Moet dat dan altijd??quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:08 schreef Bioslock het volgende:
Het klinkt niet echt vernieuwend.
Wij komen toch alleen in topics over geweldige bands?quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:21 schreef Apfel het volgende:
Zapper![]()
Waar ben ik jou toch alweer eens eerder tegen gekomen
Valt het in de categorie... Je had er maar beter bij kunnen?quote:Op donderdag 16 september 2004 08:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
nou, dat optreden gisteren, was lang niet slecht!
Wel als je stopt met een band, en een nieuwe begint, met bijna dezelfde muzikanten.quote:Op maandag 6 september 2004 14:32 schreef Dezz het volgende:
[..]
Moet dat dan altijd??
Nee, dat niet. Daarvoor is de muziek niet bijzonder genoeg vrees ik. Maar het is wel een band die terecht op een festival als PInkpop kunt verwachten!quote:Op donderdag 16 september 2004 16:20 schreef Apfel het volgende:
[..]
Valt het in de categorie... Je had er maar beter bij kunnen?
quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Daarvoor is de muziek niet bijzonder genoeg vrees ik. Maar het is wel een band die terecht op een festival als PInkpop kunt verwachten!
En ja.. Mark Tremonti stond te pielen als een gek. Eigenlijk is het best een goede gitarist
Hmm, die hele cd is geweldig, dus dit klopt niet meerquote:Op dinsdag 7 september 2004 15:34 schreef Zapper het volgende:
De cd is echt geweldig, op 2 nummers na dan, maar verder, echt ontzettend goed!
Open Your Eyes ook, al was het alleen voor die gitaarsoloquote:Op woensdag 22 september 2004 09:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
MIjn favorieten: nummer 2 en nummer 5, de titelsong en Metalingus!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |