Mwah... dat nou ook weer niet. Was wel erg goed!!!quote:Op zondag 14 november 2010 13:01 schreef Metalfreak het volgende:
Ow ja, ik was er ook bij. Geweldig genoten, misschien wel één van de beste concerten die ik ooit heb meegemaakt.
Ja dat viel mij ook opquote:Op zondag 14 november 2010 13:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mwah... dat nou ook weer niet. Was wel erg goed!!!
Maar baalde dat er zo weinig nummers gespeeld zijn van hun eerste album
Beste van de avondquote:Op zondag 14 november 2010 23:35 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Oohja Solo van Blackbird .... Zo mooi...
Ja duhquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:50 schreef Susie het volgende:
*kickje*
Zijn er nog mensen die naar Pink Pop gaan? Zie net op de site dat ze daar optreden?
me 2!!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zojuist kaartje gekocht voor Eindhoven..
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:40 schreef AgeEll het volgende:
Black Stone Cherry is ook een heel leuk voorprogramma
je weet dat Alter Bridge niet naar de HMH komt deze keer, he?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:54 schreef haakon het volgende:
Ik ga 5november eerst naar QORE3.0 in de HMH.. Dus ben erg aan het twijfelen of ik wel zou gaan ivm geld en reizen..
Gewoon overnachten in A'dam voor mij dan, want 2 keer naar A'dam in 2 dagen vanuit Twente lijkt me ook niets
Oja, Eindhoven he?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:07 schreef Tokus het volgende:
[..]
je weet dat Alter Bridge niet naar de HMH komt deze keer, he?
quote:
Ken ik nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:40 schreef AgeEll het volgende:
Black Stone Cherry is ook een heel leuk voorprogramma
Klinkt goed.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:38 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Vooral de eerste twee albums zijn goed, zanger heeft een goede stem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |