Je bent gewoon jaloers, hoer.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:55 schreef Buzzkill het volgende:
[..]
Ja maar het gaat er om. Dat als je wel op fok bent. Het wel degelijk belangrijk vindt.
Tis toch maar internet. Dan boeit het toch niet dat het nergens op slaat.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mjah, dat sloeg )(%^()@#&*)_%^!@$* ook helemaal nergens op. Dat weet jij, dat weet ik.
Oh. WF zit hier pas een maandje, alsof hij users hier kentquote:
'Maar internet'quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:56 schreef Buzzkill het volgende:
[..]
Tis toch maar internet. Dan boeit het toch niet dat het nergens op slaat.
Denken dat ik hier een maand zit, wat voor een newfag ben je dan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh. WF zit hier pas een maandje, alsof hij users hier kent
Ja en gaat iemand mij vertellen wie hij is? :S:S:S:quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh. WF zit hier pas een maandje, alsof hij users hier kent
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:57 schreef Buzzkill het volgende:
[..]
Ja en gaat iemand mij vertellen wie hij is? :S:S:S:
Ik vind will ferrell fucking grappig enz. Krijg je props voor. Maar jou vind ik niet zo funny.quote:
nice, lekker zwervers naar buiten sturenquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:57 schreef Smart_ass het volgende:
Ja ik ben eruit. Ik word nachtreceptionist.
(K)quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga, luitjes.voor die eckte oldskool KLB-SC'ers, jwt.
Hij is niemand. Hij had een ander account dat niemand kende. En nog kent niemand 'm.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:57 schreef Buzzkill het volgende:
[..]
Ja en gaat iemand mij vertellen wie hij is? :S:S:S:
Boeiend wat jij van mij vindt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:58 schreef Buzzkill het volgende:
[..]
Ik vind will ferrell fucking grappig enz. Krijg je props voor. Maar jou vind ik niet zo funny.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij is niemand. Hij had een ander account dat niemand kende. En nog kent niemand 'm.
HA Lakitu heeft de WF Updates gemist.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij is niemand. Hij had een ander account dat niemand kende. En nog kent niemand 'm.
Zullen we verhuizen naar een SC met wat meer volwassen users?quote:
Gaarne.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zullen we verhuizen naar een SC met wat meer volwassen users?
Doe niet alsof je niet van ons houdt.quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zullen we verhuizen naar een SC met wat meer volwassen users?
yeah rightquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |