Maar reizigersdiarree vind ik nou juist weer niet zo leuk. En ik geef niet zo om cuisine, dus I'll settle for smakeloos.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:35 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind die regel van altijd zelf je fruit schillen en gekookte groente eten zo... onzinnig. Wat moet je dan eten? Je kunt reizigersdiarree alleen maar uitsluiten door louter superhygienische en smakeloze zooi te eten. En dan mis je alle lokale cuisine, wat reizen nou juist zo leuk maakt
Maar je krijgt het toch welquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar reizigersdiarree vind ik nou juist weer niet zo leuk. En ik geef niet zo om cuisine, dus I'll settle for smakeloos.
Ga je ook zelf koken, dan? Dat scheelt welquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
We moeten zelf het avondeten verzorgen, dus ik weet niet of ik veel buffet tegen ga komen... Ik zie wel. Maar ik ga wel uiterst voorzichtig zijn...
Vlees eten was ik sowieso niet van planquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ga je ook zelf koken, dan? Dat scheelt wel![]()
Oh en als je er echt bang voor bent: van vegetarisch eten kun je ook wel wat krijgen, maar van slecht vlees word je veel zieker
Ik haal hem zo weg ivm herkenbaarheidquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Gewoon een leuke foto van jullie samen, want jou heb ik ook al veel te lang niet digitaal gezien!![]()
Ik ben snel tevreden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whehehe.
Ik zou het niet doen, het gaat over poepende vrouwenquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:50 schreef de_nachtwacht het volgende:
Tvp.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:53 schreef AKnynke het volgende:
toffe foto, Co! Hij doet me denken aan die hele bekende foto van twee vrouwen die zoenen..
quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik haal hem zo weg ivm herkenbaarheid
Whehehe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
snape, snape, severus, snapequote:Op dinsdag 20 april 2010 18:52 schreef neen het volgende:
Dat is die tovenaar van Harry Potter toch?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |