wat is dat voor een pre-koelkast tijdperk opmerkingquote:
Het gaat dit weekend 's nachts vriezen............................quote:
Dan heb ik een oploopje gezien zonder gevolgen. Kwam om die tijd vanaf de buitenkant de melkmarkt op en dacht wat te zien.quote:Op zondag 18 april 2010 06:27 schreef swollywood het volgende:
3.30 uur eentje bij de Bommel, 4:15 was het weer raak bij de Joffer en dat met die turken was om 5:45 in de Kamperstraat/Korte Kamperstraat. Dat zijstukje vlak voor de Casteleijn rechts als je vanaf de Jufferenwal komt.
In de Kalverstraat zit ook 'Club Venus' en dat dien je als taxichauffeur te kennen.quote:Op zondag 18 april 2010 06:32 schreef swollywood het volgende:
Vanuit de Korte Kamperstraat gezien:
[ afbeelding ]
Ter hoogte van die grijze auto.
Edit: Idd de Kalverstraat. Turken BMW stond precies in die bocht. Wist niet dat dat nog doorliep.
Ik dacht dat jullie nog naar Sally's kwamen...quote:Op zondag 18 april 2010 11:19 schreef Cyntiaa het volgende:
Geen last van gezeur gehad toen in de Doc uitrolde met mijn gezelschap, haha...
Owww.. was jij diegene met een oneerbaar voorstel?quote:Op zondag 18 april 2010 12:59 schreef Cyntiaa het volgende:
Wij zijn er ook geweestTot een uur of uhm... 22:00?
Ik zou nog om 04:00 terug gaan naar een collega van je, enorm mee gelachen.. Lange jongen, beetje donkerblond haar..
Zeer oneerbaar, haha. Nathalie en ik zaten hem wat te plagen, haha!quote:Op zondag 18 april 2010 13:44 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Owww.. was jij diegene met een oneerbaar voorstel?
Hij had het al over vrouwen aan tafel 2...
Was inderdaad iets voor 22 uur... en ik begin pas om 22 uur.
Is goed!quote:Op zondag 18 april 2010 13:47 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Zeer oneerbaar, haha. Nathalie en ik zaten hem wat te plagen, haha!
Volgende keer komen we even buurten als je aan het werk bent
quote:Op maandag 19 april 2010 12:19 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ben ik Kampen en we gaan nu even de stad in.. (sorry, later zijn we weer in Zwolle..)
Die liggen straks te neuken in het Roggebotsebos!quote:Op maandag 19 april 2010 12:19 schreef see-through het volgende:
[..]
A nou heb ik hier al antwoord![]()
Beetje seksen in het zonnetje met je schilderboy?
Hahaha beentjes omhoog, worden die ook nog bruin!quote:Op maandag 19 april 2010 12:23 schreef swollywood het volgende:
[..]
Die liggen straks te neuken in het Roggebotsebos!![]()
Nou idd, met al die as...quote:Op maandag 19 april 2010 15:08 schreef Croli het volgende:
Weekend is voorbij, waar heb je de zon dan nog voor nodig??
vond t wel mooi die echt blauwe lucht van t weekend... echt blauw omdat er ook geen vliegtuigstrepen te zien waren! vet goed voor het milieu zo'n vulkaanuitbarsting
Ik vond die gevaarherkenning nog wel te doen, maar het viel me inderdaad op dat die mevrouw erg vaak "niet gehaald" kon zeggen bij het uitdelen van de resultaten.. blijkbaar is het moeilijkquote:Op maandag 19 april 2010 15:07 schreef Kekaa het volgende:
Bah... theorie niet gehaald. Stomme gevaarherkenning. Eerstvolgende mogelijkheid in Zwolle is 17 mei pas :S
En mn rijschool neemt niet op. Irritant!
Lijkt me sterk dat het daar aan ligt. De eerste as komt misschien pas morgen naar beneden.quote:Op maandag 19 april 2010 18:43 schreef Paranoot het volgende:
voel me een beetje ziekjeskan bijna niet praten zo zeer doet mijn strot
komt vast van al die asdeeltjes in de lucht
ik moet toch iets/iemand de schuld gevenquote:Op maandag 19 april 2010 18:51 schreef swollywood het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat het daar aan ligt. De eerste as komt misschien pas morgen naar beneden.
KNMI: eerste as dwarrelt dinsdag neer
Uhhh... ik weet het eigenlijk niet precies. Ze heeft het wel uitgelegd aan het begin... zoveel fout bij dat, zoveel fout bij dat.quote:Op maandag 19 april 2010 17:26 schreef Croli het volgende:
je mocht bij het onderdeel gevaarherkenning toch iets van 12 van de 25 fout hebben??? of is dat ook weer veranderd in die paar maanden tijd? Ik had er namelijk 9 fout bij dat onderdeel geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |