onderquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:07 schreef Lakitu het volgende:
OKE JE MOET KIEZEN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 duhquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:07 schreef Lakitu het volgende:
OKE JE MOET KIEZEN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo herkenbaar. Alleen deze die ik nu heb is wel chiller moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:07 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb echt nog nooit een discussie gewonnen van mijn vriendin.
Schone anus dus.quote:
Haha nee ze is de chillste sowiesoquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:08 schreef Buzzkill het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Alleen deze die ik nu heb is wel chiller moet ik zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Was jij niet die persoon die zei: "Als ik naar mijn vriendin toega heb ik echt iets zovan: "Ik ga dit godverdomme winnen!" en je verslagen terug kwam?quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:07 schreef Otis2.0 het volgende:
quote:
Zorg dat jij de eerste bent die huilt. Dan win je.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:07 schreef Otis2.0 het volgende:
Eerst de bovenste, daarna de mevrouw onder.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:07 schreef Lakitu het volgende:
OKE JE MOET KIEZEN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:09 schreef BobbyB het volgende:
Is Chai hier?Chai heeft een schone anus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
likken likken likkenquote:
Otis heeft een vriendin die slimmer is dan hij.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha nee ze is de chillste sowieso. Maar je weet dat ik iedereen met zijn mond vol tanden zet, al is het Obama. Maar als ik met haar praat eindig ik altijd met 'shit, ze heeft eigenlijk wel gelijk '.
.
Dat hoef ik niet te weten.quote:
Je vergeet de laatste aanhalingstekensquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Was jij niet die persoon die zei: "Als ik naar mijn vriendin toega heb ik echt iets zovan: "Ik ga dit godverdomme winnen!" en je verslagen terug kwam?
Ja dat bedoel ik. Als ik met haar verschil van mening begin ik altijd met het idee van "BOHH DEZE KEER HEB IK ECHT GELIJKquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Was jij niet die persoon die zei: "Als ik naar mijn vriendin toega heb ik echt iets zovan: "Ik ga dit godverdomme winnen!" en je verslagen terug kwam?
1. Period.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:10 schreef Lakitu het volgende:
WIE DE 2E KOOS GAAT DOOR VOOR DE VOLGENDE RONDE
VOLGENDE RONDE:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 duh.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:10 schreef Lakitu het volgende:
VOLGENDE RONDE:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oei.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je vergeet de laatste aanhalingstekens
Wow die bovenste lijkt op de ex van mijn broertje.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:10 schreef Lakitu het volgende:
VOLGENDE RONDE:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik bedoel niet in die manier chill. Maar als in, "chill dat ik kan winnen."quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha nee ze is de chillste sowieso. Maar je weet dat ik iedereen met zijn mond vol tanden zet, al is het Obama. Maar als ik met haar praat eindig ik altijd met 'shit, ze heeft eigenlijk wel gelijk '.
.
1.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:10 schreef Lakitu het volgende:
VOLGENDE RONDE:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je broertje is een goed mens.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow die bovenste lijkt op de ex van mijn broertje.
Nee, want jij maakte hem als reactie op een heel andere post.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
ALS IK DE GRAP MAAK IS HET NIET LEUK?!
Maar je wist het, en dat stoort me.quote:
Blond.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:10 schreef Lakitu het volgende:
VOLGENDE RONDE:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1e. Geen twijfel mogelijk.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:10 schreef Lakitu het volgende:
VOLGENDE RONDE:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFu.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, want jij maakte hem als reactie op een heel andere post.
lastig, maar ik kies 1quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:10 schreef Lakitu het volgende:
VOLGENDE RONDE:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, wat. Snap je nou echt niet dat die van Bobby, met die van jou in het geheugen, grappiger is, omdat parodie. Omdat misplaatst.quote:
Nee hoor, mijn vriendin heeft ook een schone anus. Gebleekt en wel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Bohohoh.
Boeiend, je bent gewoon jaloers.
quote:
Dat wilde ik niet weten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn vriendin heeft ook een schone anus. Gebleekt en wel.
Jawel. Maar bedankt dat je zoveel moeite in je posts steekt voor mij.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:12 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, wat. Snap je nou echt niet dat die van Bobby, met die van jou in het geheugen, grappiger is, omdat parodie. Omdat misplaatst.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:13 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn parkiet zit nu even op een houten stokje. Al die aandacht maakt een vogel moe! Al begon ie wel vrolijk mee te kwetteren toen ik met mijn huisgenootje praatte
Ja dat gekwebbel verstaat ie natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:13 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn parkiet zit nu even op een houten stokje. Al die aandacht maakt een vogel moe! Al begon ie wel vrolijk mee te kwetteren toen ik met mijn huisgenootje praatte
Pics.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:13 schreef Breathtaking het volgende:
ik kan je "golden locks" van Andrelon aanraden. Krijg je mooi blond van.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nog nooit blond gedaan, dus dan moet dat maar een keer
Vogeltjes vinden dat fijn, om andere geluiden te horen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja dat gekwebbel verstaat ie natuurlijk.
Alle gekheid op een stokje.
Mooi, heb ik die blonde stoot voor mij zelf.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:15 schreef Lakitu het volgende:
Uiteraard is nummer 1 het spangst.En waarschijnlijk ook de enige spange Pleun
http://pleunn22.hyves.nl/
Otis en Mozy gaan door naar de finale. WF is afgevallen.
FINALE:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat wilde ik niet weten.
Pics van je vriendin haar anus.
Ik heb ook nog nooit blond gedaan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nog nooit blond gedaan, dus dan moet dat maar een keer
Mascarafaal die onderste.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:15 schreef Lakitu het volgende:
Uiteraard is nummer 1 het spangst.En waarschijnlijk ook de enige spange Pleun in heel Nederland
FINALE:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
2. nr1 is te jong.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:15 schreef Lakitu het volgende:
Uiteraard is nummer 1 het spangst.En waarschijnlijk ook de enige spange Pleun in heel Nederland
FINALE:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
S_a niet dan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:15 schreef Lakitu het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja dat gekwebbel verstaat ie natuurlijk.
Alle gekheid op een stokje.
Preciesquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vogeltjes vinden dat fijn, om andere geluiden te horen.
Kijk maar in het parkietentopic in m'n posthistoryquote:
Oeh, dit is een lastige. Toch ga ik voor nummertje 2.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:15 schreef Lakitu het volgende:
FINALE:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
daar is mijn skippybal geblevenquote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mooi, heb ik die blonde stoot voor mij zelf.Gast, hoe durf je die Pleun af te wijzen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Niet dat ik weet.quote:
Is het wel een quizzz?quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat een debiele kwis is dit trouwens
1ste.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:15 schreef Lakitu het volgende:
FINALE:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kennelijk wel, je kan afvallen en winnen enzo.
Dit is laki he. De meisjes die hij post komen doorgaans niet boven de 16.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Doe dan gewoon een keer vróuwen ipv meisjes, dan heb ik ook nog wat te kiezen
Die hebben geen hyves.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oeh, dit is een lastige. Toch ga ik voor nummertje 2.
Oh oh oh. De beslissing is gevallen.quote:
De spelregels zijn alleen onduidelijk en de antwoordmogelijkheden dubieusquote:
IK HAD OOK NUMMER 2 dus ik ben runnerup.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Oh oh oh. De beslissing is gevallen.
Het juiste antwoord was nummer 2 aangezien de eerste nogal emo kijkt en te weinig tet heeft.
OTIS IS VICTORIOUS
Ik val niet op vrouwen, ik val op meisjes.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee want jij disste spange Pleun.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
IK HAD OOK NUMMER 2 dus ik ben runnerup.
Je kan ze gewoon niet krijgen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik val niet op vrouwen, ik val op meisjes.
Whehe dat waren precies de redenen die voor mij de doorslag gaven.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Het juiste antwoord was nummer 2 aangezien de eerste nogal emo kijkt en te weinig tet heeft.
OTIS IS VICTORIOUS
Otis was de echte winaar.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
OTIS IS VICTORIOUS
En als ze wel hyves hebben zijn het vlotte dames met een pittig kapsel die je krabbelen met "Fijne maandag" glitterplaatjes.quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit is laki he. De meisjes die hij post komen doorgaans niet boven de 16.
Wel, mn móeder heeft zelfs hyvesquote:
En de quizmaster heeft geen verstand van zakenquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:20 schreef Lakitu het volgende:.
[..]
[..]
Oh oh oh. De beslissing is gevallen
OTIS IS VICTORIOUS
Hinderlijk inderdaad.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En als ze wel hyves hebben zijn het vlotte dames met een pittig kapsel die je krabbelen met "Fijne maandag" glitterplaatjes.
Ja, maar jij bent niet de enige die meedoet met die kwis!quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik val niet op vrouwen, ik val op meisjes.
Ik wil ook een bad hebben.quote:
Maar hij is de quizmaster. Of ga je bij fucking Robert ten Brink ook zeggen dat hij andere vragen moet stellen? Hè?!quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent niet de enige die meedoet met die kwis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |