Amen en haleluja, nog 22 min en ik ga horizontaal! Om te slapen deze keer.quote:
Welkom! Daar was u.quote:
zou je denken ja?quote:Op donderdag 15 april 2010 07:05 schreef stbabylon het volgende:
Eens zien of deze mijn vakantie overleefd.
Misschien 1 of 2 keer, maar dan niet lang. En alleen maar om te zeggen hoe tof het isquote:Op donderdag 15 april 2010 09:12 schreef Richfield het volgende:
[..]
zou je denken ja?
wat een illusie trouwens dat jij niet op fok zou komen tijdens 3 weken vakantie
Zo tijdens de lunch een flinke wandeling in Ljouwert. Voor de rest niet echt. Ach, volgende week 25+ gradenquote:Op donderdag 15 april 2010 11:26 schreef stellarium het volgende:
Ola lieve mensen,
Wie gaat er nog genieten van et mooie weer!?
Ja ckerquote:Op donderdag 15 april 2010 11:26 schreef stellarium het volgende:
Ola lieve mensen,
uhm... weet ik nog niet. Eerst maar weer even vacatures zoeken... en daarna eventjes denk ik. Eind van de middag weer een sollicitatiegesprek.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:26 schreef stellarium het volgende:
Ola lieve mensen,
Bonbonsquote:Op donderdag 15 april 2010 14:09 schreef swollywood het volgende:
Hey C., het is vandaag secretaressedag! Nog wat gehad op je werk?
Oeh, mag ik die ook ff op mijn laptop neerpleuren?quote:Op donderdag 15 april 2010 14:32 schreef swollywood het volgende:
Had nog bol.com cadeauboncodes van Intomart. Net ff 2 cd's van Paramore besteld.
Heb ze al wel als MP3 hoor, maar wou ze origineel hebben.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:36 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Oeh, mag ik die ook ff op mijn laptop neerpleuren?
Tofquote:Op donderdag 15 april 2010 14:42 schreef swollywood het volgende:
[..]
Heb ze al wel als MP3 hoor, maar wou ze origineel hebben.
Ik zet ze wel ff op een MP3-cd voor je, heb je direct alle albums.
Nu ben ik benieuwd wat "alles" is..quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:47 schreef stellarium het volgende:
goedemorgen
Het is weer zo'n dag... alles wat mis kan lopen loopt ook mis.
Het organiseren van een pilot in een ziekenhuis. Dingen kwijt, steeds verder oplopende achterstand en op dit moment niet verder mogen vanwege te zieke mensen (wat begrijpelijk is natuurlijk)quote:
Wil jij nog een studie gaan doen dan? Of ga je voor de gezelligheid heen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:25 schreef Kekaa het volgende:
Lieve mensjes die naar de open dag van Windesheim gaan... Ik heb besloten vandaag toch niet te gaan. want qua tijd en werken en avondeten komt het me niet zo heel erg goed uit. En heb geen zin alles gehaast te doen.
Voor de gezelligheid natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:03 schreef D-Mon het volgende:
[..]
Wil jij nog een studie gaan doen dan? Of ga je voor de gezelligheid heen?
Ik dacht dat er iemand ingehuurd werd voor geluid? Of is dat voor licht?quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:40 schreef Croli het volgende:
Dingen doen van het weekend... behalve veel uitslapen? Morgen overdag lekker niksen denk ik zo, misschien ramen lappen?? savonds moet dre geluid doen, ik weet nog niet wat ik dan ga doen, kan er altijd nog gewoon heen gaan natuurlijk. Zondag hebben we savonds diner met 5 man
wat is dat voor een pre-koelkast tijdperk opmerkingquote:
Het gaat dit weekend 's nachts vriezen............................quote:
Dan heb ik een oploopje gezien zonder gevolgen. Kwam om die tijd vanaf de buitenkant de melkmarkt op en dacht wat te zien.quote:Op zondag 18 april 2010 06:27 schreef swollywood het volgende:
3.30 uur eentje bij de Bommel, 4:15 was het weer raak bij de Joffer en dat met die turken was om 5:45 in de Kamperstraat/Korte Kamperstraat. Dat zijstukje vlak voor de Casteleijn rechts als je vanaf de Jufferenwal komt.
In de Kalverstraat zit ook 'Club Venus' en dat dien je als taxichauffeur te kennen.quote:Op zondag 18 april 2010 06:32 schreef swollywood het volgende:
Vanuit de Korte Kamperstraat gezien:
[ afbeelding ]
Ter hoogte van die grijze auto.
Edit: Idd de Kalverstraat. Turken BMW stond precies in die bocht. Wist niet dat dat nog doorliep.
Ik dacht dat jullie nog naar Sally's kwamen...quote:Op zondag 18 april 2010 11:19 schreef Cyntiaa het volgende:
Geen last van gezeur gehad toen in de Doc uitrolde met mijn gezelschap, haha...
Owww.. was jij diegene met een oneerbaar voorstel?quote:Op zondag 18 april 2010 12:59 schreef Cyntiaa het volgende:
Wij zijn er ook geweestTot een uur of uhm... 22:00?
Ik zou nog om 04:00 terug gaan naar een collega van je, enorm mee gelachen.. Lange jongen, beetje donkerblond haar..
Zeer oneerbaar, haha. Nathalie en ik zaten hem wat te plagen, haha!quote:Op zondag 18 april 2010 13:44 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Owww.. was jij diegene met een oneerbaar voorstel?
Hij had het al over vrouwen aan tafel 2...
Was inderdaad iets voor 22 uur... en ik begin pas om 22 uur.
Is goed!quote:Op zondag 18 april 2010 13:47 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Zeer oneerbaar, haha. Nathalie en ik zaten hem wat te plagen, haha!
Volgende keer komen we even buurten als je aan het werk bent
quote:Op maandag 19 april 2010 12:19 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ben ik Kampen en we gaan nu even de stad in.. (sorry, later zijn we weer in Zwolle..)
Die liggen straks te neuken in het Roggebotsebos!quote:Op maandag 19 april 2010 12:19 schreef see-through het volgende:
[..]
A nou heb ik hier al antwoord![]()
Beetje seksen in het zonnetje met je schilderboy?
Hahaha beentjes omhoog, worden die ook nog bruin!quote:Op maandag 19 april 2010 12:23 schreef swollywood het volgende:
[..]
Die liggen straks te neuken in het Roggebotsebos!![]()
Nou idd, met al die as...quote:Op maandag 19 april 2010 15:08 schreef Croli het volgende:
Weekend is voorbij, waar heb je de zon dan nog voor nodig??
vond t wel mooi die echt blauwe lucht van t weekend... echt blauw omdat er ook geen vliegtuigstrepen te zien waren! vet goed voor het milieu zo'n vulkaanuitbarsting
Ik vond die gevaarherkenning nog wel te doen, maar het viel me inderdaad op dat die mevrouw erg vaak "niet gehaald" kon zeggen bij het uitdelen van de resultaten.. blijkbaar is het moeilijkquote:Op maandag 19 april 2010 15:07 schreef Kekaa het volgende:
Bah... theorie niet gehaald. Stomme gevaarherkenning. Eerstvolgende mogelijkheid in Zwolle is 17 mei pas :S
En mn rijschool neemt niet op. Irritant!
Lijkt me sterk dat het daar aan ligt. De eerste as komt misschien pas morgen naar beneden.quote:Op maandag 19 april 2010 18:43 schreef Paranoot het volgende:
voel me een beetje ziekjeskan bijna niet praten zo zeer doet mijn strot
komt vast van al die asdeeltjes in de lucht
ik moet toch iets/iemand de schuld gevenquote:Op maandag 19 april 2010 18:51 schreef swollywood het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat het daar aan ligt. De eerste as komt misschien pas morgen naar beneden.
KNMI: eerste as dwarrelt dinsdag neer
Uhhh... ik weet het eigenlijk niet precies. Ze heeft het wel uitgelegd aan het begin... zoveel fout bij dat, zoveel fout bij dat.quote:Op maandag 19 april 2010 17:26 schreef Croli het volgende:
je mocht bij het onderdeel gevaarherkenning toch iets van 12 van de 25 fout hebben??? of is dat ook weer veranderd in die paar maanden tijd? Ik had er namelijk 9 fout bij dat onderdeel geloof ik.
Dan had je bij het tweede deel inderdaad 1 fout teveel. Maar die gevaarherkenningsvragen zijn ook wel lastig in te schatten hoor, dus dan is 8 fout nog helemaal niet gek!quote:Op maandag 19 april 2010 21:39 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Uhhh... ik weet het eigenlijk niet precies. Ze heeft het wel uitgelegd aan het begin... zoveel fout bij dat, zoveel fout bij dat.
Ik had er 8 bij gevaarherkenning... em 6 bij verkeersregels en inzicht. Misschien houdt dat wel in dat ik bij het laatste gewoon 1 teveel fout had. Maar de gevaarherkenning vindt ik dan toch erger.
Graag, maar ik ben net aan het werk.. en mijn baas laat me niet gaan tot 21:00 vanavondquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:31 schreef Paranoot het volgende:
ziek in Zwollewie komt mij thee brengen?
Geeft Paranoot een kopje DigiTquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:31 schreef Paranoot het volgende:
Oh hier is het ook niet al te best, niet ziek maar ook niet helemaal fit....quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:31 schreef Paranoot het volgende:
Het is dat ik niet vrij ben vandaag, anders kwam ik je even een kopje brengen...quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:50 schreef see-through het volgende:
[..]
Oh hier is het ook niet al te best, niet ziek maar ook niet helemaal fit....
Ben bang dat ik mn eigen kopje thee ga maken!
waar woon je? Welke smaak thee?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:31 schreef Paranoot het volgende:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:52 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Het is dat ik niet vrij ben vandaag, anders kwam ik je even een kopje brengen...
Helaas moet ik gewoon werken.. in een kantoor met een stel zon-schuwe nerds..quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:51 schreef Paranoot het volgende:
dit is dan wel weer leuk:
http://www.nu.nl/binnenla(...)dag-lekker-weer.html
Ruilen, ik heb al een paar maand niks te doen! Dat komt je anders ook wel een keer de keel uitquote:Op woensdag 21 april 2010 11:15 schreef Croli het volgende:
Hier ook goedenmorgen. Hoewel het nog niet echt soepel verloopt hier![]()
Om moedeloos van te worden! weet iig wel dat ik me niet hoef te vervelen
Hihi, jammer hoor, ik wil ook wel lekkere inkomsten!quote:Op woensdag 21 april 2010 11:35 schreef Croli het volgende:
Neh ruilen doe maar niet, mijn rekening vind de inkomsten toch wel fijn.
Maar morgen ben ik vrij.kan ik even bijkomen... (eigenlijk niet hoor, heb genoeg dingen te doen)
Jup door de hagel hardgelopenquote:Op woensdag 21 april 2010 15:26 schreef Croli het volgende:
Ik heb zelfs al hagel gezien vannochtend. Was gelukkig net op tijd binnen
Maar t goede weer schijnt er aan te komen, alleen nog niet vandaag... of morgen.
Was het maar morgen......ben wel aan weekend toe. Al moet ik wel zeggen dat ik een leuke dag voor de boeg heb.quote:Op donderdag 22 april 2010 08:27 schreef Cyntiaa het volgende:
Goedemorgen Zwolle!
En het is niet meer dan logisch dat dat gebeurde. Toen waren er nog geen Christenen die zeiden dat het niet mochtquote:Op donderdag 22 april 2010 10:59 schreef Paranoot het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)vere-soorten---.html
ik heb dat altijd al geweten. sommige mensen lijken gewoon te veel op neanderthalers.
Dat moet je een chinees vragen, niet een halve spanjaard! Maar we kunnen het proberen...........quote:Op donderdag 22 april 2010 21:48 schreef swollywood het volgende:
[..]
Smaakt dat een beetje dan, gebraden kat?
En jij zei gisteravond nog wel neeeee er gebeurt niks, ik ga lekker slapen. Mietje!quote:
Oh er is zat gebeurd, haha.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:11 schreef see-through het volgende:
[..]
En jij zei gisteravond nog wel neeeee er gebeurt niks, ik ga lekker slapen. Mietje!
Wanneer heb je tijd voor thee?
Ik doe altijd aardig! Behalve op de momenten dat ik gevat ben, komt het niet voor iedereen aardig over, maar ik beloof dat ik me zal inhouden.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:12 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Oh er is zat gebeurd, haha.![]()
Uhm maandag wel, mits je aardig doet natuurlijk..
Nou dan vind ik het goed!quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:14 schreef see-through het volgende:
[..]
Ik doe altijd aardig! Behalve op de momenten dat ik gevat ben, komt het niet voor iedereen aardig over, maar ik beloof dat ik me zal inhouden.
Nou misschien kom ik nog wel even naar popfront ja... Maar dat weet ik nog niet zeker..quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:19 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Nou dan vind ik het goed!
Ga je morgenavond nog een drankje doen bij het buurthuis?Ik ga voor Hedon nog even naar de Docter en dan door naar PF!
Dat klinkt bekend.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:11 schreef Croli het volgende:
Ja, dat beest spoort niet helemaal. Kan dr na afloop ook gaan afdrogen, heel praktisch allemaal.
De afgelopen paar dagen wordt ze ook helemaal hysterisch van de schaduw/zonbeweging op de muren en plafond. Gaat ze er naar miauwen e.d. Terwijl ze er toch echt niet bij kan.
ik meestal ook niet, maar ik schijn gisteravond zo'n 1200 milliliter wijn te hebben gedronken.quote:
1200 ml. valt toch wel mee?quote:Op zondag 25 april 2010 13:15 schreef Paranoot het volgende:
[..]
ik meestal ook niet, maar ik schijn gisteravond zo'n 1200 milliliter wijn te hebben gedronken.
ik vind dat best veel. ik was in elk geval heel erg dronken.quote:
Pff...in het Nieuwscafé ook een paar kerels die een vrijgezellenfeestje aan het vieren waren.quote:Op zondag 25 april 2010 13:37 schreef Kekaa het volgende:
Ik heb lekker gewerkt. 4 vrijgezellenfeestjes gisteren.
Dit duurt maar een paar minuten.quote:
Je kunt beter jongelui dronken hebben dan, grofweg, 35+quote:Op zondag 25 april 2010 13:56 schreef swollywood het volgende:
[..]
Pff...in het Nieuwscafé ook een paar kerels die een vrijgezellenfeestje aan het vieren waren.
Stelletje frieze boeren van rond de 40. En een partij dronken en irritant dat ze waren...
Lees maar terugquote:Op maandag 26 april 2010 11:40 schreef Croli het volgende:
Goedemorgen Zwolle.
Allemaal goed weekend gehad?
Ikkuh wel op hooikoorts-aanval van gisteren na.
Straks maar even dokter bellen voor afspraakjuh
Moet ik je ook nog een keertje bellen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:23 schreef Kekaa het volgende:
Zow dan... 3 keer wakker gebeld vanochtend.
Nu ben ik wel wakker hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:42 schreef see-through het volgende:
[..]
Moet ik je ook nog een keertje bellen?
Oke, nou anders had ik het met liefde gedaanquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:49 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Nu ben ik wel wakker hoor
Vorige twee keren weer gaan slapen.
Mwah... afgezien van de omstandigheden wel.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:10 schreef see-through het volgende:
[..]
Oke, nou anders had ik het met liefde gedaan
Gaat t alweer wat beter met je mannetje?
Arme jongen, wens m maar sterkte van me!quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:12 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Mwah... afgezien van de omstandigheden wel.
Hij slaapt nog wel
Daarom ben ik na een wijntje naar huis gegaanquote:Op woensdag 28 april 2010 09:40 schreef stellarium het volgende:
Alle crisis, wat ben ik brak...
Was weer veel te laat
Jij was met je lieve vriendinnetje, ik had bij mij thuis iemand wachtenquote:Op woensdag 28 april 2010 09:55 schreef stellarium het volgende:
Jij bent ook een stuk wijzer dan ik ben
Nou inderdaad.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:40 schreef stellarium het volgende:
Alle crisis, wat ben ik brak...
Was weer veel te laat
Uhh... ergens tussen 1 en 2 gingen we weg geloof ik. Maar later gaan slapenquote:Op woensdag 28 april 2010 11:37 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Hoe laat is laat? Jij staat vanavond ook achter de bar toch?
Bofbips!quote:
Drank.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:28 schreef Kekaa het volgende:
Blegh.... kut hoofd en keelpijn.
Iemand nog tips, behalve ibuprofen?
Al die piemels heyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
Dat was een heel goede beslissing. Wat een dooie boel, alleen tussen 4 en 5 een béétje wat te doen gehad...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:33 schreef swollywood het volgende:
Met een glas Jameson met cola op de bank.
Denk dat ik maar een keer een zaterdagavond thuisblijf.
Zal in de stad toch wel weinig te beleven zijn zo kort na Koninginnedag en Bevrijdingsdag voor de deur.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Al die piemels heyMja.... dat is dus minder. Maar af en toe wel leuke gesprekjes met mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dabedoelik, maar ik moet wel mijn uren maken, en ik pak dan alsnog meer dan dat ik thuis zit. Leuk is echter anders.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:17 schreef swollywood het volgende:
Iedereen heeft al genoeg geld met Koninginnedag/nacht uitgegeven en spaart de rest op voor BFO.
Precies wat ik al verwacht had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is toch ook maandag?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:32 schreef Croli het volgende:
T schijnt ook vakantie te zijn ofzo?? lekker rustig op de fiets vannochtend. geen irritante pubertjes die alleen maar het tempo langzaam kennen!
De dag begon hier niet echt lekker, t lijkt wel maandagochtend ofzo..
Over 10 jaar is dat nog steeds zo kan ik je melden.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:55 schreef Croli het volgende:
Jah:P maar de maandagochtend zijn vaak zo erg. en dat bleek deze keer dus ook weer te zijn
Redelijk weer dus, alleen niet echt warm!quote:Vrij zonnig, maar met geleidelijk ook wat stapelbewolking. Het blijft vrijwel overal droog. De zwakke tot matige wind is noordoostelijk en met ongeveer 13 graden is het relatief koel.
Ik ga zo ook die kant op met de kids, ff kijken wat er allemaal te doen is.quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:41 schreef Geerd het volgende:
Iedereen gaat lekker bierdrinken en ik, achja er moet ook gewerkt worden natuurlijk
Veel plezier iedereen.
Dat kan ik me voorstellen idd wat een bende, ik moest om 16.19 vertrekken en toen werd er al op het station omgeroepen dat het terrein was afgesloten.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:21 schreef navvy het volgende:
En ik was alweer terug. Op zich best leuk maar met kleine kids wat minder.
Ik was het niet,quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:35 schreef swollywood het volgende:
Gisteren tijdens het Bevrijdingsfestival vroeg iemand me nog: Hey, jij bent toch van Fok.nl?
Heeft zijn username nog wel gezegd maar die ben ik al weer vergeten.
Waarschijnlijk zal de samenvatting van jullie diepgaande gesprek hier wel te vinden zijn http://www.hetgesprek.nl/quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:35 schreef swollywood het volgende:
Gisteren tijdens het Bevrijdingsfestival vroeg iemand me nog: Hey, jij bent toch van Fok.nl?
Neuh, had geen tijd voor een gesprek.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:29 schreef navvy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal de samenvatting van jullie diepgaande gesprek hier wel te vinden zijn http://www.hetgesprek.nl/
Lolquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:35 schreef swollywood het volgende:
Wat is binnenkort?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:03 schreef lyolyrc het volgende:
Binnenkort ga ik op stage in Zwolle, daarom kom ik me hier maar even melden.![]()
Als iemand nog tips heeft voor woonruimte, wat goede bemiddelaars zijn, et cetera, ik hoor het graag!
Bijna alle vastgoed-bedrijven naaien je, maar er is niet gek veel anders.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:16 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Wat is binnenkort?
Het beste is inschrijven bij de woningzoeker en reageren... punten sparen. Als je van ver weg komt kun je extra punten krijgen. Zo niet, dan kan het lang duren.
Verder heb ik geen ervaring met particulieren e.d. Maxx vastgoed schijnt niet goed te zijn in ieder geval.
Binnenkort is per 1 juni a.s., dus al behoorlijk snel. Ik kom uit Eindhoven, dus voor die extra punten kom ik vast wel in aanmerking. Maar ik denk dat het niet zo veel zin heeft, aangezien ik al zo snel woonruimte nodig heb.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:16 schreef Kekaa het volgende:
Wat is binnenkort?
Het beste is inschrijven bij de woningzoeker en reageren... punten sparen. Als je van ver weg komt kun je extra punten krijgen. Zo niet, dan kan het lang duren.
Verder heb ik geen ervaring met particulieren e.d. Maxx vastgoed schijnt niet goed te zijn in ieder geval.
Ik hoop het welquote:Op maandag 10 mei 2010 17:30 schreef slenderhose het volgende:
Nou, hopelijk niet, wil deze zomer nog wel rustig op het terras kunnen zitten
Ik had vandaag ook al Rots-vast gebeld, maar de kamers die daar op de website stonden waren allemaal niet beschikbaar.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:42 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
Bijna alle vastgoed-bedrijven naaien je, maar er is niet gek veel anders.
Woningzoeker is goed te doen, maar je moet lang sparen.
Waar kom je vandaan?Van ver weg kun je al beginnen met 50 punten, elke week kreeg je er vroeger maximaal 2 bij.
Verder zoekt een vriendin van me ook kamer en dat lukt ook nog niet echt, dus het is nog steeds moeilijk als je een beetje wensen (dicht bij het centrum en niet te klein en te duur) hebt.
Als je wat verder uit het centrum ook wel acceptabel vind, is het wat makkelijker.
Wij gaan binnenkort verhuizen. Wonen wel in een studentenflat maar tuurlijk alles wel afgesloten van anderen. Maar is van SWZ en gaat via woningzoeker dus ben bang dat je dat niet gaat redden helaasquote:Op maandag 10 mei 2010 18:48 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Ik had vandaag ook al Rots-vast gebeld, maar de kamers die daar op de website stonden waren allemaal niet beschikbaar.![]()
Gelukkig kom ik in aanmerking voor vergoeding van (een deeel van) de kamerhuur en stagevergoeding, dus ik heb wat financiële ruimte. Ik zit zelf helemaal aan het einde van mijn studie en ben niet echt op zoek naar een typisch studentenhuis. Liefst in het centrum, of in het oosten van de stad.
Jij ook bedankt voor je info!![]()
Ik had daar ook al kamers voor studenten op de website gezien, maar aangezien ik geen punten heb, lijkt me dat geen optie.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:53 schreef Stommerik het volgende:
Wij gaan binnenkort verhuizen. Wonen wel in een studentenflat maar tuurlijk alles wel afgesloten van anderen. Maar is van SWZ en gaat via woningzoeker dus ben bang dat je dat niet gaat redden helaas
Schrijf je sowieso in voor de woningzoeker.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:58 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Ik had daar ook al kamers voor studenten op de website gezien, maar aangezien ik geen punten heb, lijkt me dat geen optie.
Euhm...glazen huis is pas rond kerst hoor, dus je kunt nog steeds rustig op het terras zitten van de zomer.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:30 schreef slenderhose het volgende:
Nou, hopelijk niet, wil deze zomer nog wel rustig op het terras kunnen zitten
http://www.fotokonijnenbe(...)on_digitaal_slr.htmlquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:54 schreef Cyntiaa het volgende:
Coen...
Ben trouwens even op het web aan het kijken naar een SRL.. Nog tips?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:30 schreef JJH het volgende:
Het schijnt dat het glazen huis niet naar Zwolle komt, lees ik net op twitter.
Ah jammer....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:30 schreef JJH het volgende:
Het schijnt dat het glazen huis niet naar Zwolle komt, lees ik net op twitter.
hmm... http://www.glazenhuis2010.nl/ ???quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:41 schreef JJH het volgende:
Ik zag ook al een foto op Giel z'n twitter voorbijkomen dat ie ergens in de Flevopolder rijd. En dat is op de route naar Zwolle.
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=111036quote:Het Glazen Huis van 3FM komt dit najaar niet op het Rodetorenplein in Zwolle te staan.
Dat heeft 3FM zojuist aan Zwolle marketing laten weten. Naast Zwolle hadden Eindhoven, Leiden en Nijmegen zich kandidaat gesteld voor het evenement. In het Glazen Huis sluiten dj's van 3FM zich elk jaar vlak voor de kerstdagen op om samen met het Rode Kruis aandacht te vragen voor een goed doel. In maart startte Zwolle een grote campagne om het Glazen Huis naar de stad te krijgen. 't Zou de stad een flinke economische impuls geven. Zo hield Groningen, waar het Glazen Huis vorig jaar stond, zeven miljoen euro extra inkomsten over aan het evenement. Waar het Glazen Huis dit jaar komt te staan wordt vanmiddag bekend gemaakt.
Lijkt mij niet een site van 3fmquote:Registrar:
Masc ICT B.V.
Oranjesingel 73
6511NR NIJMEGEN
Netherlands
Ja, ik vond het ook al gek... maar het kan misschien ook weer wel. Op welke naam staat de site van groningen van vorig jaar?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:03 schreef slenderhose het volgende:
Die site staat op naam van:
[..]
Lijkt mij niet een site van 3fm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |