http://www.alterbridge.co(...)d-album-is-finished/quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:42 schreef Rory78 het volgende:
Ben echt benieuwd naar die nieuwe schijf!
Iemand al een idee van de nummers die erop komen te staan?
datum fixed!quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:49 schreef thedeedster het volgende:
Weer HMH.![]()
Kon ook eigenlijk niet anders. Ik zal zeker van de partij zijn voor mijn 4e AB concert.
Trouwens, de laatste tijd luister ik nog naar de Creed plaat, en die is toch goed te pruimen. Alleen denk ik dan bij sommige nummers dat ze een stuk beter zouden zijn geweest als Myles ze gezongen had.
Maar ja, met een nieuwe plaat en dit concert, mag ik natuurlijk niet zeuren.
Het concert is volgens de link trouwens op een andere dag en de vvk begint al de 24e.
Zijn zeker mooie nummers!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:44 schreef xBlackHeart het volgende:
'In loving memory' en 'Broken Wings' staan op mijn iPod. Leuke nummers om naar te luisteren.
Erg goed. Live kunnen ze een bepaalde connectie maken met het publiek, je zou dit met Queen kunnen vergelijken; echt een heel positieve vibe.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:20 schreef zimmerzimmer het volgende:
Wij willen ook gaan, maar zag net dat ze eerder ook in Antwerpen optreden voor 10 euro minder plus het is voor mij dichterbij dus dan was de keuze al snel gemaakt.
Heb er zin in! Heb ze nog nooit live gezien want ik ken ze pas een jaartje ofzo.
haha toevallig heb ik die vandaag gedownload en net afgekeken. Klinkt erg goed live!quote:Op donderdag 22 april 2010 22:44 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Erg goed. Live kunnen ze een bepaalde connectie maken met het publiek, je zou dit met Queen kunnen vergelijken; echt een heel positieve vibe.
De dvd "live in Amsterdam" is trouwens een aanrader.
Logan vorig jaar vond ik echt tofquote:Op maandag 26 april 2010 14:50 schreef zimmerzimmer het volgende:
Wat zal de support act eigenlijk worden? Iemand?
Lol, ik besef me nu pas dat ik vandaag mn Blackbird shirt aan heb...quote:Op maandag 26 april 2010 12:50 schreef RockSolid het volgende:
Hmz, na vier keer Alter Bridge maar eens een keertje overslaan...
Jammer dat Creed niet wat langer ging touren, had ze graag een keertje met Scott Stapp live gezien.
Misschien is het een teken dat je toch nog een keer moet gaanquote:Op maandag 26 april 2010 15:55 schreef RockSolid het volgende:
[..]
Lol, ik besef me nu pas dat ik vandaag mn Blackbird shirt aan heb...
ik nog nooitquote:Op maandag 26 april 2010 15:56 schreef zimmerzimmer het volgende:
Ik weet het niet, DT heb ik al heel vaak gezien
Haha! DT staat in een vol ahoy... die komen niet in het AB voorprogramma hoorquote:
Was ook een grapquote:Op maandag 26 april 2010 16:28 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Haha! DT staat in een vol ahoy... die komen niet in het AB voorprogramma hoorBovendien een heel ander genre
!
Anyways, zonde dat je niet gezien hebt...Die gasten zijn inderdaad geniaal...
Mee eens. Nu 2 keer gezien en niet bijzonder genoeg. Ik heb het nu wel gezien.quote:Op maandag 26 april 2010 15:46 schreef Sickert het volgende:
iig geen Logan
Doe mij maar iets totaal anders en extreem goed!
Word mijn derde keer "pas"... maar ben het geheel met je eens dat ze met Creed langer hadden mogen touren! Heb ze nooit live gezien en daar baalde ik flink van toen ik hoorde dat ze uit elkaar gingen... maar ja, Alter Bridge is natuurlijk ook te gek.... maar Scottquote:Op maandag 26 april 2010 12:50 schreef RockSolid het volgende:
Hmz, na vier keer Alter Bridge maar eens een keertje overslaan...
Jammer dat Creed niet wat langer ging touren, had ze graag een keertje met Scott Stapp live gezien.
Hehe jaa schiet niet op, maar gelukkig wel met een fijn nieuw albummmmquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:43 schreef zimmerzimmer het volgende:
Pfhh nog zolaaaaang wachteeeeen tot November!!
Ik denk dat dat de tijd wat beter zal doden inderdaadquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:30 schreef Sheldon het volgende:
[..]
Hehe jaa schiet niet op, maar gelukkig wel met een fijn nieuw albummmm
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:01 schreef Patrijz het volgende:
http://twitter.com/MarkTremonti/status/13736281051
yessssssquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:01 schreef Patrijz het volgende:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:01 schreef Patrijz het volgende:
in de paradiso was ie erg goedquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:20 schreef cinnamongirl het volgende:
Kennedy was goed met Slash op Pinkpop! Hij slaat wel een béétje door op de track 'Starlight' maar verder klonk het prima.
idd, hopelijk veel nummers van Blackbirdquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:13 schreef Susie het volgende:
Als het maar geen concert wordt met alleen maar nieuwe nummers..... en 2 van de oude ofzo.
En het nummer Blackbird zelf!!quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:32 schreef haakon het volgende:
[..]
idd, hopelijk veel nummers van Blackbird
Ik ben al blij wanneer Logan niet meer in het voorprogramma staat. Vast supersympathieke bazen, maar ik heb het nu wel gehoord.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:13 schreef Susie het volgende:
Als het maar geen concert wordt met alleen maar nieuwe nummers..... en 2 van de oude ofzo.
Loganquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:51 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik ben al blij wanneer Logan niet meer in het voorprogramma staat. Vast supersympathieke bazen, maar ik heb het nu wel gehoord.
Hehe ja dat is wel vaker, staat een helemaal gehypte band als hoofdact en dan een onbekendere band in 't voorprogramma die wel nog hun best doen. Tijd geleden naar Theory of a Deadman geweest, god wat was die zanger slecht. Voorprogramma was Takida, nooit van gehoord, maar was wel erg goed livequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:05 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ooit Billy Talent als voorprogramma gehad bij My Chemical Romance
Die gasten waren bijna nog beter als de hoofdact![]()
Fraaie poep !quote:Op maandag 6 september 2010 20:55 schreef Sickert het volgende:
http://twitter.com/MylesKennedy/status/23167880573
Booom!
Mijn geluid op mijn laptop was even gesneuveld (cola erover heen...quote:Op maandag 6 september 2010 20:55 schreef Sickert het volgende:
http://twitter.com/MylesKennedy/status/23167880573
Booom!
my birthday !quote:Op zondag 12 september 2010 11:25 schreef Susie het volgende:
[..]
Mijn geluid op mijn laptop was even gesneuveld (cola erover heen...), maar wonderbaarlijk nu weer geluid! En wat is er heerlijker dat dit 's even te horen!! HEEEEEEEERLIJKKKKK!!!!
Kan niet wachten tot 8 november!
Geef mij je kaartje maar vast danquote:Op zondag 12 september 2010 19:59 schreef Desunoto het volgende:
Ik word er niet heel warm van eerlijk gezegd. Isolation klinkt wel redelijk op zich, maar ik vind de melodie van het refrein echt niet leuk. De solo is ook niet indrukwekkend. Tegenvallend alom. Hopelijk hebben ze het beste bewaard voor als het album uitkomt.
Gezien het feit dat deze alleen maar te horen is op you tube, denk ik dat dit ook het nummer is die ze uitbrengen in Amerika wellicht? Geen idee hoe het werkt precies natuurlijk, maar dat is mijn logica in ieder geval.....quote:Op zondag 12 september 2010 19:59 schreef Desunoto het volgende:
Ik word er niet heel warm van eerlijk gezegd. Isolation klinkt wel redelijk op zich, maar ik vind de melodie van het refrein echt niet leuk. De solo is ook niet indrukwekkend. Tegenvallend alom. Hopelijk hebben ze het beste bewaard voor als het album uitkomt.
Op http://bit.ly/9XsNC1 staat:quote:Op maandag 13 september 2010 19:18 schreef Susie het volgende:
[..]
Gezien het feit dat deze alleen maar te horen is op you tube, denk ik dat dit ook het nummer is die ze uitbrengen in Amerika wellicht? Geen idee hoe het werkt precies natuurlijk, maar dat is mijn logica in ieder geval.....
Volgens mij zijn ze bekender in Europa dan in de USAquote:Our single, Isolation, will be available digitally in the UK on September 26th on all the usual platforms.
Klopt!quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:28 schreef Sickert het volgende:
Wat een heerlijke plaat
na 5x word het alleen maar beter!
Heel ver...quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:50 schreef ErwinDikkie het volgende:
zijn ze weer bij elkaar? ik dacht dat creed weer ging touren en een album maken? of loop ik heel erg achter?
had ik het toch goed gehoord. ik wist alleen niet wanneer dat wasquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:06 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Heel ver...
Zowel album als tour van Creed zijn al weer geweest.
Ik vond de stijl van het eerste en tweede album toch wel wat anders... andere 'feel' sowieso!quote:Op maandag 27 september 2010 23:10 schreef Sheldon het volgende:
Als single is 't wel een ok nummer, maar hoop dat er toch een paar nummers op 't nieuwe album staan die wat anders zijn qua opzet en stijl, want deze sound heb ik wel gehoord na 2 albums.
quote:
Waren er maar meer nummers op het album zoals Isolation begin ik bijna te denken, man man man hoe slaapverwekkend is dit dan.quote:Op maandag 27 september 2010 23:10 schreef Sheldon het volgende:
Als single is 't wel een ok nummer, maar hoop dat er toch een paar nummers op 't nieuwe album staan die wat anders zijn qua opzet en stijl, want deze sound heb ik wel gehoord na 2 albums.
Haha ik hoor het inderdaad meer, zal het dan aan mij liggen dat ik het wel lekker vind klinken?quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:02 schreef Sheldon het volgende:
[..]
[..]
Waren er maar meer nummers op het album zoals Isolation begin ik bijna te denken, man man man hoe slaapverwekkend is dit dan.
Al vaker geluisterd?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:17 schreef Sheldon het volgende:
Heb het album nu zo'n 3x geluister, en het is niet vervelend om in de shuffle tussen m'n andere muziek te hebben, maar het blijft minder fijn dan de eerste twee albums en minder fijn dan sommige middelmatige bands die ik ook wel eens luister. Maar goed toch maar een paar keer luisteren want live zal het wel een feest worden en dan is het toch wel fijn om de nummers te kennen
Ik moet eerlijk toegeven dat ik nu Isolation al 3 dagen in m'n kop heb zitten, dus het begint te komen denk ik, maar ik mis toch nog steeds een echte Ties That Bind, Come to Life of Metalingus. Maar we blijven proberenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:22 schreef Sickert het volgende:
[..]
Al vaker geluisterd?
Ik vind het album steeds en steeds beter worden
Fallout is zo ontzettend gaafvanaf 2:30
Enige nummer wat ik zo zo vind is I Know it hurts.
quote:Dat dacht ik al welOp donderdag 21 oktober 2010 14:39 schreef AgeEll het volgende:
jan Smeets ontkend het nu weer, ook dat ze helemaal niet op een lijstje voorkomen.
quote:
quote:Nice!Op zondag 24 oktober 2010 23:51 schreef Sheldon het volgende:
[..]
AB in Antwerpen(is dichterbij voor de Limbo's onder ons
)
quote:Ik zal kijken wat ik voor jullie kan doenOp maandag 25 oktober 2010 08:41 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Nice!Graag ervaringen (en mogelijke media) delen natuurlijk...!
Veel plezier vast![]()
quote:Even met je muis boven de 2 pijltjes rechts bij de postOp vrijdag 29 oktober 2010 11:07 schreef Patrijz het volgende:
Hoe kan ik quoten in die nieuwe form layout?! :S
quote:! ! Ben benieuwd heb er vet veel zin in!Op vrijdag 29 oktober 2010 11:07 schreef Patrijz het volgende:
Hoe kan ik quoten in die nieuwe form layout?! :S
En ik vind het nieuwe album zekers vet en gezien de setlists die ik vanuit engeland zag ga ik op mijn wenken bediend worden
quote:Cool dat het niet werkt met mijn (up-to-date) Firefox?! Brakke meuk...Op vrijdag 29 oktober 2010 11:30 schreef Sheldon het volgende:
[..]
Even met je muis boven de 2 pijltjes rechts bij de post
quote:Klopt, want ik vind ze prima te pruimen. Ik heb ze nog gezien op Lowlands en vind de plaat ook prima.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
My Favorite Scar is een kutband, maarja da's mijn mening.
quote:QFT, Logan was inderdaad een stuk minder en dit is ook nog eens van eigen bodem. Zeker niet slecht, ga er in december zeker nog eens heen hier in Heerlen.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:32 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Klopt, want ik vind ze prima te pruimen. Ik heb ze nog gezien op Lowlands en vind de plaat ook prima.
Maar had je anders liever Logan voor de Xde keer gehad?
quote:bij mij welOp vrijdag 29 oktober 2010 13:32 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Cool dat het niet werkt met mijn (up-to-date) Firefox?! Brakke meuk...
quote:+1
quote:Deze gast heeft 3 best goede kwaliteit filmpjes gemaakt:Op maandag 25 oktober 2010 08:41 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Graag ervaringen (en mogelijke media) delen natuurlijk...!
Ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:01 schreef Sheldon het volgende:
[..]
Deze gast heeft 3 best goede kwaliteit filmpjes gemaakt:
http://www.youtube.com/user/MegaPilske
Dan ben ik jarigggquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:12 schreef Susie het volgende:
Wist niet dat de nieuwe CD al in NL te koop was!Gisteren dus besteld, hoop dat ik hem vandaag al in de bus heb! Kan ik mooi nog even een week lang de nieuwe CD eigen maken!!
Zin in 8 november!!![]()
Had je dat niet al eerder genoemd??quote:
Bij de biertap.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:24 schreef Patrijz het volgende:
Gelukkig ben ik met de auto!
En heb er echt zin in! Zondag eerst nog ander concert haha en dan maandag lekker los op AB!
Het is trouwen geen vraag van vooraan of achteraan, het midden is ook prima!
vraag nog is een keer op ze op Pinkpop/RaR staan?quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:52 schreef Tokus het volgende:
hm. maandagmiddag heb ik een gesprekje met de band....
toch ABIII nog maar weer 's luisteren dit weekend.
Ja ik hou mn verjaardag met 3 bekenden in Amsterdam, daarna Alter Bridge.quote:Op maandag 8 november 2010 11:07 schreef Susie het volgende:
Jij gaat al vroeg Haakon!![]()
@Zimmerzimmer; volgens mij had iemand hier gepost die in Antwerpen was geweest, 3 nummers van de nieuwe cd ?
Ik was dat en 't was gewoon een gelijke verdeling van de nummers qua cd's. AB I 33% - Blackbird 33% - AB III 33% zoiets.quote:Op maandag 8 november 2010 11:07 schreef Susie het volgende:
@Zimmerzimmer; volgens mij had iemand hier gepost die in Antwerpen was geweest, 3 nummers van de nieuwe cd ?
Er staan al mensen ja. Gekkenquote:Op maandag 8 november 2010 14:28 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Hmmzzz Zin in vooraan staan
Hoe laat zal ik gaan.. Tis ook wel erg koud om daar om 1700 al voor de deur te staan he
Ben ook geen Groupie ofzo
Moet vandaag weer vroeg werken en hou ervan om mijn foto's af te leveren op dezelfde avond. Vaak blijf ik nog wel even hangen maar in dit verband moest ik vroeg weg vanwege werk en bewerken dus. Is een keuze die soms gemaakt moet wordenquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:33 schreef Tokus het volgende:
Ja, dat was best een aardig concert.
maare, Dark Angelus, waarom smeerde je 'm nou gelijk na het foto's maken?
[ afbeelding ]
ja, we stonden voor de hekkenquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:56 schreef Susie het volgende:Top foto's!
Ik heb een bagger mobiel, die dus dito bagger foto's gemaakt helaas! Jullie stonden dus best vooraan...
eeeh? dat zou 8 muntjes ofzo per stuk zijn. Of ze hebben verkeerd geteld, of je bent afgezet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:31 schreef zimmerzimmer het volgende:
En verder: bier is veels te duur ik bedoel 20 euro voor 2 grote bier, what the hell is that all about?
Same here...quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:31 schreef zimmerzimmer het volgende:
Heb trouwens nog gekeken of ik iemand met een feestmuts zag lopen maar nee hoor! Dus bij deze nog gefeliciteerd
Gewoon frisdrankje was 2 muntjes, volgens mij een gewoon biertje 3? 8 voor een groot biertje is dan wel erg veel ja. 1,25 per muntje, dus een glasje fris was al 2,50.... best duur jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:23 schreef Tokus het volgende:
[..]
eeeh? dat zou 8 muntjes ofzo per stuk zijn. Of ze hebben verkeerd geteld, of je bent afgezet.
Ik heb wel een meisje gezien met een feesthoedje?quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:33 schreef haakon het volgende:
Laatste uur had ik em wel op..
Maar ik stond de hele tijd in het midden iets naar links!
Danku dankuMooie verjaardag gehad zo dacht ik !
Heb biergooiers nooit gesnapt eigenlijk, waarom zou je dat doen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:16 schreef Sickert het volgende:
[..]
Van mij mogen ze die biertjes 100 muntjes maken als dat voorkomt dat iemand ze op je rug gooien trouwens
Die in flames biergooiers! dat doe je maar in het oosten van het land bij Normaal oid.
Een kleine blonde ?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:16 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik heb wel een meisje gezien met een feesthoedje?
@ Susie kleine biertjes waren ook 2 muntjes..
Van mij mogen ze die biertjes 100 muntjes maken als dat voorkomt dat iemand ze op je rug gooien trouwens
Die in flames biergooiers! dat doe je maar in het oosten van het land bij Normaal oid.
Drankmisbruik vind ik dat!quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:55 schreef Sheldon het volgende:
[..]
Heb biergooiers nooit gesnapt eigenlijk, waarom zou je dat doen?
Ja!quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:38 schreef haakon het volgende:
[..]
Een kleine blonde ?
Die hoorde namelijk wel bij ons !
Mwah... dat nou ook weer niet. Was wel erg goed!!!quote:Op zondag 14 november 2010 13:01 schreef Metalfreak het volgende:
Ow ja, ik was er ook bij. Geweldig genoten, misschien wel één van de beste concerten die ik ooit heb meegemaakt.
Ja dat viel mij ook opquote:Op zondag 14 november 2010 13:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mwah... dat nou ook weer niet. Was wel erg goed!!!
Maar baalde dat er zo weinig nummers gespeeld zijn van hun eerste album
Beste van de avondquote:Op zondag 14 november 2010 23:35 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Oohja Solo van Blackbird .... Zo mooi...
Ja duhquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:50 schreef Susie het volgende:
*kickje*
Zijn er nog mensen die naar Pink Pop gaan? Zie net op de site dat ze daar optreden?
me 2!!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zojuist kaartje gekocht voor Eindhoven..
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:40 schreef AgeEll het volgende:
Black Stone Cherry is ook een heel leuk voorprogramma
je weet dat Alter Bridge niet naar de HMH komt deze keer, he?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:54 schreef haakon het volgende:
Ik ga 5november eerst naar QORE3.0 in de HMH.. Dus ben erg aan het twijfelen of ik wel zou gaan ivm geld en reizen..
Gewoon overnachten in A'dam voor mij dan, want 2 keer naar A'dam in 2 dagen vanuit Twente lijkt me ook niets
Oja, Eindhoven he?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:07 schreef Tokus het volgende:
[..]
je weet dat Alter Bridge niet naar de HMH komt deze keer, he?
quote:
Ken ik nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:40 schreef AgeEll het volgende:
Black Stone Cherry is ook een heel leuk voorprogramma
Klinkt goed.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:38 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Vooral de eerste twee albums zijn goed, zanger heeft een goede stem.
20 minuten met de trein hier.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
eindhoven is zo ver weg
maar ook een keuze...
Of ik nu naar Amsterdam of Eindhoven ga.. Het is voor mij ongeveer even ver wegquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
eindhoven is zo ver weg
maar ook een keuze...
Zo geweldig.... totdat Mark mee gaat zingen, zo'n slechte opname vind ik het.quote:
Ik ben juist blij dat het eens lekker dichtbij is..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
eindhoven is zo ver weg
maar ook een keuze...
Datquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:37 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat het eens lekker dichtbij is..
Nee.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:29 schreef haakon het volgende:
Als ze het nu gewoon in Utrecht hielden, is het voor iedereen te doen
Mooi in het midden!
Zet jij 'm dan online?quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nog 1 nachtje slapen.
Ik heb ook de USB-stick besteld, ik dacht ik doe eens een keer gek.![]()
Koop je eigen concert.quote:
Laat je verrassen! Het kan alleen maar positief uitpakkenquote:Op zondag 6 november 2011 01:17 schreef Mark het volgende:
Moet als verrassingscadeau mee naar Eindhoven, maar ken er eigenlijk nog helemaal niks van
Zoals Metalfreak al zegtquote:Op zondag 6 november 2011 01:17 schreef Mark het volgende:
Moet als verrassingscadeau mee naar Eindhoven, maar ken er eigenlijk nog helemaal niks van
is het nou echt zo moeilijk om zelf heel even 3 woorden in Google in te typen (alter bridge eindhoven) en dan op een van de 1e hits (die van Livenation, waar je je kaarten gekocht hebt als het goed is) te kijken?quote:Op zondag 6 november 2011 12:45 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Hoe laat gaat de zaal open? Weet iemand dat?
Doe eens niet hullie, antwoord dan nietquote:Op zondag 6 november 2011 12:50 schreef Tokus het volgende:
[..]
is het nou echt zo moeilijk om zelf heel even 3 woorden in Google in te typen (alter bridge eindhoven) en dan op een van de 1e hits (die van Livenation, waar je je kaarten gekocht hebt als het goed is) te kijken?
Nee dat is het niet. Mijn ervaring leert dat de aanvang meestal de tijd is dat het voorprogamma speeltquote:Op zondag 6 november 2011 12:50 schreef Tokus het volgende:
[..]
is het nou echt zo moeilijk om zelf heel even 3 woorden in Google in te typen (alter bridge eindhoven) en dan op een van de 1e hits (die van Livenation, waar je je kaarten gekocht hebt als het goed is) te kijken?
je vroeg hoe laat de zaal opengaat. Dat staat daar ook aangegeven.quote:Op zondag 6 november 2011 12:51 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Mijn ervaring leert dat de aanvang meestal de tijd is dat het voorprogamma speelt
Ja anders kan ze net zo goed thuis een DVDtje opzetten he.quote:Op maandag 7 november 2011 12:45 schreef AgeEll het volgende:
Was wel een vrouwenconcert zeg, zo'n meisje achter me vroeg niet te veel te bewegen omdat ze niks kon zien....![]()
Idd, ik stond daar echt zo van "Wauw zo'n goed voorprogramma heb ik nog nooit meegemaakt."quote:Op maandag 7 november 2011 12:47 schreef Metalfreak het volgende:
Overigens ook mijn ontzettende complimenten voor Black Stone CherryIk denk dat dat wel eens het beste voorprogramma is dat ik ooit heb gezien.
Omdat ik de voorgeschiedenis van de band wel ken, kwam het geheel ook een beetje op me over als een rocker met zijn begeleidingsbandquote:Op maandag 7 november 2011 12:45 schreef AgeEll het volgende:
Die bassit vind ik wel een dooie lul, helemaal geen interactie. Myles vind ik wel leuk en een fantastische stem.
Mwah vond ik wel meevallen.quote:Op maandag 7 november 2011 13:29 schreef Mark het volgende:
[..]
Omdat ik de voorgeschiedenis van de band wel ken, kwam het geheel ook een beetje op me over als een rocker met zijn begeleidingsband
Dan komt ze toch eerder, sta je lekker vooraan. Of ga je op het balkon staan voor mijn part.quote:Op maandag 7 november 2011 13:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja anders kan ze net zo goed thuis een DVDtje opzetten he.
Ik ben er een voorstander van dat lange mensen achteraan moeten, die zitten altijd de kleinere te irriteren.quote:Op maandag 7 november 2011 13:40 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Dan komt ze toch eerder, sta je lekker vooraan. Of ga je op het balkon staan voor mijn part.
Of zoiets ja.quote:
Mij irriteren juist die kleinere mensenquote:Op maandag 7 november 2011 13:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben er een voorstander van dat lange mensen achteraan moeten, die zitten altijd de kleinere te irriteren.
Tja, naast ons stond iemand tijdens Alter Bridge Wordfeud te spelenquote:Op maandag 7 november 2011 13:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja anders kan ze net zo goed thuis een DVDtje opzetten he.
quote:Op maandag 7 november 2011 14:46 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Tja, naast ons stond iemand tijdens Alter Bridge Wordfeud te spelen![]()
![]()
Ben het met veel van je eens maar dit is een beetje overdrevenquote:Op maandag 7 november 2011 15:36 schreef Vatta het volgende:
Beetje een wannabe nickelback poserbandje.
Amsterdam is pas ver weg.quote:Op maandag 7 november 2011 20:34 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik hoop dat ze voortaan niet meer in Eindhoven spelen, want dat was de reden dat ik niet geweest ben... veel te ver weg!!!!!!!!!!!!
Het was juist eindelijk een verademing dat het dichtbij was!quote:Op maandag 7 november 2011 20:34 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik hoop dat ze voortaan niet meer in Eindhoven spelen, want dat was de reden dat ik niet geweest ben... veel te ver weg!!!!!!!!!!!!
Dat denken ze altijd he.quote:Op maandag 7 november 2011 21:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Het was juist eindelijk een verademing dat het dichtbij was!
Sjezus, niet alles draait om die kut Randstad.
Als je in Nederland staat te spelen, doe het dan CENTRAAL......... Eindhoven is niet centraal, en laat ik nog maar geen eens over het OV vanaf Eindhoven beginnen.... en hoe vaak hoor ik niet van vrienden die in het zuiden wonen, dat ze naar de gigs in Belgiė of Duitsland gaan? Die mogelijkheid zit er niet bij als je meer in het noorden woont.. Ik hoop in elk geval dat het geen trend gaat worden bij buitenlandse bands!!!!!quote:
Gewoon Utrecht!quote:Op maandag 7 november 2011 21:29 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Als je in Nederland staat te spelen, doe het dan CENTRAAL......... Eindhoven is niet centraal, en laat ik nog maar geen eens over het OV vanaf Eindhoven beginnen.... en hoe vaak hoor ik niet van vrienden die in het zuiden wonen, dat ze naar de gigs in Belgiė of Duitsland gaan? Die mogelijkheid zit er niet bij als je meer in het noorden woont.. Ik hoop in elk geval dat het geen trend gaat worden bij buitenlandse bands!!!!!
Ik wel: 013, Effenaar, Klokgebouw, nieuwe Doornroosjequote:Op maandag 7 november 2011 21:29 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik hoop in elk geval dat het geen trend gaat worden bij buitenlandse bands!!!!!
Precies!quote:Op maandag 7 november 2011 22:39 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik wel: 013, Effenaar, Klokgebouw, nieuwe Doornroosje
Er staat toch een code/programma op voor toegang tot een server. Daar staat het concert.quote:Op maandag 7 november 2011 19:43 schreef Jasper31 het volgende:
Achter op het balkon vond ik het geluid zeker niet goed.
Daarom besloten om zon usb stick te kopen om het nog eens na te luisteren.
Maar nu staat er niks op die stick!!
Ik heb die uitleg wel gehad. Staat op zon kaartje dat je er bij kreeg maar er staat echt helemaal niks op die stick. Heb al geprobeerd met recovery programmas te kijke of het verwijderd was of iets maar ook dat is niet zo. Dus i.m.o. staat er echt niks op.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:31 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Er staat toch een code/programma op voor toegang tot een server. Daar staat het concert.
Geen uitleg gehad?
Ik ben idd ook wel eens naar Dusseldorf gegaan (Tool). Da's goed te doen vanuit het Oostenquote:Op dinsdag 8 november 2011 07:17 schreef Jasper31 het volgende:
maakt mij allemaal niet uit waar ze spelen, amsterdam, eindhoven, tilburg het is allemaal bijna even ver voor mij zelfs als ik naar duitsland ga naar keulen of oberhausen dat is ook ongeveer 180 km
Hier sluit ik mij ook bij aan!quote:Op maandag 7 november 2011 22:39 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik wel: 013, Effenaar, Klokgebouw, nieuwe Doornroosje
Ik moest ook wennen aan het geluid, maar nu ben ik eraan gewend en vind het zelfs beter/realistischer dan wanneer het strak is afgemixed waarbij het een en ander wordt weggemoffeld. Het akoestische heb ik ook op video, echt vet!quote:Op donderdag 10 november 2011 10:09 schreef AgeEll het volgende:
Wij hebben ook gister het concert gister gedownload met die usb stick.
Geluid niet geweldig, maar wel heel leuke herinnering, vooral akoestische gedeelte is mooi.
Maar dat betekent dus dat je eigenlijk gewoon kunt mailen "hey, mijn stick is leeg" zonder zo'n stick te hebben?quote:Op donderdag 10 november 2011 09:09 schreef Jasper31 het volgende:
Het probleem van de lege USB gitaar is opgelost.
Had een mailtje gestuurd naar USBHelp@aderra.net en zij waren zo vriendelijk om mij de bestanden te sturen die op de stick hadden moeten staan.
Blijkbaar, dat zou wel slecht zijn.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar dat betekent dus dat je eigenlijk gewoon kunt mailen "hey, mijn stick is leeg" zonder zo'n stick te hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |