
2de, denk ik.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:07 schreef Lakitu het volgende:
OKE JE MOET KIEZEN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:07 schreef Lakitu het volgende:
OKE JE MOET KIEZEN