is het nou echt zo moeilijk om zelf heel even 3 woorden in Google in te typen (alter bridge eindhoven) en dan op een van de 1e hits (die van Livenation, waar je je kaarten gekocht hebt als het goed is) te kijken?quote:Op zondag 6 november 2011 12:45 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Hoe laat gaat de zaal open? Weet iemand dat?
Doe eens niet hullie, antwoord dan nietquote:Op zondag 6 november 2011 12:50 schreef Tokus het volgende:
[..]
is het nou echt zo moeilijk om zelf heel even 3 woorden in Google in te typen (alter bridge eindhoven) en dan op een van de 1e hits (die van Livenation, waar je je kaarten gekocht hebt als het goed is) te kijken?
Nee dat is het niet. Mijn ervaring leert dat de aanvang meestal de tijd is dat het voorprogamma speeltquote:Op zondag 6 november 2011 12:50 schreef Tokus het volgende:
[..]
is het nou echt zo moeilijk om zelf heel even 3 woorden in Google in te typen (alter bridge eindhoven) en dan op een van de 1e hits (die van Livenation, waar je je kaarten gekocht hebt als het goed is) te kijken?
je vroeg hoe laat de zaal opengaat. Dat staat daar ook aangegeven.quote:Op zondag 6 november 2011 12:51 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Mijn ervaring leert dat de aanvang meestal de tijd is dat het voorprogamma speelt
Ja anders kan ze net zo goed thuis een DVDtje opzetten he.quote:Op maandag 7 november 2011 12:45 schreef AgeEll het volgende:
Was wel een vrouwenconcert zeg, zo'n meisje achter me vroeg niet te veel te bewegen omdat ze niks kon zien....![]()
Idd, ik stond daar echt zo van "Wauw zo'n goed voorprogramma heb ik nog nooit meegemaakt."quote:Op maandag 7 november 2011 12:47 schreef Metalfreak het volgende:
Overigens ook mijn ontzettende complimenten voor Black Stone CherryIk denk dat dat wel eens het beste voorprogramma is dat ik ooit heb gezien.
Omdat ik de voorgeschiedenis van de band wel ken, kwam het geheel ook een beetje op me over als een rocker met zijn begeleidingsbandquote:Op maandag 7 november 2011 12:45 schreef AgeEll het volgende:
Die bassit vind ik wel een dooie lul, helemaal geen interactie. Myles vind ik wel leuk en een fantastische stem.
Mwah vond ik wel meevallen.quote:Op maandag 7 november 2011 13:29 schreef Mark het volgende:
[..]
Omdat ik de voorgeschiedenis van de band wel ken, kwam het geheel ook een beetje op me over als een rocker met zijn begeleidingsband
Dan komt ze toch eerder, sta je lekker vooraan. Of ga je op het balkon staan voor mijn part.quote:Op maandag 7 november 2011 13:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja anders kan ze net zo goed thuis een DVDtje opzetten he.
Ik ben er een voorstander van dat lange mensen achteraan moeten, die zitten altijd de kleinere te irriteren.quote:Op maandag 7 november 2011 13:40 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Dan komt ze toch eerder, sta je lekker vooraan. Of ga je op het balkon staan voor mijn part.
Of zoiets ja.quote:
Mij irriteren juist die kleinere mensenquote:Op maandag 7 november 2011 13:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben er een voorstander van dat lange mensen achteraan moeten, die zitten altijd de kleinere te irriteren.
Tja, naast ons stond iemand tijdens Alter Bridge Wordfeud te spelenquote:Op maandag 7 november 2011 13:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja anders kan ze net zo goed thuis een DVDtje opzetten he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |