quote:Op woensdag 21 april 2010 09:36 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat jullie lamme armen krijgen, aangezien ik pas overmorgen ga!! Maar wel heul lief!!
Je hebt vorige week bij de appie sinaasappelen gekocht? Niks mis mee, maar misschien een beetje varieren? Ik mis je eiwitten en gezonde vetten in je lijstjes (niet dat ik altijd lijstjes lees, maar bij jou valt het me op). Hopelijk zit je D bomvol groente, van de hele dag alleen boterhammen eten krijg je niet alles binnen wat je nodig hebt.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:48 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!
Planning vandaag:
O: Krentenbol met boter
S: 30 min fietsen
O: vifit light 500 ml
T: 1 sinaasappel
T: 2 cappuccino
L: 4 crackers met roomkaas, tomaat en ham
L: 1 sinaasappel, bekertje optimel
T: 1 peer
D: Salade
S: 30 min fietsen
S: 1 uur dansen
S: Naar huis fietsen (30 min)
D: 2 boterhammen 1 met 30+ kaas, 1 met pure hagelslag
Vandaag:
O: 2 boterhammen met 30+ kaas, 1 boterham met pure hagelslag, bekertje optimel
S: 35 min fietsen
T: 2 cappuccino
T: 1 sinaasappel
T: 1 kiwi
L: 4 crackers met roomkaas en tomaat
L: 1 sinaasappel, bekertje optimel
T: 1 peer, 1 sinaasappel
S: Op de fiets naar Haarlem (30/40 min?)
D: Geen idee, ga bij een vriendinnetje eten in Haarlem.
S: Naar huis fietsen (60 min?!)
Ben nu 2,5 kilo kwijt sinds ik écht begon. Gaat nu nog hard, dat gaat nog wel veranderen.
Loveli, ik moet zeggen, jij geeft echt superconstructieve tipsquote:Op woensdag 21 april 2010 10:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Je hebt vorige week bij de appie sinaasappelen gekocht? Niks mis mee, maar misschien een beetje varieren? Ik mis je eiwitten en gezonde vetten in je lijstjes (niet dat ik altijd lijstjes lees, maar bij jou valt het me op). Hopelijk zit je D bomvol groente, van de hele dag alleen boterhammen eten krijg je niet alles binnen wat je nodig hebt.
Chromequote:Op woensdag 21 april 2010 10:17 schreef kwakz0r het volgende:
ik browse ALTIJD met chrome! vind t heel fijn!
ik kreeg gisteren een grote bos bloemen van mn papa en mama en broertje, voor mn nieuwe baan, heel lief
quote:Op woensdag 21 april 2010 10:44 schreef Perruche het volgende:
[..]
Loveli, ik moet zeggen, jij geeft echt superconstructieve tipsen leerzaam ook
hehe ja, addvies aan anderen geven is altijd makkelijker dan je aan je eigen advies houden, ik wet er alles van!quote:Op woensdag 21 april 2010 10:47 schreef loveli het volgende:
[..]
En nu moet ik mezelf er eens aan gaan houden
Ik vind sinaasappelen heerlijk, vandaar dat ik die vrij vaak eet als het het seizoen isquote:Op woensdag 21 april 2010 10:42 schreef loveli het volgende:
Je hebt vorige week bij de appie sinaasappelen gekocht? Niks mis mee, maar misschien een beetje varieren? Ik mis je eiwitten en gezonde vetten in je lijstjes (niet dat ik altijd lijstjes lees, maar bij jou valt het me op). Hopelijk zit je D bomvol groente, van de hele dag alleen boterhammen eten krijg je niet alles binnen wat je nodig hebt.
Zacht gekookte eitjes zijn het gezondst. Puur voor de eiwitten is een eitje een prima voedingsbron. Kijk maar naar de eetlijstjes van bodybuilders. Niet dat je zo extreem meot gaan, maar die weten wel de goede eiwitbronnen te vinden.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind sinaasappelen heerlijk, vandaar dat ik die vrij vaak eet als het het seizoen isEr is nou eenmaal niet veel gezonde keuze in de kantine hier. Hoe zou ik meer eiwitten en gezonde vetten binnen kunnen krijgen? Zo'n ranzig droog gekookt eitje op mijn werk nemen? Liever niet..
Het is mij (en veel anderen) opgevallen dat wanneer je gezonder eet, je minder vreetbuien hebt. Ik tikte zo een kilo Guylian zeevruchten weg in 2, 3 dagen. (Of 5 magnums op een dag, ahumquote:Ik heb geen idee of mijn D veel groente bevat, maar wel het eea denk ikIk ben vooral bezig met niet vervallen in eetbuien, en zo gezond mogelijk voor mijn doen. Verder ben ik ook bezig om gezonde(re) keuzes te maken, die alsnog redelijk gemakkelijk zijn. Ik heb dus een andere kijk op mijn lijstjes dan jij
Da's inderdaad een hele verbeteringquote:Je zou mijn lijstjes van een paar weken geleden moeten zien's Morgens 2 pakken vifit, een pak sultana (allemaal dus), lunch met een broodje kroket en 's middags nog het eea aan chocola. 's Avonds lekker eten waar ik zin in had, meestal na zo'n dag vooral lekker en niet gezond. Dan 's avonds als ik zin had nog een pak chocola. Dus ik vind dat ik het nu best goed doe en voel dat ik weer een knop heb omgezet. Het gaat nou eenmaal niet vanzelf bij mij.
Oh, dus dat is dan weer een voordeel van mijn buikspieren, die zijn zo slap dat ik nu al zwanger lijk als ik ze niet bewust aanspanquote:Op woensdag 21 april 2010 11:21 schreef kwakz0r het volgende:
lijkt me ook niet echt, CF, mijn nicht had hele strakke buikspieren en daar heeft ze echt last van gehad met de zwangerschap... voordeel was dat ze wel na 2 maanden alweer hartstikke slank was...
Jawel! Dan blijft je buik een stuk strakker. Vrouwen die echt zo'n giga grote buik hebben, daar is 'ie 'tussen' de slappe buikspieren door gezakt. Kan me voorstellen dat met persen je buikspieren ook een beetje kunnen helpen.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:18 schreef ColdFeet het volgende:
Zitten er zwangeren bij jou op pilates, DaD? Volgens mij is het helemaal niet slim om je buikspieren dan te trainen... Of wel?
Bij mij zit er ook wel eens een zwangere vrouw bij en die doet sommige oefeningen aangepast en één of twee mag ze niet meedoen. Mijn instructrice weet gelukkig wat wel en niet magquote:Op woensdag 21 april 2010 11:18 schreef ColdFeet het volgende:
Zitten er zwangeren bij jou op pilates, DaD? Volgens mij is het helemaal niet slim om je buikspieren dan te trainen... Of wel?
Anna, als het enige troost is: ik ben ook niet bepaald een lean gymnastiekmonster, maar ik merk dat ik almaar leniger word! Gewoon doorbikkelen, dus
Ik dacht toch dat trainen van de rechte buikspieren de kans op een navelbreuk vergroot, waardoor het persen juist moeilijk gaat.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Jawel! Dan blijft je buik een stuk strakker. Vrouwen die echt zo'n giga grote buik hebben, daar is 'ie 'tussen' de slappe buikspieren door gezakt. Kan me voorstellen dat met persen je buikspieren ook een beetje kunnen helpen.
Zie edit, schuine mogen nog wel, rechte niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik dacht toch dat trainen van de rechte buikspieren de kans op een navelbreuk vergroot, waardoor het persen juist moeilijk gaat.![]()
Tenminste, zo heb ik het ooit bij aquadinges gehoord.
Sandwichspread i.p.v. paté? lekkerquote:Op woensdag 21 april 2010 11:38 schreef Quinazoline het volgende:
Oja, buikspieren. Dat is nog wel iets waar ik echt aan moet werken. Hou het nooit langer dan twee dagen vol om oefeningen te doen, dus dat werkt niet echt..
Resultaat van gisteren (precies zoals gepland):
O: Volkoren boterham met sandwichspread
T: tomaat, stuk komkommer
T: boterham pate
L:3 boterhammen pate
T: restje broccoli van gisterenavond + bleekselderij
T: banaan
D: wraps met kip, paprika, sla, komkommer en sausje van griekse yoghurt met komijn
Planning voor vandaag:
O: 2 volkorenboterhammen met een beetje becel
T: tomaat, stengel bleekselderij
T: 2 volkoren boterhammen met sandwichspread
L: 2 volkoren boterhammen met sandwichspread, misschien een bekertje soep als ze lekker soep hebben in de kantine
T: banaan
T: stuk komkommer
D: pasta met gehakt, courgette, paprika, champignons en tomatensaus
S: (als ik ga, wat wel moet, maar ik voel me niet echt fit op het moment) uur crosstrainer/fietsen/hardlopen
Ik ook niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Zie edit, schuine mogen nog wel, rechte niet.
Ben geen ervaringsdeskungige
Pas op met studeren, lees alles minstens 2 keer zodat je weet wat er echt staatquote:Op woensdag 21 april 2010 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
ik las 'de enige plek waar ik 'm wil hebben'
ik ga maar weer door met studeren
Een navelbreuk? Is dat zo naar als het klinkt?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik dacht toch dat trainen van de rechte buikspieren de kans op een navelbreuk vergroot, waardoor het persen juist moeilijk gaat.![]()
Tenminste, zo heb ik het ooit bij aquadinges gehoord.
Beide eet ik vaker in het weekend omdat dat wat makkelijker te bereiden is. Vis bij mijn D zou ik vaker moeten doen, dat is een verbeterpuntje. Wel is het voor mij nog vooral zoeken naar maaltijden die ik en vriendje het lekkerste vinden.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:22 schreef loveli het volgende:
Zacht gekookte eitjes zijn het gezondst. Puur voor de eiwitten is een eitje een prima voedingsbron. Kijk maar naar de eetlijstjes van bodybuilders. Niet dat je zo extreem meot gaan, maar die weten wel de goede eiwitbronnen te vinden.
Vette vis is een goede combi van gezonde vetten en eiwitten. Makreel, haring, zalm, etc. Het seizoen voor komt er weer aan dat je allerlei soorten fruit vindt, neem het ervan.
Daar ben ik voor mijn gevoel dus mee bezig, vergeleken met een tijdje geleden. Dat het nóg gezonder kan, ben ik me van bewust. Maar zoals vaker gemeld, ik ben nogal bang in doorslaan en daar heb ik gewoon geen zin meer in.quote:Het is mij (en veel anderen) opgevallen dat wanneer je gezonder eet, je minder vreetbuien hebt. Ik tikte zo een kilo Guylian zeevruchten weg in 2, 3 dagen. (Of 5 magnums op een dag, ahum) Maar het is idd lastig om als je in een kantine moet eten de gezonde keuzes te maken. Neemt niet weg dat je ook op worteltjes of radijsjes kunt knagen.
Dat dacht ik!quote:Da's inderdaad een hele verbetering
Pilates, Q. Echt. Krijg je geweldige buik- en rugspieren van, en het is veel fijner dan suf crunches of sit-ups doen. Ik ben niet de enige liefhebber hierquote:Op woensdag 21 april 2010 11:38 schreef Quinazoline het volgende:
Oja, buikspieren. Dat is nog wel iets waar ik echt aan moet werken. Hou het nooit langer dan twee dagen vol om oefeningen te doen, dus dat werkt niet echt..
Me too en tieten ;')quote:Op woensdag 21 april 2010 11:45 schreef loveli het volgende:
Ik ga m'n kont maar weer eens trainen. Enige plek waar ik massa bij wil hebben.
Zie dat ik op het sportcentrum ook pilates kan volgen. Op dinsdag om 19 uur, niet eens een onmogelijke tijd. Heb hem gewoon in mijn agenda gezet voor volgende week, proberen kan altijd tochquote:Op woensdag 21 april 2010 12:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Pilates, Q. Echt. Krijg je geweldige buik- en rugspieren van, en het is veel fijner dan suf crunches of sit-ups doen. Ik ben niet de enige liefhebber hier
Anna, ja juk, er zat gister zo'n mager balletmeisje naast mij. Volgens mij kwam ze alleen maar om te showen, want al voor de les begon, kregen we een demonstratie van haar lenigheid
Nu ga ik zekerquote:Op woensdag 21 april 2010 12:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Pilates is écht geweldig. Toen ik begon had ik een buikrol en kon ik net met m'n vingertoppen tot aan m'n enkels, nu heb ik een platte buik en kunnen m'n handen bijna plat op de grond.
Dat. En ik houd echt van de precisie en beheersing van pilatesquote:Op woensdag 21 april 2010 12:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Pilates is écht geweldig. Toen ik begon had ik een buikrol en kon ik net met m'n vingertoppen tot aan m'n enkels, nu heb ik een platte buik en kunnen m'n handen bijna plat op de grond.
Moet je vooral niet De Gelukkige Huisvrouw gaan kijkenquote:Op woensdag 21 april 2010 11:56 schreef anna82 het volgende:
[..]
Een navelbreuk? Is dat zo naar als het klinkt?
Ik geloof dat ik maar nooit zwanger ga geraken.
CF: Ja ik heb mij voorgenomen dat ik minstens zo lenig ga worden als het hertje dat naast mij lag en als voorbeeld diende voor het hele klasje. Tevens heb ik besloten dat ik nooit meer naast haar ga liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:17 schreef P.F het volgende:
Moet je vooral niet De Gelukkige Huisvrouw gaan kijken
Die is echt niet relaxed inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:21 schreef P.F het volgende:
Hij draaide z'n hoofd weg en ik:
KIJKEN! KIJKEN MOET JE!![]()
Ik mag ook nooit niet naar enge stukjes in horrorfims kijken!
Dat had ik al opgegeven. Het is kiezen tussen en slank middeltje of een klein beetje volume boven. Ik ga voor het slanke middel.quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Euhm, eerst van augustus tot en met oktober, toen even niets (na de verhuizing vond ik de sportschool te ver fietsenquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Euhm, eerst van augustus tot en met oktober, toen even niets (na de verhuizing vond ik de sportschool te ver fietsen) , en daarna ben ik eind januari weer begonnen bij een nieuwe sportschool. Ik doe het één keer per week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |