abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 april 2010 @ 12:08:35 #51
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80554812
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:45 schreef loveli het volgende:
Ik ga m'n kont maar weer eens trainen. Enige plek waar ik massa bij wil hebben.
Me too en tieten ;')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_80554862
quote:
Op woensdag 21 april 2010 12:03 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Pilates, Q. Echt. Krijg je geweldige buik- en rugspieren van, en het is veel fijner dan suf crunches of sit-ups doen. Ik ben niet de enige liefhebber hier

Anna, ja juk, er zat gister zo'n mager balletmeisje naast mij. Volgens mij kwam ze alleen maar om te showen, want al voor de les begon, kregen we een demonstratie van haar lenigheid
Zie dat ik op het sportcentrum ook pilates kan volgen. Op dinsdag om 19 uur, niet eens een onmogelijke tijd. Heb hem gewoon in mijn agenda gezet voor volgende week, proberen kan altijd toch .
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_80554918
Pilates is écht geweldig. Toen ik begon had ik een buikrol en kon ik net met m'n vingertoppen tot aan m'n enkels, nu heb ik een platte buik en kunnen m'n handen bijna plat op de grond.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_80554966
quote:
Op woensdag 21 april 2010 12:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Pilates is écht geweldig. Toen ik begon had ik een buikrol en kon ik net met m'n vingertoppen tot aan m'n enkels, nu heb ik een platte buik en kunnen m'n handen bijna plat op de grond.
Nu ga ik zeker . Da's zeker niet het gevolg van 1 keer gaan, wel ?
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_80554969
quote:
Dat. En ik houd echt van de precisie en beheersing van pilates
pi_80555076
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:56 schreef anna82 het volgende:

[..]

Een navelbreuk? Is dat zo naar als het klinkt?
Ik geloof dat ik maar nooit zwanger ga geraken.

CF: Ja ik heb mij voorgenomen dat ik minstens zo lenig ga worden als het hertje dat naast mij lag en als voorbeeld diende voor het hele klasje. Tevens heb ik besloten dat ik nooit meer naast haar ga liggen.
Moet je vooral niet De Gelukkige Huisvrouw gaan kijken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 21 april 2010 @ 12:20:00 #57
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_80555160
quote:
Op woensdag 21 april 2010 12:17 schreef P.F het volgende:
Moet je vooral niet De Gelukkige Huisvrouw gaan kijken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is echt niet relaxed inderdaad
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_80555204
Hij draaide z'n hoofd weg en ik:
KIJKEN! KIJKEN MOET JE!

Ik mag ook nooit niet naar enge stukjes in horrorfims kijken !
  woensdag 21 april 2010 @ 12:23:45 #59
220609 Nouk84
pi_80555277
quote:
Op woensdag 21 april 2010 12:21 schreef P.F het volgende:
Hij draaide z'n hoofd weg en ik:
KIJKEN! KIJKEN MOET JE!

Ik mag ook nooit niet naar enge stukjes in horrorfims kijken !
Die arme jongen!

Ik draaide mijn hoofd ook weg..
  woensdag 21 april 2010 @ 12:27:36 #60
220609 Nouk84
pi_80555408
Pilates, ook wel iets om weer eens te proberen. Heb de dvd's nog thuis liggen

Evenals Billy's Bootcamp
pi_80555412
Hij was helemaal pro die man "hij heeft toch niets fout gedaan ?"

en ik "jawel!!! kijk dan hoe hij doet " ik was meer pro haar

Vis een optie? woensdag 21 april 2010 @ 12:33:15 #62
70532 loveli
N
pi_80555595
Bluh. Moeilijke werkgerelateerde situatie. Er zijn fouten gemaakt waardoor een klacht niet in een dossier van een personeelslid terecht zijn gekomen. Die klacht moet er alsnog in, maar de mensen die de fout hebben gemaakt mogen er niet voor op de vingers getikt worden, het gaat er alleen om dat het bij het ene personeelslid gedocumenteerd wordt.
En blijkbaar ben ik de enige die het via een omweg kan oplossen, leuk om je nek 2 keer te moeten uitsteken om het dossier van een klootzak compleet te krijgen.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 21 april 2010 @ 12:34:42 #63
70532 loveli
N
pi_80555636
quote:
Op woensdag 21 april 2010 12:08 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Me too en tieten ;')
Dat had ik al opgegeven. Het is kiezen tussen en slank middeltje of een klein beetje volume boven. Ik ga voor het slanke middel.
crap in = crap out
pi_80555646
Waarom mogen medewerkers niet op hun fouten worden gewezen? Wat belachelijk.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 21 april 2010 @ 12:35:39 #65
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80555669
quote:
!

Hoe lang doe jij het al??
pi_80555780
quote:
Op woensdag 21 april 2010 12:35 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

!

Hoe lang doe jij het al??
Euhm, eerst van augustus tot en met oktober, toen even niets (na de verhuizing vond ik de sportschool te ver fietsen ) , en daarna ben ik eind januari weer begonnen bij een nieuwe sportschool. Ik doe het één keer per week.
pi_80555806
quote:
Op woensdag 21 april 2010 12:39 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Euhm, eerst van augustus tot en met oktober, toen even niets (na de verhuizing vond ik de sportschool te ver fietsen ) , en daarna ben ik eind januari weer begonnen bij een nieuwe sportschool. Ik doe het één keer per week.
één keer per week. hm. misschien die dvds van mij toch maar weer eens tevoorschijn toveren... ik haak vaak af omdat ik de helft van de poses niet eens hálf kan...
Kwak
pi_80555889
Bijna elke oefening heeft wel een makkelijke en moeilijke variant. Lukt het niet met je benen gestrekt? Dan hou je ze gewoon gebogen, bijvoorbeeld.
pi_80555905
Ik heb met Pilates mijn stuitje vernaggeld met dat gerol heen en weer. Doet af en toe echt heel gemeen zeer, dus ik ben niet meer zo'n fan van Pilates. Het fijne is wel dat je amper zweet.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_80555947
Ik stond hier net in mijn nieuwe satijnen kimono, vriendje rende kamer binnen, aan de telefoon: o nee ik ben op nr ****. Belt die vriend aan die hij aan de telefoon had. En ik zo, eh hoi, akward

dus nu wil ik een satijnen jurkje voor onder mijn kimono minder bloot
  woensdag 21 april 2010 @ 12:48:07 #71
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80556004
quote:
Op woensdag 21 april 2010 12:39 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Wauw! Ik ga als het goed is zaterdag een strippenkaart kopen voor 15 weken. Als dat goed bevalt ga ik dat verlengen Dan moet het goedkomen
pi_80556021
quote:
Op woensdag 21 april 2010 12:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bijna elke oefening heeft wel een makkelijke en moeilijke variant. Lukt het niet met je benen gestrekt? Dan hou je ze gewoon gebogen, bijvoorbeeld.
het is meer dat ik het rollen niet kan, en ook alles waarbij mn kont in de lucht moet gewoon totaal niet. en die kun je bijna niet makkelijker doen...
Kwak
  woensdag 21 april 2010 @ 12:49:23 #73
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80556043
Moet nu werken helaas.... geen zin!

pi_80556053
Rollen kon ik eerst ook niet! Op de grond bedoel je toch? Lukt het ook niet als je één voet plat op de grond zet, de andere knie naar je toe haalt en dan met je handen die knie vasthoudt terwijl je rolt?
pi_80556117
Ik heb wel eens pilates/yoga etc gedaan maar ik werd er een beetje melig van
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')