Mwah... dat nou ook weer niet. Was wel erg goed!!!quote:Op zondag 14 november 2010 13:01 schreef Metalfreak het volgende:
Ow ja, ik was er ook bij. Geweldig genoten, misschien wel één van de beste concerten die ik ooit heb meegemaakt.

Ja dat viel mij ook opquote:Op zondag 14 november 2010 13:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mwah... dat nou ook weer niet. Was wel erg goed!!!
Maar baalde dat er zo weinig nummers gespeeld zijn van hun eerste album

Beste van de avondquote:Op zondag 14 november 2010 23:35 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Oohja Solo van Blackbird .... Zo mooi...

Ja duhquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:50 schreef Susie het volgende:
*kickje*
Zijn er nog mensen die naar Pink Pop gaan? Zie net op de site dat ze daar optreden?

me 2!!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zojuist kaartje gekocht voor Eindhoven..

Helemaal mee eensquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:40 schreef AgeEll het volgende:
Black Stone Cherry is ook een heel leuk voorprogramma

je weet dat Alter Bridge niet naar de HMH komt deze keer, he?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:54 schreef haakon het volgende:
Ik ga 5november eerst naar QORE3.0 in de HMH.. Dus ben erg aan het twijfelen of ik wel zou gaan ivm geld en reizen..
Gewoon overnachten in A'dam voor mij dan, want 2 keer naar A'dam in 2 dagen vanuit Twente lijkt me ook niets

Oja, Eindhoven he?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:07 schreef Tokus het volgende:
[..]
je weet dat Alter Bridge niet naar de HMH komt deze keer, he?

quote:
Ken ik nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:40 schreef AgeEll het volgende:
Black Stone Cherry is ook een heel leuk voorprogramma

Klinkt goed.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:38 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Vooral de eerste twee albums zijn goed, zanger heeft een goede stem.

20 minuten met de trein hier.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
eindhoven is zo ver weg
maar ook een keuze...

Of ik nu naar Amsterdam of Eindhoven ga.. Het is voor mij ongeveer even ver wegquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
eindhoven is zo ver weg
maar ook een keuze...

Zo geweldig.... totdat Mark mee gaat zingen, zo'n slechte opname vind ik het.quote:

Ik ben juist blij dat het eens lekker dichtbij is..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
eindhoven is zo ver weg
maar ook een keuze...

Datquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:37 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat het eens lekker dichtbij is..

Nee.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:29 schreef haakon het volgende:
Als ze het nu gewoon in Utrecht hielden, is het voor iedereen te doen
Mooi in het midden!

Zet jij 'm dan online?quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nog 1 nachtje slapen.
Ik heb ook de USB-stick besteld, ik dacht ik doe eens een keer gek.![]()

Koop je eigen concert.quote:

Laat je verrassen! Het kan alleen maar positief uitpakkenquote:Op zondag 6 november 2011 01:17 schreef Mark het volgende:
Moet als verrassingscadeau mee naar Eindhoven, maar ken er eigenlijk nog helemaal niks van

Zoals Metalfreak al zegtquote:Op zondag 6 november 2011 01:17 schreef Mark het volgende:
Moet als verrassingscadeau mee naar Eindhoven, maar ken er eigenlijk nog helemaal niks van

is het nou echt zo moeilijk om zelf heel even 3 woorden in Google in te typen (alter bridge eindhoven) en dan op een van de 1e hits (die van Livenation, waar je je kaarten gekocht hebt als het goed is) te kijken?quote:Op zondag 6 november 2011 12:45 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Hoe laat gaat de zaal open? Weet iemand dat?

Doe eens niet hullie, antwoord dan nietquote:Op zondag 6 november 2011 12:50 schreef Tokus het volgende:
[..]
is het nou echt zo moeilijk om zelf heel even 3 woorden in Google in te typen (alter bridge eindhoven) en dan op een van de 1e hits (die van Livenation, waar je je kaarten gekocht hebt als het goed is) te kijken?

Nee dat is het niet. Mijn ervaring leert dat de aanvang meestal de tijd is dat het voorprogamma speeltquote:Op zondag 6 november 2011 12:50 schreef Tokus het volgende:
[..]
is het nou echt zo moeilijk om zelf heel even 3 woorden in Google in te typen (alter bridge eindhoven) en dan op een van de 1e hits (die van Livenation, waar je je kaarten gekocht hebt als het goed is) te kijken?

je vroeg hoe laat de zaal opengaat. Dat staat daar ook aangegeven.quote:Op zondag 6 november 2011 12:51 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Mijn ervaring leert dat de aanvang meestal de tijd is dat het voorprogamma speelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |