abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80549879
Het vorige deel: Slank # 1015 - in de aanbieding met B&J, of andersom?

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
pi_80549890
Duurde even want Internet haperde.
pi_80549920
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_80549959
Ik denk dat jullie lamme armen krijgen, aangezien ik pas overmorgen ga!! Maar wel heul lief!!
  woensdag 21 april 2010 @ 09:38:09 #5
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_80549999
Dat wordt lang zwaaien inderdaad!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_80550002
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:36 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat jullie lamme armen krijgen, aangezien ik pas overmorgen ga!! Maar wel heul lief!!

Oh, dan moeten we maar niet te fanatiek posten vandaag.
pi_80550237
Goedemorgen vanaf t werk! Co, wat een gelukzak ben je
Trouwens van zolang zwaaien krijgen we wel mooie gestroomlijnde armen

Lijstje van gisteren (en ik voelde me heel vadsig daarna ):
O: 2x brood, 1x kaas 1x jam
L: restje champignonsoep, restje couscous met kikkererwten, mini spinazieflap, boterham jam
T: appel + koffie
D: asperges met parmaham, komkommersalade met azijn en olie, aardappelpuree
T: stukje zelfgebakken bananencake

Planning van vandaag:
O: 1x boterham kaas, appel
T: stukje bananencake
L: 2x bruin pistoletje met achterham (lunch op kantoor)
T: rauwe rode paprika, komkommer, wortel
D: volkoren!!pasta met courgettesaus
T: ananas
pi_80550381
tvp!
Ja doei.
pi_80550504
goedemorgen!

Planning van vandaag:

O: 2 boterhammen pindakaas
T: appeltje
L: 2 boterhammen kipfilet met komkommer
en een bakje yoghurt
T: halve komkommer
T: kiwi
S: hardlopen
D: moet ik nog even bedenken...

En DaD, als jij niet meer zegt dat je talentloos bent, zal ik niet meer hardop zeggen dat ik een dik gnoompje ben Deal? Maar ze waren wel echt heel dun allemaal hoor, ik was de enige met heupen!
  woensdag 21 april 2010 @ 10:02:47 #10
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80550694

Hahaha, dat plaatje in de OP

Hier vanochtend iets heel geks; de wekkerradio stoorde ineens, en de enige manier om m goed te laten klinken was als vriendje zn rechterarm de lucht in stak!!
  woensdag 21 april 2010 @ 10:03:52 #11
220609 Nouk84
pi_80550719
Ik geloof dat ik vanavond alleen maar naar Haarlem ga fietsen en terug vraag of vriendje mij komt ophalen. Het is toch best ver, wat ik kon zien. En wind tegen Vriendje ook weer gelukkig, want die zat gisteren Opsporing verzocht te kijken en zag een meisje dat van haar fiets werd getrapt en in elkaar werd geslagen. Ik zat daarnaast maar keek niet echt, maar hoorde hem alleen maar: "Zie je nou wel, dit bedoel ik nou. Zie je nou wel" zeggen. Wel schattig
pi_80550892
Ik krijg poeps van Google Chrome Zit nu weer op de enige pc waar dat op geinstalleerd is, grom.

Daarnet werd me ook gevraagd of ik 0.1 fte meer zou willen werken Nog maar een halve dag vrij in de week Ik heb ja gezegd, maar ben wel van plan om dat terug te draaien zodra dat even kan
Het is ook maar de vraag of dat allemaal doorgaat. Ik wacht het maar af.

*zwaait alvast op Co*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_80551018
Goeiemorgen!

Lijstje:
O: bruin bolletje met kaas, koffie met melk (véél zachte broodjes over van het weekend)
T: bakje volle yoghurt
L: broodje met kaas en ham, kiwi
T: cup-a-soup, snee brood
D: wraps met veel groente, sla en vegastukjes
T: koffie met melk, stukje chocolade ofzo
Are you pondering what I'm pondering?
pi_80551066
ik browse ALTIJD met chrome! vind t heel fijn!

ik kreeg gisteren een grote bos bloemen van mn papa en mama en broertje, voor mn nieuwe baan, heel lief
Kwak
  Vis een optie? woensdag 21 april 2010 @ 10:42:31 #15
70532 loveli
N
pi_80551879
quote:
Op woensdag 21 april 2010 08:48 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!

Planning vandaag:
O: Krentenbol met boter
S: 30 min fietsen
O: vifit light 500 ml
T: 1 sinaasappel
T: 2 cappuccino
L: 4 crackers met roomkaas, tomaat en ham
L: 1 sinaasappel, bekertje optimel
T: 1 peer
D: Salade
S: 30 min fietsen
S: 1 uur dansen
S: Naar huis fietsen (30 min)
D: 2 boterhammen 1 met 30+ kaas, 1 met pure hagelslag

Vandaag:
O: 2 boterhammen met 30+ kaas, 1 boterham met pure hagelslag, bekertje optimel
S: 35 min fietsen
T: 2 cappuccino
T: 1 sinaasappel
T: 1 kiwi
L: 4 crackers met roomkaas en tomaat
L: 1 sinaasappel, bekertje optimel
T: 1 peer, 1 sinaasappel
S: Op de fiets naar Haarlem (30/40 min?)
D: Geen idee, ga bij een vriendinnetje eten in Haarlem.
S: Naar huis fietsen (60 min?!)

Ben nu 2,5 kilo kwijt sinds ik écht begon. Gaat nu nog hard, dat gaat nog wel veranderen.
Je hebt vorige week bij de appie sinaasappelen gekocht? Niks mis mee, maar misschien een beetje varieren? Ik mis je eiwitten en gezonde vetten in je lijstjes (niet dat ik altijd lijstjes lees, maar bij jou valt het me op). Hopelijk zit je D bomvol groente, van de hele dag alleen boterhammen eten krijg je niet alles binnen wat je nodig hebt.
crap in = crap out
pi_80551947
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Je hebt vorige week bij de appie sinaasappelen gekocht? Niks mis mee, maar misschien een beetje varieren? Ik mis je eiwitten en gezonde vetten in je lijstjes (niet dat ik altijd lijstjes lees, maar bij jou valt het me op). Hopelijk zit je D bomvol groente, van de hele dag alleen boterhammen eten krijg je niet alles binnen wat je nodig hebt.
Loveli, ik moet zeggen, jij geeft echt superconstructieve tips en leerzaam ook
pi_80551954
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:17 schreef kwakz0r het volgende:
ik browse ALTIJD met chrome! vind t heel fijn!

ik kreeg gisteren een grote bos bloemen van mn papa en mama en broertje, voor mn nieuwe baan, heel lief
Chrome
Op de uni gebruik ik 't altijd. IE daar verneukt Fok!

En had ik je al gefeliciteerd kwak? Is 't Den Haag of A'dam geworden? in ieder geval: gefeliciteerd!!!

Mijn lijstje:

O: 2 sneetjes zelf gebakken brood (is vrij klein gebleven )
T: 2 sneetjes zelf gebakken brood
T: banaan
L: 2 sneetjes zelf gebakken brood met kaas
T:
D: wraps (ook zelfgemaakt) met kip en groenten
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 21 april 2010 @ 10:45:26 #18
70532 loveli
N
pi_80551965
Bij de weg, als je sport kun je spieren kweken, spieren verbranden vet in rust. Eet je tussen een uur voor en een half uur na het sporten eiwitten, dan worden ze het best gebruikt om je spieren op te bouwen.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 21 april 2010 @ 10:47:00 #19
70532 loveli
N
pi_80552018
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:44 schreef Perruche het volgende:

[..]

Loveli, ik moet zeggen, jij geeft echt superconstructieve tips en leerzaam ook
En nu moet ik mezelf er eens aan gaan houden
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 21 april 2010 @ 10:50:36 #20
70532 loveli
N
pi_80552123
Bij de weg, ik mik vooral op 'gezond' en niet op afvallen. Als je gezond leeft ga je als vanzelf naar een gezonder gewicht. Het gaat om de combo gezonde geest - gezond lichaam, dus mind, food en sport. Als dat goed zit, zit de rest meestal ook wel goed.
crap in = crap out
pi_80552128
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:47 schreef loveli het volgende:

[..]

En nu moet ik mezelf er eens aan gaan houden
hehe ja, addvies aan anderen geven is altijd makkelijker dan je aan je eigen advies houden, ik wet er alles van!

Als het vandaag mooi weer is wil ik eigenlijk gaan hardlopen
  Vis een optie? woensdag 21 april 2010 @ 10:51:39 #22
70532 loveli
N
pi_80552155
Vier op een rij, gewoon omdat het kan
fail
crap in = crap out
pi_80552180
you failed
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 21 april 2010 @ 10:55:33 #24
70532 loveli
N
pi_80552274
Trage ***compu!
crap in = crap out
  woensdag 21 april 2010 @ 11:02:58 #25
220609 Nouk84
pi_80552493
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:42 schreef loveli het volgende:
Ik vind sinaasappelen heerlijk, vandaar dat ik die vrij vaak eet als het het seizoen is Er is nou eenmaal niet veel gezonde keuze in de kantine hier. Hoe zou ik meer eiwitten en gezonde vetten binnen kunnen krijgen? Zo'n ranzig droog gekookt eitje op mijn werk nemen? Liever niet..

Ik heb geen idee of mijn D veel groente bevat, maar wel het eea denk ik Ik ben vooral bezig met niet vervallen in eetbuien, en zo gezond mogelijk voor mijn doen. Verder ben ik ook bezig om gezonde(re) keuzes te maken, die alsnog redelijk gemakkelijk zijn. Ik heb dus een andere kijk op mijn lijstjes dan jij

Je zou mijn lijstjes van een paar weken geleden moeten zien 's Morgens 2 pakken vifit, een pak sultana (allemaal dus), lunch met een broodje kroket en 's middags nog het eea aan chocola. 's Avonds lekker eten waar ik zin in had, meestal na zo'n dag vooral lekker en niet gezond. Dan 's avonds als ik zin had nog een pak chocola. Dus ik vind dat ik het nu best goed doe en voel dat ik weer een knop heb omgezet. Het gaat nou eenmaal niet vanzelf bij mij.
pi_80552602
tvp!!
pi_80552812
VulcanJ, dat lijkt me leuk! PM me maar even wat je ervoor wilt hebben!

Anna, deal. . In mijn Pilateslesje zitten ook een paar zwangeren, dus ik ben nooit de dikste. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 21 april 2010 @ 11:14:22 #28
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_80552826
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:06 schreef P.F het volgende:
tvp!!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_80553002
Zitten er zwangeren bij jou op pilates, DaD? Volgens mij is het helemaal niet slim om je buikspieren dan te trainen... Of wel?

Anna, als het enige troost is: ik ben ook niet bepaald een lean gymnastiekmonster, maar ik merk dat ik almaar leniger word! Gewoon doorbikkelen, dus
pi_80553083
lijkt me ook niet echt, CF, mijn nicht had hele strakke buikspieren en daar heeft ze echt last van gehad met de zwangerschap... voordeel was dat ze wel na 2 maanden alweer hartstikke slank was...
Kwak
  Vis een optie? woensdag 21 april 2010 @ 11:22:53 #31
70532 loveli
N
pi_80553135
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:02 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Ik vind sinaasappelen heerlijk, vandaar dat ik die vrij vaak eet als het het seizoen is Er is nou eenmaal niet veel gezonde keuze in de kantine hier. Hoe zou ik meer eiwitten en gezonde vetten binnen kunnen krijgen? Zo'n ranzig droog gekookt eitje op mijn werk nemen? Liever niet..
Zacht gekookte eitjes zijn het gezondst. Puur voor de eiwitten is een eitje een prima voedingsbron. Kijk maar naar de eetlijstjes van bodybuilders. Niet dat je zo extreem meot gaan, maar die weten wel de goede eiwitbronnen te vinden.
Vette vis is een goede combi van gezonde vetten en eiwitten. Makreel, haring, zalm, etc. Het seizoen voor komt er weer aan dat je allerlei soorten fruit vindt, neem het ervan.
quote:
Ik heb geen idee of mijn D veel groente bevat, maar wel het eea denk ik Ik ben vooral bezig met niet vervallen in eetbuien, en zo gezond mogelijk voor mijn doen. Verder ben ik ook bezig om gezonde(re) keuzes te maken, die alsnog redelijk gemakkelijk zijn. Ik heb dus een andere kijk op mijn lijstjes dan jij
Het is mij (en veel anderen) opgevallen dat wanneer je gezonder eet, je minder vreetbuien hebt. Ik tikte zo een kilo Guylian zeevruchten weg in 2, 3 dagen. (Of 5 magnums op een dag, ahum ) Maar het is idd lastig om als je in een kantine moet eten de gezonde keuzes te maken. Neemt niet weg dat je ook op worteltjes of radijsjes kunt knagen.
quote:
Je zou mijn lijstjes van een paar weken geleden moeten zien 's Morgens 2 pakken vifit, een pak sultana (allemaal dus), lunch met een broodje kroket en 's middags nog het eea aan chocola. 's Avonds lekker eten waar ik zin in had, meestal na zo'n dag vooral lekker en niet gezond. Dan 's avonds als ik zin had nog een pak chocola. Dus ik vind dat ik het nu best goed doe en voel dat ik weer een knop heb omgezet. Het gaat nou eenmaal niet vanzelf bij mij.
Da's inderdaad een hele verbetering
crap in = crap out
pi_80553175
Ze doen wel aangepaste oefeningen, maar het bewust bezig zijn met je lichaam en je rug en dergelijke niet overbelasten door een sterk krachtcentrum, lijkt me alleen maar goed.
  woensdag 21 april 2010 @ 11:24:46 #33
331 Merel
Be here now.
pi_80553196
Vik, je gaat toch wel hieraan meedoen hè?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 21 april 2010 @ 11:27:08 #34
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80553300
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:21 schreef kwakz0r het volgende:
lijkt me ook niet echt, CF, mijn nicht had hele strakke buikspieren en daar heeft ze echt last van gehad met de zwangerschap... voordeel was dat ze wel na 2 maanden alweer hartstikke slank was...
Oh, dus dat is dan weer een voordeel van mijn buikspieren, die zijn zo slap dat ik nu al zwanger lijk als ik ze niet bewust aanspan
  Vis een optie? woensdag 21 april 2010 @ 11:27:08 #35
70532 loveli
N
pi_80553302
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:18 schreef ColdFeet het volgende:
Zitten er zwangeren bij jou op pilates, DaD? Volgens mij is het helemaal niet slim om je buikspieren dan te trainen... Of wel?
Jawel! Dan blijft je buik een stuk strakker. Vrouwen die echt zo'n giga grote buik hebben, daar is 'ie 'tussen' de slappe buikspieren door gezakt. Kan me voorstellen dat met persen je buikspieren ook een beetje kunnen helpen.
edit: volgens google moet je je rechte buikspieren niet meer trainen, de schuine mogen nog wel.

[ Bericht 7% gewijzigd door loveli op 21-04-2010 11:41:14 ]
crap in = crap out
pi_80553780
Oja, buikspieren . Dat is nog wel iets waar ik echt aan moet werken. Hou het nooit langer dan twee dagen vol om oefeningen te doen, dus dat werkt niet echt..

Resultaat van gisteren (precies zoals gepland ):
O: Volkoren boterham met sandwichspread
T: tomaat, stuk komkommer
T: boterham pate
L:3 boterhammen pate
T: restje broccoli van gisterenavond + bleekselderij
D: wraps met kip, paprika, sla, komkommer en sausje van griekse yoghurt met komijn

Planning voor vandaag:
O: 2 volkorenboterhammen met een beetje becel
T: tomaat, stengel bleekselderij
T: 2 volkoren boterhammen met sandwichspread
L: 2 volkoren boterhammen met sandwichspread, misschien een bekertje soep als ze lekker soep hebben in de kantine
T: stuk komkommer
D: pasta met gehakt, courgette, paprika, champignons en tomatensaus
S: (als ik ga, wat wel moet, maar ik voel me niet echt fit op het moment) uur crosstrainer/fietsen/hardlopen
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_80553786
@ loveli: als je buik echt strak is wordt t kind wel enorm naar binnen gedrukt. kindje van mn nicht had eigenlijk een beetje te weinig ruimte, en mn nicht had nogal last van dr inelkaargedrukte organen...
Kwak
pi_80553825
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:18 schreef ColdFeet het volgende:

Anna, als het enige troost is: ik ben ook niet bepaald een lean gymnastiekmonster, maar ik merk dat ik almaar leniger word! Gewoon doorbikkelen, dus
Bij mij zit er ook wel eens een zwangere vrouw bij en die doet sommige oefeningen aangepast en één of twee mag ze niet meedoen. Mijn instructrice weet gelukkig wat wel en niet mag

Ik ben trots op mijn lijstje wat ik in zijn geheel op het station heb moeten kopen!

O: 2 donkere sandwiches humus/peppadew
L: lunchsalade kip caesar
T: yoghurt met muesli, banaan
D: ?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_80553831
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:27 schreef loveli het volgende:

[..]

Jawel! Dan blijft je buik een stuk strakker. Vrouwen die echt zo'n giga grote buik hebben, daar is 'ie 'tussen' de slappe buikspieren door gezakt. Kan me voorstellen dat met persen je buikspieren ook een beetje kunnen helpen.
Ik dacht toch dat trainen van de rechte buikspieren de kans op een navelbreuk vergroot, waardoor het persen juist moeilijk gaat.
Tenminste, zo heb ik het ooit bij aquadinges gehoord.
pi_80553936
Je traint bij Pilates vooral je transversus.
  Vis een optie? woensdag 21 april 2010 @ 11:42:54 #41
70532 loveli
N
pi_80553947
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ik dacht toch dat trainen van de rechte buikspieren de kans op een navelbreuk vergroot, waardoor het persen juist moeilijk gaat.
Zie edit, schuine mogen nog wel, rechte niet.
Ben geen ervaringsdeskundige
crap in = crap out
pi_80553996
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:38 schreef Quinazoline het volgende:
Oja, buikspieren . Dat is nog wel iets waar ik echt aan moet werken. Hou het nooit langer dan twee dagen vol om oefeningen te doen, dus dat werkt niet echt..

Resultaat van gisteren (precies zoals gepland ):
O: Volkoren boterham met sandwichspread
T: tomaat, stuk komkommer
T: boterham pate
L:3 boterhammen pate
T: restje broccoli van gisterenavond + bleekselderij
D: wraps met kip, paprika, sla, komkommer en sausje van griekse yoghurt met komijn

Planning voor vandaag:
O: 2 volkorenboterhammen met een beetje becel
T: tomaat, stengel bleekselderij
T: 2 volkoren boterhammen met sandwichspread
L: 2 volkoren boterhammen met sandwichspread, misschien een bekertje soep als ze lekker soep hebben in de kantine
T: stuk komkommer
D: pasta met gehakt, courgette, paprika, champignons en tomatensaus
S: (als ik ga, wat wel moet, maar ik voel me niet echt fit op het moment) uur crosstrainer/fietsen/hardlopen

Sandwichspread i.p.v. paté? lekker

Ik moet ook buikspieren trainen. Vanavond. Echt. Begin ik. Écht.
pi_80554010
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Zie edit, schuine mogen nog wel, rechte niet.
Ben geen ervaringsdeskungige
Ik ook niet.
  Vis een optie? woensdag 21 april 2010 @ 11:45:55 #44
70532 loveli
N
pi_80554066
Ik ga m'n kont maar weer eens trainen. Enige plek waar ik massa bij wil hebben.
crap in = crap out
pi_80554157
ik las 'de enige plek waar ik 'm wil hebben'

ik ga maar weer door met studeren
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 21 april 2010 @ 11:53:21 #46
70532 loveli
N
pi_80554355
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
ik las 'de enige plek waar ik 'm wil hebben'

ik ga maar weer door met studeren
Pas op met studeren, lees alles minstens 2 keer zodat je weet wat er echt staat
crap in = crap out
pi_80554458
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Een navelbreuk? Is dat zo naar als het klinkt?
Ik geloof dat ik maar nooit zwanger ga geraken.

CF: Ja ik heb mij voorgenomen dat ik minstens zo lenig ga worden als het hertje dat naast mij lag en als voorbeeld diende voor het hele klasje. Tevens heb ik besloten dat ik nooit meer naast haar ga liggen.
  woensdag 21 april 2010 @ 11:58:10 #48
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80554511
Veel plezier Co

Lijst:
O: bak vla en een appel
S: (net gedaan) 1.30 uur hometrainen
T: gekookt ei, vers geroosterde boterham met kersenjam
L: 3 boterhammen met kaas en tonijnsalade
T: lbokje choco en nog wel wat
D: sperzibonen, gehaktbal, gebakken aardappelen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 21 april 2010 @ 12:03:45 #49
220609 Nouk84
pi_80554673
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:22 schreef loveli het volgende:
Zacht gekookte eitjes zijn het gezondst. Puur voor de eiwitten is een eitje een prima voedingsbron. Kijk maar naar de eetlijstjes van bodybuilders. Niet dat je zo extreem meot gaan, maar die weten wel de goede eiwitbronnen te vinden.
Vette vis is een goede combi van gezonde vetten en eiwitten. Makreel, haring, zalm, etc. Het seizoen voor komt er weer aan dat je allerlei soorten fruit vindt, neem het ervan.
Beide eet ik vaker in het weekend omdat dat wat makkelijker te bereiden is. Vis bij mijn D zou ik vaker moeten doen, dat is een verbeterpuntje. Wel is het voor mij nog vooral zoeken naar maaltijden die ik en vriendje het lekkerste vinden.
quote:
Het is mij (en veel anderen) opgevallen dat wanneer je gezonder eet, je minder vreetbuien hebt. Ik tikte zo een kilo Guylian zeevruchten weg in 2, 3 dagen. (Of 5 magnums op een dag, ahum ) Maar het is idd lastig om als je in een kantine moet eten de gezonde keuzes te maken. Neemt niet weg dat je ook op worteltjes of radijsjes kunt knagen.
Daar ben ik voor mijn gevoel dus mee bezig, vergeleken met een tijdje geleden. Dat het nóg gezonder kan, ben ik me van bewust. Maar zoals vaker gemeld, ik ben nogal bang in doorslaan en daar heb ik gewoon geen zin meer in.
quote:
Da's inderdaad een hele verbetering
Dat dacht ik!

Het is niet dat ik je advies niet waardeer, maar het is vooral dat het nog zoeken is. Ik weet gezonde keuzes, maar ik moet ze ook wel een plek kunnen geven in mijn dagelijkse ritme (Vroeger ging ik elke ochtend naar de AH, niet goed voor dieet, wel handig om dit soort dingen te halen...) Nu doe ik dat niet meer, dus moet er eerder over nadenken... Dus, dank je wel voor je advies.
pi_80554677
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:38 schreef Quinazoline het volgende:
Pilates, Q. Echt. Krijg je geweldige buik- en rugspieren van, en het is veel fijner dan suf crunches of sit-ups doen. Ik ben niet de enige liefhebber hier

Anna, ja juk, er zat gister zo'n mager balletmeisje naast mij. Volgens mij kwam ze alleen maar om te showen, want al voor de les begon, kregen we een demonstratie van haar lenigheid
  woensdag 21 april 2010 @ 12:08:35 #51
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80554812
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:45 schreef loveli het volgende:
Ik ga m'n kont maar weer eens trainen. Enige plek waar ik massa bij wil hebben.
Me too en tieten ;')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_80554862
quote:
Op woensdag 21 april 2010 12:03 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Pilates, Q. Echt. Krijg je geweldige buik- en rugspieren van, en het is veel fijner dan suf crunches of sit-ups doen. Ik ben niet de enige liefhebber hier

Anna, ja juk, er zat gister zo'n mager balletmeisje naast mij. Volgens mij kwam ze alleen maar om te showen, want al voor de les begon, kregen we een demonstratie van haar lenigheid
Zie dat ik op het sportcentrum ook pilates kan volgen. Op dinsdag om 19 uur, niet eens een onmogelijke tijd. Heb hem gewoon in mijn agenda gezet voor volgende week, proberen kan altijd toch .
pi_80554918
Pilates is écht geweldig. Toen ik begon had ik een buikrol en kon ik net met m'n vingertoppen tot aan m'n enkels, nu heb ik een platte buik en kunnen m'n handen bijna plat op de grond.
pi_80554966
quote:
Op woensdag 21 april 2010 12:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Pilates is écht geweldig. Toen ik begon had ik een buikrol en kon ik net met m'n vingertoppen tot aan m'n enkels, nu heb ik een platte buik en kunnen m'n handen bijna plat op de grond.
Nu ga ik zeker . Da's zeker niet het gevolg van 1 keer gaan, wel ?
pi_80554969
quote:
Dat. En ik houd echt van de precisie en beheersing van pilates
pi_80555076
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:56 schreef anna82 het volgende:

[..]

Een navelbreuk? Is dat zo naar als het klinkt?
Ik geloof dat ik maar nooit zwanger ga geraken.

CF: Ja ik heb mij voorgenomen dat ik minstens zo lenig ga worden als het hertje dat naast mij lag en als voorbeeld diende voor het hele klasje. Tevens heb ik besloten dat ik nooit meer naast haar ga liggen.
Moet je vooral niet De Gelukkige Huisvrouw gaan kijken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 21 april 2010 @ 12:20:00 #57
220609 Nouk84
pi_80555160
quote:
Op woensdag 21 april 2010 12:17 schreef P.F het volgende:
Moet je vooral niet De Gelukkige Huisvrouw gaan kijken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is echt niet relaxed inderdaad
pi_80555204
Hij draaide z'n hoofd weg en ik:
KIJKEN! KIJKEN MOET JE!

Ik mag ook nooit niet naar enge stukjes in horrorfims kijken !
  woensdag 21 april 2010 @ 12:23:45 #59
220609 Nouk84
pi_80555277
quote:
Op woensdag 21 april 2010 12:21 schreef P.F het volgende:
Hij draaide z'n hoofd weg en ik:
KIJKEN! KIJKEN MOET JE!

Ik mag ook nooit niet naar enge stukjes in horrorfims kijken !
Die arme jongen!

Ik draaide mijn hoofd ook weg..
  woensdag 21 april 2010 @ 12:27:36 #60
220609 Nouk84
pi_80555408
Pilates, ook wel iets om weer eens te proberen. Heb de dvd's nog thuis liggen

Evenals Billy's Bootcamp
pi_80555412
Hij was helemaal pro die man "hij heeft toch niets fout gedaan ?"

en ik "jawel!!! kijk dan hoe hij doet " ik was meer pro haar

Vis een optie? woensdag 21 april 2010 @ 12:33:15 #62
70532 loveli
N
pi_80555595
Bluh. Moeilijke werkgerelateerde situatie. Er zijn fouten gemaakt waardoor een klacht niet in een dossier van een personeelslid terecht zijn gekomen. Die klacht moet er alsnog in, maar de mensen die de fout hebben gemaakt mogen er niet voor op de vingers getikt worden, het gaat er alleen om dat het bij het ene personeelslid gedocumenteerd wordt.
En blijkbaar ben ik de enige die het via een omweg kan oplossen, leuk om je nek 2 keer te moeten uitsteken om het dossier van een klootzak compleet te krijgen.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 21 april 2010 @ 12:34:42 #63
70532 loveli
N
pi_80555636
quote:
Op woensdag 21 april 2010 12:08 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Me too en tieten ;')
Dat had ik al opgegeven. Het is kiezen tussen en slank middeltje of een klein beetje volume boven. Ik ga voor het slanke middel.
crap in = crap out
pi_80555646
Waarom mogen medewerkers niet op hun fouten worden gewezen? Wat belachelijk.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 21 april 2010 @ 12:35:39 #65
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80555669
quote:
!

Hoe lang doe jij het al??
pi_80555780
quote:
Op woensdag 21 april 2010 12:35 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

!

Hoe lang doe jij het al??
Euhm, eerst van augustus tot en met oktober, toen even niets (na de verhuizing vond ik de sportschool te ver fietsen ) , en daarna ben ik eind januari weer begonnen bij een nieuwe sportschool. Ik doe het één keer per week.
pi_80555806
quote:
Op woensdag 21 april 2010 12:39 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Euhm, eerst van augustus tot en met oktober, toen even niets (na de verhuizing vond ik de sportschool te ver fietsen ) , en daarna ben ik eind januari weer begonnen bij een nieuwe sportschool. Ik doe het één keer per week.
één keer per week. hm. misschien die dvds van mij toch maar weer eens tevoorschijn toveren... ik haak vaak af omdat ik de helft van de poses niet eens hálf kan...
Kwak
pi_80555889
Bijna elke oefening heeft wel een makkelijke en moeilijke variant. Lukt het niet met je benen gestrekt? Dan hou je ze gewoon gebogen, bijvoorbeeld.
pi_80555905
Ik heb met Pilates mijn stuitje vernaggeld met dat gerol heen en weer. Doet af en toe echt heel gemeen zeer, dus ik ben niet meer zo'n fan van Pilates. Het fijne is wel dat je amper zweet.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_80555947
Ik stond hier net in mijn nieuwe satijnen kimono, vriendje rende kamer binnen, aan de telefoon: o nee ik ben op nr ****. Belt die vriend aan die hij aan de telefoon had. En ik zo, eh hoi, akward

dus nu wil ik een satijnen jurkje voor onder mijn kimono minder bloot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')