Het is die 84, ik voel het.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:33 schreef Viking84 het volgende:
Haha, ik vroeg me al af of je nog één zou openen en ik had zo'n beetje dezelfde TT.
Af en toe ben je ook een kleine ongeduld, zeg!quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:33 schreef Viking84 het volgende:
Haha, ik vroeg me al af of je nog één zou openen en ik had zo'n beetje dezelfde TT.
Er valt niet zoveel te snappenquote:
Kleine ongeduld?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Af en toe ben je ook een kleine ongeduld, zeg!.
Ik snap de TT niet..
En dat wil Nederlands gaan gevenquote:
Ik bedoel niet dat het niet correct is. Ik bedoel dat jij een grote ongeduld bentquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dat wil Nederlands gaan geven. Tsk!
.
Ohquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vik, ik betwijfel of CF's commentaar in taalkundige sferen moet worden gezocht..
Wat is een hoppe?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:48 schreef uniekhoorn het volgende:
LIjstjestijd:
Kom vla en yoghurt, tros druiven, appel, peer, sinaasappel, tomaat, 4 x boterham met rookvlees van een hoppe, lever, tonijnsalade en jam, 2 kommen tomatencremesoep met veel ballen, blokje choco, 2 glazen melk.
D: Gekookt aardappeltje, rode kool met appeltjes, koolvis uit de oven met kruiden, roergebakken groene groente.
Vandaag en gisteren wel in ieder geval. Probeer het wel, maar soms is 't op bij de AH.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:15 schreef Mini_rulez het volgende:
Quinazoline: eet je wel volkorenbrood?
Fries is géén dialectquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Nooit geweten, is dat dialect?
ja, die ken ik ook niet. Peard (sp?) of een woord met een n (hinne?) staat me bij. Ik wou dat ik actief fries kon praten in plaats van passief!quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Nooit geweten, is dat dialect?
Hynder, bedoel je?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:22 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ja, die ken ik ook niet. Peard (sp?) of een woord met een n (hinne?) staat me bij. Ik wou dat ik actief fries kon praten in plaats van passief!
bij ons in de familie ging dat ook zoquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:27 schreef AKnynke het volgende:
hynder, dat zal het wel zijn ja! Toen ik donderdag naar Dld vloog zat er een fries stel voor me. Hoewel ik duidelijk maakte dat ik het fries wel kon verstaan, maar niet sprak bleef ze maar fries tegen me praten toen we een gesprekje hadden. Dat is zo gek: zij zegt wat in het fries, ik antwoord in het nederlands. Met m'n familie was dat heel gewoon, maar met een wildvreemde is dat best raar.
ik vind het wel jammer dat ik het nooit actief gekund heb. Tot m'n 6e in Leeuwarden gewoond, maar m'n ouders spraken Nederlands tegen elkaar en tegen ons. De familie van m'n vaders kant spreekt 'hoog-fries', Gaasterlands, en de familie van m'n moeders kant spreekt Leeuwards. Grappig hoe die twee nog verschillen. Ik begrijp ze in ieder geval allebei vloeiend, maar heb me er nooit in uit kunnen drukken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
bij ons in de familie ging dat ook zolijkt me met een vreemde ook best raar...
ik sprak vroeger wel actief fries, maar nu niet meer. hopke/hoppe is t enige woord voor paard dat ik me zo voor de geest kon halen. kindertaal zou dus best kunnen kloppen
mijn heit is een wâldpykjequote:Op dinsdag 20 april 2010 16:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik vind het wel jammer dat ik het nooit actief gekund heb. Tot m'n 6e in Leeuwarden gewoond, maar m'n ouders spraken Nederlands tegen elkaar en tegen ons. De familie van m'n vaders kant spreekt 'hoog-fries', Gaasterlands, en de familie van m'n moeders kant spreekt Leeuwards. Grappig hoe die twee nog verschillen. Ik begrijp ze in ieder geval allebei vloeiend, maar heb me er nooit in uit kunnen drukken.
Aww! Mede-vredeshippiequote:Op dinsdag 20 april 2010 16:29 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh, nu heb ik de helft van de mensen in dit topic beledigd.![]()
Sowwy.
ja! geuzennaam voor mensen uit dat stukje frieslandquote:
BAHAHA het is nog écht zo!quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:39 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja! geuzennaam voor mensen uit dat stukje friesland
maar wordt vaak gebruikt voor "dingetje" een liets pykje, etc...
whehehehe. het is (taalkundig gezien) wel echt een taal. een taal die binnen NL gesproken wordt, maar in verwantschap met nederlands echt verder verwijderd dan de saxische dialecten (limburgs, drents, tukkers). Er zijn alleen erg veel leenwoorden en terugleningen waardoor t meer op NL lijkt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:41 schreef conleche het volgende:
Whahahahaaaa, nog 20 minuutjes en ik ben een maand vrij.
Ik ben geen fan van wat voor dialect dan ook, Fries niet uitgezonderd. En zal best dat ze het zelf een taal vinden, maar als je bij Nederland hoort, dan is het voor mij gewoon een dialect.
Op de knibbels kreng, stokslobberen!!
Is er al wat duidelijkheid over je vlucht?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:41 schreef conleche het volgende:
Ik ben geen fan van wat voor dialect dan ook, Fries niet uitgezonderd. En zal best dat ze het zelf een taal vinden, maar als je bij Nederland hoort, dan is het voor mij gewoon een dialect.
Je pikt eens wat op als je 3 maanden in Witmarsum verblijft........
zeg voor dy "dij" of "die"?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kom zo ongeveer van de grens tussen Woud- en Kleifries en het loopt ook een beetje door elkaar bij mij. Maar gelukkig zeg ik wel gewoon sneon en niet saterdei. Brr.
Ja, sneon zegt mijn familie ook.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kom zo ongeveer van de grens tussen Woud- en Kleifries en het loopt ook een beetje door elkaar bij mij. Maar gelukkig zeg ik wel gewoon sneon en niet saterdei. Brr.
hoe is t met je lijf? als je pijn hebt zou ik niet gaan. liever een stukje gewoon fietsen om t soepel te houden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn moeder spreekt behoorlijk Drents. Kan dat ook goed verstaan en klein beetje spreken. Voor de rest spreek ik redelijk accentloos Nederlands geloof ik.
Bweh, dilemma, to RPM or not to RPM vanavond. That's the question.
Pro: als ik vanavond ga, kan ik 2x deze week, want donderdag nog een keer. En ik hoef niet op een fysio-dag.
Con: moe en geen zin.
Ja, die test deed ik ook, maar ik zeg het allebei.quote:
Nope. Die van morgen staat nog als gecancelled. Dus het wordt heul spannend.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Is er al wat duidelijkheid over je vlucht?
Héérlijk, Cootjequote:Op dinsdag 20 april 2010 16:41 schreef conleche het volgende:
ik vond de kast altijd stom, want als je "normaal" fries spreekt rijmen hun liedjes heulemaal niet meer.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, die test deed ik ook, maar ik zeg het allebei.. Wel vaker dij, denk ik.
Oei. Duimen!quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Nope. Die van morgen staat nog als gecancelled. Dus het wordt heul spannend.
ik ben pro minderheidstalen. ik vind het een verarming als kleine talen niet meer gesproken worden. baskisch, catalaans, fries, retro-romaans, gaelge, bretons, etc.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Héérlijk, Cootje
En ik ben ook geen liefhebber van dialecten, ondanks Friese & Groningse familie, Twentse ex-schoonfamilie en wat dies meer zij. In Nederland dient men gewoon Nederlands te spreken
Mwah, 't gáát. En ik heb een hekel aan gewoon fietsenquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hoe is t met je lijf? als je pijn hebt zou ik niet gaan. liever een stukje gewoon fietsen om t soepel te houden.
Ik word er emotioneel van als ik hoor dat talen op het punt staan uit te stervenquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ben pro minderheidstalen. ik vind het een verarming als kleine talen niet meer gesproken worden. baskisch, catalaans, fries, retro-romaans, gaelge, bretons, etc.
Ik ben een wâldpykjequote:Op dinsdag 20 april 2010 16:36 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mijn heit is een wâldpykjedus ik vind leeuwardens en klei-fries maar raar klinken... om over weststellingwerfs maar niet te beginnen
omrop fryslan klinkt voor mij heel gek... woudfries is wat zachter allemaal
Leuk en aardig, maar doe dat dan gewoon thuis en niet tegen mensen die het slecht verstaanquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ben pro minderheidstalen. ik vind het een verarming als kleine talen niet meer gesproken worden. baskisch, catalaans, fries, retro-romaans, gaelge, bretons, etc.
Wat relaxedquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:41 schreef conleche het volgende:
Echt? Ik vind het heerlijkquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mwah, 't gáát. En ik heb een hekel aan gewoon fietsen.
Yup, als het doorgaat! En het moet doorgaan! Al zat ik van de week al te denken aan een alternatieve reis met de auto, maar vooralsnog ga ik ervan uit dat het gewoon doorgaat!quote:
M'n tante vliegt vandaag om 18 uur naar Canada, lijkt me gek als ze jou later in de week tegenhouden (heb nog geen berichten gehoord dat ze toch nog even hier blijft, iedereen is aan het uitzwaaien).quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Nope. Die van morgen staat nog als gecancelled. Dus het wordt heul spannend.
Misschien omdat dat een KLM vlucht is? Ik vlieg met United Airlines.........nou ja, ik wanhoop nog niet en ik ben nu officieel vrij!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:00 schreef loveli het volgende:
[..]
M'n tante vliegt vandaag om 18 uur naar Canada, lijkt me gek als ze jou later in de week tegenhouden (heb nog geen berichten gehoord dat ze toch nog even hier blijft, iedereen is aan het uitzwaaien).
Dat lijkt me wel ja, ze gaan toch gewoon weer volgens schema vliegen?! Nog meer achterstand oplopen zou nog meer kosten. Lijkt mij..quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:57 schreef conleche het volgende:
Yup, als het doorgaat! En het moet doorgaan! Al zat ik van de week al te denken aan een alternatieve reis met de auto, maar vooralsnog ga ik ervan uit dat het gewoon doorgaat!
Ik doe streetdancequote:Op dinsdag 20 april 2010 17:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe en Nouk, wat voor dans doe jij?![]()
Ik heb 't altijd een beetje eng gevonden, maar ik ben omquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:55 schreef conleche het volgende:
O ja en ik snap het argument dat de meeste paarden het beter hebben gehad dan de meeste andere beesten, maar ik weiger om paard te eten. Da's nog uit de tijd dat ik een paardenmeisje was denk ik.
Dat ja! En al helemaal niet in het bijzijn van mensen die wél ABN spreken en zich doodschamen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar doe dat dan gewoon thuis en niet tegen mensen die het slecht verstaan
Delta dacht ik, maar pin me er niet op vast.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien omdat dat een KLM vlucht is? Ik vlieg met United Airlines.........nou ja, ik wanhoop nog niet en ik ben nu officieel vrij!!Gauw de computer uit en naar huus!
Dat klinkt niet alsof je 12 bent, dat klinkt alsof je lenig bent! Dansen is tofquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:04 schreef Nouk84 het volgende:
Ik doe streetdanceKlinkt alsof ik 12 ben, maar het is echt heel tof
ik probeer een mooie tabel te maken van m'n resultaten (en de goede resultaten uit STATA te krijgen), en daar ben ik al de hele dag mee bezig. T schiet voor geen meter op. Ik denk dat ik maar een wijntje openmaak..quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:24 schreef Tinkepink het volgende:
Ik probeer een website aan te passen. En dat kost veel meer tijd dan ik had gedacht
Het waait hier behoorlijk nu en dan heb ik er helemaal een grafhekel aanquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Echt? Ik vind het heerlijkZometeen weer een minuut of 50/60. Dan een uur dansen en dan weer naar huis fietsen.
Dan ben ik het wel zat hoor
Wow kwakquote:
Neeeeee Maria, geen riem omheen doen!!!! Dat jurkje hoort zoquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe pakketje van H&M is binnen!Net even snel gepast.
Zwart basic vestje: precies goed!![]()
Twee topjes met hangende hals: twijfelgevallen. Van de voorkant best leuk, maar volgens mij van de zijkant niet heel flatterend omdat je dan niet zo goed meer kunt zien waar mn boobs eindigen en mn buik begintMaar misschien ligt dat aan mijn buik-fobie, dus ga het zo aan vriendje vragen
![]()
Jurkje a la LadyBlack: lief stofje! Lekker zachtToch twijfelgeval wegens mijn bouw, waardoor ik er nogal vormeloos in lijk (uitstekende boobehz + uitstekende bips = in A-lijn jurkje schijnbaar één rechthoekig vlak
) Had jij daar geen last van Milady? Ik twijfel, want misschien kan ik er een soort 'riempje'/bandje voor fixen en dan heeft ie meteen meer vorm (net geprobeerd met knoopband van ander jurkje
). Maar dan moet ik dat wel doen
Al is ie zonder ook wel kjoet, op een onschuldige manier
![]()
Ook niet erg toch?quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:10 schreef AKnynke het volgende:
ik ben benieuwd of ik zondag terug kan vliegen: m'n vlucht was om 8 uur 's avonds, dus in het donker. Ryanair heeft nu al alle vluchten tot donderdag 1300 gecancelled en lijken erg conservatief met vliegen. Ik denk dat ik nog wat langer in Duitsland blijf!
neuh, niet echt. Op een gegeven moment ga ik m'n sociale leven wel missen, aangezien ik hier echt alleen maar de Duutser heb. Voor de rest, geen probleem!quote:
Ik zou lekker thuis blijven XMquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je hebt groot gelijk AKnynke!
En mijn geniale lijstje voor vandaag:
*tromgeroffel*
O: 2 boterhammen; 1x pasta, 1x pindakaas
T: 2 koffie
L: krentenbol, 1 boterham met kaas
T: 4 merci'tjes
D: maaltijdsalade zalm
S: RPM (ik ga toch maar een poging wagen)
Ook gezelligquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:10 schreef AKnynke het volgende:
ik ben benieuwd of ik zondag terug kan vliegen: m'n vlucht was om 8 uur 's avonds, dus in het donker. Ryanair heeft nu al alle vluchten tot donderdag 1300 gecancelled en lijken erg conservatief met vliegen. Ik denk dat ik nog wat langer in Duitsland blijf!
Wie had het hier gisteren over krijsende foto's??? Ik zal eerlijk oordeel geven!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe pakketje van H&M is binnen!Net even snel gepast.
Zwart basic vestje: precies goed!![]()
Twee topjes met hangende hals: twijfelgevallen. Van de voorkant best leuk, maar volgens mij van de zijkant niet heel flatterend omdat je dan niet zo goed meer kunt zien waar mn boobs eindigen en mn buik begintMaar misschien ligt dat aan mijn buik-fobie, dus ga het zo aan vriendje vragen
![]()
Jurkje a la LadyBlack: lief stofje! Lekker zachtToch twijfelgeval wegens mijn bouw, waardoor ik er nogal vormeloos in lijk (uitstekende boobehz + uitstekende bips = in A-lijn jurkje schijnbaar één rechthoekig vlak
) Had jij daar geen last van Milady? Ik twijfel, want misschien kan ik er een soort 'riempje'/bandje voor fixen en dan heeft ie meteen meer vorm (net geprobeerd met knoopband van ander jurkje
). Maar dan moet ik dat wel doen
Al is ie zonder ook wel kjoet, op een onschuldige manier
![]()
Ik krijg het niet aan mezelf verkocht LB... Ik ga straks een maand níet he. Heb nog 3 weekjes tot de vakantie.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zou lekker thuis blijven XMje wordt er echt niet slechter van als je een week maar 1 keer gaat... en je hebt niet echt zin toch? Ga wat leuks doen / lekker niks doen!
Maar dan krijg je haske veel beweging en diarree!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik krijg het niet aan mezelf verkocht LB... Ik ga straks een maand níet he. Heb nog 3 weekjes tot de vakantie.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar dan krijg je haske veel beweging en diarree!!
But mah legzzz are not so purty! Ik heb geen meterslange hertjesbenen a la PF! Had jij dan niet dat ie onder je boobies bijna recht naar beneden liep?quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Neeeeee Maria, geen riem omheen doen!!!! Dat jurkje hoort zotime to show the legzzz
En dat van die hangende hals, iemand anders ziet dat en denkt waarschijnlijk: leuk topje! En niet, jeetje, hoe zit haar figuur in elkaar?![]()
[..]
[..]
Des te meer reden om nu jezelf te sparen, popje. Als jij straks met een vreselijk pijnlijk lijf op de zoutvlaktes wilt gaan rondkuieren, zul je aan ons denkenquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik krijg het niet aan mezelf verkocht LB... Ik ga straks een maand níet he. Heb nog 3 weekjes tot de vakantie.
daar ben ik zelf ook nog niet uit. Ik ben bang dat ik straks zelfs teleurgesteld ben als de vlucht wel doorgaat..quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:20 schreef conleche het volgende:
Dan weet ik niet of ik nu moet duimen voor Nynke, of dat ze eigenlijk liever bij haar Duutser blijft!
Als we eenmaal in de VS zijn en er dan van alles gebeurt vulkaansgewijs, dan is het minder erg, dan maken we er gewoon een halve wereldreis van en trekken we door naar Mexico en zo!!
Ik zal het vragen, maar ik denk het niet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cootje! Ik zal als ik aan vriendje show wel foto's proberen te maken!Eerlijke oordelen ftw want ik kan zelf geen beslissingen nemen
![]()
Krijg ik dan ook foto?![]()
[..]
![]()
QFT though! In Zuid Amerika moet je de gezonde maaltijden met een loep zoeken schijnt, dus whoppaa, aan de schijterij!
Hee hee! Vaak krijg je ook een gebakken ei bij je rijst!quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga gewoon een maand lang alleen maar brood en gekookte rijst eten. En vers fruit dat ik zelf nog moet pellen.
Quinoa en aanverwanten eten ze d'r ook. Hartstikke gezondquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:27 schreef neen het volgende:
Peru toch? Gefrituurde cavia eten ze daar 3 maal daags.
Gewoon een leuke foto van jullie samen, want jou heb ik ook al veel te lang niet digitaal gezien!quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zal het vragen, maar ik denk het niet.
[..]
*proest* (ik nu ook)quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mwehe ik zie al allemaal verbaasde lama's voor me
Alpaca's leggen geen eieren heurquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dan gooi ik het ei wel weg.
Alpaca's toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Maar reizigersdiarree vind ik nou juist weer niet zo leuk. En ik geef niet zo om cuisine, dus I'll settle for smakeloos.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:35 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind die regel van altijd zelf je fruit schillen en gekookte groente eten zo... onzinnig. Wat moet je dan eten? Je kunt reizigersdiarree alleen maar uitsluiten door louter superhygienische en smakeloze zooi te eten. En dan mis je alle lokale cuisine, wat reizen nou juist zo leuk maakt
Maar je krijgt het toch welquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar reizigersdiarree vind ik nou juist weer niet zo leuk. En ik geef niet zo om cuisine, dus I'll settle for smakeloos.
Ga je ook zelf koken, dan? Dat scheelt welquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
We moeten zelf het avondeten verzorgen, dus ik weet niet of ik veel buffet tegen ga komen... Ik zie wel. Maar ik ga wel uiterst voorzichtig zijn...
Vlees eten was ik sowieso niet van planquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ga je ook zelf koken, dan? Dat scheelt wel![]()
Oh en als je er echt bang voor bent: van vegetarisch eten kun je ook wel wat krijgen, maar van slecht vlees word je veel zieker
Ik haal hem zo weg ivm herkenbaarheidquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Gewoon een leuke foto van jullie samen, want jou heb ik ook al veel te lang niet digitaal gezien!![]()
Ik ben snel tevreden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whehehe.
Ik zou het niet doen, het gaat over poepende vrouwenquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:50 schreef de_nachtwacht het volgende:
Tvp.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:53 schreef AKnynke het volgende:
toffe foto, Co! Hij doet me denken aan die hele bekende foto van twee vrouwen die zoenen..
quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik haal hem zo weg ivm herkenbaarheid
Whehehe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
snape, snape, severus, snapequote:Op dinsdag 20 april 2010 18:52 schreef neen het volgende:
Dat is die tovenaar van Harry Potter toch?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik haal hem zo weg ivm herkenbaarheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whehehe.
Wat artistiek! Hij is uiteráárd veeeel heter dan die dude die PF laatst poste, dat zie je in een oogopslag!
![]()
En omg, zo wil ik ook wel 19 worden heur, Cootje
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:56 schreef conleche het volgende:
[..]Duidelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
whehehequote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
whehehe.
Hey, niet lachen jongens, maar ik dacht in eerste instantie dat Co daar met koekie lag![]()
.
Trouwens, die foto, als ik lesbi was, zou die boven m'n bed hangen!! Vind dat mooi en sexy tegelijk!quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
whehehe.
Hey, niet lachen jongens, maar ik dacht in eerste instantie dat Co daar met koekie lag![]()
.
Geeft niks lieffie. 19 of 21, same difference.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:59 schreef Goodbye het volgende:
Negentien? Sorry voor de twee jaar extra die ik je gaf gister dan Co
Ik moest ook kijken of het nou een hond of een vent wasquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
whehehe.
.
Ja, dat had Mr Gb ook nog meegenomen maar daar ben ik fijn van afgeblevenquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Geeft niks lieffie. 19 of 21, same difference.Oud blijft 't.
En dat diner van jou valt best mee toch, had ook babi pangang kunnen zijn, moet je maar denken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Zei ik toch in mijn lijstjequote:Op dinsdag 20 april 2010 19:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Goodbye... damn, ik hoop dat je minimaal 1/3 bak bami en een hele bak andere troep hebt weggewertk.. Meer eten overdag..
Awwwquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:08 schreef neen het volgende:
Toen ik nog de krant bezorgde in Liwwadden wist ik niet wat sneon en snein was terwijl de weekendbijlage altijd zo heetteverder binne die lui utte walden natuurlijk messentrekkers weest wel. Daar must met uutkieke.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:05 schreef Goodbye het volgende:
Vraagje voor mensen die de pil slikkenToen? 3 a 4 dagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Vraagje voor mensen die de pil slikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraagje voor mensen die de pil slikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Oh, dat doe ik ook wel hoor! Alleen soms plaats ik heel convenient even geen lijstjequote:Op dinsdag 20 april 2010 19:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Enne ALLE lijstjes moeten worden gepost naar waarheid!
Morgen voor mij magertjes denk ik want overmorgen weer uit eten.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Das wel zo! Props voor het man-met-lang-haar-idee!![]()
[..]Ah kijk, da's al beter nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen hoop ik dat het binnenkort wel even gebeurt want ik ben zaterdag jarig!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
5 dagen, normaal al na een dag of 3.quote:
quote:
Ja maar ho even, er is wel een verschil tussen reizigersdiarree en voedselvergiftiging, hèquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:45 schreef sigme het volgende:
X_M, bij jouw lijf, lijkt reuze voorzichtig me geen overbodige maatregel. Van 3 weken saaie rijst ga je niet dood, van drie weken schijten en kotsen kan je serieus schade oplopen. En al hou je er niks aan over; eeuwig sund van je mooie reis.
Ikzelf ben natuurlijk een allesvreter met looien ingewanden, heb nog nooit reizigersdiarree gehad. Lijkt me heel akelig; mijn liefste heeft het wel eens.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En GB, bij mij volgens mij precies 4 dagen. Ben je zwanger?
Vraagje voor mensen die de pil slikkenOp do-dag de laatste, maandag erop ongi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Met sommige pillen word je ook helemaal niet meer ongesteld, heb je deze al lang?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:11 schreef Goodbye het volgende:
Ik hoop maar dat mijn lichaam gewoon even van slag is ofzo
Ja, al minstens een jaar. En de pil die ik daarvoor slikte had dezelfde samenstelling qua hormonen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Met sommige pillen word je ook helemaal niet meer ongesteld, heb je deze al lang?
Van dat woord krijg ik jeukquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:15 schreef Syrena het volgende:
[..]
Op do-dag de laatste, maandag erop ongi.
Goedzoquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:13 schreef shinydiscoball het volgende:
Oke baas, euuh, Uniek. Maar dat doe ik altijd heur!
O: 2 volkoren boterhammen smeerkaas 20+
T: bekertje magere yoghurt met fruit
L: bordje bami met kip en hier en daar stukje komkommer.
S: half uur lopen
T: milk & fruit (0% vet en zonder extra suiker)
D: broccolisoep
T: aardbeien
en over de hele dag 2 glazen cola light.
Jeuk van ongi is nog veel ergerquote:
Daarom staat ie ook schuinsquote:
Ik ook!quote:
Ieeeeeeksquote:
Vraagje voor mensen die de pil slikkenAltijd twee dagen nadat ik het eigenlijk verwacht, altijd twee dagen stress dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga lowcarben, ik moet echt eens stoppen met ongezond vreten
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Je kunt ook gewoon stoppen met ongezond eten ipv helemaal te gaan lowcarben. Dat kun je wel hoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:35 schreef Merel het volgende:
[..]
Altijd twee dagen nadat ik het eigenlijk verwacht, altijd twee dagen stress dus
Ik ga lowcarben, ik moet echt eens stoppen met ongezond vreten
Raar? Op de koekjes na niet veel anders? En bij de koffie kan ik ze niet weerstaan. De salade is best vullend, maar normaal geen kh-arm voor mij natuurlijk!quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:40 schreef ColdFeet het volgende:
Ben je ziek, Puff? Je eet zo raar! En veel te weinig natuurlijk.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vik, ik betwijfel of CF's commentaar in taalkundige sferen moet worden gezocht..
GFTquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:41 schreef conleche het volgende:
Hoe/waar heb je dat gedaanquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb ein-de-lijk mn posters en flyers binnen, ook zo'n klusje waarvan je denkt dat je het 'even' doet, en dan duurt het uiteindelijk superlang
Ze zijn wel mooi gewordenen ik ging ze ophalen met oppaskindje, dus alles mooi in de buggy gepropt, handig!
Maar dat deed ik al de hele tijd en toen stond m'n gewicht stil en raakte ik gedemotiveerd en ging ik vreten. Dus ik heb even een kickstart nodig. Ik mekker hier al weken dat ik de knop niet kan onzetten, dus het moet gewoon even!quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:40 schreef neen het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon stoppen met ongezond eten ipv helemaal te gaan lowcarben. Dat kun je wel hoor![]()
Ja dat vind ik ook!quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Quinoa en aanverwanten eten ze d'r ook. Hartstikke gezond
Even serieus XM: spaar jezelf nou een beetje. Je hebt echt een ongezonde sportkronkel in je bol.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook!
En weet je waarom ik dat vind?
Omdat je niet traint voor een wedstrijd, alleen voor je lichaam en ook die wordt er vaak niet beter van.
Ik heb gesproken!
Geschiedenis lijkt me nogal breed. Krijg je dan wel een periode of onderwerp?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:23 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik zoek ook weer een knop hoor.
Trouwens wel tof, was vandaag weer ff in Utrecht om het een en ander voor mijn aanmelding te regelen. Ik werd zo mogelijk nog enthousiaster van het gesprek met die mevrouw.
Ik doe dus sowieso 28 mei het vwo eindexamen Engels, en daarnaast moet ik nog kiezen tussen eindexamen Geschiedenis of Frans. Eitje denk ik! Jeej!
Nee hoor! Ik zoek af en toe iets toepasselijks op als ik zin heb, of ik kom toevallig een leuke tegen op ONTD die ik dan móet delen met julliequote:Op dinsdag 20 april 2010 20:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb jij een gif-site opgeduikeld ergens??
Ik moet nog koken, mar heb geen zin.
Het eindexamen bestaat meestal uit twee onderwerpen. Voor dit jaar is dat dekolonisatie en Koude Oorlog in Vietnam, en dynamiek en stagnatie in de Republiek. Als je daar niets van weet, lijkt het me heel lastig om er nog genoeg van te weten te komen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Geschiedenis lijkt me nogal breed. Krijg je dan wel een periode of onderwerp?
Ja je hebt ieder jaar een onderwerp. Dit jaar is het 'vroegmoderne tijd' en 'moderne tijd'. Dus ik gok eind 18e t/m eind twintigste of zelf 21e eeuw? Dunno, zoiets. Moet als ik dat ga doen die boeken nog even lenen. Maar het is wel veel ja, en Frans is alleen een tekst dacht ik.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Geschiedenis lijkt me nogal breed. Krijg je dan wel een periode of onderwerp?
Dekolonisate en koude oorlog was o.a. het onderwerp met mijn eindexamen havo in 2006, dat heb ik er gewoon in gestampt, wist ik ook niet bijster veel van daarvoor en had een 7.5.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het eindexamen bestaat meestal uit twee onderwerpen. Voor dit jaar is dat dekolonisatie en Koude Oorlog in Vietnam, en dynamiek en stagnatie in de Republiek. Als je daar niets van weet, lijkt het me heel lastig om er nog genoeg van te weten te komen.
Alvast veel succes, shiny, sowieso!
Hier om de hoek bij een copyshop. Vorige keren had ik de poster ook zelf ontworpen, maar er is iemand opgestaan die dat véél professioneler kanquote:
WTF, gewoon weer dat onderwerpquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Op www.examenblad.nl kun je de syllabus inkijken.
Hoe zit het nou met sporten dan? Deed je dat nou wel of niet, je wilde wel gaan zwemmen of je zwom al of niet ofzoquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:16 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar dat deed ik al de hele tijd en toen stond m'n gewicht stil en raakte ik gedemotiveerd en ging ik vreten. Dus ik heb even een kickstart nodig. Ik mekker hier al weken dat ik de knop niet kan onzetten, dus het moet gewoon even!
Ik vind je avondeten zo magertjes. Ik wachtte eigenlijk op gebakken aardappeltjes en een kipfilet voor bij de witlofquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Raar? Op de koekjes na niet veel anders? En bij de koffie kan ik ze niet weerstaan. De salade is best vullend, maar normaal geen kh-arm voor mij natuurlijk!
Ziek? Mn schouder is irritant, ben de hele dag aan het draaien, maar het helpt niet. Morgen eens de fysio vragen. Verder alleen een beetje snotneus en psychisch suboptimaal, maar dat is nou eenmaal soms.
En mn endorfine daalt omdat ik niet meer netjes ren, maar door die schouder schiet rennen niet op...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had hetvestje
trouwens ook maar op de foto gezet, maar die is zwart dus daarvan was al helemáál niks te zien
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Shake your bonbon, shake your bonbon, shake your bonbooooon!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Naaaaaiiiiisss bootie Maria!
Ik heb mijn bips op de bank geparkeerd! Na een bezoekje aan de sportschool, dat wel
Late reactiequote:Op dinsdag 20 april 2010 17:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dat klinkt niet alsof je 12 bent, dat klinkt alsof je lenig bent! Dansen is tofDe meeste dansscholen hebben idd klasjes voor 12-18 jarigen lijkt wel, maar dat heeft meer met de doelgroep te maken dan met het dansen an sich. Leuk! Hebbu filmpjes ofzo?
Gaaf!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Late reactieIk heb filmpjes ja
![]()
Show van vorig jaar:
Opgenomen van de tv, dus slechte kwaliteit. Verder is er over 1,5 maand een nieuwe show, dus dan nieuwe filmpjes met veel toffere dansen
En de vicuña's?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Shake your bonbon, shake your bonbon, shake your bonbooooon!
I'm a desperaaaadoooo, underneath your windooow!
Tevens: madam eigenwijsjeTeh lama does not approve! (and neither does teh alpaca!)
Whoop! Zat nog te twijfelen of ik mezelf ook zou cousin-It-photoshoppen, in het kader van voor-wat-hoort-watquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:49 schreef conleche het volgende:
Welke ben jij op die video Nouk? Moeilijk te zien!
Maria, ik ben met de rest: jurkje nee, shirtje ja!!
Die zijn niet boos, maar teleurgesteld.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En de vicuña's?
Shirtje staat echt goed
Ik trap er ook iedere keer weer inquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dank je wel Tink!Dat zijn duidelijke woorden!
Ik ben bang dat je gelijk hebt - ik vind A-lijn jurkjes vaak echt awesome bij andere mensen, maar bij mij blijft ie 'hangen' op de uitstekende punten
![]()
Ben jij dat lange meisje? Wel ontzettend stoer!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:52 schreef Nouk84 het volgende:
Ik sta op de filmpjes achter, erg lastig te zien. Met Revolution kom ik al eerste op, sta ik helemaal achteraan.
Bij MJ rechtsachter, bij Revolution linksachter.
Ik word achter gezet, ik ben geen dansqueenMaar ik vind het zo tof!
Ik wilde het al vanaf mijn 12e, maar kon nooit wat vinden of gaf snel op. Vorig jaar zag ik deze oproep voor deze groep en heb ik heel lang getwijfeld, maar ben bijzonder blij dat ik het gedaan heb.
Ben vrij lang, maar niet de langste van de groepquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:57 schreef Tinkepink het volgende:
Ben jij dat lange meisje? Wel ontzettend stoer!
Je mag best blij zijn met jezelf hoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
En dat bedoel ik niet zo arrogant als dat het lijkt..
Ik las het gewoon als een constatering hoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
En dat bedoel ik niet zo arrogant als dat het lijkt..
Het is Champions League avond.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:12 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik las het gewoon als een constatering hoorNiets arro's aan.
Heb je trouwens CakeBoss gekeken daarstraks op Discovery? Die handtas
quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:56 schreef conleche het volgende:
[..]hihihihiiiiiiiihhhihiihihihihi wat een leuke meneer! (nadat ik eerst dacht dat ie een punthoofd, geen gezicht, en grote oorbellen had...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Kwak
ik vind dat ie je minstens je eigen tv programma's kan laten kijkenquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is Champions League avond..
als je me t adres even pm't weet ik wel hoe je er moet komen vermoed ikquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:18 schreef Syrena het volgende:
Donderdag op kraambezoek in Leiden, wat een onderneming om er te komen. Moet mijn collega ook nog ergens in Voorburg of Den Haag oppikken, met de trein. En dan nog uitvissen hoe we ter plekke komenschoot me net pas te binnen dat de kraamvrouw altijd 20 minuten moest fietsen naar 't station.
En tritooooquote:
Echt?quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow, na keuken opruimen...
chico, dat is echt te weinig!
Ligt er een beeje aan waar het zit, schouder is een ruim begrip. Schouders laag houden, oppassen dat 'ie niet stijver wordt doordat je 'em ontlast (onbewust kun je 'em extra gespannen krijgen als je 'em wilt ontzien).quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh ja, heb al een week of 2 flinke last van een stijve schouder en hij wordt maar niet beter, echt rot. Iemand een idee of er oefeningetjes zijn die helpen ertegen?
Bij die lingeriewinkel een hoek verder is de badmode met 60% korting. Koop een te kleine bikini en trek die elke dag aan voor de spiegel tot 'ie past. Helpt dat?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:16 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar dat deed ik al de hele tijd en toen stond m'n gewicht stil en raakte ik gedemotiveerd en ging ik vreten. Dus ik heb even een kickstart nodig. Ik mekker hier al weken dat ik de knop niet kan onzetten, dus het moet gewoon even!
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:17 schreef neen het volgende:
He! Ik kan hieronder met volslanke dames daten
quote:Op woensdag 21 april 2010 07:38 schreef Viking84 het volgende:
*schrik* ik kom er net via Hyves achter dat de jongen met wie ik op de kleuterschool zou gaan trouwen ws homo is!
Ik wil niet meer hebben dat jij zulke dingen zegt want er is niets van waar.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:19 schreef anna82 het volgende:
Ik heb vanavond mijn eerste pilates les doorstaan! Ik was surrounded by long en lean meisjes en ik stond daar als dik gnoompje tussen die bij elke strekoefening haar mollige knietjes moest buigenDat werkt trouwens best goed voor je motivatie: morgen ga ik hardlopen!
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:12 schreef Syrena het volgende:
Ik las het gewoon als een constatering hoorNiets arro's aan.
Heb je trouwens CakeBoss gekeken daarstraks op Discovery? Die handtas
DaD: Kan ik jou een plezier doen met een aantal DvD(quote:
Ik zie regelmatig doperwtjes en/of worteltjes op je lijstje staan.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:49 schreef Ewelina het volgende:
Gister:
O: 2 boterhammen selleriesalade
L: 3 crackers filet americain
D: aardappeltjes uit oven, worteltjes, slavink
T: bakje blueberry muffin yoghurt
T: 2 crackers met hagelslag
Ik ook nog niet, dus bij deze!quote:Op woensdag 21 april 2010 07:57 schreef Merel het volgende:
Ik had Kwak nog niet gefeliciteerd met haar nieuwe baan!
Komt uit een pot, maar volgens mij zit er geen suiker in hoor....quote:Op woensdag 21 april 2010 09:01 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik zie regelmatig doperwtjes en/of worteltjes op je lijstje staan.
Maar is dat dan uit pot? Want daar zit veel suiker in.![]()
Of is het vers of diepvries?
quote:Op woensdag 21 april 2010 09:13 schreef Ewelina het volgende:
Komt uit een pot, maar volgens mij zit er geen suiker in hoor....
wortelenquote:Ingrediënten: Wortelen, water, suiker, zout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |