Dan had je bij het tweede deel inderdaad 1 fout teveel. Maar die gevaarherkenningsvragen zijn ook wel lastig in te schatten hoor, dus dan is 8 fout nog helemaal niet gek!quote:Op maandag 19 april 2010 21:39 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Uhhh... ik weet het eigenlijk niet precies. Ze heeft het wel uitgelegd aan het begin... zoveel fout bij dat, zoveel fout bij dat.
Ik had er 8 bij gevaarherkenning... em 6 bij verkeersregels en inzicht. Misschien houdt dat wel in dat ik bij het laatste gewoon 1 teveel fout had. Maar de gevaarherkenning vindt ik dan toch erger.
Graag, maar ik ben net aan het werk.. en mijn baas laat me niet gaan tot 21:00 vanavondquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:31 schreef Paranoot het volgende:
ziek in Zwollewie komt mij thee brengen?
Geeft Paranoot een kopje DigiTquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:31 schreef Paranoot het volgende:
Oh hier is het ook niet al te best, niet ziek maar ook niet helemaal fit....quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:31 schreef Paranoot het volgende:
Het is dat ik niet vrij ben vandaag, anders kwam ik je even een kopje brengen...quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:50 schreef see-through het volgende:
[..]
Oh hier is het ook niet al te best, niet ziek maar ook niet helemaal fit....
Ben bang dat ik mn eigen kopje thee ga maken!
waar woon je? Welke smaak thee?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:31 schreef Paranoot het volgende:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:52 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Het is dat ik niet vrij ben vandaag, anders kwam ik je even een kopje brengen...
Helaas moet ik gewoon werken.. in een kantoor met een stel zon-schuwe nerds..quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:51 schreef Paranoot het volgende:
dit is dan wel weer leuk:
http://www.nu.nl/binnenla(...)dag-lekker-weer.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |