Nee, "kaka sad" dan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:49 schreef Buzzkill het volgende:
Wat zijn jullie kaka sad.
"Opper" en "baas". What are you? LIKE 13?!?!?
Heroinjunkquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wie dan?
Ik vergeet er wel meer hoor
Moet je poepen ofzo met je 'kaka'?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:49 schreef Buzzkill het volgende:
Het komt allemaal goedquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat van mij was ook niet voor altijd hoor.![]()
En inderdaad, de afgelopen paar weken gaan snel.
Dat wil ik niet eens beaten.quote:
17.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:49 schreef Buzzkill het volgende:
Okay, wie is het.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:52 schreef Buzzkill het volgende:
NG. Jonge.!
Altijd degene die zegt dat het je niks boeit als het om internetz fame gaat. Maar toch doe je altijd mee en vindt je het wel belangrijk.
Hij flipte helemaal toen ik 'm eerst in kaste 2 had gezet he.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:52 schreef Buzzkill het volgende:
NG. Jonge.!
Altijd degene die zegt dat het je niks boeit als het om internetz fame gaat. Maar toch doe je altijd mee en vindt je het wel belangrijk.
Geeft niks, iedereen mag 3x in zijn leven een stomme fokker meeten.quote:
En die zuurpruim toch?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb De_Ananas, reetveter en afcajos gemeet, beat that
Waar de fuck heb jij het over?quote:
Ja daarom. Maar wel altijd zeggen dat het niks is voor hem en dat iedereen lame is die zich er druk om maakt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij flipte helemaal toen ik 'm eerst in kaste 2 had gezet he.
Als ik fok afsluit en naar buiten ga, ben ik fok alweer vergeten hoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:52 schreef Buzzkill het volgende:
NG. Jonge.!
Dan zit ik er al over heenquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geeft niks, iedereen mag 3x in zijn leven een stomme fokker meeten.
Ja maar het gaat er om. Dat als je wel op fok bent. Het wel degelijk belangrijk vindt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als ik fok afsluit en naar buiten ga, ben ik fok alweer vergeten hoorLaat me, bitch.
Mjah, dat sloeg )(%^()@#&*)_%^!@$* ook helemaal nergens op. Dat weet jij, dat weet ik.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij flipte helemaal toen ik 'm eerst in kaste 2 had gezet he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |