Me too en tieten ;')quote:Op woensdag 21 april 2010 11:45 schreef loveli het volgende:
Ik ga m'n kont maar weer eens trainen. Enige plek waar ik massa bij wil hebben.
Zie dat ik op het sportcentrum ook pilates kan volgen. Op dinsdag om 19 uur, niet eens een onmogelijke tijd. Heb hem gewoon in mijn agenda gezet voor volgende week, proberen kan altijd tochquote:Op woensdag 21 april 2010 12:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Pilates, Q. Echt. Krijg je geweldige buik- en rugspieren van, en het is veel fijner dan suf crunches of sit-ups doen. Ik ben niet de enige liefhebber hier
Anna, ja juk, er zat gister zo'n mager balletmeisje naast mij. Volgens mij kwam ze alleen maar om te showen, want al voor de les begon, kregen we een demonstratie van haar lenigheid
Nu ga ik zekerquote:Op woensdag 21 april 2010 12:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Pilates is écht geweldig. Toen ik begon had ik een buikrol en kon ik net met m'n vingertoppen tot aan m'n enkels, nu heb ik een platte buik en kunnen m'n handen bijna plat op de grond.
Dat. En ik houd echt van de precisie en beheersing van pilatesquote:Op woensdag 21 april 2010 12:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Pilates is écht geweldig. Toen ik begon had ik een buikrol en kon ik net met m'n vingertoppen tot aan m'n enkels, nu heb ik een platte buik en kunnen m'n handen bijna plat op de grond.
Moet je vooral niet De Gelukkige Huisvrouw gaan kijkenquote:Op woensdag 21 april 2010 11:56 schreef anna82 het volgende:
[..]
Een navelbreuk? Is dat zo naar als het klinkt?
Ik geloof dat ik maar nooit zwanger ga geraken.
CF: Ja ik heb mij voorgenomen dat ik minstens zo lenig ga worden als het hertje dat naast mij lag en als voorbeeld diende voor het hele klasje. Tevens heb ik besloten dat ik nooit meer naast haar ga liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:17 schreef P.F het volgende:
Moet je vooral niet De Gelukkige Huisvrouw gaan kijken
Die is echt niet relaxed inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:21 schreef P.F het volgende:
Hij draaide z'n hoofd weg en ik:
KIJKEN! KIJKEN MOET JE!![]()
Ik mag ook nooit niet naar enge stukjes in horrorfims kijken!
Dat had ik al opgegeven. Het is kiezen tussen en slank middeltje of een klein beetje volume boven. Ik ga voor het slanke middel.quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Euhm, eerst van augustus tot en met oktober, toen even niets (na de verhuizing vond ik de sportschool te ver fietsenquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Euhm, eerst van augustus tot en met oktober, toen even niets (na de verhuizing vond ik de sportschool te ver fietsen) , en daarna ben ik eind januari weer begonnen bij een nieuwe sportschool. Ik doe het één keer per week.
Wauw! Ik ga als het goed is zaterdag een strippenkaart kopen voor 15 weken. Als dat goed bevalt ga ik dat verlengenquote:Op woensdag 21 april 2010 12:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Euhm, eerst van augustus tot en met oktober, toen even niets (na de verhuizing vond ik de sportschool te ver fietsen) , en daarna ben ik eind januari weer begonnen bij een nieuwe sportschool. Ik doe het één keer per week.
het is meer dat ik het rollen niet kan, en ook alles waarbij mn kont in de lucht moet gewoon totaal niet. en die kun je bijna niet makkelijker doen...quote:Op woensdag 21 april 2010 12:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bijna elke oefening heeft wel een makkelijke en moeilijke variant. Lukt het niet met je benen gestrekt? Dan hou je ze gewoon gebogen, bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |