abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 13 april 2010 @ 02:06:40 #1
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_80251444


An ancient evil lies dormant within Deepholm, the domain of earth in the Elemental Plane.

Hidden away in a secluded sanctuary, the corrupted Dragon Aspect Deathwing has waited, recovering from the wounds of his last battle against Azeroth and biding his time until he can reforge the world in molten fire.

Soon, Deathwing the Destroyer will return to Azeroth, and his eruption from Deepholm will sunder the world, leaving a festering wound across the continents. As the Horde and Alliance race to the epicenter of the cataclysm, the kingdoms of Azeroth will witness seismic shifts in power, the kindling of a war of the elements, and the emergence of unlikely heroes who will rise up to protect their scarred and broken world from utter devastation.



Realm: Al'Akir
quote:
Windigo Aphrodyte-(A)- Paladin (75)
Realm: Alonsus
quote:
classpc Naochan-(A)- Rogue
Realm: Aggramar
quote:
stbabylon Babylon-(H)- Hunter (80) Dakylon-(H)- Death Knight Nolybab-(H)- Paladin Doeland-(H)- Bank
quote:
Ps2K Kabar-(A)- Shaman (80) Gilfin-(A)- Hunter
quote:
Avotar Warlockrick-(A)- Warlock (80) Amandus-(A)- Death Knight Grubleddim-(A)- Hunter
Realm: Auchindoun
quote:
Brutus.nl Brutaluc-(A)- Holy Paladin (80) Brutala-(A)- Feral Druid Bruticus-(A)- Marksman Hunter Brutalii-(A)- Frost Mage
Realm: Anachronos
quote:
Sanakthe Sanakthe-(H)- Warlock (80)
Realm: Aszune
quote:
Blistering Nevada-(A)- Deathknight Servenia-(A)- Shaman
Realm: Azjol-Nerub
quote:
Murloc Phalanx -(A)- Warlock (80) Giverne-(A)- Rogue Hyva-(A)- Hunter Tailz-(A)- Shaman
Realm: Balnazzar
quote:
MarkyB. Xtype-(A)- Death Knight (80)
Realm: Bladefist
quote:
Rauw. Vladje - ?? - ?? Malati - ?? - ??
Realm: Blade's Edge
quote:
Maraca Dolera - ?? - ??
quote:
Hypertje Uxormortuus - ?? - ??
Realm: Boulderfist
quote:
Metonae Metonae-(H)- Paladin (80) Tenaya-(H)- Priest (80) Menique-(H)- Rogue (80)
quote:
AlwaysHappy Alwayshappy - ?? - ??
Realm: Chromaggus
quote:
Katth Katth-(A)- Mage (80) Neuqfaut-(A)- Priest (80) Esmereé-(A)- Death Knight (80) Missery-(A)- Rogue (80)
Realm: Darksorrow
quote:
Dikke_donder Iktankniet - (H) - Paladin (80) Mashocka (H) - Shaman (80)
Realm: Draenor
quote:
Nachtraaf Nachtschaduw-(H)- Warlock (80) Nachtraaf-(H)- Rogue (80) Nachtgier-(H)- Warrior (80) Nachtarend-(H)- Death Knight (80) Nachtwinter-(H)- Mage (80) Nachtvalk-(H)- Hunter (80) Nachthavik-(H)- Priest (76) Nachtbuizerd-(H)- Paladin (80)
Realm: Executus
quote:
Hanstin Éládor -(A)- Fury Warrior (80)
Realm: Emerald Dream
quote:
Evertjan Necrid -(A)- Mage (80) Enlae -(A)- Resto Shaman (80) Pijnacker -A- Prot Warrior
quote:
Atreidez Djudaz -(A)- Priest (80) Atreidez -(A)- Warrior
quote:
Guus Muisarm Guus -(H)- Warrior (80) Hetty -(H)- Priest (80) Sjefke -(H)- Hunter (80)
Realm: Emeriss
quote:
Merkowitz Lynalea-(A)- Warlock (80) Naiya-(A)- Warrior (80) Healyn-(A)- Priest Shato-(A)- Rogue
Realm: Frostmane
quote:
Fir3fly Aliya-(A)- Priest Avey-(A)- Paladin Scorchess-(A)- Hunter Executia-(A)- Death Knight
quote:
Knoflook Runetusk -(H)- Shaman
Realm: Grim Batol
quote:
DjNivek Divyan-(A)- Warrior (80) Yanagi-(A)- Priest (80)
Realm: Hellfire
quote:
Civilian Civilian-(A)- Shaman (80) Kevorkian-(A)- Paladin Phrenesis-(A)- Hunter Reneuh-(A)- Rogue
Realm: Karazhan
quote:
Thrilled Carpo-(H)- Mage Nyxus-(H)- Warrior Reyin-(H)- Priest
Realm: Khadgar
quote:
Drizzt_DoUrden Naschtokh-(H)- Warrior Orzhov-(H)- Rogue Razedhel-(H)- Priest
quote:
Hansch Kaenargh-(H)- Paladin (80) Kadavúrial-(H)- Death Knight Tharsolas-(H)- Rogue Morbithos-(H)- Priest
quote:
Black-Hole Jileen-(A)- Druid (80) Anwell-(A)- Paladin
Realm: Outland
quote:
Dekkered Levines-(H)- Mage (80) Lavanas-(H)- Death Knight (80) Holylava-(H)- Priest
Realm: Nordrassil
quote:
Webbyplus Mioo-(A)- Hunter (80) Miopally-(A)- Paladin (80) Maraudeus-(A)- Warrior (70) Braindeath-(A)- Rogue (70) Snol-(A)- Mage (64) Nijntje-(A)- Warlock(40)
Realm: Ragnaros
quote:
Thormodo Glonius-(A)- Priest (80) Thormodo-(A)- Death Knight (80) Rhulath-(A)- Shaman
Realm: Ravenholdt
quote:
Lifeblind Lifeblind-(A)- Paladin (80)
Realm: Shattered Halls
quote:
NiGhTsPiRiT666 Nightspirit-(H)- Warlock Itarildë-(H)- Mage
Realm: Spinebreaker
quote:
HSG-BOMBER Hiir-(H)- Shaman
Realm: Stormscale
quote:
Dibble Phantium-(A)- Hunter
Realm: Tarren Mill
quote:
MarkyB. Megamíndy-(A)- Death Knight
Realm: Terenas
quote:
Deoxyribonucleic Lumon-(H)- Warlock (80)
quote:
Sjiznit Sjiznit-(A)- Warrior (75)
Realm: The Sha'tar
quote:
Windigo Shelai-(A)- Hunter (50)
Realm: Turalyon
quote:
Sapstengel Ceylin-(H)- Mage (80) Serap- (H) - Druid (80) Telka- (H) - Rogue (80) Fadiyah- (H) - Warlock (80) Katarzyna- (H) - Paladin (80) Charo- (H) - Death Knight
Realm: Twilight's Hammer
quote:
Joyvke [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twilight's+Hammer&cn=Shenarea[/url]-(A)- Priest
quote:
SharQueDo Icebear- (A) - Druid (80) Sharqy-(A)- Rogue (80)
Realm: Xavius
quote:
Windigo Svbrosa-(A)- Mage (69)
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe: De openingspost is hier te vinden.
*Hosselcopter*
  dinsdag 13 april 2010 @ 02:08:29 #2
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_80251457
Ik heb alleen moeite in dungeons om goed mobs te selecteren. Het is vaak zo'n brei als een tank een groepje pulled. Met multi shot kan ik meestal wel een aantal raken maar als het aantal vijanden iets minder wordt ren ik vaak als kip zonder kop rond om er eentje te taggen. Zijn er makkelijkere manieren om ze accuraat te selecteren?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Hosselcopter*
pi_80251487
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 02:08 schreef Dibble het volgende:
Ik heb alleen moeite in dungeons om goed mobs te selecteren. Het is vaak zo'n brei als een tank een groepje pulled. Met multi shot kan ik meestal wel een aantal raken maar als het aantal vijanden iets minder wordt ren ik vaak als kip zonder kop rond om er eentje te taggen. Zijn er makkelijkere manieren om ze accuraat te selecteren?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tab
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  dinsdag 13 april 2010 @ 06:46:04 #4
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_80251885
En zo zeldzaam zijn vrouwelijke wow-spelers niet hoor. In onze guild is de ratio ongeveer 1 op 3
pi_80252129
bij ons in de guild zitten juist veel stelletjes die WoW samen spelen
  dinsdag 13 april 2010 @ 08:10:14 #6
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_80252409
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 07:39 schreef Evertjan het volgende:
bij ons in de guild zitten juist veel stelletjes die WoW samen spelen
Idd zie je vrij veel. Ben nu ook met me vriendin aan het levelen. Zaten laatst in een instance een beetje heen en weer te slijmen vraagt 1 van die gasten of we een stelletje waren, wij ja daar op antwoorden. Vraagt hij daarna aan ze maat in het nederlands of we echt een getrouwd stel waren .
phluphy for president!
  dinsdag 13 april 2010 @ 08:20:54 #7
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_80252519
tvp
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 13 april 2010 @ 08:43:50 #8
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_80252872
Samen wow. Zou ik nou nooooiiiiit doen
pi_80253029
mijn vriendin zit op een andere server. gelukkig maar, want ze is een 'casual' en doet niet aan end-game raiden
pi_80253291
Same
  dinsdag 13 april 2010 @ 09:13:04 #11
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_80253495
in ons guild stikt het ook van de stelletjes

Zo even uit mijn hoofd hebben wij 2 vrouwelijke officers waarvan hun "hubby"ook in ons guild zit.

5 stelletjes

En allen raiders

Is wel leuk, ooit hoor je dus op de achtergrond zo'n vrouw der man/vriend uitmaken voor noob etc, over de vent zijn microfoon was echt priceless

Ze hebben ook allemaal kinderen dus vaak is het van: wait up, my daughter/son needs to be put to bed/fell down/is crying

btw: wij hebben een "angel" lookalike (jeweet wel die vampiergast uit buffy the vampireslayer-serie) in onze guild Hij lijkt echt sprekend
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_80253577
Soms is dat ook irritant, is de RL aan het praten, hoor je die baby. Hoor je zelf niks meer.
  dinsdag 13 april 2010 @ 09:28:26 #13
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_80253845
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 09:18 schreef Ulreazj het volgende:
Soms is dat ook irritant, is de RL aan het praten, hoor je die baby. Hoor je zelf niks meer.
Haha, zo herkenbaar.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  dinsdag 13 april 2010 @ 09:58:16 #14
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_80254579
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 09:18 schreef Ulreazj het volgende:
Soms is dat ook irritant, is de RL aan het praten, hoor je die baby. Hoor je zelf niks meer.


Het leukst is als zon kind duidelijk lol heeft op de achtergrond (laatst schaterbaby op de achtergrond )
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  dinsdag 13 april 2010 @ 10:13:37 #15
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_80254945
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 09:13 schreef jagga het volgende:
in ons guild stikt het ook van de stelletjes

Zo even uit mijn hoofd hebben wij 2 vrouwelijke officers waarvan hun "hubby"ook in ons guild zit.

5 stelletjes

En allen raiders

Is wel leuk, ooit hoor je dus op de achtergrond zo'n vrouw der man/vriend uitmaken voor noob etc, over de vent zijn microfoon was echt priceless

Ze hebben ook allemaal kinderen dus vaak is het van: wait up, my daughter/son needs to be put to bed/fell down/is crying

btw: wij hebben een "angel" lookalike (jeweet wel die vampiergast uit buffy the vampireslayer-serie) in onze guild Hij lijkt echt sprekend
Geweldig idd, of de kids die in eens over vent/ts lopen te lullen .
phluphy for president!
pi_80256169
Bij ons slechts 1 vrouw in de guild
pi_80257488
tvp
pi_80257546
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:54 schreef ufopiloot het volgende:
Bij ons slechts 1 vrouw in de guild
Wij hebben een stelletje in de guild, waarvan het meisje d'r moeder ook in de guild speelt en raids doet
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_80257805
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 11:31 schreef Ezio het volgende:

[..]

Wij hebben een stelletje in de guild, waarvan het meisje d'r moeder ook in de guild speelt en raids doet
Dat lijkt me dus echt niets he, je ouder(s) die ook WoW spelen en nog wel in dezelfde guild.

Zo was er ook een ouder stelletje + kind van 12 wat ook speelde in een Nederlandse guild waar ik in zat. Alles tot aan "hoe was school vandaag" en "weltrusten en goed je tanden poetsen he" ging gewoon over guild chat en iedereen kon meegenieten. Mateloos irritant.
  dinsdag 13 april 2010 @ 11:39:47 #20
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_80257842
RL en guild mixen ?
Mijn zusje
Mijn vrouw
Mijn schoonvader
Mijn zwagertje
Mijn schoonmoeder (al speelt die nu niet)
pi_80257919
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 11:38 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Dat lijkt me dus echt niets he, je ouder(s) die ook WoW spelen en nog wel in dezelfde guild.

Zo was er ook een ouder stelletje + kind van 12 wat ook speelde in een Nederlandse guild waar ik in zat. Alles tot aan "hoe was school vandaag" en "weltrusten en goed je tanden poetsen he" ging gewoon over guild chat en iedereen kon meegenieten. Mateloos irritant.
dat is best triest als je over zulke dingen over guildchat gaat praten met elkaar...dan praten ze zeker niet met elkaar tijdens het eten ofzo
  dinsdag 13 april 2010 @ 11:52:53 #22
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_80258344
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 11:38 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Dat lijkt me dus echt niets he, je ouder(s) die ook WoW spelen en nog wel in dezelfde guild.

Zo was er ook een ouder stelletje + kind van 12 wat ook speelde in een Nederlandse guild waar ik in zat. Alles tot aan "hoe was school vandaag" en "weltrusten en goed je tanden poetsen he" ging gewoon over guild chat en iedereen kon meegenieten. Mateloos irritant.
Bij ons een keer vroeg manlief aan vrouw of ze de was al had gedaan terwijl hij zat te raiden en zij niet: LETS GET READY TO RUMBLE!!! Toen heb ik ze maar even in een apart channel op vent gesleept, want ze zaten naar elkaar te schreeuwen in huis maar met de mics nog open
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_80258459
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 11:38 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Dat lijkt me dus echt niets he, je ouder(s) die ook WoW spelen en nog wel in dezelfde guild.

Zo was er ook een ouder stelletje + kind van 12 wat ook speelde in een Nederlandse guild waar ik in zat. Alles tot aan "hoe was school vandaag" en "weltrusten en goed je tanden poetsen he" ging gewoon over guild chat en iedereen kon meegenieten. Mateloos irritant.
Dat lijkt me wel vervelend

Maar bij ons is het alleen maar leuk hoor
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  † In Memoriam † dinsdag 13 april 2010 @ 12:12:56 #24
159966 lifeblind
pi_80259092
TVP dan maar! Komende week wordt 't amper spelen, ben 4 dagen naar een festival. Dat wordt 's ochtends of 's nachts toch maar even snel een random dungeon doen voor mn 2 frost emblems
pi_80260290
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 00:47 schreef Sjiznit het volgende:
Gister een beetje lopen sleutelen aan mijn fury spec. Ik had het idee dat ik gewoon ronduit slecht bezig was met mijn dps. Na wat fora gelezen te hebben uiteindelijk mijn talents gereset en herverdeeld. Bevalt me prima nu.

Vanmiddag dus even getest in Violet Hold. Normaal kwam ik eigenlijk niet boven de 1k dps uit. Nu op Cyanigosa zat ik op 1400 en was ik niet meer de allerslechtse met damage. Goede vooruitgang dus, en dan te bedenken dat mijn toetsenbord er vlak voor de boss geen zin meer in had en ik dus alles heb moeten klikken.
misshien helpt mijn build je wel wat veder , rotation is eigenlijk gewoon WW , BT , cleave ( voor op trash doet de meeste AOE )

bij single boss encounters zonder waar je puur op 1 target moet focussen heb ik een 2e fury spec
daar is het WW , BT , HS ( slam als instant buff actief is ) , en als execute beschikbaar is : WW , BT , execute

denk er wel aan dat WW en BT de belangrijkste skills zijn , de rest eigenlijk alleen gebruikt wordt om niet op 100 rage te blijven zitten en dus voor extra damage is maar je moet ze niet zodanig spammen dat je geen WW of BT meer kan gebruiken .

http://eu.wowarmory.com/character-talents.xml?r=Hellfire&cn=Yokimo&group=2
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 01:15 schreef Ezio het volgende:

[..]

Wij hadden hem vandaag op 19%
wij hebben ook 2 weken lang 3 dagen in de week er op lopen whipen voor de strat goed was toegepast op LK
woensdag HC 10 man , hopelijk mag ik mee haha.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_80262494
Jaja het is zover!!!!

paladin changes worden 2 dagen eerder gepost. morgen dus al!!1!!
pi_80263209
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 13:54 schreef dikke_donder het volgende:
Jaja het is zover!!!!

paladin changes worden 2 dagen eerder gepost. morgen dus al!!1!!
Zeg maar dag tegen je bubble
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  dinsdag 13 april 2010 @ 14:23:43 #28
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_80263655
TBC is nog steeds niet binnen. Kut BOL.com. Wil een Dranei shaman uitproberen

Kan de postbode nog langskomen op dit tijdstip?
*Hosselcopter*
  † In Memoriam † dinsdag 13 april 2010 @ 14:29:08 #29
159966 lifeblind
pi_80263865
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 14:23 schreef Dibble het volgende:
TBC is nog steeds niet binnen. Kut BOL.com. Wil een Dranei shaman uitproberen

Kan de postbode nog langskomen op dit tijdstip?
Yup, tot in de avond kunnen ze bezorgen. Ligt er wel aan of 't met de 'normale' post komt of dat de pakketdienst het komt afleveren (oftewel: past het in de brievenbus of niet )
  † In Memoriam † dinsdag 13 april 2010 @ 14:29:24 #30
159966 lifeblind
pi_80263873
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 14:12 schreef Ezio het volgende:

[..]

Zeg maar dag tegen je bubble
Zeg eens niet van die enge dingen
  dinsdag 13 april 2010 @ 14:29:38 #31
104871 remlof
Europees federalist
pi_80263889
255 ipv 254 in TT.
pi_80263907
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 14:29 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Zeg eens niet van die enge dingen
Als blizzard een beetje verstand in hun kop heeft krijgt bubble OF een flinke beuk met de nerfbat, of het wordt gewoon een talent.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  dinsdag 13 april 2010 @ 14:51:27 #33
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_80264833
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 14:30 schreef Ezio het volgende:

Als blizzard een beetje verstand in hun kop heeft krijgt bubble OF een flinke beuk met de nerfbat, of het wordt gewoon een talent.
Ik zou als holydin al tevreden zijn als de bubble hetzelfde gaat werken als de fade van de priest.
pi_80264992
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 07:39 schreef Evertjan het volgende:
bij ons in de guild zitten juist veel stelletjes die WoW samen spelen
Mjah ik speel nu ook samen met m'n vriendin, we zijn level 21 geworden gisteren. Best leuk om te doen, maar leuker omdat we irl gewoon naast elkaar zitten dus we niet moeilijk in de chat hoeven te praten.
  † In Memoriam † dinsdag 13 april 2010 @ 14:59:37 #35
159966 lifeblind
pi_80265162
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 14:30 schreef Ezio het volgende:

[..]

Als blizzard een beetje verstand in hun kop heeft krijgt bubble OF een flinke beuk met de nerfbat, of het wordt gewoon een talent.
Ik gebruik 't voornamelijk om m'n aggro te dumpen, dus als talent in de retribution tree zou ik 't wel kunnen waarderen.
pi_80265386
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 14:59 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Ik gebruik 't voornamelijk om m'n aggro te dumpen, dus als talent in de retribution tree zou ik 't wel kunnen waarderen.
bubble is geen aggro dump...je threat blijft hetzelfde, al weet ik niet 100% zeker of je aggro krijgt bij het aanvallen in bubble.

anyway, van mij mag bubble blijven.
  † In Memoriam † dinsdag 13 april 2010 @ 15:08:49 #37
159966 lifeblind
pi_80265468
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:05 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

bubble is geen aggro dump...je threat blijft hetzelfde, al weet ik niet 100% zeker of je aggro krijgt bij het aanvallen in bubble.

anyway, van mij mag bubble blijven.
Als ik bubble stoppen alle vijanden die mij kapot meppen daar spontaan mee en gaan ze door op de volgende persoon met dan de grootste aggro hoor

EDIT: en dat heb ik ook gemerkt laatst met tanken, bijna dood omdat de healer aan t slacken is, en dan bubblen... en toen werd vrolijk de rest van mn party aangevallen
pi_80265544
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:05 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

bubble is geen aggro dump...je threat blijft hetzelfde, al weet ik niet 100% zeker of je aggro krijgt bij het aanvallen in bubble.

anyway, van mij mag bubble blijven.
Het is en blijft gewoon een gruwelijk OP skill in PvP. Of je het nou leuk vindt of niet, bubble moet echt eens een keer een gigantische klap met de nerfbat krijgen, of gewoon een holy of prot talent worden. Retribution zal het in ieder geval niet worden
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_80265546
We wipen nog steeds op LK 25 Gisteren tot 30% oid gekregen
Maar goed, mijn vriend was gisteren ook bezig met LK 25 naast me en die kwam niet verder dan 85% hahaha
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb mijn GM aangesproken en uitgelegd dat wat hij nu deed demotiverend was voor het team en dat we geen steek verder kwamen. Hij begon eerst met dat hij momenteel alleen maar was geinteresseerd in LK killen *kreun van frustratie*, maar na een tijdje praten zei hij dat ik misschien wel gelijk had We zijn overeengekomen (ik zit 2 weken in het guild huh ) dat we woensdag nog 1 avond LK proberen en dan donderdag ICC gewoon vanaf het begin gaan doen als het niet lukt op woensdag
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_80265754
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:11 schreef Ezio het volgende:

[..]

Het is en blijft gewoon een gruwelijk OP skill in PvP. Of je het nou leuk vindt of niet, bubble moet echt eens een keer een gigantische klap met de nerfbat krijgen, of gewoon een holy of prot talent worden. Retribution zal het in ieder geval niet worden
als bubble weggaat vanwege het pvp aspect (goh, weer nerf door pvp) dan mag de survivability van een paladin wel sterk veranderd worden. dan nog niet te vergeten dat bubble al nerfed is in het begin door de '-50% dmg while bubble is active' aspect.

het word toch vaak gezegt over retribution in pvp? burn the retri neer tot hij bubbled. target/attack zijn teammaat en wacht tot bubble af is, dan weer switchen en neerhalen omdat hij toch weinig anders kan doen
  dinsdag 13 april 2010 @ 15:51:02 #41
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_80267068
Ik gebruik hem als holydin toch echt wel als aggrodump. Als ik een mob op me heb omdat ik door mijn heals aggro heb gevangen ben ik hem kwijt na de bubble. Aangezien ik de mob niet aanval krijg ik verder 0,0 aggro op die mob (nou ja, weinig iig) en heb ik geen last meer van de mob.
pi_80267646
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:51 schreef GI het volgende:
Ik gebruik hem als holydin toch echt wel als aggrodump. Als ik een mob op me heb omdat ik door mijn heals aggro heb gevangen ben ik hem kwijt na de bubble. Aangezien ik de mob niet aanval krijg ik verder 0,0 aggro op die mob (nou ja, weinig iig) en heb ik geen last meer van de mob.
nadeel is dat de 2e op de aggro lijst die mob op zich krijgt. het is alleen een verschuiving van het probleem binnen een raid/party door bubble te gebruiken wanneer je aggro hebt.
  dinsdag 13 april 2010 @ 16:07:14 #43
78498 classpc
I don't like change
pi_80267827
De eerste OP waar ik ook in sta
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  † In Memoriam † dinsdag 13 april 2010 @ 16:08:15 #44
159966 lifeblind
pi_80267880
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 16:03 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

nadeel is dat de 2e op de aggro lijst die mob op zich krijgt. het is alleen een verschuiving van het probleem binnen een raid/party door bubble te gebruiken wanneer je aggro hebt.
Daarom ook zorgen dat je zo dicht mogelijk bij de tank staat als je m popt In 9 van de 10 gevallen gaan de mobs dan over op de tank in mijn geval.
  dinsdag 13 april 2010 @ 16:13:54 #45
256666 leeell
I know you're lonely
pi_80268151
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 14:23 schreef Dibble het volgende:
TBC is nog steeds niet binnen. Kut BOL.com. Wil een Dranei shaman uitproberen

Kan de postbode nog langskomen op dit tijdstip?
juist in de namiddag/avond bij Bol is mijn ervaring
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_80268261
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 16:08 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Daarom ook zorgen dat je zo dicht mogelijk bij de tank staat als je m popt In 9 van de 10 gevallen gaan de mobs dan over op de tank in mijn geval.
dichtbij de tank staan is niet altijd even handig, maar dat is discutabel :p

hoe kan je uberhaubt zo hoog op threat komen met alleen healing? gebruik je RF?
pi_80269804
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:17 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

als bubble weggaat vanwege het pvp aspect (goh, weer nerf door pvp) dan mag de survivability van een paladin wel sterk veranderd worden. dan nog niet te vergeten dat bubble al nerfed is in het begin door de '-50% dmg while bubble is active' aspect.

het word toch vaak gezegt over retribution in pvp? burn the retri neer tot hij bubbled. target/attack zijn teammaat en wacht tot bubble af is, dan weer switchen en neerhalen omdat hij toch weinig anders kan doen
PvP is een groot deel van WoW, niet piepen dus. Ik word zo moe van die pve helden die steeds zeiken op pvp
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_80270337
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 16:46 schreef Ezio het volgende:

[..]

PvP is een groot deel van WoW, niet piepen dus. Ik word zo moe van die pve helden die steeds zeiken op pvp
PvP is voor pro's, alle casuals doen alleen PvE.
pi_80270690
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 16:57 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

PvP is voor pro's, alle casuals doen alleen PvE.
Als je het niet allebei doet ben je gewoon fucking noob
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  dinsdag 13 april 2010 @ 17:06:51 #50
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_80270804
Soms vind ik wat gunpowder. Zo'n gele substantie. Kan ik daar wat mee? heb eerder een scope attachment gebruikt om damage toe te voegen.
*Hosselcopter*
pi_80270826
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 14:30 schreef Ezio het volgende:

[..]

Als blizzard een beetje verstand in hun kop heeft krijgt bubble OF een flinke beuk met de nerfbat, of het wordt gewoon een talent.
Jij vind bubble overpowered? Het is alleen een verlenging van je leven met 10 seconden in PVP, meer niet. Voor retribution dan. Voor holy is het een leuke lifesaver tegen nuketeams, maar ook niet echt dat het nou zo overpowered is.

Retribution paladins moeten juist gebuffed worden. Als holy paladin in Arena lach ik mij echt dood met een retri paladin tegenover ons. Die slaat dus echt geen deuk in een pakje boter
pi_80271611
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 17:04 schreef Ezio het volgende:

[..]

Als je het niet allebei doet ben je gewoon fucking noob
Dan ben ik maar een ''noob'', ik moet PvP gewoon niet.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  dinsdag 13 april 2010 @ 17:32:15 #53
78498 classpc
I don't like change
pi_80271756
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 17:04 schreef Ezio het volgende:

[..]

Als je het niet allebei doet ben je gewoon fucking noob
Bullshit natuurlijk. Jij bent gewoon aan het trollen.

Ik speel WoW enkel voor de PvE.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_80271777
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 17:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Dan ben ik maar een ''noob'', ik moet PvP gewoon niet.
Eens. Om de zoveel tjid spec ik een keer pvp, om er dan na een kwartier achter te komen dat het totaal niet m'n ding is en dan stop ik er gewoon weer mee.

Arena is opzich wel okay, maar battlegrounds zijn gewoon kut. Vol met noobs, killfarmers en ander gespuis.
pi_80272746
Battlegrounds blijft gewoon het afvoerputje waar al het gespuis terecht komt dat niet mee mag in een pug. En ze bewijzen het keer op keer. Arena is wel aardig om te doen, maar de arena punten gaan zo fucking langzaam.. telkens weer een week wachten op een paar honderd punten.. Veel te saai wordt het dan.
pi_80272754
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 17:06 schreef Dibble het volgende:
Soms vind ik wat gunpowder. Zo'n gele substantie. Kan ik daar wat mee? heb eerder een scope attachment gebruikt om damage toe te voegen.
Wat voor gunpowder
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_80272802
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 17:07 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Jij vind bubble overpowered? Het is alleen een verlenging van je leven met 10 seconden in PVP, meer niet. Voor retribution dan. Voor holy is het een leuke lifesaver tegen nuketeams, maar ook niet echt dat het nou zo overpowered is.

Retribution paladins moeten juist gebuffed worden. Als holy paladin in Arena lach ik mij echt dood met een retri paladin tegenover ons. Die slaat dus echt geen deuk in een pakje boter
Je moet een retri paladin 2x helemaal slopen, als het niet 3x is

Dat noem jij niet overpowered? Noem eens een ande DPS class die dat kan dan
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_80273250
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 18:00 schreef Ezio het volgende:

[..]

Wat voor gunpowder
Ik denk dat engineering spul. Coarse blasting powder etc. Dat is voor engineering.

http://www.wowhead.com/item=4364#reagent-for
pi_80273313
Vandaag OS25+3 gezerged in een pug. Blijft vet gevecht
pi_80274025
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 18:15 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik denk dat engineering spul. Coarse blasting powder etc. Dat is voor engineering.

http://www.wowhead.com/item=4364#reagent-for
Ik zat aan Defias Gunpowder te denken

Ben zelf ook een 450 engineer
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_80274306
Ja.. toch maar ff een tvp!
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_80274949
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 18:01 schreef Ezio het volgende:

[..]

Je moet een retri paladin 2x helemaal slopen, als het niet 3x is

Dat noem jij niet overpowered? Noem eens een ande DPS class die dat kan dan
2x.. lekker belangrijk. Ze doen nog minder damage dan een zwangere eend en je hakt ze binnen 4 seconden in elkaar.
pi_80275764
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 18:38 schreef Ezio het volgende:

[..]

Ik zat aan Defias Gunpowder te denken

Ben zelf ook een 450 engineer
Oja dat kan ook nog. Ging er automatisch vanuit dat hij horde zou zijn .

Oja en Engineering .
pi_80276038
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 19:05 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

2x.. lekker belangrijk. Ze doen nog minder damage dan een zwangere eend en je hakt ze binnen 4 seconden in elkaar.
Wanneer heb jij voor het laatst ge pvpd? een pala met goeie gear kan echt wel bursten als een gek hoor.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  dinsdag 13 april 2010 @ 19:39:19 #65
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_80276373
Jah dat bedoelde ik. Was bij de auction net toevallig aan het rondkijken en heb kekke bullets gekocht. Ik stuurde een mailtje naar de verkoper van waar hij dat spul vandaan had. Hij zei dat ie engineer was en blablabla poeder mengde. Ik dus snel ook engineering leren .

Mijn foutje, was Blastingpowder, geen Gun powder

Nu even de wow wiki doorneuzen hoe ik aan die recipes moet komen en wat daarna
*Hosselcopter*
  dinsdag 13 april 2010 @ 19:52:16 #66
256666 leeell
I know you're lonely
pi_80276895
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 19:39 schreef Dibble het volgende:
Jah dat bedoelde ik. Was bij de auction net toevallig aan het rondkijken en heb kekke bullets gekocht. Ik stuurde een mailtje naar de verkoper van waar hij dat spul vandaan had. Hij zei dat ie engineer was en blablabla poeder mengde. Ik dus snel ook engineering leren .

Mijn foutje, was Blastingpowder, geen Gun powder

Nu even de wow wiki doorneuzen hoe ik aan die recipes moet komen en wat daarna
1:Engineering / Mining nemen
2:Terug naar de low-lvl landen voor je copper en rough stone
3:Recipes bij de trainer naarmate je Prof,level increased
4:Goedkoopste en Makkelijkste recipes maken,
5:Groen = (bijna altijd)niet maken
6:Geel maken
7:Rood als laatste optie of als het zo uitkomt
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  dinsdag 13 april 2010 @ 20:15:22 #67
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_80277972
Duidelijk . Maar ik kan nu waar ik engineering heb geleerd geen recipes krijgen. Heb engineering level 94. Hoe increased mijn level zodat ik die recepten kan kopen? Mijn base level moet gewoon hoger?
*Hosselcopter*
  dinsdag 13 april 2010 @ 20:22:25 #68
256666 leeell
I know you're lonely
pi_80278329
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 20:15 schreef Dibble het volgende:
Duidelijk . Maar ik kan nu waar ik engineering heb geleerd geen recipes krijgen. Heb engineering level 94. Hoe increased mijn level zodat ik die recepten kan kopen? Mijn base level moet gewoon hoger?
als je naar je engineering trainer gaat en met hem praat moet je even om het pijltje boven in het schermpje klikken en Unavailble aanvinken, dan zie je welke recipes je op welk level krijgt. ( meestal om de 5; dus 90-95-100-105 enz)
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  dinsdag 13 april 2010 @ 20:24:48 #69
256666 leeell
I know you're lonely
pi_80278448
Dit dus

Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_80278836
Ik gebruik http://www.wow-professions.com/ altijd voor het profession levellen. Werkt prima, staan alle optimale recipes met lage material cost enzo. Soms zijn er ook nog andere dingen om te maken op jouw level die gunstig zijn omdat je de mats hebt of iets dergelijks, daarom combineer ik het gewoon met de profession spell list van wowhead.
pi_80280433
Lich King 10 eindelijk ook neer zeg

Crossbow gewonnen

[ Bericht 32% gewijzigd door Ezio op 13-04-2010 21:36:09 ]
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_80281140
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 21:11 schreef Ezio het volgende:
Lich King 10 eindelijk ook neer zeg
Hierna meteen Tribute to Insanity en Tribute to Mad Skill gehaald en mount gewonnen
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  woensdag 14 april 2010 @ 01:25:51 #73
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_80291433
level 40, heb ruim 8 uur per dag aan besteed

Als iemand aan high impact mithril slugs op Stormscale kan komen hoor ik het graag
*Hosselcopter*
pi_80291585
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 18:00 schreef ufopiloot het volgende:
Battlegrounds blijft gewoon het afvoerputje waar al het gespuis terecht komt dat niet mee mag in een pug. En ze bewijzen het keer op keer. Arena is wel aardig om te doen, maar de arena punten gaan zo fucking langzaam.. telkens weer een week wachten op een paar honderd punten.. Veel te saai wordt het dan.
Mwah, bg's zijn nog steeds leuk. Ik speel het als ik heel boos ben, ik speel dan meteen een heel stuk beter. Het is een goede manier om wat stoom af te blazen .

Ben meer een PvE-er though.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_80291810
quote:
Op woensdag 14 april 2010 01:25 schreef Dibble het volgende:
level 40, heb ruim 8 uur per dag aan besteed

Als iemand aan high impact mithril slugs op Stormscale kan komen hoor ik het graag
Koop gewoon normale bullets van de shop man, dat maakt bijna geen verschil tijdens het lvlen
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  woensdag 14 april 2010 @ 06:33:07 #76
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_80292402
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 16:16 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

dichtbij de tank staan is niet altijd even handig, maar dat is discutabel :p

hoe kan je uberhaubt zo hoog op threat komen met alleen healing? gebruik je RF?
Gewoon pech eigenlijk. Op singel target fights is het niet zo'n issue. Maar als ik bijvoorbeeld op Saurfang een bloodbeast op me krijg dan raak ik die kwijt door te bubblen.
  woensdag 14 april 2010 @ 08:10:40 #77
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_80292935
doh, vergeten dat het woensdag is en probeerde om in te loggen
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
  woensdag 14 april 2010 @ 09:06:51 #78
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_80293836
quote:
Op woensdag 14 april 2010 08:10 schreef GooseFM het volgende:
doh, vergeten dat het woensdag is en probeerde om in te loggen
Ik had er wel aan gedacht maar probeerde het toch maar
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_80294645
Valt hier nog iets aan te finetunen? Alleen de Shard of the Crystal Hearth droppen ivm iets te veel hit?
  woensdag 14 april 2010 @ 09:52:33 #80
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_80294865
quote:
Op woensdag 14 april 2010 09:42 schreef MarkyB het volgende:
Valt hier nog iets aan te finetunen? Alleen de Shard of the Crystal Hearth droppen ivm iets te veel hit?
waar aan?
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
  woensdag 14 april 2010 @ 10:33:48 #82
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_80296080
Wat een guild name

<Ultimate Slayers> zou nog relatief okay (edoch lame) zijn. Maar <ultimateslayers> is wel heel erg...
pi_80296178
bahbah, gister weer ICC10 HM run gedaan,
we kwamen aan bij Professor Putri.
heeft paar nieuwe abilitys dus oplette geblazen.
Nou eerste 3 wipes al voor transission van P2. Na een discussie over hoe we de plague gingen verspreiden ging dit echter al een stuk beter.

Opeens een mooie try, helaas 1 iemand rip in P2, en we hadden geen SS of CR, mja dachten moet lukken gewoon door gaan, P3 komt Nuke time...
Ging lekker maar de 1 DPS'er die down was maakte het ons fataal wat een wipe verzogde op 120k hp van de 13,6m 1% wipe QQ . Blame it on the hunter!! aangezien die dood ging.
Hierna concentratie weg en maar gecalled.
Jeweet!
pi_80297800
Ik wil pala preview!
  woensdag 14 april 2010 @ 11:31:12 #85
292772 Phoneutria
Don't mind me sir...
pi_80298022
quote:
Op woensdag 14 april 2010 11:25 schreef Fipotje het volgende:
Ik wil pala preview!
Dit dus!
*TVP*
Just trippin' some bawls.
Zó logisch!
pi_80298534
quote:
Op woensdag 14 april 2010 10:37 schreef Vengswiejj het volgende:
bahbah, gister weer ICC10 HM run gedaan,
we kwamen aan bij Professor Putri.
heeft paar nieuwe abilitys dus oplette geblazen.
Nou eerste 3 wipes al voor transission van P2. Na een discussie over hoe we de plague gingen verspreiden ging dit echter al een stuk beter.

Opeens een mooie try, helaas 1 iemand rip in P2, en we hadden geen SS of CR, mja dachten moet lukken gewoon door gaan, P3 komt Nuke time...
Ging lekker maar de 1 DPS'er die down was maakte het ons fataal wat een wipe verzogde op 120k hp van de 13,6m 1% wipe QQ . Blame it on the hunter!! aangezien die dood ging.
Hierna concentratie weg en maar gecalled.
Hoezo heeft die nieuwe abilities

Edit: Oh je bedoelt in vergelijking met normal, ik dacht al
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_80298576
Ik denk van normal naar HC.
pi_80299357
quote:
Op woensdag 14 april 2010 11:44 schreef Ezio het volgende:

[..]

Hoezo heeft die nieuwe abilities

Edit: Oh je bedoelt in vergelijking met normal, ik dacht al
yup ^^

2 oozes ipv 1, en de plague. Oozes lukt meestal wel, alleen plague moet je echt uitsorteren anders FAIL je gewoon hard. Maar nog niet down >.<
Jeweet!
pi_80301945
quote:
Op woensdag 14 april 2010 12:06 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

yup ^^

2 oozes ipv 1, en de plague. Oozes lukt meestal wel, alleen plague moet je echt uitsorteren anders FAIL je gewoon hard. Maar nog niet down >.<
Ja... weet ik, maar je zei het zo raar
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  woensdag 14 april 2010 @ 13:39:17 #90
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_80302653
Net even VOA 25 gedaan, en roll verloren op de mount en verder dropte er niets leuks

Maar ik heb op het moment veel te veel hit zie maar, maar weet eigenlijk geen goede trinket die ik kan farmen op het moment omdat ik niet in een raiding guild zit. En PUGs hebben altijd van die compleet idiote GS requirements.

Massacre op mn weapon komt er zsm aan, heb de mats nu bijna en voor de bracers wil ik de Crusader's Dragonscale Bracers laten maken (nog 2 orbs nodig en dan heb ik die mats ook). En ik hoop nog steeds op die crossbox van PoS HC. Maar hierna zie ik buiten heel lang op frost emblems wachten eigenlijk geen upgrades buiten raids om (houd deze helm om deze als eerste door t10 te vervangen en wel de 4pt bonus te houden).

Maar ik baal zo van die GS crap, deed op toravon iets van 4.5k dps, (die stomme frozen rings...) en op kolaron 6k dan zou je in 10 man raids makkelijk mee moeten kunnen imho, maar leg dat maar eens uit :S

Denk dat ik maar wat ga pvp'en voor Battlemaster's Rage dat is dan 1 trinket, maar het 2e slot.....
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_80302742
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 19:31 schreef Ezio het volgende:

[..]

Wanneer heb jij voor het laatst ge pvpd? een pala met goeie gear kan echt wel bursten als een gek hoor.
Paladin met burst? Haha. Gisteren voor het laatst gepvpt, toen kwam er weer zo'n retribution sigaar op mij af rennen. Ik ben in een hoekje gaan staan en het enige wat ik hoefde te doen is holy shock op mijzelf casten elke 5 seconden. Na 5 minuten deed hij /sigh en liep hij weg

Misschien hebben ze een beetje burst in arena als ze ook hun wings erbij poppen, en samen met een rogue wilt een ret paladin nog wel werken, maar tegen een holy paladin stelt het in ieder geval niks voor. Als ik in 2v2 een ret pala als tegenstander zie verschijnen begin ik al te lachen, weer een 100% win erbij
pi_80302925
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:41 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Paladin met burst? Haha. Gisteren voor het laatst gepvpt, toen kwam er weer zo'n retribution sigaar op mij af rennen. Ik ben in een hoekje gaan staan en het enige wat ik hoefde te doen is holy shock op mijzelf casten elke 5 seconden. Na 5 minuten deed hij /sigh en liep hij weg

Misschien hebben ze een beetje burst in arena als ze ook hun wings erbij poppen, en samen met een rogue wilt een ret paladin nog wel werken, maar tegen een holy paladin stelt het in ieder geval niks voor. Als ik in 2v2 een ret pala als tegenstander zie verschijnen begin ik al te lachen, weer een 100% win erbij
Laatst nog met 5 man op een full Wrathful Holy Paladin staan beuken in IoC, 5 vs 1. We kregen hem gewoon _niet_ onder 50%.
pi_80304159
Gisteren in arena rogue en druid. Rogue binnen 15 seconden dood (gewoon beiden vol op gestort) en toen die druid dus. Nou, die besloot zichzelf alleen nog maar rennend te healen en te proberen de rogue te rezzen Wat een dramagevecht. Ik denk dat we minstens een half uur bezig zijn geweest om hem dood te krijgen. Uiteindelijk lukte het als ik alleen maar ging dispellen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_80304604
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:39 schreef Zokunen het volgende:
Net even VOA 25 gedaan, en roll verloren op de mount en verder dropte er niets leuks

Maar ik heb op het moment veel te veel hit zie maar, maar weet eigenlijk geen goede trinket die ik kan farmen op het moment omdat ik niet in een raiding guild zit. En PUGs hebben altijd van die compleet idiote GS requirements.

Massacre op mn weapon komt er zsm aan, heb de mats nu bijna en voor de bracers wil ik de Crusader's Dragonscale Bracers laten maken (nog 2 orbs nodig en dan heb ik die mats ook). En ik hoop nog steeds op die crossbox van PoS HC. Maar hierna zie ik buiten heel lang op frost emblems wachten eigenlijk geen upgrades buiten raids om (houd deze helm om deze als eerste door t10 te vervangen en wel de 4pt bonus te houden).

Maar ik baal zo van die GS crap, deed op toravon iets van 4.5k dps, (die stomme frozen rings...) en op kolaron 6k dan zou je in 10 man raids makkelijk mee moeten kunnen imho, maar leg dat maar eens uit :S

Denk dat ik maar wat ga pvp'en voor Battlemaster's Rage dat is dan 1 trinket, maar het 2e slot.....
Je hit is idd VEEL te hoog, kan je spec niet zien maar ik hoop dat je geen talents in Focused aim hebt zitten nu.

er zijn 2 trinkets die je eigenlijk kan pakken: NeS > FoS en ToTc5 Normal dropt ook een leuke weet alleen naam niet . Des noods probeer je in een Ulduar pug te komen waar ook nog een paar mooie trinkets droppen.

Waarom probeer je niet trouwens in een Ony25 te komen ? weet niet hoeveel GS ze op jou server ervoor vragen maar hier ligt dat "vrij laag" (4500-4900). Hier dropt een leuke Polearm en een redelijke Gun.
Ook met jou gear moet een Totc10 wss 25 ook zeker mogelijk zijn. ook hier droppen veel leuke verbeteringen voor je, waarvan de Cbow in totc25 zowat 100% drop heeft

Dan, weet niet wat je gs maar, als het aan de lagere kant is: probeer Dinsdags voor de reset kijken de mensen wat minder nauw aangezien het de laatste kans is.

Edit: ow vraagje wat doen die 2 verschrikkelijke gems in je Wrists en Hp ? 8hit+stam ? en 28ap
Als de hit+stam voor je meta bedoelt is, gebruik dan een +10 all stats en je hebt niks meer nodig. Is het voor je socket-bonus kan je m al meteen dumpen want de socket bonus moet op zijn minst 8ap of 4agil PER socket terugwinnen om het waard te zijn.
Jeweet!
  woensdag 14 april 2010 @ 14:32:16 #95
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_80304660
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:18 schreef Isabeau het volgende:
Gisteren in arena rogue en druid. Rogue binnen 15 seconden dood (gewoon beiden vol op gestort) en toen die druid dus. Nou, die besloot zichzelf alleen nog maar rennend te healen en te proberen de rogue te rezzen Wat een dramagevecht. Ik denk dat we minstens een half uur bezig zijn geweest om hem dood te krijgen. Uiteindelijk lukte het als ik alleen maar ging dispellen.
Resto druids . Een mindere warrior slaat zichzelf neer op Thorns, zonder dat die Druid veel hoeft te doen .
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_80304848
Dispellen werkte dan ook uitstekend in the end

Heb ook eindelijk gisteren Hot Streak gehaald (dacht die nooit te krijgen, al een paar keer verloren op 10e of 9e arena)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 14 april 2010 @ 14:39:09 #97
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_80304886
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:38 schreef Isabeau het volgende:
Dispellen werkte dan ook uitstekend in the end

Heb ook eindelijk gisteren Hot Streak gehaald (dacht die nooit te krijgen, al een paar keer verloren op 10e of 9e arena)
Wat is je MMR nu?
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_80305015
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:39 schreef Zeroku het volgende:
Wat is je MMR nu?
Niet zo hoog 1400 of zo
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_80305035
Maar moet wel eerlijk zeggen dat ik ben begonnen met 1 op de 15 arena's winnen en dan heel hard juichen omdat ze nog slechter dan wij bleken te zijn
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 14 april 2010 @ 14:43:03 #100
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_80305045
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Niet zo hoog 1400 of zo
Hmm. Nog niet zo super laag . Met welke setup speel ?
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  woensdag 14 april 2010 @ 14:43:20 #101
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_80305054
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:42 schreef Isabeau het volgende:
Maar moet wel eerlijk zeggen dat ik ben begonnen met 1 op de 15 arena's winnen en dan heel hard juichen omdat ze nog slechter dan wij bleken te zijn
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_80305076
quote:
Op woensdag 14 april 2010 09:42 schreef MarkyB het volgende:
Valt hier nog iets aan te finetunen? Alleen de Shard of the Crystal Hearth droppen ivm iets te veel hit?
quote:
Iemand?
pi_80305376
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:18 schreef Isabeau het volgende:
Gisteren in arena rogue en druid. Rogue binnen 15 seconden dood (gewoon beiden vol op gestort) en toen die druid dus. Nou, die besloot zichzelf alleen nog maar rennend te healen en te proberen de rogue te rezzen Wat een dramagevecht. Ik denk dat we minstens een half uur bezig zijn geweest om hem dood te krijgen. Uiteindelijk lukte het als ik alleen maar ging dispellen.
Healers zijn de enige mensen die ik gewoon niet dood krijg als mage. Met een getimede stun en counterspell zeldzaam.
pi_80305532
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:51 schreef Ulreazj het volgende:

[..]

Healers zijn de enige mensen die ik gewoon niet dood krijg als mage. Met een getimede stun en counterspell zeldzaam.
Goeie Frost Mage met wat shatter combo's krijgt menig healer zo neer.
  woensdag 14 april 2010 @ 14:56:53 #105
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_80305562
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:30 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Je hit is idd VEEL te hoog, kan je spec niet zien maar ik hoop dat je geen talents in Focused aim hebt zitten nu.

er zijn 2 trinkets die je eigenlijk kan pakken: NeS > FoS en ToTc5 Normal dropt ook een leuke weet alleen naam niet . Des noods probeer je in een Ulduar pug te komen waar ook nog een paar mooie trinkets droppen.

Waarom probeer je niet trouwens in een Ony25 te komen ? weet niet hoeveel GS ze op jou server ervoor vragen maar hier ligt dat "vrij laag" (4500-4900). Hier dropt een leuke Polearm en een redelijke Gun.
Ook met jou gear moet een Totc10 wss 25 ook zeker mogelijk zijn. ook hier droppen veel leuke verbeteringen voor je, waarvan de Cbow in totc25 zowat 100% drop heeft

Dan, weet niet wat je gs maar, als het aan de lagere kant is: probeer Dinsdags voor de reset kijken de mensen wat minder nauw aangezien het de laatste kans is.

Edit: ow vraagje wat doen die 2 verschrikkelijke gems in je Wrists en Hp ? 8hit+stam ? en 28ap
Als de hit+stam voor je meta bedoelt is, gebruik dan een +10 all stats en je hebt niks meer nodig. Is het voor je socket-bonus kan je m al meteen dumpen want de socket bonus moet op zijn minst 8ap of 4agil PER socket terugwinnen om het waard te zijn.
Focused Aim heb ik idd niet

Die bracers had ik al lang geplanned om te vervangen en dat was gewoon een cheapass gem En die in mn headpiece was idd voor de meta, dat was de eerste die ik zag en ben ik daarna idd vergeten, maar is nu vervangen door een nightmare tear

Mn gearscore is volgens die website nu 4699, wat met die pvp trinket en die bracers dus wel wat omhoog zal gaan. Heb al lang mazzel dat ik nu al 2x voa25 heb kunnen doen want zelfs daar durven ze rustig 5k+ voor te vragen

[ Bericht 0% gewijzigd door Zokunen op 14-04-2010 15:03:47 ]
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_80305609
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:43 schreef MarkyB het volgende:

[..]


[..]

Iemand?
Qua enchants en gems is het goed. Je spec ben ik niet zo bekend mee, ik speel zelf blood dps. Hoeveel dps doe je op like koralon 25 ? En inderdaad jou 2de trinket droppen en die Armor pen halen uit toc normal. Of card of greatness strength.
pi_80306802
Net the Oculus voor het eerst gedaan. Wat is dat tof zeg
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_80307268
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:25 schreef Sjiznit het volgende:
Net the Oculus voor het eerst gedaan. Wat is dat tof zeg
Inderdaad. Veel mensen haten het, maar ik vind het een van de leukste.
  † In Memoriam † woensdag 14 april 2010 @ 15:37:51 #109
159966 lifeblind
pi_80307287
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:25 schreef Sjiznit het volgende:
Net the Oculus voor het eerst gedaan. Wat is dat tof zeg
Wacht maar tot je in een kutgroup zit die 't niet snapt, dan wil je huilend wegrennen
pi_80307316
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:37 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Inderdaad. Veel mensen haten het, maar ik vind het een van de leukste.
Nu nog ff aan het wachten op HoL dan hek mijn dungeonmaster achieve binnen en kunnen we heroics gaan doen als ik 80 ben. HoL vind ik dan zelf een bagger dungeon maar die heb ik te baal gedaan op mijn private server aangezien dat lange tijd de enige was die het deed
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  woensdag 14 april 2010 @ 15:39:33 #111
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_80307351
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:37 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Inderdaad. Veel mensen haten het, maar ik vind het een van de leukste.
Dungeon zelf is vrij saai maar gelukkig wel snel.

'Vroeger' haatte ik het simpelweg omdat het onmogelijk was met een pug .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_80307533
Klopt ja. tegenwoordig snappen mensen de tactics wel, vroeger was het echt bagger als vier mensen geen idee hadden wat ze moesten doen .
pi_80307904
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:37 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Wacht maar tot je in een kutgroup zit die 't niet snapt, dan wil je huilend wegrennen
Yup met een failgroep ga je echt huilen daar, dan denk ik soms van: hoe kan je ooit zo een EBAY'er worden, mja sommige mensen hebben dat in hun bloed denk ik .
quote:
oL vind ik dan zelf een bagger dungeon maar die heb ik te baal gedaan op mijn private server aangezien dat lange tijd de enige was die het deed
heb je HoL te BaaL gedaan op je private ?
Jeweet!
  woensdag 14 april 2010 @ 15:54:47 #114
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_80307936
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:38 schreef Sjiznit het volgende:

[..] die heb ik te baal gedaan
Is dat Vlaams ofzo? Afschuwelijk!
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_80308483
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:54 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Is dat Vlaams ofzo? Afschuwelijk!
Vlaams Typo dus. te vaak Nu net dungeonmaster gehaald
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_80309602
quote:
Op woensdag 14 april 2010 15:54 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Is dat Vlaams ofzo? Afschuwelijk!
Lijkt meer een telefoon-probleem. Als ik op die van mij scheef type dan staat er ook baal .
pi_80312335
Zo, level 80
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  woensdag 14 april 2010 @ 18:15:12 #118
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_80313185
Zo net maar een "rant" op realmforum gepost (leest toch niemand, maarja...)

Ben een beetje klaar met dit:



Maakt uiteraard geen bal uit, maar ik ben het weer ff kwijt...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maakt me vast niet populair, maar was er gewoon echt klaar mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zokunen op 14-04-2010 18:20:45 ]
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_80313404
Ja onze trade is ook een en al LFM spam en guildrecruitment..
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_80313412
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:15 schreef Zokunen het volgende:
Zo net maar een "rant" op realmforum gepost (leest toch niemand, maarja...)

Ben een beetje klaar met dit:

[ link | afbeelding ]

Maakt uiteraard geen bal uit, maar ik ben het weer ff kwijt...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maakt me vast niet populair, maar was er gewoon echt klaar mee.
Boeiend. Neem SpamThrottle of Badboy addon en pas je aan.

Ooit op Stormscale geweest? Daar is het nog erger. Deal with it, doet de rest ook.
pi_80313421
Eens met klacht, maarja zijn vooral noobs. Noobs vragen ook altjid om gearscore, als er een semi-guildrun van een raidguild of van een goede pugleader is, wordt er gevraagd om skill, niet om gearscore en achievements.

Ik weet die van mij niet eens, ze kunnen me inspecten als ze willen, maar ik ga eht niet die crapaddon installeren en een nummertje whisperen naar ze.
pi_80313562
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:22 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Boeiend. Neem SpamThrottle of Badboy addon en pas je aan.

Ooit op Stormscale geweest? Daar is het nog erger. Deal with it, doet de rest ook.
I see what you did there.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  woensdag 14 april 2010 @ 18:30:06 #123
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_80313644
Tja, spam in trade is er bijna op elke server. Heb maar een advies ; Deal with it, of /leave 2 en join het alleen als je zelf iets nodig hebt. Met klagen kom je geen stap verder.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 14 april 2010 @ 18:37:06 #124
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_80313893
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:22 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Deal with it
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_80315227
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:43 schreef Zeroku het volgende:
Hmm. Nog niet zo super laag . Met welke setup speel ?
Gewoon met m'n vriend die eigenlijk een rogue aan het levelen was voor arena's, maar ergens rond level 70 is blijven steken omdat hij het niks meer aan vond Dus ik zit nog steeds opgescheept met een warrior Ben zelf disc priest. Geweldige survivability
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 14 april 2010 @ 19:12:33 #126
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_80315236
nieuwe patch ?
*Hosselcopter*
pi_80315573
Paladin changes zijn er

Whehehehhe ik zei al, kus je bubble maar gedag
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_80316542
quote:
Op woensdag 14 april 2010 19:20 schreef Ezio het volgende:
Paladin changes zijn er

Whehehehhe ik zei al, kus je bubble maar gedag
http://www.mmo-champion.c(...)view-paladin-188256/
Dit keer zonder signature
pi_80316801
quote:
and Battlegrounds will be a much bigger focus in Cataclysm since they can provide the best PvP rewards.
Nice Hopelijk komen er dan ook meer premades zodat niet elke BG een ramp is
pi_80317224
quote:
Dat zeg ik dus. Bubble krijgt een leuke beuk met de nerfstick
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_80317248
quote:
Op woensdag 14 april 2010 19:47 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Nice Hopelijk komen er dan ook meer premades zodat niet elke BG een ramp is
Je krijgt rated BGs, dus hetzelfde matchmaking systeem als arena's maar dan met BG's

Werd tijd
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_80317506
quote:
Op woensdag 14 april 2010 19:56 schreef Ezio het volgende:
Je krijgt rated BGs, dus hetzelfde matchmaking systeem als arena's maar dan met BG's

Werd tijd
Je moet nu al zo lang op een BG wachten en nu willen ze mensen gaan matchen op gs oid?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_80317864
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je moet nu al zo lang op een BG wachten en nu willen ze mensen gaan matchen op gs oid?
Nee op rating. En dat wachten op BGs is alleen op kutrealms over het algemeen, hoef nooit langer dan 2min te wachten.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_80317973
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:09 schreef Ezio het volgende:

[..]

Nee op rating. En dat wachten op BGs is alleen op kutrealms over het algemeen, hoef nooit langer dan 2min te wachten.
We hebben kut realm .
  woensdag 14 april 2010 @ 20:25:11 #135
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_80318538
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:12 schreef Ulreazj het volgende:

[..]

We hebben kut realm .
Kom allen naar Stormscale zou ik zeggen
*Hosselcopter*
pi_80320618
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:25 schreef Dibble het volgende:

[..]

Kom allen naar Stormscale zou ik zeggen
Dat is ook een kutrealm VEEEEEEEEEEEL te druk daar.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_80320802
Gaat snel met die heroics. Heb er 5 gedaan nu en een nieuwe kruisboog en wat blauwe dingen. Ook op mijn eerste run in culling of Stratholme de draak gewonnen Nu nog ff 5k goud regelen voor de skill.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_80320966
quote:
Op woensdag 14 april 2010 21:14 schreef Sjiznit het volgende:
Gaat snel met die heroics. Heb er 5 gedaan nu en een nieuwe kruisboog en wat blauwe dingen. Ook op mijn eerste run in culling of Stratholme de draak gewonnen Nu nog ff 5k goud regelen voor de skill.
4k als je exalted bent met Warsong Expedition of de alliance versie daarvan
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  woensdag 14 april 2010 @ 21:37:39 #139
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_80321895
quote:
Op woensdag 14 april 2010 19:47 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Nice Hopelijk komen er dan ook meer premades zodat niet elke BG een ramp is
Ja inderdaad bg's passen een stuk beter in fast-food filosofie van WoW tegenwoordig.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_80324642
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:25 schreef Dibble het volgende:

[..]

Kom allen naar Stormscale zou ik zeggen
Met z'n allen collectief op de Wintergrasp Battlemaster staan (tauren, etc) zodat alle noobs niet kunnen queuen voor WG omdat ie zo vol zit.
pi_80324744
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

I see what you did there.
Ik zelf niet, schijnbaar.

Leg uit.
pi_80326533
Eindelijk die Needle-Encrusted Scorpion .
pi_80328700
quote:
Op woensdag 14 april 2010 22:34 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Ik zelf niet, schijnbaar.

Leg uit.
Ik trap in een troll, maar vooruit
Een beetje een reply die jij hebt gemaakt op WoW-europe forums vernederlandsen
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_80329245
Voor het eerst in 6 weken weer loot gehad
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_80329727
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  donderdag 15 april 2010 @ 00:45:03 #146
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_80330160
Wat gaat er gebeuren met Paladins in noobtaal uitgelegd?
*Hosselcopter*
pi_80330211
Ik vind het juist super! Ja, bubble duurt iets korter, lekker belangrijk. We krijgen een guardian, 30min sacred shield, holy shock in elke spec, blind etc. En die guardian lijkt echt super te zijn omdat hij zich aanpast aan je spec.

En vanavond was er een plek vrij voor mij om icc te tanken. 4/12 hc neer en alleen op saurfang een paar keer moeten resetten. Gelijk heroic mace gewonnen en heb nu 6k+ gs
pi_80330504
quote:
Op donderdag 15 april 2010 00:45 schreef Dibble het volgende:
Wat gaat er gebeuren met Paladins in noobtaal uitgelegd?
nerf, kapot, weg, rip, nada
pi_80331019
quote:
Op donderdag 15 april 2010 00:47 schreef ufopiloot het volgende:
Ik vind het juist super! Ja, bubble duurt iets korter, lekker belangrijk. We krijgen een guardian, 30min sacred shield, holy shock in elke spec, blind etc. En die guardian lijkt echt super te zijn omdat hij zich aanpast aan je spec.

En vanavond was er een plek vrij voor mij om icc te tanken. 4/12 hc neer en alleen op saurfang een paar keer moeten resetten. Gelijk heroic mace gewonnen en heb nu 6k+ gs
Inderdaad, bubble duurde gewoon ook altijd al veel te lang. Je kon in een bubble makkelijk jezelf naar vol healen en dan ook nog een kameraad of 2
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_80332625
quote:
Op donderdag 15 april 2010 02:09 schreef Ezio het volgende:

[..]

Inderdaad, bubble duurde gewoon ook altijd al veel te lang. Je kon in een bubble makkelijk jezelf naar vol healen en dan ook nog een kameraad of 2
als ret hoef je dat niet te proberen. dan is zijn mana op. ze suggereren dat ze bubble duur gaan verlagen, maar je weet het pas als het eenmaal zover is...

die paladins die nu QQ'en gaan hopelijk rerollen. al die fucking FOTM rollers in wotlk komen me neus uit. ik denk dat er veel warlocks komen in cataclysm. mergen met je pet is c00lz0rs!

gisteren voor het eerst icc10 hc gedaan met de guild. was erg leuk moet ik zeggen. het was uitdagend, maar toch lukte het. saurfang was guild 1st kill. vorige keer hadden ze problemen ofzo, maar tging prima. eerste keer bugde saurfang, maar 2e keer ging hij prima neer

daarna nog festergut, rotface en dreamwalker afgeslacht. tis een stuk uitdagender en leuker. als je mensen meeneemt die niet opletten/weglopen zal je dat gelijk zien.

[ Bericht 22% gewijzigd door dikke_donder op 15-04-2010 09:13:26 ]
pi_80332861
quote:
Op donderdag 15 april 2010 08:58 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

als ret hoef je dat niet te proberen. dan is zijn mana op. ze suggereren dat ze bubble duur gaan verlagen, maar je weet het pas als het eenmaal zover is...

die paladins die nu QQ'en gaan hopelijk rerollen. al die fucking FOTM rollers in wotlk komen me neus uit. ik denk dat er veel warlocks komen in cataclysm. mergen met je pet is c00lz0rs!
Ok ik dacht dat ik veel afkortingen wist, alleen nu moet je me ff bijspijkeren
pi_80332989
quote:
Op donderdag 15 april 2010 09:10 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Ok ik dacht dat ik veel afkortingen wist, alleen nu moet je me ff bijspijkeren
qq/QQ = klagen, huilen, zeuren over iets

FOTM = flavor of the month. omdat paladins zo overpowered waren in het begin van de expansion zijn er veel gelvled. dat noemt men flavor of the month
pi_80334140
quote:
Op donderdag 15 april 2010 01:03 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

nerf, kapot, weg, rip, nada
Dat vind ik allemaal bullshit van mensen die het jammer vinden dat ze zelf geen paladin hebben. Hoezo nerf? Divine Shield duurt iets langer, nou en. Het is nog steeds een bubble. En in ruil daarvoor krijgen ze meer offensieve abilities (dus die bubble wordt sowieso al gecompenseerd), en dan nog holy shock die je in elke spec kan gebruiken, sacred shield waarmee je enorm veel meer absorbt, en dan die guardian nog die je kan spawnen.

Verder zijn er helemaal geen details bekend. Hoelang duurt de guardian? Wat doet hij precies voor elke spec, krijgt ook forbearance? Wat wordt de nieuwe holy shock, hoe werken de andere spells etc. Voor de Paladins is er echt alleen hele algemene informatie gegeven zonder in te gaan op de details. Van een nerf of buff kan je echt niet spreken omdat je gewoon te weinig weet over wat er nou gaat gebeuren.
  donderdag 15 april 2010 @ 10:21:01 #154
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_80334557
Ik zelf ben er ook aan schuldig, maar mensen dit zijn previews.

T kan goed zijn na wat testen van blizz dat het compleet shit is en dan veranderen ze het.
Er staat nog niets vast

Btw:

Gisteren eindelijk en voor het eerst Festergut 25 man down, met 6 secs left op enrage timer!

Eindelijk hadden we genoeg dps, wel 2 wipes gehad, 1 x door mij ( ) 1 keer door teveel deaths van dps.

Ik blijf het wel moeilijk vinden levend te blijven tegen fester25m... God wat hit die gast hard
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_80335349
quote:
Op donderdag 15 april 2010 10:21 schreef jagga het volgende:
Ik zelf ben er ook aan schuldig, maar mensen dit zijn previews.

T kan goed zijn na wat testen van blizz dat het compleet shit is en dan veranderen ze het.
Er staat nog niets vast

Btw:

Gisteren eindelijk en voor het eerst Festergut 25 man down, met 6 secs left op enrage timer!

Eindelijk hadden we genoeg dps, wel 2 wipes gehad, 1 x door mij ( ) 1 keer door teveel deaths van dps.

Ik blijf het wel moeilijk vinden levend te blijven tegen fester25m... God wat hit die gast hard
Die healers op hun muil stampen en zeggen dat ze harder healen
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_80335485
quote:
Op donderdag 15 april 2010 10:43 schreef Ezio het volgende:

Die healers op hun muil stampen en zeggen dat ze harder healen
En de dps harder te dps'en 10% buff en dan 6 seconde van de enragetimer af...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 15 april 2010 @ 11:33:13 #157
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_80337070
quote:
Op donderdag 15 april 2010 10:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En de dps harder te dps'en 10% buff en dan 6 seconde van de enragetimer af...
wij hadden een paar nieuwere lui mee, de dps was opzich om te huilen.

We hadden hem neer tijdens de enrage timer, vrijwel iedereen viel om een paar stonden nog en dood was hij.

Ik moet toegeven dat healen met 5fps niet leuk is.... Mijn GPU was gisternacht blijkbaar overleden. Dus ICC 25 maar ingedoken op een onboard GPU damn dat is afzien.

Heeft er iemand hier ervaring met wow op een Ati radeon 5770? Die ben ik van plan te halen vanavond
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_80337135
quote:
Op donderdag 15 april 2010 10:21 schreef jagga het volgende:
Ik zelf ben er ook aan schuldig, maar mensen dit zijn previews.

T kan goed zijn na wat testen van blizz dat het compleet shit is en dan veranderen ze het.
Er staat nog niets vast

Btw:

Gisteren eindelijk en voor het eerst Festergut 25 man down, met 6 secs left op enrage timer!

Eindelijk hadden we genoeg dps, wel 2 wipes gehad, 1 x door mij ( ) 1 keer door teveel deaths van dps.

Ik blijf het wel moeilijk vinden levend te blijven tegen fester25m... God wat hit die gast hard
Als je eenmaal degelijke gear hebt met de guild dan is die zo easy, wij vervelen ons bij 9/12 bosses gewoon al en proberen overal al achievements mee uit. zijn maar 2 bosses waar we nog wel eens problemen mee hebben en tja LK 25 nog niet down .

Gister weer eens meegegaan icc25, T10 token dropt en ik mocht rollen, verlies.
later BQL BoE neck dropt ik mocht weer rollen, verlies QQ.
Weet niet waarom maar op me palla verlies ik echt 90% van al mijn rolls, terwijl op mijn hunter ik meestal veel win.
Jeweet!
  donderdag 15 april 2010 @ 11:39:56 #159
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_80337281


[ Bericht 100% gewijzigd door jagga op 15-04-2010 11:41:12 ]
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  donderdag 15 april 2010 @ 11:44:35 #160
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_80337472
godvers kutfok

Mijn post was:

Voordat we fester down hadden, gewiped op 20k hp QQQ

Maar idd, met uitzondering van een stuk of 6, zijn onze dpsers een beetje knudde

zelfs discpriest met shadow offspec deden 8k ofzo, terwijl MS dpers (sommige dan) 6k halen terwijl ze volledig in T10.25/icc10 en een beetje icc25 rommel rondkachelen.

Je pikt de casuals er zo uit bij ons

Perfecte voorbeeld:
1 rogue = 5.7k GS doet 8k dps.
andere rogue = 5.3 bijna 5.4 en doet 10k dps met ilvl 232 daggers
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_80338182
ik snap nooit waarom iedereen gaat zeuren bij changes... de laatste keer dat ik checkte hoefde je in pve alleen maar 5 knopjes te rammen voor je dps rotation en hield het daarbij op. of 3 knopjes voor healen. of iets meer knopjes voor tanken. zolang je dps hetzelfde blijft boeit het toch geen flikker wat er allemaal gebeurt met je class???? ik snap er echt geen kont van. het is trouwens ook fokking arelaxed voor mensen die ook af en toe pvp'en zoals ik, al die changes voor pve omdat hun zeuren is het bij pvp weer unbalanced... ik zeg balanceren rondom pvp en er voor zorgen dat dps hetzelfde blijft in pve. lekker makkelijk en klaar is kees.
"it's peanut butter jelly time, peanut butter jelly time!"
  donderdag 15 april 2010 @ 12:04:15 #162
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_80338348
Vind t dpsen met mijn paladin als OS wel leuk, maar de dps van paladins op single target is zo verschrikkelijk laag terwijl ik ongeveer 5k GS heb in OS, en doe ik vaak maar 2,7k op bosses in heroics -_-. Terwijl het met AOE kan oplopen tot 4/5k. Gelukkig is mijn hunter de main dpser, en mijn paladin vooral healer
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_80338514
Al wat bekent over de release date van de uitbreiding?
pi_80338628
quote:
Op donderdag 15 april 2010 12:04 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vind t dpsen met mijn paladin als OS wel leuk, maar de dps van paladins op single target is zo verschrikkelijk laag terwijl ik ongeveer 5k GS heb in OS, en doe ik vaak maar 2,7k op bosses in heroics -_-. Terwijl het met AOE kan oplopen tot 4/5k. Gelukkig is mijn hunter de main dpser, en mijn paladin vooral healer
Nounou, nu moet je toch oppassen wat je zegt ^^, wij hebben 1 ja maar 1 ret pally met volgens mij 6k gs, maar staat meestal top 5 dps bij een aantal fights. zijn single target dps ligt bij nuke fight rond de 9,5-10,5k dps en andere fights waar je veel moet bewegen op de 8k+ , AoE zit alles bij ons zowat veel te hoog. Gister trash van Sindragosa bij elkaar gepulled, mensen die even 66k dps eruit haalden LOL echt sick. Overigens had ik bij die pull even 3fps ofzo dacht nou dps eve mee ren erin HolyWrath HANGTIME,HANGTIME heel scherm vol met 3k hits en opeens kon ik weer rustig verder .

Nou moet ik wel aangeven ik ben op me pally letterlijk de slechts gegearde persoon in de guild betreft mains.
en ik zit op een 5,6k+ , de meeste hangen rond de 5,8-6,1k GS
Jeweet!
pi_80339129
Celestial steed en Lil' XT alleen te krijgen door ervoor te dokken

Ik gok: 10 euro voor pet. 30 euro voor mount
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_80339253
quote:
Op donderdag 15 april 2010 10:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En de dps harder te dps'en 10% buff en dan 6 seconde van de enragetimer af...
Is inderdaad ook wel sad ja

Maar zijn klacht was dat hij te hard geraakt werd
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_80339274
quote:
Op donderdag 15 april 2010 12:08 schreef Moozzie het volgende:
Al wat bekent over de release date van de uitbreiding?
De beta is nog niet eens begonnen gast
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_80339320
quote:
Op donderdag 15 april 2010 11:44 schreef jagga het volgende:
godvers kutfok

Mijn post was:

Voordat we fester down hadden, gewiped op 20k hp QQQ
Whehe dat doe ik in 1 kill shot makkelijk
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_80339914
Hoe gooien we een topic in zo min mogelijk tijd vol he, Ezio?
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_80340170
quote:
Op donderdag 15 april 2010 12:30 schreef Ezio het volgende:

[..]

Whehe dat doe ik in 1 kill shot makkelijk
jah dat doet mijn huntertje ook wel met 1 killshot, Echter moet er natuurlijk wel nog een hunter rechtop staan om dat te doen .
Jeweet!
pi_80341009
quote:
Op donderdag 15 april 2010 12:24 schreef Metonae het volgende:
Celestial steed en Lil' XT alleen te krijgen door ervoor te dokken

Ik gok: 10 euro voor pet. 30 euro voor mount
Ach, anders betaal je 3 maand wipen op een boss die die mount dropt voor maar 1 persoon in je raid.
  donderdag 15 april 2010 @ 13:21:14 #172
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_80341374
Ik heb ook een huntert . Alleen krijg ik steeds meer spells, vooral die marksmanship. op een gegeven moment raken mijn actionbars vol en wordt het ingewikkeld om alles goed bij te houden en te casten. Er is een macro systeem wat het een en ander vergemakkelijkt toch. Heb er eerst wat mee geklooit maar gefaald.

Hieronder een screenshot. Kan ik nog wat dingen aanpassen zoals spells die automatisch casten als ik aanval etc? Zoals bijv een shaman soms 4 totems tegelijk spawned. Hoef ik tijdens een battle minder knoppen in te drukken.
http://i40.tinypic.com/25z3ygz.png
*Hosselcopter*
pi_80342720
quote:
Op donderdag 15 april 2010 12:10 schreef Vengswiejj het volgende:

Nou moet ik wel aangeven ik ben op me pally letterlijk de slechts gegearde persoon in de guild betreft mains.
en ik zit op een 5,6k+ , de meeste hangen rond de 5,8-6,1k GS
Nou nou wat een verschil
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  donderdag 15 april 2010 @ 13:54:30 #174
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_80342879
quote:
Op donderdag 15 april 2010 12:10 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Nounou, nu moet je toch oppassen wat je zegt ^^, wij hebben 1 ja maar 1 ret pally met volgens mij 6k gs, maar staat meestal top 5 dps bij een aantal fights. zijn single target dps ligt bij nuke fight rond de 9,5-10,5k dps en andere fights waar je veel moet bewegen op de 8k+ , AoE zit alles bij ons zowat veel te hoog. Gister trash van Sindragosa bij elkaar gepulled, mensen die even 66k dps eruit haalden LOL echt sick. Overigens had ik bij die pull even 3fps ofzo dacht nou dps eve mee ren erin HolyWrath HANGTIME,HANGTIME heel scherm vol met 3k hits en opeens kon ik weer rustig verder .

Nou moet ik wel aangeven ik ben op me pally letterlijk de slechts gegearde persoon in de guild betreft mains.
en ik zit op een 5,6k+ , de meeste hangen rond de 5,8-6,1k GS
Ja oke, niet alle paladins dan, maar ik kan er niet meer uithalen dan ( max ) 3k op single target in heroics. Maar nog niet ge-enchant, en nog T9 gear in DPS spec. Misschien ligt het DPSen met paladin mij gewoon niet. Dps liever met hunter
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_80343367
guild is uit elkaar gevallen:(

guildless
pi_80343438
quote:
Op donderdag 15 april 2010 12:04 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vind t dpsen met mijn paladin als OS wel leuk, maar de dps van paladins op single target is zo verschrikkelijk laag terwijl ik ongeveer 5k GS heb in OS, en doe ik vaak maar 2,7k op bosses in heroics -_-. Terwijl het met AOE kan oplopen tot 4/5k. Gelukkig is mijn hunter de main dpser, en mijn paladin vooral healer
Als je GS puur als reden neemt, zou je veel meer moeten kunnen doen als paladin op hcs. Ik heb een dk met 5.1GS , en ik nuke tegen 4-5k in heroics op bosses.
  donderdag 15 april 2010 @ 14:10:28 #177
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_80343472
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:13 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Ach, anders betaal je 3 maand wipen op een boss die die mount dropt voor maar 1 persoon in je raid.
Precies, weet nog niet of ik de mount koop of niet .
phluphy for president!
  donderdag 15 april 2010 @ 14:35:31 #178
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_80344461
quote:
Op donderdag 15 april 2010 12:00 schreef krisjanovich het volgende:
ik snap nooit waarom iedereen gaat zeuren bij changes... de laatste keer dat ik checkte hoefde je in pve alleen maar 5 knopjes te rammen voor je dps rotation en hield het daarbij op. of 3 knopjes voor healen. of iets meer knopjes voor tanken. zolang je dps hetzelfde blijft boeit het toch geen flikker wat er allemaal gebeurt met je class???? ik snap er echt geen kont van. het is trouwens ook fokking arelaxed voor mensen die ook af en toe pvp'en zoals ik, al die changes voor pve omdat hun zeuren is het bij pvp weer unbalanced... ik zeg balanceren rondom pvp en er voor zorgen dat dps hetzelfde blijft in pve. lekker makkelijk en klaar is kees.
.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_80345149
quote:
Op donderdag 15 april 2010 12:24 schreef Metonae het volgende:
Celestial steed en Lil' XT alleen te krijgen door ervoor te dokken

Ik gok: 10 euro voor pet. 30 euro voor mount
Denk wel meer voor de mount. Al istie 100 euro, dan haal ik 'm alsnog.

Overigens speel ik geen WoW meer, maar dat soort leuke grapjes van Blizzard zijn toch wel verleidelijk
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_80345155
quote:
Op donderdag 15 april 2010 12:04 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vind t dpsen met mijn paladin als OS wel leuk, maar de dps van paladins op single target is zo verschrikkelijk laag terwijl ik ongeveer 5k GS heb in OS, en doe ik vaak maar 2,7k op bosses in heroics -_-. Terwijl het met AOE kan oplopen tot 4/5k. Gelukkig is mijn hunter de main dpser, en mijn paladin vooral healer
Je bakt er gewoon niks van.
pi_80345354
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:21 schreef Dibble het volgende:
Ik heb ook een huntert . Alleen krijg ik steeds meer spells, vooral die marksmanship. op een gegeven moment raken mijn actionbars vol en wordt het ingewikkeld om alles goed bij te houden en te casten. Er is een macro systeem wat het een en ander vergemakkelijkt toch. Heb er eerst wat mee geklooit maar gefaald.

Hieronder een screenshot. Kan ik nog wat dingen aanpassen zoals spells die automatisch casten als ik aanval etc? Zoals bijv een shaman soms 4 totems tegelijk spawned. Hoef ik tijdens een battle minder knoppen in te drukken.
http://i40.tinypic.com/25z3ygz.png
Ligt eraan, hoeveel knoppen je gebruikt ? maar idd als je MM heb je veel knoppen, echter in pve gebruik je er net 6 abilitys van maar in pvp heb ik nog knoppen te weinig en dan heb ik veel castseqeunce macro's erbij .

Wat me bij jou opvalt is dat je een aantal melee abilitys op je bar hebt, advies: allemaal eraf op 1 na > Wingclip.
ook zie ik 2x serpent sting staan, waarom dat ?
Weet niet of jij al aimed shot hebt, maar als je gebruik maakt van modifiers (shift,ctrl,alt) dan kan je Multi-shot + aimed shot op 1 knop macro'en. even snel uit mijn duimsucken:

#showtooltip
/cast [nomod] Aimed Shot
/cast [mod:shift] Multi Shot

Als je deze dan bv op de "1" zet, doe je normaal Aimed Shot, echter duw je Shift+1 in gebruik je multi shot.
Zelf kan ik niet echt goed werken met modifiers maar veel mensen gebruiken het. Ik gebruik meer castsequence zoals ik melden.

Maar daarom gebruik ik redelijk wat toetsen:
1,2,3,4,5 < veel gebruikte skills
6,7,8,9 < skills die ik zelde gebruik.
q,e < meestal cooldowns of iets wat ik soms gebruik.
r,f,g < ook casts die ik geregeld gebruik, dit zijn meestal CC's/Taunts/cleanse dingen ligt beetje aan class atm .
en dan nog: z,x < voor casts die ik echt zowat nooit wil gebruiken tenzij er echt een echte noodgeval is .
Jeweet!
pi_80345521
Je kan ook nog een andere actionbar addon nemen, ik gebruik zelf bartender4.



Eerste rij is gewoon 1 t/m 0
Daaronder ctrl 1 t/m 6 en ctrl+shift 1 t/m 6
Dan shift 1 t/m 0
Vierde rij is numpad 1 t/m 0.

Normaal gebruik ik 4 bars op al m'n characters, maar m'n hunter heeft nog een 5e voor alle traps enzo. Staat wel veel overbodige crap tussen, maar dat zoek ik wel uit als ik 80 ben en pve ga, dan kan de helft van mn abilities weg.
  donderdag 15 april 2010 @ 15:06:57 #183
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_80345671
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:52 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Je bakt er gewoon niks van.
En bedankt...heb ik heel veel aan! Je kunt beter niet reageren ipv me de grond intrappen.

En Ulreazj ... DPSen met paladin is totaal anders dan een DK. Een DK heeft veel goede single target dps skills terwijl een paladin het meer van AoE moet hebben.

Waarschijnlijk, zoals ik zei ligt retri paladin mij gewoon niet. Ik ben beter in healen
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_80345716
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:06 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

En bedankt...heb ik heel veel aan! Je kunt beter niet reageren ipv me de grond intrappen.

En Ulreazj ... DPSen met paladin is totaal anders dan een DK. Een DK heeft veel goede single target dps skills terwijl een paladin het meer van AoE moet hebben.

Waarschijnlijk, zoals ik zei ligt retri paladin mij gewoon niet. Ik ben beter in healen
Retri Paladin is pure bagger Ik heb het zo vaak geprobeerd. Het was een waste of gold
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_80346477
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:06 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

En bedankt...heb ik heel veel aan! Je kunt beter niet reageren ipv me de grond intrappen.

En Ulreazj ... DPSen met paladin is totaal anders dan een DK. Een DK heeft veel goede single target dps skills terwijl een paladin het meer van AoE moet hebben.

Waarschijnlijk, zoals ik zei ligt retri paladin mij gewoon niet. Ik ben beter in healen
je kan wel goeie single target dps doen, maar ret paladins zijn afhankelijk van buffs en crit. crit je niet, dan is je dmg gelijk een stuk lager. je moet toch echt wel minimaal zo een 30% crit hebben(als beginnend raider) en nog beter is 35-40%.

daarnaast is het wapen van groot belang. alle dmg die je doet scaled van je min-max weapon dmg. daarom is shadow's edge een goed wapen voor ret paladins.
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:08 schreef Metonae het volgende:

[..]

Retri Paladin is pure bagger Ik heb het zo vaak geprobeerd. Het was een waste of gold
ik zit 'altijd' hoog in dps en dmg done bij mij in de guild. kan iets zeggen over mij of de mensen waarmee ik raid, maar ik doe het goed als retribution iig
pi_80348227
Ik blijf lekker bij mn prot en holy DPSen is echt niks voor mij Kom nooit boven de 3k
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  donderdag 15 april 2010 @ 16:16:58 #187
2738 Knut
Loyal Dog
pi_80348287
quote:
Op donderdag 15 april 2010 12:04 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vind t dpsen met mijn paladin als OS wel leuk, maar de dps van paladins op single target is zo verschrikkelijk laag terwijl ik ongeveer 5k GS heb in OS, en doe ik vaak maar 2,7k op bosses in heroics -_-. Terwijl het met AOE kan oplopen tot 4/5k. Gelukkig is mijn hunter de main dpser, en mijn paladin vooral healer
PVP... Ik vind dat echt zo compleet nutteloos.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_80348342
quote:
Op donderdag 15 april 2010 16:16 schreef Knut het volgende:

[..]

PVP... Ik vind dat echt zo compleet nutteloos.
pi_80348454
quote:
Op donderdag 15 april 2010 16:16 schreef Knut het volgende:

[..]

PVP... Ik vind dat echt zo compleet nutteloos.
Pvp is machtig mooi man Straks in Cataclysm weer een hoop pvp-en Net zoals in TBC. Nieuwe pvp titels is waar we het voor doen!
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_80348607
quote:
Op donderdag 15 april 2010 16:21 schreef Metonae het volgende:

[..]

Pvp is machtig mooi man Straks in Cataclysm weer een hoop pvp-en Net zoals in TBC. Nieuwe pvp titels is waar we het voor doen!
Lowbies ganken in de nieuwe old world met 492% flight speed, yes plz!
pi_80348627
quote:
Op donderdag 15 april 2010 16:25 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Lowbies ganken in de nieuwe old world met 492% flight speed, yes plz!
Lijkt me niet want je zit met dat world phasing
pi_80348927
quote:
Op donderdag 15 april 2010 16:26 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Lijkt me niet want je zit met dat world phasing
Iedereen kan toch zien wat de cataclysm met Azeroth gedaan heeft? Volk zonder tbc, wotlk of cata zien The Barrens volgens mij gewoon in 2 stukken. Kan het natuurlijk fout hebben, maar staat me vaag iets van bij dat ergens gelezen te hebben.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_80349036
quote:
Op donderdag 15 april 2010 16:33 schreef Metonae het volgende:

[..]

Iedereen kan toch zien wat de cataclysm met Azeroth gedaan heeft? Volk zonder tbc, wotlk of cata zien The Barrens volgens mij gewoon in 2 stukken. Kan het natuurlijk fout hebben, maar staat me vaag iets van bij dat ergens gelezen te hebben.
Ohw oke ik dacht juist dat de wereld zich aanpaste naarmate je wat queste ofzo
pi_80349568
quote:
Op donderdag 15 april 2010 16:36 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Ohw oke ik dacht juist dat de wereld zich aanpaste naarmate je wat queste ofzo
Dat dus
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_80351154
Hmm ik moet mijn crap hit trinket dumpen zou ik gewoon de de ilvl245 trinket halen die met int en sp of die van 200 met crit en sp :/
pi_80352830
Vandaag een flink aantal heroics gedaan voor wat badges. Over het algemeen waren het normale mensen. Maar bij een paar waren het echt horken.
In HoL ging ik na al die steenwezens dood. Was de eerste keer in die dungeon. Weigert de healer me te ressen. Ja ga maar lopen. Nou vooruit ik lopen niet zon probleem. Kom ik weer bij die steenmannetjes zijn ze gerespawned, verklaart die healer doodleuk dat ze maar gewoon verder moeten gaan en mij daar laten staan. Gelukkig waren de andere groepsleden wel enigszins sociaal aangelegd.

Ik snap dat ik niet echt goed ben nog. Heb alle normals gedaan en daar eigenlijk de beste loot die ik kon halen uit meegenomen. De volgende stap zijn dan heroics maar ik denk dat er een hoop mensen vergeten dat niet iedereen al 2 jaar lang level 80 is. Maarja, niks van aantrekken en doorgaan .

Beetje gear upgrades gehad vandaag en van gemiddeld 1-1.2k over de hele dungeon naar 1.6-1.7k gegaan nu. Toch een lekkere vooruitgang.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_80352869
quote:
Op donderdag 15 april 2010 16:50 schreef Ezio het volgende:

[..]

Dat dus
link? want volgens mij is het voor iedereen hetzelfde.
Dit keer zonder signature
pi_80352891
Die mount gaat 25 dollar kosten iig, hmmmmz
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  donderdag 15 april 2010 @ 19:27:41 #199
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_80354934
quote:
Op donderdag 15 april 2010 18:26 schreef Blistering het volgende:
Die mount gaat 25 dollar kosten iig, hmmmmz
Sta al in de queue om het te kopen :p

9800 voor me wachttijd 1 uur
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  donderdag 15 april 2010 @ 19:29:59 #200
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_80355024
Mounts voor geld .

Blizzard, I tip my hat.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_80355047
Haha, verspreid als een lopend vuurtje. Toen ik hem bestelde was ik nummer 20 in de rij.

Dan ziet iedereen in Dalaran de mount natuurlijk, en spreidt het gelijk over heel de realm. Nu is de rij al meer dan 15,000.

En hij is voor je hele account, haha. Dus ik heb nu 10 chars met zo'n mount haha.
pi_80355277
quote:
Op donderdag 15 april 2010 19:30 schreef ufopiloot het volgende:
Haha, verspreid als een lopend vuurtje. Toen ik hem bestelde was ik nummer 20 in de rij.

Dan ziet iedereen in Dalaran de mount natuurlijk, en spreidt het gelijk over heel de realm. Nu is de rij al meer dan 15,000.

En hij is voor je hele account, haha. Dus ik heb nu 10 chars met zo'n mount haha.
Jij, jij! Mr. anti echt geld voor services betalen!

Leen me je CC en je krijgt 5 euro extra
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_80355361
Die mount is opzich wel okay en 20 euro valt ook mee. Maarja ik ga geen 20 euro betalen voor een mount waar 99% van de server mee loopt. Dan doe ik liever wat moeite voor een ingame aan achievement gelinkte mount die wat zeldzamer is.
  donderdag 15 april 2010 @ 19:40:21 #204
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_80355453
welke mount?
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
  donderdag 15 april 2010 @ 19:41:58 #206
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_80355525
GForce
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  donderdag 15 april 2010 @ 19:42:37 #207
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_80355560
Ik leg een wedje, over minder dan een jaar kun je gear kopen in die Blizzard store.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 15 april 2010 @ 19:43:09 #208
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_80355587
Wel een toffe mount, maar niet als je hem zo makkelijk kunt krijgen.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_80355591
Of gold? Zorgt wel voor minder goldspammers... Of ze zijn er nog steeds maar undercutten dan Blizzard prijs.

.
pi_80355641
quote:
Op donderdag 15 april 2010 19:42 schreef Fir3fly het volgende:
Ik leg een wedje, over minder dan een jaar kun je gear kopen in die Blizzard store.
Ff quoten.
pi_80356381
quote:
Op donderdag 15 april 2010 19:36 schreef Blistering het volgende:

[..]

Jij, jij! Mr. anti echt geld voor services betalen!

Leen me je CC en je krijgt 5 euro extra
Mister anti indeed, maargoed, ik dacht WTH, ik wil ook zo'n glimmende mount

Ja ik kan je wel helpen, ik queue alvast voor je, stuur maar de info die ik nodig heb (je email) dan koop ik hem voor je en stuur ik mijn gegevens door. Ik ben nu ff 45 minuten weg, maar de queue is nu toch 3 uur Laat maar wat horen in de tussentijd.
  donderdag 15 april 2010 @ 20:04:01 #212
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_80356465
Congratulations!
You are now the proud owner of the Celestial Steed!

Jeuj
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_80356497
quote:
Op donderdag 15 april 2010 20:02 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Mister anti indeed, maargoed, ik dacht WTH, ik wil ook zo'n glimmende mount

Ja ik kan je wel helpen, ik queue alvast voor je, stuur maar de info die ik nodig heb (je email) dan koop ik hem voor je en stuur ik mijn gegevens door. Ik ben nu ff 45 minuten weg, maar de queue is nu toch 3 uur Laat maar wat horen in de tussentijd.
PM'ed.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_80356854
quote:
Op donderdag 15 april 2010 18:26 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

link? want volgens mij is het voor iedereen hetzelfde.
Weet ik veel. Ze gaan alles in ieder geval phasen zodat het verandert naarmate je quests doet.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_80359262
25 dollar voor een mount die elke klaphark met een Internationale CC kan kopen.

Ja, ik ben semi-jaloers.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_80359703
"48% of stock left"

Lol?
pi_80360064
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
25 dollar voor een mount die elke klaphark met een Internationale CC kan kopen.

Ja, ik ben semi-jaloers.
Ik zat er nog serieus aan te denken om hem te kopen, toen hoorde ik dat hij 20 euro was en zag ik al 8 man in dalaran met die mount.

Nee dus
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  donderdag 15 april 2010 @ 21:21:33 #218
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_80360139
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:12 schreef SharQueDo het volgende:
"48% of stock left"

Lol?
Goede marketingtruc. Ze hopen natuurlijk dat iedereen hem koopt voordat mensen tot dezelfde realisatie komen als Ezio.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_80360773
Ik heb wel 20 euro voor zo'n mount, hoef je ook gelijk op al je alts niet meer met zo'n lelijke bronze drake rond te vliegen.
pi_80364184
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:31 schreef ufopiloot het volgende:
Ik heb wel 20 euro voor zo'n mount, hoef je ook gelijk op al je alts niet meer met zo'n lelijke bronze drake rond te vliegen.
Voor 20 euro zou hij MINSTENS 2-seater moeten zijn
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_80365486
Ze moeten een vliegende Kodo maken, dan halen ze mij wel over!
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_80365543
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:23 schreef Ezio het volgende:

[..]

Voor 20 euro zou hij MINSTENS 2-seater moeten zijn
voor 20 euro moet die minstens vuur ballen kunnen blazen , en lasers schieten uit zijn ogen
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_80365690
Ben die mount nu al zat Zag net in Dalaran gewoon een groepje van 10 mensen op zo'n mount naast elkaar staan.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_80365759


/owned Overigens heb ik 'm ook, waarvoor dank ufopiloot .
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_80365866
lol@pic boven me..weet niet precies wat er zo owned..ik zie stuk of 10 mensen die 20euro hebben betaald voor een mount
  donderdag 15 april 2010 @ 23:10:06 #226
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_80366648
Blizzard weet ook echt overal een slag uit te slaan he . Dat er nog mensen zijn die voor een mount ga betalen. Het is inderdaad wat iemand eerder al zei ; ik zal niet raar staan te kijken als je straks gear of gold kunt kopen via blizzard.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 15 april 2010 @ 23:21:39 #227
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_80367146
Het grootste gedeelte van de WoW-spelers zou een drol kopen van Blizzard als dat 10 achievement points opleverde.

Zo is de hedendaagse WoW-community, en Blizzard weet dat. Al die dingen die geintroduceerd zijn in WotLK (faction en race change etc) zijn gewoon om dit volk te melken.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_80367324
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:53 schreef dikke_donder het volgende:
lol@pic boven me..weet niet precies wat er zo owned..ik zie stuk of 10 mensen die 20euro hebben betaald voor een mount
Vooraan staat een tijger die iets meer kost
pi_80367520
quote:
Op donderdag 15 april 2010 23:26 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Vooraan staat een tijger die iets meer kost
Nouja, als je het slim speelt niet. Maar het was wel prachtig, ik kom daar aan lopen en gelijk al die fanboys naar mij toe...

Geld is overgemaakt btw, thanks a bunch nogmaals ufo
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_80367993
quote:
Op donderdag 15 april 2010 23:31 schreef Blistering het volgende:

[..]

Nouja, als je het slim speelt niet.
Hint, hint!

En graag gedaan
  vrijdag 16 april 2010 @ 00:06:10 #231
265154 Ezio
Koekert
pi_80368744
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:47 schreef DJ_ het volgende:

[..]

voor 20 euro moet die minstens vuur ballen kunnen blazen , en lasers schieten uit zijn ogen
En bliksemschichten uit zijn aars
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  vrijdag 16 april 2010 @ 00:31:04 #232
265154 Ezio
Koekert
pi_80369451
quote:
Op donderdag 15 april 2010 23:31 schreef Blistering het volgende:

[..]

Nouja, als je het slim speelt niet. Maar het was wel prachtig, ik kom daar aan lopen en gelijk al die fanboys naar mij toe...

Geld is overgemaakt btw, thanks a bunch nogmaals ufo
Hoeveel heb je betaald
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_80370113
De store. kan je daar ook gewoon met je bankpas betalen of paypal. of moet je daar een creditcard voor hebben want die heb ik niet.

edit: Laat maar. Heb het al gevonden. Iemand hier met een creditcard die een code kan kopen voor mij.
Het is trouwens wel raar. Alles met battlenet kan je zo automatisch incasso betalen op de store log je met het zelfde account in en kan alleen maar cc.

[ Bericht 50% gewijzigd door trance_fan op 16-04-2010 01:56:34 ]
X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
pi_80370623
quote:
Op donderdag 15 april 2010 23:21 schreef Fir3fly het volgende:
Het grootste gedeelte van de WoW-spelers zou een drol kopen van Blizzard als dat 10 achievement points opleverde.

Zo is de hedendaagse WoW-community, en Blizzard weet dat. Al die dingen die geintroduceerd zijn in WotLK (faction en race change etc) zijn gewoon om dit volk te melken.
Alleen krijg je er geen Achievpoints voor. En als je al een achiev zou krijgen, zou dat een FoS zijn, dus je theorie slaat echt nergens op
  vrijdag 16 april 2010 @ 02:08:27 #235
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_80370627
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 02:07 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Alleen krijg je er geen Achievpoints voor. En als je al een achiev zou krijgen, zou dat een FoS zijn, dus je theorie slaat echt nergens op
Als je goed leest wel.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_80370634
quote:
Op donderdag 15 april 2010 19:29 schreef Fir3fly het volgende:
Mounts voor geld .

Blizzard, I tip my hat.
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 02:08 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Als je goed leest wel.


Hmm?
  vrijdag 16 april 2010 @ 02:12:16 #237
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_80370642
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 02:10 schreef Faithfulness het volgende:

[..]


[..]

Hmm?
Waarom quote je nu ineens wat anders?

Ik zal het even voor je uitspellen: mijn hypothetische drol geeft achievement punten. Als voorbeeld.

Dat dit paard dat niet geeft is irrelevant, ik probeer aan te tonen hoe Blizzard de huidige WoW-community exploiteert.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_80370648
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 02:12 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Waarom quote je nu ineens wat anders?

Ik zal het even voor je uitspellen: mijn hypothetische drol geeft achievement punten. Als voorbeeld.

Dat dit paard dat niet geeft is irrelevant, ik probeer aan te tonen hoe Blizzard de huidige WoW-community exploiteert.
Als er een drol te koop zou zijn, zou hij een FoS worden.
Elke "normale" achievement - die dus punten op zal leveren -, is in principe door ELK karakter te halen.
  vrijdag 16 april 2010 @ 02:15:15 #239
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_80370653
En dus? Waarom zou Blizzard dat niet veranderen? Snap je het punt niet van een hypothetische situatie?

Dan wordt het maar een FoS. Mensen zouden het nog steeds kopen. Dat is mijn punt. Ik hoop dat je het nu snapt want ik ga het niet nog een keer uitleggen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_80370680
Ik ben het gewoon niet met je eens. Hoef je niet zo minderwaardig te gaan doen met "ik ga het niet nog een keer uitleggen" . Als jij iets NIET wilt kopen, doe je het toch niet? En als mensen er wel geld aan uit willen geven, is dat hun goed recht.

Mag jij wel achterlijk vinden, sommige mensen (medestanders?) spreken er schande van op de wow-forums. Ik snap het allemaal niet zo goed. Als je het kut vindt, doe je het toch lekker niet?

Ik kan me niet voorstellen dat goud/gear verkopen de volgende stap is. Dan raken ze een heel groot deel van hun spelers kwijt, en dat weegt niet op tegen het geld wat ze ermee binnen halen.
  vrijdag 16 april 2010 @ 02:37:45 #241
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_80370757
Dat heeft er wederom niets mee te maken. Geeft niets .

Toch bedankt voor het versterken van mijn punt over de hedendaagse WoW-community .

Blizzard heeft zelf ooit gezegd dat ze nooit iets voor geld aan zouden bieden wat op wat voor manier dan ook een voordeel in het spel zou kunnen geven. En toen kwam faction/racechange. Het zou me niks verbazen als je over niet al te lange tijd á la VoA een piece kunt kopen wat je nog mist. En dat dan een keer per maand ofzo.

En dat paard zelf, ach als mensen dat ding willen kopen dan doen ze dat gewoon. Boeit mij ook niet. Ik maak slechts een observatie.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 16 april 2010 @ 02:39:25 #242
265154 Ezio
Koekert
pi_80370761
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 02:19 schreef Faithfulness het volgende:
Ik ben het gewoon niet met je eens. Hoef je niet zo minderwaardig te gaan doen met "ik ga het niet nog een keer uitleggen" .
Jamaar je laat ook gewoon blijken dat je niet door hebt waar hij het over heeft
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  vrijdag 16 april 2010 @ 08:09:47 #243
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_80371787
Ik snap het 'anti' niet zo. En gear/gold verkopen zie ik ze echt niet doen.
pi_80372058
er zullen straks zoveel mounts zijn dat het niet meer leuk is. dan gaan mensen hun eigen mounts weer gebruiken. mark my words!

gisteravond 25m raid gehad en man...die was goed! we begonnen 8 uur as usual en om 22.45 hadden we tot LK gecleared. 1shot op sindragosa en normaal gesproken hebben we daar een aantal tries voor nodig.

nog 2 tries gedaan op LK, maar die waren er waren een aantal nieuwe mensen mee die het nooit gedaan hadden. daarnaast waren anderen die gewoon grove fouten maakte. maar buiten dat was de raid zelf extreem goed voor ons doen
pi_80372841
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 02:37 schreef Fir3fly het volgende:
Dat heeft er wederom niets mee te maken. Geeft niets .

Toch bedankt voor het versterken van mijn punt over de hedendaagse WoW-community .

Blizzard heeft zelf ooit gezegd dat ze nooit iets voor geld aan zouden bieden wat op wat voor manier dan ook een voordeel in het spel zou kunnen geven. En toen kwam faction/racechange. Het zou me niks verbazen als je over niet al te lange tijd á la VoA een piece kunt kopen wat je nog mist. En dat dan een keer per maand ofzo.

En dat paard zelf, ach als mensen dat ding willen kopen dan doen ze dat gewoon. Boeit mij ook niet. Ik maak slechts een observatie.
Wat een azijn in elke post van je. Ik snap niet dat je nog speelt.
  vrijdag 16 april 2010 @ 09:44:09 #246
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_80373816
Meh, gisteren icc10 gedaan, kreeg de officer/RL last van buikkrampen en wilde vervangen worden.

Nja zo gezegd zo gedaan, echter moest ik raidleaden (op zich niet erg) omdat een paar vonden dat ik dat wel kon.

Gaan ze achteraf lopen zeiken dat ik "too harsh" was

NEE het is niet OK dat je als pally ineens geen reagents meer hebt om te buffen
Nee het is niet OK om 4x achter elkaar dezelfde fout te maken, nadat je erop gewezen bent

en NEE het is niet OK om te zeggen op vent: afk 1 mins! en dan 10 mins later een keer terug te komen.

Ik werd een beetje pissig om bovengenoemde (en ex-officer/RL die nu gewoon raider is, was het met mij eens) en ja dan ga ik een beetje lopen bitchen.

Ohja

HET IS NIET OK OM NIET TE INTERRUPTEN OP DEATHWHISPER OMDAT DAT JE DPS VERLAAGT, JIJ KUTROGUE!!
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_80374845
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 09:44 schreef jagga het volgende:
KUTROGUE!!
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_80374940
Eens met klacht.

En ja, ik gebruik nu ook weer m'n standaard Rivendares Deathcharger gewoon
  vrijdag 16 april 2010 @ 10:24:07 #249
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_80375071
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 10:18 schreef Metonae het volgende:

[..]


valt wel mee, maar toevallig is dit een betweterig ventje van 13, en denkt goed te zijn puur door zijn dps
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_80375078
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 09:44 schreef jagga het volgende:
Meh, gisteren icc10 gedaan, kreeg de officer/RL last van buikkrampen en wilde vervangen worden.

Nja zo gezegd zo gedaan, echter moest ik raidleaden (op zich niet erg) omdat een paar vonden dat ik dat wel kon.

Gaan ze achteraf lopen zeiken dat ik "too harsh" was

NEE het is niet OK dat je als pally ineens geen reagents meer hebt om te buffen
Nee het is niet OK om 4x achter elkaar dezelfde fout te maken, nadat je erop gewezen bent

en NEE het is niet OK om te zeggen op vent: afk 1 mins! en dan 10 mins later een keer terug te komen.

Ik werd een beetje pissig om bovengenoemde (en ex-officer/RL die nu gewoon raider is, was het met mij eens) en ja dan ga ik een beetje lopen bitchen.

Ohja

HET IS NIET OK OM NIET TE INTERRUPTEN OP DEATHWHISPER OMDAT DAT JE DPS VERLAAGT, JIJ KUTROGUE!!
Zo hoort dat ook! als je bij ons opeens geen reagents hebt is er meestal wel iemand die je wat passed van hem (voor pallys ben ik dat meestal aangezien ik voor iedere raid zorg dat ik 1k+ symbols heb )
Als je 10min wegblijft terwijl je 1min zegt krijg je waarschuwing, gebeurt het vaker is het /Gkick.
1x een fout maken, tuurlijk we zijn mensen, 2x kan gebeuren, 3x ByeBye /Gkick sorry maar dit gaat te ver, ga maar puggen ofzo.
Wil je niet interrupten omdat je dps belangrijker is dan de guild /Gkick ga dan maar puggen.

Gister gingen we weer ICC10 doen zodat we weer Putri Hm konden proberen, echter na de eerste baas kwamen we er al achter dat dit niet zou gaan lukken, de lagg zorgde ervoor dat een instant cast ongeveer 2seconden casttime had, en mensen om de bepaalde tijd DC's hadden.

Opeens moest onze OT voor een noodgeval IRL thuis weg, waardoor ik even Rotface+Festergut moest tankeneren . Hierna maar gecalled aangezien we geen try's gingen verkrachten met deze lagg.

dropte wel weer aantal leuke tankitems, maar zoals gewoonlijk roll ik dan weer niks en verlies ik alles . mja voordeel als we geen nieuwe mensen meenemen heb ik over 4maanden de items aangezien iedereen dan zijn tank gear bij elkaar heeft, ook al tanken hun nooit voor de guild .
Jeweet!
  vrijdag 16 april 2010 @ 10:44:17 #251
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_80375767
Het enige wat we verwachten is dat je voorbereid komt. Dus food als je niet van de fishfeast gebruik wil maken + flasks + reagents. Gold om eventueel te repairen dus ook

En dan nog mensen die ineens zonder reagents komen te zitten,
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_80375830
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 02:37 schreef Fir3fly het volgende:
Dat heeft er wederom niets mee te maken. Geeft niets .

Toch bedankt voor het versterken van mijn punt over de hedendaagse WoW-community .

Blizzard heeft zelf ooit gezegd dat ze nooit iets voor geld aan zouden bieden wat op wat voor manier dan ook een voordeel in het spel zou kunnen geven. En toen kwam faction/racechange. Het zou me niks verbazen als je over niet al te lange tijd á la VoA een piece kunt kopen wat je nog mist. En dat dan een keer per maand ofzo.

En dat paard zelf, ach als mensen dat ding willen kopen dan doen ze dat gewoon. Boeit mij ook niet. Ik maak slechts een observatie.
Maar goed dat jij gestopt bent! hoef jij je ook nooit meer druk te maken over wow. Want je post slaat gewoon nergens om. Als mensen er geld voor over hebben om voor 20 euro een mount te kopen dan laat je ze dat toch doen? Leuk extra inkomsten voor Blizzard om gratis contect toe te voegen in de game. Of voel jij je dan ook verplicht om die mount te kopen? Volgens mij heeft die mount nog steeds geen toevoeging op het spel en is het alleen voor de pimp. Factionchange/racechange zijn allemaal elementen die er niet voor zorgen dat je met geld beter GS krijgt. Blizzard blijft gewoon zijn woord houden.
Dit keer zonder signature
pi_80375896
Hoihoi

Ik vrees dat ik toch echt een nieuw guild moet hebben. Eindelijk zijn we icc 25 normaal gaan doen ipv alleen maar wipen op de LK en inmiddels heb ik ook wel heel erg goed door waarom ze die LK nooit dood kregen en gaan krijgen. Wat een idioten in ons guild en wat een bizarre tactics op veel plaatsen

voorbeeldjes:
Tactics: Lord Marrowgar vooral zo verspreid mogelijk gaan staan en naar de muur rennen bij bonestorm... (we hebben het over normal he, niet heroic). Bloodprinces: NO tactic.

Idioten: Bloodqueen, mensen die naar het midden rennen met swirling (?) shadows.... en elke wipe door mindcontrolled mensen

Celestial mount is overigens wel ok, wie het mooi vindt moet het vooral kopen. Staat alleen voor geen meter bij bijv tauren. En ik denk ook niet dat Blizzard ooit gear of gold gaat verkopen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_80376003
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 10:46 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

Maar goed dat jij gestopt bent! hoef jij je ook nooit meer druk te maken over wow. Want je post slaat gewoon nergens om. Als mensen er geld voor over hebben om voor 20 euro een mount te kopen dan laat je ze dat toch doen? Of voel jij je dan ook verplicht om die mount te kopen? Volgens mij heeft die mount nog steeds geen toevoeging op het spel en is het alleen voor de pimp. Factionchange/racechange zijn allemaal elementen die er niet voor zorgen dat je met geld beter GS krijgt. Blizzard blijft gewoon zijn woord houden.
Toch vind ik IRL $$$ dokken voor een mount/pet zonde, andere mensen niet maar oke daarom zeg ik ook "IK" vind. Gister logde ik , zag zo een mount en dacht hmm Algalon-ish mount "wel leuk" , maar toen ik opeens naar dala-bank liep en er 10 van zag rondvliegen had ik al meteen zoiets van Gadver weer zo een bullpoep waar iedere kleuter mee kan rondlopen.

Beste mount ever! vind ik nog steeds Ashes of Ala'r
Jeweet!
pi_80376144
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 10:49 schreef Vengswiejj het volgende:

Beste mount ever! vind ik nog steeds Ashes of Ala'r
QFT!

Elke keer als ik die &!*!() op zijn vogeltje boven de put zie vliegen in Dalaran wil ik hem de nek omdraaien. Groen van jaloezie!!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 16 april 2010 @ 11:00:16 #256
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_80376411
Ashes is wel okay ja, een mount die ook nog altijd op mijn lijstje staat. Maar eerlijk gezegd snap ik die ophef om die Celestial Steed niet zo. Blizzard is een bedrijf, bedrijven maken geld. Andere game developers brengen toch ook extra cash of content uit voor cash, kijk maar naar de PS3 store. Laat mensen lekker zelf bepalen hoe ze hun geld spenderen aan hun hobby, als jij dat niet wilt doe je het toch niet...
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_80376617
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 10:47 schreef Isabeau het volgende:
Hoihoi

Ik vrees dat ik toch echt een nieuw guild moet hebben. Eindelijk zijn we icc 25 normaal gaan doen ipv alleen maar wipen op de LK en inmiddels heb ik ook wel heel erg goed door waarom ze die LK nooit dood kregen en gaan krijgen. Wat een idioten in ons guild en wat een bizarre tactics op veel plaatsen

voorbeeldjes:
Tactics: Lord Marrowgar vooral zo verspreid mogelijk gaan staan en naar de muur rennen bij bonestorm... (we hebben het over normal he, niet heroic). Bloodprinces: NO tactic.

Idioten: Bloodqueen, mensen die naar het midden rennen met swirling (?) shadows.... en elke wipe door mindcontrolled mensen

Celestial mount is overigens wel ok, wie het mooi vindt moet het vooral kopen. Staat alleen voor geen meter bij bijv tauren. En ik denk ook niet dat Blizzard ooit gear of gold gaat verkopen.
waarom heb je ooit de stap gemaakt om naar die guild toe te gaan? heel bizar om naar de muur te lopen bij bonestorm. maakt geen flikker uit want hij target iemand en whirlwind daarheen zelfs wij dps'en door de bonestorm heen. anders zou me dps ineens een stuk lager liggen
  vrijdag 16 april 2010 @ 11:10:26 #258
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_80376773
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:05 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

waarom heb je ooit de stap gemaakt om naar die guild toe te gaan? heel bizar om naar de muur te lopen bij bonestorm. maakt geen flikker uit want hij target iemand en whirlwind daarheen zelfs wij dps'en door de bonestorm heen. anders zou me dps ineens een stuk lager liggen
Idd

Tanks blijven gewoon staan, en taunten wanneer hij klaar is.

Alle healers en dps ook, mits je niet in "blue shit" komt te staan.

En sorry hoor, maar zelfs voor ons was BQL easy (ja ok 10man normal mode, mar daar is gewoon niets van te snappen, keimakkelijk ) Wij noemen het: gunship reloaded
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_80376864
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:05 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

waarom heb je ooit de stap gemaakt om naar die guild toe te gaan? heel bizar om naar de muur te lopen bij bonestorm. maakt geen flikker uit want hij target iemand en whirlwind daarheen zelfs wij dps'en door de bonestorm heen. anders zou me dps ineens een stuk lager liggen
yup bonestorm normal is echt hilaries, JoL houdt de dps zowat inleven tenzij ze echt in hem staan met bonestorm, dan moet ik nog wel eens een Flash of light gooien .

Maar ook met Hm marrowgar lijkt het me geen fijn idee om naar de muren te rennen. op 10man Hm dan wel verspreiden we ons ietjes meer en nuken gewoon door, Spike Prio ofc. alleen adviseren we mensen wel aan de kant tegaan als er nu een bonestorm op hun afkomt aangezien hij in 10mans al voor 15k per sec tikt als je er midden instaat . Zo zag je in het begin nog wel wat mensjes dood gaan .

Edit: @Isabeau kom maar naar onze guild , je was toch Holy pally of niet ? hebben er nog een nodig haha, wij hebben echt problemen met het vinden van een holy pally die active is en blijft. Aangezien ik alweer de enigste ben en al veel holy pallys gegeard heb zien worden en zien vertrekken/stoppen.
Moet je wel imigraten xD.
Jeweet!
pi_80377028
Iemand bekend met wow-mobiel?



[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2010 11:18:33 ]
pi_80377098
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:05 schreef dikke_donder het volgende:

waarom heb je ooit de stap gemaakt om naar die guild toe te gaan? heel bizar om naar de muur te lopen bij bonestorm. maakt geen flikker uit want hij target iemand en whirlwind daarheen zelfs wij dps'en door de bonestorm heen. anders zou me dps ineens een stuk lager liggen
Ongeveer 5 mensen die uit excesse waren gestapt omdat ze het niet meer eens waren met de manier waarop dat guild werd geleid zitten in dit guild. Dat waren 5 uitstekende spelers die ik ook nog eens heel aardig vond. Dus ik had de indruk dat 5 uitstekende spelers toch niet in een waardeloos guild gaan zitten, plus ik vind het wel handig om mensen te kennen als ik een nieuw guild in stap. Vandaar dit guild.

Ik heb overigens niet geluisterd. Ben direct bij de melee gaan staan als healer en heb mezelf geshield bij bonestorm (meer dan genoeg) zodat ik flink door kon healen. Was wel nodig ook met al die mensen die maar door dat ijsvuur bleven rennen.

Leiderschap in dit guild is om te janken. Er wordt wat gemompeld op ventrilo, er wordt niemand gezegd dat ze iets fout doen, er wordt nooit iets gezegd als 'I'm pulling' etc etc. Ik mis een echte raidleader.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_80377122
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:13 schreef Vengswiejj het volgende:


Edit: @Isabeau kom maar naar onze guild , je was toch Holy pally of niet ? hebben er nog een nodig haha, wij hebben echt problemen met het vinden van een holy pally die active is en blijft. Aangezien ik alweer de enigste ben en al veel holy pallys gegeard heb zien worden en zien vertrekken/stoppen.
Moet je wel imigraten xD.
Lief Wel holy, niet pala
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_80377711
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ongeveer 5 mensen die uit excesse waren gestapt omdat ze het niet meer eens waren met de manier waarop dat guild werd geleid zitten in dit guild. Dat waren 5 uitstekende spelers die ik ook nog eens heel aardig vond. Dus ik had de indruk dat 5 uitstekende spelers toch niet in een waardeloos guild gaan zitten, plus ik vind het wel handig om mensen te kennen als ik een nieuw guild in stap. Vandaar dit guild.

Ik heb overigens niet geluisterd. Ben direct bij de melee gaan staan als healer en heb mezelf geshield bij bonestorm (meer dan genoeg) zodat ik flink door kon healen. Was wel nodig ook met al die mensen die maar door dat ijsvuur bleven rennen.

Leiderschap in dit guild is om te janken. Er wordt wat gemompeld op ventrilo, er wordt niemand gezegd dat ze iets fout doen, er wordt nooit iets gezegd als 'I'm pulling' etc etc. Ik mis een echte raidleader.
ik zou zeggen, neem het heft in handen en neem de raidleiding op je. hoe ze ooit zover zijn gekomen dmv een beetje gemompel is wel apart.
  vrijdag 16 april 2010 @ 11:36:26 #264
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_80377735
Gewoon /gquit doen
pi_80377854
Bouw je eigen guild en doe het zoals het WEL moet
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_80379820
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 02:39 schreef Ezio het volgende:

[..]

Jamaar je laat ook gewoon blijken dat je niet door hebt waar hij het over heeft
Het was dan ook laat en ik had geen zin om 3 pagina's terug te gaan lezen. De hele discussie blijft zinloos in mijn ogen

Het ligt ook helemaal niet aan de "hedendaagse WoW-communitie". Het ligt aan de gamers in het algemeen.

Habbo hotel: Koop pixels!
Sims3: Koop pixels!
Evony online: Koop pixels!
Neopets: Koop pixels!

Ze doen het allemaal... En waarom ook niet, als het werkt
pi_80381299
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:18 schreef MarkyB het volgende:
Iemand bekend met wow-mobiel?

[ afbeelding ]
zijn er heel veel van:





volgens mij zijn dat gewoon programma's die je pc overnemen.
Dit keer zonder signature
pi_80381537
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:14 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

zijn er heel veel van:





volgens mij zijn dat gewoon programma's die je pc overnemen.
Die van mij is idd gewoon een rdp sessie naar huis toe waarin ik wow open.
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:42:25 #269
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_80385002
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 10:46 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

Maar goed dat jij gestopt bent! hoef jij je ook nooit meer druk te maken over wow. Want je post slaat gewoon nergens om. Als mensen er geld voor over hebben om voor 20 euro een mount te kopen dan laat je ze dat toch doen? Leuk extra inkomsten voor Blizzard om gratis contect toe te voegen in de game. Of voel jij je dan ook verplicht om die mount te kopen? Volgens mij heeft die mount nog steeds geen toevoeging op het spel en is het alleen voor de pimp. Factionchange/racechange zijn allemaal elementen die er niet voor zorgen dat je met geld beter GS krijgt. Blizzard blijft gewoon zijn woord houden.
En weer iemand die het niet snapt . Probeer eerst m'n punt te snappen voordat je onzin gaat spuien.
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 09:07 schreef Ulreazj het volgende:

[..]

Wat een azijn in elke post van je. Ik snap niet dat je nog speelt.
Zo zou jij ook reageren als mensen moedwillig je punt negeren simpelweg omdat ze denken een sterk tegenargument te hebben tegen een standpunt wat ik niet in neem .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_80385392
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:42 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

En weer iemand die het niet snapt . Probeer eerst m'n punt te snappen voordat je onzin gaat spuien.
[..]

Ik hoef je punt niet te snappen.. het slaat gewoon nergens op. En als mijn punt onzin was, waarom zie ik dit dan op fok games staan dan?

Blizzard verdient miljoenen met betaalde items

Blizzard is geen liefdadigheidsinstelling. Prima manier om zo extra geld te creëren. Maar blijft weer zo'n firefly reactie, waarbij je moord en brand schreeuwt terwijl je al gestopt bent.
Dit keer zonder signature
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:57:32 #271
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_80385609
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:52 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

Ik hoef je punt niet te snappen.. het slaat gewoon nergens op.
... .

Ik heb geen zin om weer beledigend te klinken dus laat ik het daar bij.
quote:
En als mijn punt onzin was, waarom zie ik dit dan op fok games staan dan?

Blizzard verdient miljoenen met betaalde items

Blizzard is geen liefdadigheidsinstelling. Prima manier om zo extra geld te creëren. Maar blijft weer zo'n firefly reactie, waarbij je moord en brand schreeuwt terwijl je al gestopt bent.
Als je teruggleest, zie je dat ik Blizzard juist een compliment geef. En ook dat mensen die dat paard kopen mij niet uit maken. Mijn punt is juist dat Blizzard uitstekend weet hoe ze de huidige playerbase moeten exploiteren.

Dat er een hoop mensen hier dan enorm defensief gaan doen omdat ze zich op de een of andere manier aangevallen voelen is niet mijn fout . Wel weer een leuke observatie.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_80388569
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:57 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

... .

Ik heb geen zin om weer beledigend te klinken...


... niet mijn fout . Wel weer een leuke observatie.


Leg het nou eens goed uit dan, in plaats van blijven roepen: Je snapt me niiiiiiiiet.
pi_80389477
Lekker is dit...

Ongeveer 4 maanden geen wow gespeeld, wilde zojuist weer eens inloggen op mijn account.
Vergeten dat ik een nieuwe Iphone heb gekregen in de tussentijd omdat de mijne gecrashed was.

Kan nu alleen geen gebruik maken van de authenticator, want die is nu niet meer gekoppeld aan mijn account via de iphone. Maar kan daardoor ook niet meer inloggen op de site van battlenet Iemand tips?
Xbox Live: Anormius
  vrijdag 16 april 2010 @ 16:31:54 #274
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_80389684
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 16:26 schreef Mister_T het volgende:
Lekker is dit...

Ongeveer 4 maanden geen wow gespeeld, wilde zojuist weer eens inloggen op mijn account.
Vergeten dat ik een nieuwe Iphone heb gekregen in de tussentijd omdat de mijne gecrashed was.

Kan nu alleen geen gebruik maken van de authenticator, want die is nu niet meer gekoppeld aan mijn account via de iphone. Maar kan daardoor ook niet meer inloggen op de site van battlenet Iemand tips?
Even bellen naar Blizzard .
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_80389764
Misschien is het maar goed ook om niet meer op mijn account te kunnen.
4 maanden niet gespeeld, maar het begint nu inenen weer te kriebelen
Xbox Live: Anormius
  vrijdag 16 april 2010 @ 16:35:09 #276
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_80389809
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 16:34 schreef Mister_T het volgende:
Misschien is het maar goed ook om niet meer op mijn account te kunnen.
4 maanden niet gespeeld, maar het begint nu inenen weer te kriebelen
Wat de vorige zei, even bellen of gewoon ticket naar support. Zoveel mogelijk info geven, zoals game key, ID gegevens en ze fixen het voor je.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_80390121
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 16:35 schreef Katth het volgende:

[..]

Wat de vorige zei, even bellen of gewoon ticket naar support. Zoveel mogelijk info geven, zoals game key, ID gegevens en ze fixen het voor je.


Bellen lukt niet atm, lijnen zijn overvol.....dan maar ff een mailtje maken denk
Xbox Live: Anormius
pi_80391208
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 16:26 schreef Mister_T het volgende:
Lekker is dit...

Ongeveer 4 maanden geen wow gespeeld, wilde zojuist weer eens inloggen op mijn account.
Vergeten dat ik een nieuwe Iphone heb gekregen in de tussentijd omdat de mijne gecrashed was.

Kan nu alleen geen gebruik maken van de authenticator, want die is nu niet meer gekoppeld aan mijn account via de iphone. Maar kan daardoor ook niet meer inloggen op de site van battlenet Iemand tips?
laat me weten wat d'r uitkomt. Ben namelijk zeer benieuwd, want vroeg mij altijd al af wat er gebeurt als de baterijen van mijn tokengenerator op zijn. Volgens mij zijn die namelijk niet zo makkelijk te vervangen.
Dit keer zonder signature
  vrijdag 16 april 2010 @ 17:59:36 #279
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_80392811
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 10:44 schreef jagga het volgende:
Het enige wat we verwachten is dat je voorbereid komt. Dus food als je niet van de fishfeast gebruik wil maken + flasks + reagents. Gold om eventueel te repairen dus ook

En dan nog mensen die ineens zonder reagents komen te zitten,
Kan altijd gebeuren dat je het een keer vergeet. Ik ben de pala reagents ook een keer vergeten, maar sindsdien altijd 1k aan buffs in mijn bags, net als priest buffs ( voor als er geen priest in de raid is ) en ofcourse Flasks. Beetje streng als je na 1x reagents vergeten iemand kickt. Noone is perfect.

Leuke mount die je nu kunt kopen maar vind t wel slim hoor van Blizzard, beetje geld melken uit mounts die ze verkopen via blizzard store. Faction Change en Paid Transfer vind ik wel goed bedacht en handig, maar betalen voor een ingame mount? Snap niet dat sommige mensen daar t geld voorover hebben. Over een weekje is de nieuwigheid er van af Maar de mensen met die mount ontkennen dat natuurlijk nu, maar lopen over een weekje wel gewoon weer met hun raptor door Dalaran, omdat er zoveel mensen zijn die precies hetzelfde dachten toen ze de mounts kochten ; ' Yee, ik ben speciaal, ik heb een unieke mount '. Maar ieder zijn eigen mening natuurlijk. Ik vind het in ieder geval zware uitmelkerij
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 16 april 2010 @ 18:01:12 #280
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_80392851
Ik las ergens dat die mounts in het spel zijn geroepen voor korte tijd. Om zo de kosten voor Cataclysm lager te kunnen maken.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_80395970
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 18:01 schreef Zeroku het volgende:
Ik las ergens dat die mounts in het spel zijn geroepen voor korte tijd. Om zo de kosten voor Cataclysm lager te kunnen maken.
Er is geen limiet, als dat is wat je bedoelt.

En Blizzard is rijk genoeg
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 16 april 2010 @ 19:36:57 #282
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_80396043
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er is geen limiet, als dat is wat je bedoelt.

En Blizzard is rijk genoeg
Over een tijdje zullen ze niet meer te verkrijgen zijn. En het gaat niet om hoe rijk Blizzard is, het gaat erom dat ze de kosten weten te dekken. Zij hebben binnen enkele uren al miljoenen verdient en zo kunnen ze verkoopprijs van Cataclysm laag houden.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  vrijdag 16 april 2010 @ 21:21:05 #283
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_80400271
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:36 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Over een tijdje zullen ze niet meer te verkrijgen zijn. En het gaat niet om hoe rijk Blizzard is, het gaat erom dat ze de kosten weten te dekken. Zij hebben binnen enkele uren al miljoenen verdient en zo kunnen ze verkoopprijs van Cataclysm laag houden.
Dat gaan ze echt niet doen hoor. Blizzard is een bedrijf, geen liefdadigheidsinstelling. Ze weten dat de expansion massaal gekocht word, maakt niet uit voor welke prijs. Blizzard is rijk genoeg om de uitbreiding voor 5 euro te verkopen, maar dat doen ze echt niet Mark my words, ze gaan er gewoon 30 euro voor vragen, als het niet meer is. Daar veranderd die mount actie niks aan; dat is gewoon een goede marketing truc om geld te innen
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_80401493
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 21:21 schreef AlwaysHappy het volgende:

Dat gaan ze echt niet doen hoor. Blizzard is een bedrijf, geen liefdadigheidsinstelling. Ze weten dat de expansion massaal gekocht word, maakt niet uit voor welke prijs. Blizzard is rijk genoeg om de uitbreiding voor 5 euro te verkopen, maar dat doen ze echt niet Mark my words, ze gaan er gewoon 30 euro voor vragen, als het niet meer is. Daar veranderd die mount actie niks aan; dat is gewoon een goede marketing truc om geld te innen
Ik las wel ergens dat er overwogen wordt om meerdere Cataclysm versies voor 1 battlenetaccount goedkoper te verkopen. Bijv. voor families die samen spelen en waar ieder een eigen account heeft.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_80403409
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:36 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Over een tijdje zullen ze niet meer te verkrijgen zijn. En het gaat niet om hoe rijk Blizzard is, het gaat erom dat ze de kosten weten te dekken. Zij hebben binnen enkele uren al miljoenen verdient en zo kunnen ze verkoopprijs van Cataclysm laag houden.
Die 2miljoen vernemen ze nou ook niks van.
pi_80404046
ik had ergens gelezen dat het 140000 euro kost om de servers 1 dag draaiende te houden... voor wow dan he ik zal is even naar het plaatje zoeken en linken
"it's peanut butter jelly time, peanut butter jelly time!"
  zaterdag 17 april 2010 @ 00:54:05 #287
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_80409053
Isa, ik zit er serieus over te denken om toch naar een raiding guild te gaan, en gezien mijn gear moet ik sowieso als social of backup beginnen. Denk je dat contingency dan wat is en denk je er nog ff te blijven? Heb nl. geen zin om in echte chaos terecht te komen

Heb sinds vanilla altijd in server top-10 guilds geraid, en dat ze het in mn huidige (lvling) guild presteren om te wipen in naxx en op ony 10 is gewoon te frustrerend :S
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
  zaterdag 17 april 2010 @ 01:45:14 #288
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_80409812
Ik zit op een pvp server maar men wat zijn sommige lui irrtant. ZItten gewoon in een town met hun level 80 char te wachten om hulpeloze lui zoals ik te rapen. Wat voor plezier halen ze eruit? Zal morgen maar verder gaan met questen, wordt licht geďrriteerd hiervan
*Hosselcopter*
pi_80412395
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 01:45 schreef Dibble het volgende:
Ik zit op een pvp server maar men wat zijn sommige lui irrtant. ZItten gewoon in een town met hun level 80 char te wachten om hulpeloze lui zoals ik te rapen. Wat voor plezier halen ze eruit? Zal morgen maar verder gaan met questen, wordt licht geďrriteerd hiervan
Je zit toch op stormscale? dat is DE pvp realm van europa.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_80414854
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_80416620
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 00:54 schreef Zokunen het volgende:
Isa, ik zit er serieus over te denken om toch naar een raiding guild te gaan, en gezien mijn gear moet ik sowieso als social of backup beginnen. Denk je dat contingency dan wat is en denk je er nog ff te blijven? Heb nl. geen zin om in echte chaos terecht te komen

Heb sinds vanilla altijd in server top-10 guilds geraid, en dat ze het in mn huidige (lvling) guild presteren om te wipen in naxx en op ony 10 is gewoon te frustrerend :S
Contingency is hard op zoek naar goede dps die ook daadwerkelijk wil raiden. Nu komen veel mensen vaak niet opdagen en dat is reuze vervelend. Alleen vinden ze ervaring ook erg belangrijk, geen idee of je dat genoeg hebt (geen icc, toch?). Maar ik kan je wel voorstellen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_80419085


Oudje maar blijft geniaal
pi_80419549
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 14:23 schreef CraniuM het volgende:


Oudje maar blijft geniaal
Inderdaad, onze guild had vroeger een addon waarin je als je iemands naam typte als in /ezio, je een geluid hoorde.

Als je mijn naam dan typte hoorde je ''didya see me lay down the law? I am the lawgiver!''



Oh, en alle guildies in je buurt hoorden het geluid dan ook als ze de addon hadden.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  zaterdag 17 april 2010 @ 15:10:58 #294
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_80420193
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Contingency is hard op zoek naar goede dps die ook daadwerkelijk wil raiden. Nu komen veel mensen vaak niet opdagen en dat is reuze vervelend. Alleen vinden ze ervaring ook erg belangrijk, geen idee of je dat genoeg hebt (geen icc, toch?). Maar ik kan je wel voorstellen?
Ik heb de 1e wing van icc gedaan op mn shaman, verder vanaf de beta gespeeld en in vanilla alles gecleared tot halverwege naxx ofzo in tbc alles behalve het eind van die laatste instance, waarvan ik even niet op de naam kan komenen in wotlk eigenlijk alles op 25 man, behalve yogg en ICC.
Nospala had ik al even gesproken en die gaf al aan dat ik evt dan als social zou kunnen beginnen en dan proberen van daar door proberen te stromen.
Zit alleen nog gigantisch op te hikken tegen het leaven van mn huidige guild dat zijn allemaal hele aardige mensen alleen zie ik het echte raiden nog niet snel gebeuren en dat is toch altijd wel het leukste geweest aan wow. Moet sowieso eerst even wat gold farmen, want als ik leave wil ik iig die 500g terugbetalen die ik van de gbank had gekregen voor m'n 300 riding en ook een redelijke buffer hebben voor food/flasks/repairs etc. (en mn fishing maxxen zodat ik zelf mn dragingfin anglefish kan vangen). Maar dat moet allemaal redelijk snel te doen zijn. Ook omdat ik herbalism & skinning als profs heb.
Dus eerst ga ik daar sowieso maar even mee aan de gang en dan ondertussen de knoop maar eens doorhakken.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_80420792
pug gewoon :S? ik weet niet hoor maar ik heb bijna alle content gepugged zelfs tot sindragossa op 10 man icc (tijdens 5% buff niet 10%)
"it's peanut butter jelly time, peanut butter jelly time!"
pi_80420801
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 14:43 schreef Ezio het volgende:

[..]

Inderdaad, onze guild had vroeger een addon waarin je als je iemands naam typte als in /ezio, je een geluid hoorde.

Als je mijn naam dan typte hoorde je ''didya see me lay down the law? I am the lawgiver!''



Oh, en alle guildies in je buurt hoorden het geluid dan ook als ze de addon hadden.
Of die comic addon van als je iets raakte zag je dan POW PANG PENG in je beeld vliegen dat was ook zo vet
  zaterdag 17 april 2010 @ 15:40:53 #297
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_80420883
Ik had een addon van Unreal Tournament, dat als je een crit maakte je HEADSHOT hoorde .
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_80420952
En met mijn shaman heb ik als ik lava burst rag hoor je Hadoken.
  zaterdag 17 april 2010 @ 15:48:16 #299
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_80421038
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 15:44 schreef CraniuM het volgende:
En met mijn shaman heb ik als ik lava burst rag hoor je Hadoken.
Dat is ook echt vet .
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  zaterdag 17 april 2010 @ 16:11:31 #300
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_80421584
Nou hophop, wie maakt hem vol.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_80421941
vooruit dan maar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')