abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80549879
Het vorige deel: Slank # 1015 - in de aanbieding met B&J, of andersom?

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
pi_80549890
Duurde even want Internet haperde.
pi_80549920
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_80549959
Ik denk dat jullie lamme armen krijgen, aangezien ik pas overmorgen ga!! Maar wel heul lief!!
  woensdag 21 april 2010 @ 09:38:09 #5
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_80549999
Dat wordt lang zwaaien inderdaad!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_80550002
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:36 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat jullie lamme armen krijgen, aangezien ik pas overmorgen ga!! Maar wel heul lief!!

Oh, dan moeten we maar niet te fanatiek posten vandaag.
pi_80550237
Goedemorgen vanaf t werk! Co, wat een gelukzak ben je
Trouwens van zolang zwaaien krijgen we wel mooie gestroomlijnde armen

Lijstje van gisteren (en ik voelde me heel vadsig daarna ):
O: 2x brood, 1x kaas 1x jam
L: restje champignonsoep, restje couscous met kikkererwten, mini spinazieflap, boterham jam
T: appel + koffie
D: asperges met parmaham, komkommersalade met azijn en olie, aardappelpuree
T: stukje zelfgebakken bananencake

Planning van vandaag:
O: 1x boterham kaas, appel
T: stukje bananencake
L: 2x bruin pistoletje met achterham (lunch op kantoor)
T: rauwe rode paprika, komkommer, wortel
D: volkoren!!pasta met courgettesaus
T: ananas
pi_80550381
tvp!
Ja doei.
pi_80550504
goedemorgen!

Planning van vandaag:

O: 2 boterhammen pindakaas
T: appeltje
L: 2 boterhammen kipfilet met komkommer
en een bakje yoghurt
T: halve komkommer
T: kiwi
S: hardlopen
D: moet ik nog even bedenken...

En DaD, als jij niet meer zegt dat je talentloos bent, zal ik niet meer hardop zeggen dat ik een dik gnoompje ben Deal? Maar ze waren wel echt heel dun allemaal hoor, ik was de enige met heupen!
  woensdag 21 april 2010 @ 10:02:47 #10
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80550694

Hahaha, dat plaatje in de OP

Hier vanochtend iets heel geks; de wekkerradio stoorde ineens, en de enige manier om m goed te laten klinken was als vriendje zn rechterarm de lucht in stak!!
  woensdag 21 april 2010 @ 10:03:52 #11
220609 Nouk84
pi_80550719
Ik geloof dat ik vanavond alleen maar naar Haarlem ga fietsen en terug vraag of vriendje mij komt ophalen. Het is toch best ver, wat ik kon zien. En wind tegen Vriendje ook weer gelukkig, want die zat gisteren Opsporing verzocht te kijken en zag een meisje dat van haar fiets werd getrapt en in elkaar werd geslagen. Ik zat daarnaast maar keek niet echt, maar hoorde hem alleen maar: "Zie je nou wel, dit bedoel ik nou. Zie je nou wel" zeggen. Wel schattig
pi_80550892
Ik krijg poeps van Google Chrome Zit nu weer op de enige pc waar dat op geinstalleerd is, grom.

Daarnet werd me ook gevraagd of ik 0.1 fte meer zou willen werken Nog maar een halve dag vrij in de week Ik heb ja gezegd, maar ben wel van plan om dat terug te draaien zodra dat even kan
Het is ook maar de vraag of dat allemaal doorgaat. Ik wacht het maar af.

*zwaait alvast op Co*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_80551018
Goeiemorgen!

Lijstje:
O: bruin bolletje met kaas, koffie met melk (véél zachte broodjes over van het weekend)
T: bakje volle yoghurt
L: broodje met kaas en ham, kiwi
T: cup-a-soup, snee brood
D: wraps met veel groente, sla en vegastukjes
T: koffie met melk, stukje chocolade ofzo
Are you pondering what I'm pondering?
pi_80551066
ik browse ALTIJD met chrome! vind t heel fijn!

ik kreeg gisteren een grote bos bloemen van mn papa en mama en broertje, voor mn nieuwe baan, heel lief
Kwak
  Vis een optie? woensdag 21 april 2010 @ 10:42:31 #15
70532 loveli
N
pi_80551879
quote:
Op woensdag 21 april 2010 08:48 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!

Planning vandaag:
O: Krentenbol met boter
S: 30 min fietsen
O: vifit light 500 ml
T: 1 sinaasappel
T: 2 cappuccino
L: 4 crackers met roomkaas, tomaat en ham
L: 1 sinaasappel, bekertje optimel
T: 1 peer
D: Salade
S: 30 min fietsen
S: 1 uur dansen
S: Naar huis fietsen (30 min)
D: 2 boterhammen 1 met 30+ kaas, 1 met pure hagelslag

Vandaag:
O: 2 boterhammen met 30+ kaas, 1 boterham met pure hagelslag, bekertje optimel
S: 35 min fietsen
T: 2 cappuccino
T: 1 sinaasappel
T: 1 kiwi
L: 4 crackers met roomkaas en tomaat
L: 1 sinaasappel, bekertje optimel
T: 1 peer, 1 sinaasappel
S: Op de fiets naar Haarlem (30/40 min?)
D: Geen idee, ga bij een vriendinnetje eten in Haarlem.
S: Naar huis fietsen (60 min?!)

Ben nu 2,5 kilo kwijt sinds ik écht begon. Gaat nu nog hard, dat gaat nog wel veranderen.
Je hebt vorige week bij de appie sinaasappelen gekocht? Niks mis mee, maar misschien een beetje varieren? Ik mis je eiwitten en gezonde vetten in je lijstjes (niet dat ik altijd lijstjes lees, maar bij jou valt het me op). Hopelijk zit je D bomvol groente, van de hele dag alleen boterhammen eten krijg je niet alles binnen wat je nodig hebt.
crap in = crap out
pi_80551947
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Je hebt vorige week bij de appie sinaasappelen gekocht? Niks mis mee, maar misschien een beetje varieren? Ik mis je eiwitten en gezonde vetten in je lijstjes (niet dat ik altijd lijstjes lees, maar bij jou valt het me op). Hopelijk zit je D bomvol groente, van de hele dag alleen boterhammen eten krijg je niet alles binnen wat je nodig hebt.
Loveli, ik moet zeggen, jij geeft echt superconstructieve tips en leerzaam ook
pi_80551954
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:17 schreef kwakz0r het volgende:
ik browse ALTIJD met chrome! vind t heel fijn!

ik kreeg gisteren een grote bos bloemen van mn papa en mama en broertje, voor mn nieuwe baan, heel lief
Chrome
Op de uni gebruik ik 't altijd. IE daar verneukt Fok!

En had ik je al gefeliciteerd kwak? Is 't Den Haag of A'dam geworden? in ieder geval: gefeliciteerd!!!

Mijn lijstje:

O: 2 sneetjes zelf gebakken brood (is vrij klein gebleven )
T: 2 sneetjes zelf gebakken brood
T: banaan
L: 2 sneetjes zelf gebakken brood met kaas
T:
D: wraps (ook zelfgemaakt) met kip en groenten
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 21 april 2010 @ 10:45:26 #18
70532 loveli
N
pi_80551965
Bij de weg, als je sport kun je spieren kweken, spieren verbranden vet in rust. Eet je tussen een uur voor en een half uur na het sporten eiwitten, dan worden ze het best gebruikt om je spieren op te bouwen.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 21 april 2010 @ 10:47:00 #19
70532 loveli
N
pi_80552018
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:44 schreef Perruche het volgende:

[..]

Loveli, ik moet zeggen, jij geeft echt superconstructieve tips en leerzaam ook
En nu moet ik mezelf er eens aan gaan houden
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 21 april 2010 @ 10:50:36 #20
70532 loveli
N
pi_80552123
Bij de weg, ik mik vooral op 'gezond' en niet op afvallen. Als je gezond leeft ga je als vanzelf naar een gezonder gewicht. Het gaat om de combo gezonde geest - gezond lichaam, dus mind, food en sport. Als dat goed zit, zit de rest meestal ook wel goed.
crap in = crap out
pi_80552128
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:47 schreef loveli het volgende:

[..]

En nu moet ik mezelf er eens aan gaan houden
hehe ja, addvies aan anderen geven is altijd makkelijker dan je aan je eigen advies houden, ik wet er alles van!

Als het vandaag mooi weer is wil ik eigenlijk gaan hardlopen
  Vis een optie? woensdag 21 april 2010 @ 10:51:39 #22
70532 loveli
N
pi_80552155
Vier op een rij, gewoon omdat het kan
fail
crap in = crap out
pi_80552180
you failed
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 21 april 2010 @ 10:55:33 #24
70532 loveli
N
pi_80552274
Trage ***compu!
crap in = crap out
  woensdag 21 april 2010 @ 11:02:58 #25
220609 Nouk84
pi_80552493
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:42 schreef loveli het volgende:
Ik vind sinaasappelen heerlijk, vandaar dat ik die vrij vaak eet als het het seizoen is Er is nou eenmaal niet veel gezonde keuze in de kantine hier. Hoe zou ik meer eiwitten en gezonde vetten binnen kunnen krijgen? Zo'n ranzig droog gekookt eitje op mijn werk nemen? Liever niet..

Ik heb geen idee of mijn D veel groente bevat, maar wel het eea denk ik Ik ben vooral bezig met niet vervallen in eetbuien, en zo gezond mogelijk voor mijn doen. Verder ben ik ook bezig om gezonde(re) keuzes te maken, die alsnog redelijk gemakkelijk zijn. Ik heb dus een andere kijk op mijn lijstjes dan jij

Je zou mijn lijstjes van een paar weken geleden moeten zien 's Morgens 2 pakken vifit, een pak sultana (allemaal dus), lunch met een broodje kroket en 's middags nog het eea aan chocola. 's Avonds lekker eten waar ik zin in had, meestal na zo'n dag vooral lekker en niet gezond. Dan 's avonds als ik zin had nog een pak chocola. Dus ik vind dat ik het nu best goed doe en voel dat ik weer een knop heb omgezet. Het gaat nou eenmaal niet vanzelf bij mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')