Je mag best blij zijn met jezelf hoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
En dat bedoel ik niet zo arrogant als dat het lijkt..
Ik las het gewoon als een constatering hoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
En dat bedoel ik niet zo arrogant als dat het lijkt..
Het is Champions League avond.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:12 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik las het gewoon als een constatering hoorNiets arro's aan.
Heb je trouwens CakeBoss gekeken daarstraks op Discovery? Die handtas
quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:56 schreef conleche het volgende:
[..]hihihihiiiiiiiihhhihiihihihihi wat een leuke meneer! (nadat ik eerst dacht dat ie een punthoofd, geen gezicht, en grote oorbellen had...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Kwak
ik vind dat ie je minstens je eigen tv programma's kan laten kijkenquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is Champions League avond..
als je me t adres even pm't weet ik wel hoe je er moet komen vermoed ikquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:18 schreef Syrena het volgende:
Donderdag op kraambezoek in Leiden, wat een onderneming om er te komen. Moet mijn collega ook nog ergens in Voorburg of Den Haag oppikken, met de trein. En dan nog uitvissen hoe we ter plekke komenschoot me net pas te binnen dat de kraamvrouw altijd 20 minuten moest fietsen naar 't station.
En tritooooquote:
Echt?quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow, na keuken opruimen...
chico, dat is echt te weinig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |