Ja anders kan ze net zo goed thuis een DVDtje opzetten he.quote:Op maandag 7 november 2011 12:45 schreef AgeEll het volgende:
Was wel een vrouwenconcert zeg, zo'n meisje achter me vroeg niet te veel te bewegen omdat ze niks kon zien....![]()
Idd, ik stond daar echt zo van "Wauw zo'n goed voorprogramma heb ik nog nooit meegemaakt."quote:Op maandag 7 november 2011 12:47 schreef Metalfreak het volgende:
Overigens ook mijn ontzettende complimenten voor Black Stone CherryIk denk dat dat wel eens het beste voorprogramma is dat ik ooit heb gezien.
Omdat ik de voorgeschiedenis van de band wel ken, kwam het geheel ook een beetje op me over als een rocker met zijn begeleidingsbandquote:Op maandag 7 november 2011 12:45 schreef AgeEll het volgende:
Die bassit vind ik wel een dooie lul, helemaal geen interactie. Myles vind ik wel leuk en een fantastische stem.
Mwah vond ik wel meevallen.quote:Op maandag 7 november 2011 13:29 schreef Mark het volgende:
[..]
Omdat ik de voorgeschiedenis van de band wel ken, kwam het geheel ook een beetje op me over als een rocker met zijn begeleidingsband
Dan komt ze toch eerder, sta je lekker vooraan. Of ga je op het balkon staan voor mijn part.quote:Op maandag 7 november 2011 13:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja anders kan ze net zo goed thuis een DVDtje opzetten he.
Ik ben er een voorstander van dat lange mensen achteraan moeten, die zitten altijd de kleinere te irriteren.quote:Op maandag 7 november 2011 13:40 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Dan komt ze toch eerder, sta je lekker vooraan. Of ga je op het balkon staan voor mijn part.
Of zoiets ja.quote:
Mij irriteren juist die kleinere mensenquote:Op maandag 7 november 2011 13:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben er een voorstander van dat lange mensen achteraan moeten, die zitten altijd de kleinere te irriteren.
Tja, naast ons stond iemand tijdens Alter Bridge Wordfeud te spelenquote:Op maandag 7 november 2011 13:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja anders kan ze net zo goed thuis een DVDtje opzetten he.
quote:Op maandag 7 november 2011 14:46 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Tja, naast ons stond iemand tijdens Alter Bridge Wordfeud te spelen![]()
![]()
Ben het met veel van je eens maar dit is een beetje overdrevenquote:Op maandag 7 november 2011 15:36 schreef Vatta het volgende:
Beetje een wannabe nickelback poserbandje.
Amsterdam is pas ver weg.quote:Op maandag 7 november 2011 20:34 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik hoop dat ze voortaan niet meer in Eindhoven spelen, want dat was de reden dat ik niet geweest ben... veel te ver weg!!!!!!!!!!!!
Het was juist eindelijk een verademing dat het dichtbij was!quote:Op maandag 7 november 2011 20:34 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik hoop dat ze voortaan niet meer in Eindhoven spelen, want dat was de reden dat ik niet geweest ben... veel te ver weg!!!!!!!!!!!!
Dat denken ze altijd he.quote:Op maandag 7 november 2011 21:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Het was juist eindelijk een verademing dat het dichtbij was!
Sjezus, niet alles draait om die kut Randstad.
Als je in Nederland staat te spelen, doe het dan CENTRAAL......... Eindhoven is niet centraal, en laat ik nog maar geen eens over het OV vanaf Eindhoven beginnen.... en hoe vaak hoor ik niet van vrienden die in het zuiden wonen, dat ze naar de gigs in België of Duitsland gaan? Die mogelijkheid zit er niet bij als je meer in het noorden woont.. Ik hoop in elk geval dat het geen trend gaat worden bij buitenlandse bands!!!!!quote:
Gewoon Utrecht!quote:Op maandag 7 november 2011 21:29 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Als je in Nederland staat te spelen, doe het dan CENTRAAL......... Eindhoven is niet centraal, en laat ik nog maar geen eens over het OV vanaf Eindhoven beginnen.... en hoe vaak hoor ik niet van vrienden die in het zuiden wonen, dat ze naar de gigs in België of Duitsland gaan? Die mogelijkheid zit er niet bij als je meer in het noorden woont.. Ik hoop in elk geval dat het geen trend gaat worden bij buitenlandse bands!!!!!
Ik wel: 013, Effenaar, Klokgebouw, nieuwe Doornroosjequote:Op maandag 7 november 2011 21:29 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik hoop in elk geval dat het geen trend gaat worden bij buitenlandse bands!!!!!
Precies!quote:Op maandag 7 november 2011 22:39 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik wel: 013, Effenaar, Klokgebouw, nieuwe Doornroosje
Er staat toch een code/programma op voor toegang tot een server. Daar staat het concert.quote:Op maandag 7 november 2011 19:43 schreef Jasper31 het volgende:
Achter op het balkon vond ik het geluid zeker niet goed.
Daarom besloten om zon usb stick te kopen om het nog eens na te luisteren.
Maar nu staat er niks op die stick!!
Ik heb die uitleg wel gehad. Staat op zon kaartje dat je er bij kreeg maar er staat echt helemaal niks op die stick. Heb al geprobeerd met recovery programmas te kijke of het verwijderd was of iets maar ook dat is niet zo. Dus i.m.o. staat er echt niks op.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:31 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Er staat toch een code/programma op voor toegang tot een server. Daar staat het concert.
Geen uitleg gehad?
Ik ben idd ook wel eens naar Dusseldorf gegaan (Tool). Da's goed te doen vanuit het Oostenquote:Op dinsdag 8 november 2011 07:17 schreef Jasper31 het volgende:
maakt mij allemaal niet uit waar ze spelen, amsterdam, eindhoven, tilburg het is allemaal bijna even ver voor mij zelfs als ik naar duitsland ga naar keulen of oberhausen dat is ook ongeveer 180 km
Hier sluit ik mij ook bij aan!quote:Op maandag 7 november 2011 22:39 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik wel: 013, Effenaar, Klokgebouw, nieuwe Doornroosje
Ik moest ook wennen aan het geluid, maar nu ben ik eraan gewend en vind het zelfs beter/realistischer dan wanneer het strak is afgemixed waarbij het een en ander wordt weggemoffeld. Het akoestische heb ik ook op video, echt vet!quote:Op donderdag 10 november 2011 10:09 schreef AgeEll het volgende:
Wij hebben ook gister het concert gister gedownload met die usb stick.
Geluid niet geweldig, maar wel heel leuke herinnering, vooral akoestische gedeelte is mooi.
Maar dat betekent dus dat je eigenlijk gewoon kunt mailen "hey, mijn stick is leeg" zonder zo'n stick te hebben?quote:Op donderdag 10 november 2011 09:09 schreef Jasper31 het volgende:
Het probleem van de lege USB gitaar is opgelost.
Had een mailtje gestuurd naar USBHelp@aderra.net en zij waren zo vriendelijk om mij de bestanden te sturen die op de stick hadden moeten staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |