Logan vorig jaar vond ik echt tofquote:Op maandag 26 april 2010 14:50 schreef zimmerzimmer het volgende:
Wat zal de support act eigenlijk worden? Iemand?
Lol, ik besef me nu pas dat ik vandaag mn Blackbird shirt aan heb...quote:Op maandag 26 april 2010 12:50 schreef RockSolid het volgende:
Hmz, na vier keer Alter Bridge maar eens een keertje overslaan...
Jammer dat Creed niet wat langer ging touren, had ze graag een keertje met Scott Stapp live gezien.
Misschien is het een teken dat je toch nog een keer moet gaanquote:Op maandag 26 april 2010 15:55 schreef RockSolid het volgende:
[..]
Lol, ik besef me nu pas dat ik vandaag mn Blackbird shirt aan heb...
ik nog nooitquote:Op maandag 26 april 2010 15:56 schreef zimmerzimmer het volgende:
Ik weet het niet, DT heb ik al heel vaak gezien
Haha! DT staat in een vol ahoy... die komen niet in het AB voorprogramma hoorquote:
Was ook een grapquote:Op maandag 26 april 2010 16:28 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Haha! DT staat in een vol ahoy... die komen niet in het AB voorprogramma hoorBovendien een heel ander genre
!
Anyways, zonde dat je niet gezien hebt...Die gasten zijn inderdaad geniaal...
Mee eens. Nu 2 keer gezien en niet bijzonder genoeg. Ik heb het nu wel gezien.quote:Op maandag 26 april 2010 15:46 schreef Sickert het volgende:
iig geen Logan
Doe mij maar iets totaal anders en extreem goed!
Word mijn derde keer "pas"... maar ben het geheel met je eens dat ze met Creed langer hadden mogen touren! Heb ze nooit live gezien en daar baalde ik flink van toen ik hoorde dat ze uit elkaar gingen... maar ja, Alter Bridge is natuurlijk ook te gek.... maar Scottquote:Op maandag 26 april 2010 12:50 schreef RockSolid het volgende:
Hmz, na vier keer Alter Bridge maar eens een keertje overslaan...
Jammer dat Creed niet wat langer ging touren, had ze graag een keertje met Scott Stapp live gezien.
Hehe jaa schiet niet op, maar gelukkig wel met een fijn nieuw albummmmquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:43 schreef zimmerzimmer het volgende:
Pfhh nog zolaaaaang wachteeeeen tot November!!
Ik denk dat dat de tijd wat beter zal doden inderdaadquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:30 schreef Sheldon het volgende:
[..]
Hehe jaa schiet niet op, maar gelukkig wel met een fijn nieuw albummmm
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:01 schreef Patrijz het volgende:
http://twitter.com/MarkTremonti/status/13736281051
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |