quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik haal hem zo weg ivm herkenbaarheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whehehe.
Wat artistiek! Hij is uiteráárd veeeel heter dan die dude die PF laatst poste, dat zie je in een oogopslag!
![]()
En omg, zo wil ik ook wel 19 worden heur, Cootje
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:56 schreef conleche het volgende:
[..]Duidelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
whehehequote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
whehehe.
Hey, niet lachen jongens, maar ik dacht in eerste instantie dat Co daar met koekie lag![]()
.
Trouwens, die foto, als ik lesbi was, zou die boven m'n bed hangen!! Vind dat mooi en sexy tegelijk!quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
whehehe.
Hey, niet lachen jongens, maar ik dacht in eerste instantie dat Co daar met koekie lag![]()
.
Geeft niks lieffie. 19 of 21, same difference.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:59 schreef Goodbye het volgende:
Negentien? Sorry voor de twee jaar extra die ik je gaf gister dan Co
Ik moest ook kijken of het nou een hond of een vent wasquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
whehehe.
.
Ja, dat had Mr Gb ook nog meegenomen maar daar ben ik fijn van afgeblevenquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Geeft niks lieffie. 19 of 21, same difference.Oud blijft 't.
En dat diner van jou valt best mee toch, had ook babi pangang kunnen zijn, moet je maar denken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Zei ik toch in mijn lijstjequote:Op dinsdag 20 april 2010 19:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Goodbye... damn, ik hoop dat je minimaal 1/3 bak bami en een hele bak andere troep hebt weggewertk.. Meer eten overdag..
Awwwquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:08 schreef neen het volgende:
Toen ik nog de krant bezorgde in Liwwadden wist ik niet wat sneon en snein was terwijl de weekendbijlage altijd zo heetteverder binne die lui utte walden natuurlijk messentrekkers weest wel. Daar must met uutkieke.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:05 schreef Goodbye het volgende:
Vraagje voor mensen die de pil slikkenToen? 3 a 4 dagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:05 schreef Goodbye het volgende:
Vraagje voor mensen die de pil slikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |