onderquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:07 schreef Lakitu het volgende:
OKE JE MOET KIEZEN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 duhquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:07 schreef Lakitu het volgende:
OKE JE MOET KIEZEN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo herkenbaar. Alleen deze die ik nu heb is wel chiller moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:07 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb echt nog nooit een discussie gewonnen van mijn vriendin.
Schone anus dus.quote:
Haha nee ze is de chillste sowiesoquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:08 schreef Buzzkill het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Alleen deze die ik nu heb is wel chiller moet ik zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Was jij niet die persoon die zei: "Als ik naar mijn vriendin toega heb ik echt iets zovan: "Ik ga dit godverdomme winnen!" en je verslagen terug kwam?quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:07 schreef Otis2.0 het volgende:
quote:
Zorg dat jij de eerste bent die huilt. Dan win je.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:07 schreef Otis2.0 het volgende:
Eerst de bovenste, daarna de mevrouw onder.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:07 schreef Lakitu het volgende:
OKE JE MOET KIEZEN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:09 schreef BobbyB het volgende:
Is Chai hier?Chai heeft een schone anus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
likken likken likkenquote:
Otis heeft een vriendin die slimmer is dan hij.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha nee ze is de chillste sowieso. Maar je weet dat ik iedereen met zijn mond vol tanden zet, al is het Obama. Maar als ik met haar praat eindig ik altijd met 'shit, ze heeft eigenlijk wel gelijk '.
.
Dat hoef ik niet te weten.quote:
Je vergeet de laatste aanhalingstekensquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Was jij niet die persoon die zei: "Als ik naar mijn vriendin toega heb ik echt iets zovan: "Ik ga dit godverdomme winnen!" en je verslagen terug kwam?
Ja dat bedoel ik. Als ik met haar verschil van mening begin ik altijd met het idee van "BOHH DEZE KEER HEB IK ECHT GELIJKquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Was jij niet die persoon die zei: "Als ik naar mijn vriendin toega heb ik echt iets zovan: "Ik ga dit godverdomme winnen!" en je verslagen terug kwam?
1. Period.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:10 schreef Lakitu het volgende:
WIE DE 2E KOOS GAAT DOOR VOOR DE VOLGENDE RONDE
VOLGENDE RONDE:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 duh.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:10 schreef Lakitu het volgende:
VOLGENDE RONDE:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oei.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je vergeet de laatste aanhalingstekens
Wow die bovenste lijkt op de ex van mijn broertje.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:10 schreef Lakitu het volgende:
VOLGENDE RONDE:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |