http://www.alterbridge.co(...)d-album-is-finished/quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:42 schreef Rory78 het volgende:
Ben echt benieuwd naar die nieuwe schijf!
Iemand al een idee van de nummers die erop komen te staan?
datum fixed!quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:49 schreef thedeedster het volgende:
Weer HMH.![]()
Kon ook eigenlijk niet anders. Ik zal zeker van de partij zijn voor mijn 4e AB concert.
Trouwens, de laatste tijd luister ik nog naar de Creed plaat, en die is toch goed te pruimen. Alleen denk ik dan bij sommige nummers dat ze een stuk beter zouden zijn geweest als Myles ze gezongen had.
Maar ja, met een nieuwe plaat en dit concert, mag ik natuurlijk niet zeuren.
Het concert is volgens de link trouwens op een andere dag en de vvk begint al de 24e.
Zijn zeker mooie nummers!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:44 schreef xBlackHeart het volgende:
'In loving memory' en 'Broken Wings' staan op mijn iPod. Leuke nummers om naar te luisteren.
Erg goed. Live kunnen ze een bepaalde connectie maken met het publiek, je zou dit met Queen kunnen vergelijken; echt een heel positieve vibe.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:20 schreef zimmerzimmer het volgende:
Wij willen ook gaan, maar zag net dat ze eerder ook in Antwerpen optreden voor 10 euro minder plus het is voor mij dichterbij dus dan was de keuze al snel gemaakt.
Heb er zin in! Heb ze nog nooit live gezien want ik ken ze pas een jaartje ofzo.
haha toevallig heb ik die vandaag gedownload en net afgekeken. Klinkt erg goed live!quote:Op donderdag 22 april 2010 22:44 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Erg goed. Live kunnen ze een bepaalde connectie maken met het publiek, je zou dit met Queen kunnen vergelijken; echt een heel positieve vibe.
De dvd "live in Amsterdam" is trouwens een aanrader.
Logan vorig jaar vond ik echt tofquote:Op maandag 26 april 2010 14:50 schreef zimmerzimmer het volgende:
Wat zal de support act eigenlijk worden? Iemand?
Lol, ik besef me nu pas dat ik vandaag mn Blackbird shirt aan heb...quote:Op maandag 26 april 2010 12:50 schreef RockSolid het volgende:
Hmz, na vier keer Alter Bridge maar eens een keertje overslaan...
Jammer dat Creed niet wat langer ging touren, had ze graag een keertje met Scott Stapp live gezien.
Misschien is het een teken dat je toch nog een keer moet gaanquote:Op maandag 26 april 2010 15:55 schreef RockSolid het volgende:
[..]
Lol, ik besef me nu pas dat ik vandaag mn Blackbird shirt aan heb...
ik nog nooitquote:Op maandag 26 april 2010 15:56 schreef zimmerzimmer het volgende:
Ik weet het niet, DT heb ik al heel vaak gezien
Haha! DT staat in een vol ahoy... die komen niet in het AB voorprogramma hoorquote:
Was ook een grapquote:Op maandag 26 april 2010 16:28 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Haha! DT staat in een vol ahoy... die komen niet in het AB voorprogramma hoorBovendien een heel ander genre
!
Anyways, zonde dat je niet gezien hebt...Die gasten zijn inderdaad geniaal...
Mee eens. Nu 2 keer gezien en niet bijzonder genoeg. Ik heb het nu wel gezien.quote:Op maandag 26 april 2010 15:46 schreef Sickert het volgende:
iig geen Logan
Doe mij maar iets totaal anders en extreem goed!
Word mijn derde keer "pas"... maar ben het geheel met je eens dat ze met Creed langer hadden mogen touren! Heb ze nooit live gezien en daar baalde ik flink van toen ik hoorde dat ze uit elkaar gingen... maar ja, Alter Bridge is natuurlijk ook te gek.... maar Scottquote:Op maandag 26 april 2010 12:50 schreef RockSolid het volgende:
Hmz, na vier keer Alter Bridge maar eens een keertje overslaan...
Jammer dat Creed niet wat langer ging touren, had ze graag een keertje met Scott Stapp live gezien.
Hehe jaa schiet niet op, maar gelukkig wel met een fijn nieuw albummmmquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:43 schreef zimmerzimmer het volgende:
Pfhh nog zolaaaaang wachteeeeen tot November!!
Ik denk dat dat de tijd wat beter zal doden inderdaadquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:30 schreef Sheldon het volgende:
[..]
Hehe jaa schiet niet op, maar gelukkig wel met een fijn nieuw albummmm
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:01 schreef Patrijz het volgende:
http://twitter.com/MarkTremonti/status/13736281051
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |