Dat heet gewoon honderd over negen, knurft.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
JA, EN IK WEET NOG ZELFS WELKE DAG DAT WAS.
12 maart om 20 voor 11 savond's
Ik weet ook nog wel wat ik deed, ik tikte je volgens mij aan en toen zei je hoi en toen zei ik "Hoi hoe ging het?"quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
JA, EN IK WEET NOG ZELFS WELKE DAG DAT WAS.
12 maart om 20 voor 11 savond's
Ja.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet ook nog wel wat ik deed, ik tikte je volgens mij aan en toen zei je hoi en toen zei ik "Hoi hoe ging het?"
Toch?
En ik weet nog dat ik 3 meter omhoog moest kijken!
Jij noemt jezelf baas.quote:
Ik ben heel slecht met tijden, alhoewel een klasgenoot ooit van mij zei: "Het is nu toch 5, over kwart over 3?"quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:47 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat heet gewoon honderd over negen, knurft.
Ja ik ook, ik had afscheid moeten nemenquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja.Het was wel grappig, en een beetje sad.
Ik had die dag ook afscheid moeten nemen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik had afscheid moeten nemen.
Overigens, hebben we het over jullie allemaal gehad.
je kakamoederquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:49 schreef Buzzkill het volgende:
Wat zijn jullie kaka sad.
"Opper" en "baas". What are you? LIKE 13?!?!?
O RLY?!quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik had die dag ook afscheid moeten nemen.
En inderdaad, we hebben het over iedereen gehad.
Maar mijn afscheid was maar tijdelijkquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik had die dag ook afscheid moeten nemen.
En inderdaad, we hebben het over iedereen gehad.
HA IK NOEM MEZELF WILLFERRELL, WAT WAT WAT WAT WIL JE DOEN DAN.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jezelf uberhaupt iets noemen, dat mag alleen ik.
Ik heb Laki gemeet, beat that.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb De_Ananas, reetveter en afcajos gemeet, beat that
Je vergeet er een.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb De_Ananas, reetveter en afcajos gemeet, beat that
Ik weet waar je woont godverdomme.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:50 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
HA IK NOEM MEZELF WILLFERRELL, WAT WAT WAT WAT WIL JE DOEN DAN.
Dat van mij was ook niet voor altijd hoor.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar mijn afscheid was maar tijdelijk.
Serieus, dat dat 12 maart was. Het gaat echt te snel joh
.
pardonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |