Ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:01 schreef Sheldon het volgende:
[..]
Deze gast heeft 3 best goede kwaliteit filmpjes gemaakt:
http://www.youtube.com/user/MegaPilske
Dan ben ik jarigggquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:12 schreef Susie het volgende:
Wist niet dat de nieuwe CD al in NL te koop was!Gisteren dus besteld, hoop dat ik hem vandaag al in de bus heb! Kan ik mooi nog even een week lang de nieuwe CD eigen maken!!
Zin in 8 november!!![]()
Had je dat niet al eerder genoemd??quote:
Bij de biertap.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:24 schreef Patrijz het volgende:
Gelukkig ben ik met de auto!
En heb er echt zin in! Zondag eerst nog ander concert haha en dan maandag lekker los op AB!
Het is trouwen geen vraag van vooraan of achteraan, het midden is ook prima!
vraag nog is een keer op ze op Pinkpop/RaR staan?quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:52 schreef Tokus het volgende:
hm. maandagmiddag heb ik een gesprekje met de band....
toch ABIII nog maar weer 's luisteren dit weekend.
Ja ik hou mn verjaardag met 3 bekenden in Amsterdam, daarna Alter Bridge.quote:Op maandag 8 november 2010 11:07 schreef Susie het volgende:
Jij gaat al vroeg Haakon!![]()
@Zimmerzimmer; volgens mij had iemand hier gepost die in Antwerpen was geweest, 3 nummers van de nieuwe cd ?
Ik was dat en 't was gewoon een gelijke verdeling van de nummers qua cd's. AB I 33% - Blackbird 33% - AB III 33% zoiets.quote:Op maandag 8 november 2010 11:07 schreef Susie het volgende:
@Zimmerzimmer; volgens mij had iemand hier gepost die in Antwerpen was geweest, 3 nummers van de nieuwe cd ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |