abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80532903
Ben je ziek, Puff? Je eet zo raar! En veel te weinig natuurlijk.
  dinsdag 20 april 2010 @ 19:40:53 #202
236335 neen
schone schijn
pi_80532919
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:35 schreef Merel het volgende:

[..]

Altijd twee dagen nadat ik het eigenlijk verwacht, altijd twee dagen stress dus

Ik ga lowcarben, ik moet echt eens stoppen met ongezond vreten
Je kunt ook gewoon stoppen met ongezond eten ipv helemaal te gaan lowcarben. Dat kun je wel hoor
het lijkt niet wat het is
pi_80533399
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:40 schreef ColdFeet het volgende:
Ben je ziek, Puff? Je eet zo raar! En veel te weinig natuurlijk.
Raar? Op de koekjes na niet veel anders? En bij de koffie kan ik ze niet weerstaan. De salade is best vullend, maar normaal geen kh-arm voor mij natuurlijk!

Ziek? Mn schouder is irritant, ben de hele dag aan het draaien, maar het helpt niet. Morgen eens de fysio vragen. Verder alleen een beetje snotneus en psychisch suboptimaal, maar dat is nou eenmaal soms.
En mn endorfine daalt omdat ik niet meer netjes ren, maar door die schouder schiet rennen niet op...
pi_80534171
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 15:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vik, ik betwijfel of CF's commentaar in taalkundige sferen moet worden gezocht. .

Op albert.nl is de B&J niet in de aanbieding ?!!
pi_80534282
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 16:41 schreef conleche het volgende:
Whahahahaaaa, nog 20 minuutjes en ik ben een maand vrij.

Ik ben geen fan van wat voor dialect dan ook, Fries niet uitgezonderd. En zal best dat ze het zelf een taal vinden, maar als je bij Nederland hoort, dan is het voor mij gewoon een dialect.

Op de knibbels kreng, stokslobberen!!

Je pikt eens wat op als je 3 maanden in Witmarsum verblijft........

GFT
pi_80534442
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 17:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb ein-de-lijk mn posters en flyers binnen, ook zo'n klusje waarvan je denkt dat je het 'even' doet, en dan duurt het uiteindelijk superlang

Ze zijn wel mooi geworden en ik ging ze ophalen met oppaskindje, dus alles mooi in de buggy gepropt, handig!
Hoe/waar heb je dat gedaan ?
  dinsdag 20 april 2010 @ 20:16:40 #207
331 Merel
Be here now.
pi_80534472
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:40 schreef neen het volgende:

[..]

Je kunt ook gewoon stoppen met ongezond eten ipv helemaal te gaan lowcarben. Dat kun je wel hoor
Maar dat deed ik al de hele tijd en toen stond m'n gewicht stil en raakte ik gedemotiveerd en ging ik vreten. Dus ik heb even een kickstart nodig. Ik mekker hier al weken dat ik de knop niet kan onzetten, dus het moet gewoon even!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_80534642
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 18:28 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Quinoa en aanverwanten eten ze d'r ook. Hartstikke gezond

Even serieus XM: spaar jezelf nou een beetje. Je hebt echt een ongezonde sportkronkel in je bol.
Ja dat vind ik ook!

En weet je waarom ik dat vind?

Omdat je niet traint voor een wedstrijd, alleen voor je lichaam en ook die wordt er vaak niet beter van.

Ik heb gesproken !
  dinsdag 20 april 2010 @ 20:22:13 #209
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80534688
Ik low-carb niet, heb net pasta op

Deze : http://www.ah.nl/recepten/recept?id=270418&rq=bolognese

Met prei ipv bleekselderij en gewone volkorenpasta ipv die lungi ofzo. Was best te doen maar de hoeveelheden bouillon e.d. maakte dat het wat te waterig werd Voorzichtig opscheppen en dan nog squishy. Volgende keer dus ander recept proberen!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_80534728
Ik zoek ook weer een knop hoor.

Trouwens wel tof, was vandaag weer ff in Utrecht om het een en ander voor mijn aanmelding te regelen. Ik werd zo mogelijk nog enthousiaster van het gesprek met die mevrouw .

Ik doe dus sowieso 28 mei het vwo eindexamen Engels, en daarnaast moet ik nog kiezen tussen eindexamen Geschiedenis of Frans. Eitje denk ik! Jeej!
  dinsdag 20 april 2010 @ 20:24:17 #211
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80534785
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:21 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja dat vind ik ook!

En weet je waarom ik dat vind?

Omdat je niet traint voor een wedstrijd, alleen voor je lichaam en ook die wordt er vaak niet beter van.

Ik heb gesproken !
pi_80534830
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:23 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik zoek ook weer een knop hoor.

Trouwens wel tof, was vandaag weer ff in Utrecht om het een en ander voor mijn aanmelding te regelen. Ik werd zo mogelijk nog enthousiaster van het gesprek met die mevrouw .

Ik doe dus sowieso 28 mei het vwo eindexamen Engels, en daarnaast moet ik nog kiezen tussen eindexamen Geschiedenis of Frans. Eitje denk ik! Jeej!
Geschiedenis lijkt me nogal breed. Krijg je dan wel een periode of onderwerp?
pi_80534877
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:24 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Heb jij een gif-site opgeduikeld ergens??

Ik moet nog koken, maar heb geen zin.
  dinsdag 20 april 2010 @ 20:29:00 #214
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80534973
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:26 schreef conleche het volgende:

[..]

Heb jij een gif-site opgeduikeld ergens??

Ik moet nog koken, mar heb geen zin.
Nee hoor! Ik zoek af en toe iets toepasselijks op als ik zin heb, of ik kom toevallig een leuke tegen op ONTD die ik dan móet delen met jullie
pi_80535001
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:25 schreef conleche het volgende:

[..]

Het eindexamen bestaat meestal uit twee onderwerpen. Voor dit jaar is dat dekolonisatie en Koude Oorlog in Vietnam, en dynamiek en stagnatie in de Republiek. Als je daar niets van weet, lijkt het me heel lastig om er nog genoeg van te weten te komen.

Alvast veel succes, shiny, sowieso!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 20 april 2010 @ 20:31:07 #216
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80535060
Oe Shiny wat tof! Komt vast wel goed, gewoon breeduit de tijd nemen om te leren enzo!
pi_80535132
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:25 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja je hebt ieder jaar een onderwerp. Dit jaar is het 'vroegmoderne tijd' en 'moderne tijd'. Dus ik gok eind 18e t/m eind twintigste of zelf 21e eeuw? Dunno, zoiets. Moet als ik dat ga doen die boeken nog even lenen. Maar het is wel veel ja, en Frans is alleen een tekst dacht ik.
pi_80535246
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:29 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Het eindexamen bestaat meestal uit twee onderwerpen. Voor dit jaar is dat dekolonisatie en Koude Oorlog in Vietnam, en dynamiek en stagnatie in de Republiek. Als je daar niets van weet, lijkt het me heel lastig om er nog genoeg van te weten te komen.

Alvast veel succes, shiny, sowieso!
Dekolonisate en koude oorlog was o.a. het onderwerp met mijn eindexamen havo in 2006, dat heb ik er gewoon in gestampt, wist ik ook niet bijster veel van daarvoor en had een 7.5.

Maar op de site van de toelatingstest zie ik alleen moderne tijd staan...
En thanks
pi_80535550
Op www.examenblad.nl kun je de syllabus inkijken.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 20 april 2010 @ 20:41:59 #220
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80535561
  dinsdag 20 april 2010 @ 20:54:43 #221
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80536181
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:15 schreef P.F het volgende:

[..]

Hoe/waar heb je dat gedaan ?
Hier om de hoek bij een copyshop. Vorige keren had ik de poster ook zelf ontworpen, maar er is iemand opgestaan die dat véél professioneler kan dus dit keer gewoon met aangeleverde bestandjes

Ziet er echt gelikt uit nu vind ik
pi_80536193
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Op www.examenblad.nl kun je de syllabus inkijken.
WTF, gewoon weer dat onderwerp

Dankje, ga morgen even goed kijken en vragen waarom het op een andere site anders staat aangegeven.
  dinsdag 20 april 2010 @ 20:59:58 #223
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80536416
Ik heb ook geen zin om te koken. En de oppas heeft afgezegd, een kwartier nadat ze eigenlijk zou komen

Wat betreft vriendlief van co: ik ben blij dat je later schreef dat je haren had gekloond Vond #m wel erg harig zo
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 20 april 2010 @ 21:04:05 #224
236335 neen
schone schijn
pi_80536607
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 20:16 schreef Merel het volgende:

[..]

Maar dat deed ik al de hele tijd en toen stond m'n gewicht stil en raakte ik gedemotiveerd en ging ik vreten. Dus ik heb even een kickstart nodig. Ik mekker hier al weken dat ik de knop niet kan onzetten, dus het moet gewoon even!
Hoe zit het nou met sporten dan? Deed je dat nou wel of niet, je wilde wel gaan zwemmen of je zwom al of niet ofzo

Gaat je trouwens lukken he SDB

Ik heb last van m'n kuit ik moest maar weer eens lopen en op het eind had ik er al de hele tijd last van ach het zal wel meevallen. Knop omzetten gaat bij mij nu wel goed, mits ik een saaie week heb.
het lijkt niet wat het is
pi_80537244
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:51 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Raar? Op de koekjes na niet veel anders? En bij de koffie kan ik ze niet weerstaan. De salade is best vullend, maar normaal geen kh-arm voor mij natuurlijk!

Ziek? Mn schouder is irritant, ben de hele dag aan het draaien, maar het helpt niet. Morgen eens de fysio vragen. Verder alleen een beetje snotneus en psychisch suboptimaal, maar dat is nou eenmaal soms.
En mn endorfine daalt omdat ik niet meer netjes ren, maar door die schouder schiet rennen niet op...
Ik vind je avondeten zo magertjes. Ik wachtte eigenlijk op gebakken aardappeltjes en een kipfilet voor bij de witlof Van mij mag je best eens een koekje eten, hoor

Zeg, maar jammer dat je je niet zo lekker voelt. Vanavond vit.c en zink slikken voor de snotneus en hopen dat de fysio morgen helpt! Is het psychisch suboptimaal heel erg suboptimaal?

Shiny wat super-opwindend Flink aan de studie dus, komende weken! Laten we je hier niet zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')