abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 september 2016 @ 23:10:12 #76
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_165025098
net de nieuwe plaat gehoord. Man man man, daar staat weer wat leuks op :D
Nothing lasts forever but the certainty of change
  vrijdag 2 september 2016 @ 10:21:47 #77
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_165031139
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 23:10 schreef Tokus het volgende:
:o

Waar???
Don't let my username fool you...
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 september 2016 @ 12:23:46 #78
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_165033273
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 10:21 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

:o

Waar???
gewoon, thuis :P

en volgende week ff met de heren babbelen ;)
  vrijdag 2 september 2016 @ 12:43:40 #79
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_165033700
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 12:23 schreef Tokus het volgende:

[..]

gewoon, thuis :P

en volgende week ff met de heren babbelen ;)
Ik wil ook!! :o

Nou ja, vooral dat nieuwe album luisteren eigenlijk :P Ben heel erg benieuwd!
pi_165388609
Ik heb het nieuwe album nu hier ook op staan, damn, dat klinkt weer geniaal! _O_
pi_165406795
De nieuwe plaat is goed en een groeier verwacht ik, op repeat hier
pi_165420843
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 23:10 schreef Tokus het volgende:
Ben benieuwd :),

Blijft een steengoede (en imo ondergewaardeerde) band.

De stem van Myles is zo godsgruwelijk god :).
pi_165910825
Ik ben beginnend fan, dankzij mijn vriend en het leren kennen van Myles op Pinkpop vorig jaar, en vind de nieuwe plaat erg goed! Kan niet wachten tot het 10 november is :)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_166193797
Oh al sinds de 7e schijnbaar :')
pi_166388807
Volgende week is het al zover, ik heb er veel zin in! Heb Myles en Mark beide al met hun solo projecten gezien, en dat was al super, dus ben ontzettend benieuwd :)
And you know I might
pi_166574944
Ik kan maar 1 ding zeggen: _O_ En ik vraag me af waarom deze band niet veel bekender is :o Ze zijn zo ontzettend goed. Heb met elk nummer keihard meegezongen, sorry voor de mensen om me heen :P Hoop echt dat ze komende zomer nog een festival meepakken in de buurt.
And you know I might
pi_166575628
quote:
17s.gif Op donderdag 10 november 2016 23:45 schreef rena het volgende:
Ik kan maar 1 ding zeggen: _O_ En ik vraag me af waarom deze band niet veel bekender is :o Ze zijn zo ontzettend goed. Heb met elk nummer keihard meegezongen, sorry voor de mensen om me heen :P Hoop echt dat ze komende zomer nog een festival meepakken in de buurt.
Waar stond je? Prima show, al was t soms wat slordig, Myles zat er paar keer naast op gitaar, en z'n mic stond paar keer dicht / viel uit.
pi_166575787
Ik stond links vrij vooraan bij het podium, denk een metertje of 10 er voor. En jij?

Voor mij was het de eerste keer AB, zal de volgende keer misschien meer verschil zien.
And you know I might
pi_166576910
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 00:30 schreef rena het volgende:
Ik stond links vrij vooraan bij het podium, denk een metertje of 10 er voor. En jij?

Voor mij was het de eerste keer AB, zal de volgende keer misschien meer verschil zien.
Rechtsachter vanaf het podium gezien, stond naast me een vrouw steeds enthousiast mee te zingen, vandaar :7
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 9 februari 2017 @ 10:16:32 #91
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_168773498
Alter Bridge voor exclusieve show naar 013

De populaire Amerikaanse rockband Alter Bridge keert op dinsdag 6 juni terug naar 013 Poppodium, voor de eerste show in Tilburg sinds 2008. De band, die herrees uit de as van Creed, bracht eind 2016 het vijfde album uit: ‘The Last Hero’. Tickets voor deze exclusieve Nederlandse show kosten ¤ 45 (excl. servicekosten) en gaan vanaf donderdag 9 februari om 10:00 uur in de voorverkoop.

Het is bij Alter Bridge eigenlijk niet meer nodig om te vermelden dat ze voortgekomen zijn uit Creed. De groep uit Orlando, Florida maakt immers al 13 jaar onversneden heavy rock, met riffs die met één been in de metal staan. Maar belangrijker nog: met het in 2016 verschenen vijfde album ‘The Last Hero’ is Alter Bridge qua aantal platen haar voorganger al voorbij.

Alter Bridge is bepaald niet de enige alternative (hard)rock band op deze planeet, maar ze zijn zonder twijfel de meest populaire. Dat komt vooral door het hoge niveau waarop Alter Bridge musiceert. Gitarist Mark Tremonti spuwt de ene na de andere messcherpe riff uit zijn gitaar en wordt zelfs genoemd als één van de beste gitaristen van zijn generatie. En zanger Myles Kennedy heeft een heerlijk rauwe, soulvolle stem die perfect past bij het epische karakter van de muziek. Maar vergeet ook de loeistrakke ritmesectie met Brian Marshall (drums) en Scott Phillips (bas) niet.

Na vier geweldige platen, komen de Amerikanen op het laatste werk ‘The Last Hero’ opvallend politiek uit de hoek. Op opener en single ‘Show Me A Leader’ spreekt Kennedy zich uit tegen de harde woorden die er vielen in de Amerikaanse presidentscampagne (“Well they’re selling another messiah here tonight/But we’re all way too divided to buy it”). Verderop zet hij zich af tegen ontkenners van klimaatverandering (‘Writing On The Wall’) en religieuze extremisten (‘The Other Side’). Alter Bridge is relevanter dan ooit. En dat zullen ze op dinsdag 6 juni ook in 013 laten zien tijdens een exclusieve Nederlandse show.

Alter Bridge
Dinsdag 6 juni 2017 | aanvang 20:00 | zaal open 19:00

Tickets ¤ 45 (excl. servicekosten) | Main Stage | Voorverkoop vanaf donderdag 9 februari om 10:00 uur.
013, Veemarktstraat 44, Tilburg, www.013.nl

Noot voor de redactie / niet voor publicatie
pi_168773984
*O* Zal wel hard gaan met de kaartverkoop in zo'n kleine zaal, maar ik moet er echt weer heen O+
And you know I might
pi_168774827
Interessant, is ook eens een keer wat dichterbij dan elke keer naar Amsterdam te moeten hobbelen...

Voorverkoop start zaterdag trouwens pas ;)
pi_171522844
Het was weer geweldig O+ Setlist was top, ik was heel erg blij met Waters Rising, Mark's stem is ook zo geweldig _O_ Had af en toe wel het idee dat het geluid weer niet goed stond afgesteld, vooral soms tussen zang en achtergrondzang van Mark.

En Watch over you met die kerel uit het publiek vond ik erg jammer, niemand zingt het zoals Myles het kan (voor mij dan).
And you know I might
  woensdag 7 juni 2017 @ 13:35:10 #95
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_171523089
Zijn er gisteren nog Fok!kers geweest? Ik had maandagavond toch nog maar even snel beslist om een kaartje te kopen via Ticketswap. Maar damn, wat was het weer heerlijk! _O_ Misschien wel een van de beste Alter Bridge concerten die ik tot nu toe gezien: het geluid was echt goed (veel beter dan de laatste keer in de HMH), Myles was goed bij stem en de nummers werden erg strak gespeeld.

Ik heb echt genoten van het optreden :)
  woensdag 7 juni 2017 @ 13:36:53 #96
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_171523142
quote:
14s.gif Op woensdag 7 juni 2017 13:26 schreef rena het volgende:
Het was weer geweldig O+ Setlist was top, ik was heel erg blij met Waters Rising, Mark's stem is ook zo geweldig _O_ Had af en toe wel het idee dat het geluid weer niet goed stond afgesteld, vooral soms tussen zang en achtergrondzang van Mark.

En Watch over you met die kerel uit het publiek vond ik erg jammer, niemand zingt het zoals Myles het kan (voor mij dan).
Haha, ik typte het op hetzelfde moment. Waar ik stond (net op die verhoging aan de linkerkant) was het geluid juist erg goed. De vorige keer in de HMH vond ik het echt een ietwat te grote muur van geluid waarbij elke dynamiek verloren ging, dat was nu niet zo.
pi_171527011
Ik stond rechts en bij Ghosts of days gone past was het soms net of ik Myles niet goed kon horen, ik had er juist in de HMH minder last van, maar dat kan soms denk ik ook echt komen door waar je staat. Verder was het een topavond hoor O+ Was helemaal hees van het meezingen aan het eind :')

Had bij Blackbird wel even een emotioneel moment, er is recent iemand in mijn omgeving te jong overleden en dan hakt zo'n plaat er wel in. Mooi wat muziek dan kan doen met je.

Was ook blij dat Open Your Eyes dit keer wel langskwam, heb wel heel hard moeten lachen om het vals zingen van het publiek om me heen bij de hoge "ooohs"
And you know I might
pi_187532994
10 december *O* We zijn er weer bij O+ Ben erg benieuwd naar het nieuwe materiaal.
And you know I might
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')