quote:Dat dacht ik al welOp donderdag 21 oktober 2010 14:39 schreef AgeEll het volgende:
jan Smeets ontkend het nu weer, ook dat ze helemaal niet op een lijstje voorkomen.
quote:
quote:Nice!Op zondag 24 oktober 2010 23:51 schreef Sheldon het volgende:
[..]
AB in Antwerpen(is dichterbij voor de Limbo's onder ons
)
quote:Ik zal kijken wat ik voor jullie kan doenOp maandag 25 oktober 2010 08:41 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Nice!Graag ervaringen (en mogelijke media) delen natuurlijk...!
Veel plezier vast![]()
quote:Even met je muis boven de 2 pijltjes rechts bij de postOp vrijdag 29 oktober 2010 11:07 schreef Patrijz het volgende:
Hoe kan ik quoten in die nieuwe form layout?! :S
quote:! ! Ben benieuwd heb er vet veel zin in!Op vrijdag 29 oktober 2010 11:07 schreef Patrijz het volgende:
Hoe kan ik quoten in die nieuwe form layout?! :S
En ik vind het nieuwe album zekers vet en gezien de setlists die ik vanuit engeland zag ga ik op mijn wenken bediend worden
quote:Cool dat het niet werkt met mijn (up-to-date) Firefox?! Brakke meuk...Op vrijdag 29 oktober 2010 11:30 schreef Sheldon het volgende:
[..]
Even met je muis boven de 2 pijltjes rechts bij de post
quote:Klopt, want ik vind ze prima te pruimen. Ik heb ze nog gezien op Lowlands en vind de plaat ook prima.Op vrijdag 29 oktober 2010 01:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
My Favorite Scar is een kutband, maarja da's mijn mening.
quote:QFT, Logan was inderdaad een stuk minder en dit is ook nog eens van eigen bodem. Zeker niet slecht, ga er in december zeker nog eens heen hier in Heerlen.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:32 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Klopt, want ik vind ze prima te pruimen. Ik heb ze nog gezien op Lowlands en vind de plaat ook prima.
Maar had je anders liever Logan voor de Xde keer gehad?
quote:bij mij welOp vrijdag 29 oktober 2010 13:32 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Cool dat het niet werkt met mijn (up-to-date) Firefox?! Brakke meuk...
quote:+1
quote:Deze gast heeft 3 best goede kwaliteit filmpjes gemaakt:Op maandag 25 oktober 2010 08:41 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Graag ervaringen (en mogelijke media) delen natuurlijk...!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |