Jamaar je laat ook gewoon blijken dat je niet door hebt waar hij het over heeftquote:Op vrijdag 16 april 2010 02:19 schreef Faithfulness het volgende:
Ik ben het gewoon niet met je eens. Hoef je niet zo minderwaardig te gaan doen met "ik ga het niet nog een keer uitleggen".
Wat een azijn in elke post van je. Ik snap niet dat je nog speelt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 02:37 schreef Fir3fly het volgende:
Dat heeft er wederom niets mee te maken. Geeft niets.
Toch bedankt voor het versterken van mijn punt over de hedendaagse WoW-community.
Blizzard heeft zelf ooit gezegd dat ze nooit iets voor geld aan zouden bieden wat op wat voor manier dan ook een voordeel in het spel zou kunnen geven. En toen kwam faction/racechange. Het zou me niks verbazen als je over niet al te lange tijd á la VoA een piece kunt kopen wat je nog mist. En dat dan een keer per maand ofzo.
En dat paard zelf, ach als mensen dat ding willen kopen dan doen ze dat gewoon. Boeit mij ook niet. Ik maak slechts een observatie.
valt wel mee, maar toevallig is dit een betweterig ventje van 13, en denkt goed te zijn puur door zijn dpsquote:
Zo hoort dat ook! als je bij ons opeens geen reagents hebt is er meestal wel iemand die je wat passed van hem (voor pallys ben ik dat meestal aangezien ik voor iedere raid zorg dat ik 1k+ symbols hebquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:44 schreef jagga het volgende:
Meh, gisteren icc10 gedaan, kreeg de officer/RL last van buikkrampen en wilde vervangen worden.
Nja zo gezegd zo gedaan, echter moest ik raidleaden (op zich niet erg) omdat een paar vonden dat ik dat wel kon.
Gaan ze achteraf lopen zeiken dat ik "too harsh" was
NEE het is niet OK dat je als pally ineens geen reagents meer hebt om te buffen
Nee het is niet OK om 4x achter elkaar dezelfde fout te maken, nadat je erop gewezen bent
en NEE het is niet OK om te zeggen op vent: afk 1 mins! en dan 10 mins later een keer terug te komen.
Ik werd een beetje pissig om bovengenoemde (en ex-officer/RL die nu gewoon raider is, was het met mij eens) en ja dan ga ik een beetje lopen bitchen.
Ohja
HET IS NIET OK OM NIET TE INTERRUPTEN OP DEATHWHISPER OMDAT DAT JE DPS VERLAAGT, JIJ KUTROGUE!!
Maar goed dat jij gestopt bent! hoef jij je ook nooit meer druk te maken over wow. Want je post slaat gewoon nergens om. Als mensen er geld voor over hebben om voor 20 euro een mount te kopen dan laat je ze dat toch doen? Leuk extra inkomsten voor Blizzard om gratis contect toe te voegen in de game. Of voel jij je dan ook verplicht om die mount te kopen? Volgens mij heeft die mount nog steeds geen toevoeging op het spel en is het alleen voor de pimp. Factionchange/racechange zijn allemaal elementen die er niet voor zorgen dat je met geld beter GS krijgt. Blizzard blijft gewoon zijn woord houden.quote:Op vrijdag 16 april 2010 02:37 schreef Fir3fly het volgende:
Dat heeft er wederom niets mee te maken. Geeft niets.
Toch bedankt voor het versterken van mijn punt over de hedendaagse WoW-community.
Blizzard heeft zelf ooit gezegd dat ze nooit iets voor geld aan zouden bieden wat op wat voor manier dan ook een voordeel in het spel zou kunnen geven. En toen kwam faction/racechange. Het zou me niks verbazen als je over niet al te lange tijd á la VoA een piece kunt kopen wat je nog mist. En dat dan een keer per maand ofzo.
En dat paard zelf, ach als mensen dat ding willen kopen dan doen ze dat gewoon. Boeit mij ook niet. Ik maak slechts een observatie.
Toch vind ik IRL $$$ dokken voor een mount/pet zonde, andere mensen niet maar oke daarom zeg ik ook "IK" vind. Gister logde ik , zag zo een mount en dacht hmm Algalon-ish mount "wel leuk" , maar toen ik opeens naar dala-bank liep en er 10 van zag rondvliegen had ik al meteen zoiets van Gadver weer zo een bullpoep waar iedere kleuter mee kan rondlopen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:46 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Maar goed dat jij gestopt bent! hoef jij je ook nooit meer druk te maken over wow. Want je post slaat gewoon nergens om. Als mensen er geld voor over hebben om voor 20 euro een mount te kopen dan laat je ze dat toch doen? Of voel jij je dan ook verplicht om die mount te kopen? Volgens mij heeft die mount nog steeds geen toevoeging op het spel en is het alleen voor de pimp. Factionchange/racechange zijn allemaal elementen die er niet voor zorgen dat je met geld beter GS krijgt. Blizzard blijft gewoon zijn woord houden.
QFT!quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:49 schreef Vengswiejj het volgende:
Beste mount ever! vind ik nog steeds Ashes of Ala'r
waarom heb je ooit de stap gemaakt om naar die guild toe te gaan? heel bizar om naar de muur te lopen bij bonestorm. maakt geen flikker uit want hij target iemand en whirlwind daarheenquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:47 schreef Isabeau het volgende:
Hoihoi
Ik vrees dat ik toch echt een nieuw guild moet hebben. Eindelijk zijn we icc 25 normaal gaan doen ipv alleen maar wipen op de LK en inmiddels heb ik ook wel heel erg goed door waarom ze die LK nooit dood kregen en gaan krijgen. Wat een idioten in ons guild en wat een bizarre tactics op veel plaatsen![]()
voorbeeldjes:
Tactics: Lord Marrowgar vooral zo verspreid mogelijk gaan staan en naar de muur rennen bij bonestorm... (we hebben het over normal he, niet heroic). Bloodprinces: NO tactic.
Idioten: Bloodqueen, mensen die naar het midden rennen met swirling (?) shadows.... en elke wipe door mindcontrolled mensen
Celestial mount is overigens wel ok, wie het mooi vindt moet het vooral kopen. Staat alleen voor geen meter bij bijv tauren. En ik denk ook niet dat Blizzard ooit gear of gold gaat verkopen.
Iddquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:05 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
waarom heb je ooit de stap gemaakt om naar die guild toe te gaan? heel bizar om naar de muur te lopen bij bonestorm. maakt geen flikker uit want hij target iemand en whirlwind daarheenzelfs wij dps'en door de bonestorm heen. anders zou me dps ineens een stuk lager liggen
yupquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:05 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
waarom heb je ooit de stap gemaakt om naar die guild toe te gaan? heel bizar om naar de muur te lopen bij bonestorm. maakt geen flikker uit want hij target iemand en whirlwind daarheenzelfs wij dps'en door de bonestorm heen. anders zou me dps ineens een stuk lager liggen
Ongeveer 5 mensen die uit excesse waren gestapt omdat ze het niet meer eens waren met de manier waarop dat guild werd geleid zitten in dit guild. Dat waren 5 uitstekende spelers die ik ook nog eens heel aardig vond. Dus ik had de indruk dat 5 uitstekende spelers toch niet in een waardeloos guild gaan zitten, plus ik vind het wel handig om mensen te kennen als ik een nieuw guild in stap. Vandaar dit guild.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:05 schreef dikke_donder het volgende:
Liefquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:13 schreef Vengswiejj het volgende:
Edit: @Isabeau kom maar naar onze guild, je was toch Holy pally of niet ?
hebben er nog een nodig haha, wij hebben echt problemen met het vinden van een holy pally die active is en blijft. Aangezien ik alweer de enigste ben en al veel holy pallys gegeard heb zien worden en zien vertrekken/stoppen.
Moet je wel imigraten xD.
ik zou zeggen, neem het heft in handen en neem de raidleiding op je. hoe ze ooit zover zijn gekomen dmv een beetje gemompel is wel apart.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ongeveer 5 mensen die uit excesse waren gestapt omdat ze het niet meer eens waren met de manier waarop dat guild werd geleid zitten in dit guild. Dat waren 5 uitstekende spelers die ik ook nog eens heel aardig vond. Dus ik had de indruk dat 5 uitstekende spelers toch niet in een waardeloos guild gaan zitten, plus ik vind het wel handig om mensen te kennen als ik een nieuw guild in stap. Vandaar dit guild.
Ik heb overigens niet geluisterd. Ben direct bij de melee gaan staan als healer en heb mezelf geshield bij bonestorm (meer dan genoeg) zodat ik flink door kon healen. Was wel nodig ook met al die mensen die maar door dat ijsvuur bleven rennen.
Leiderschap in dit guild is om te janken. Er wordt wat gemompeld op ventrilo, er wordt niemand gezegd dat ze iets fout doen, er wordt nooit iets gezegd als 'I'm pulling' etc etc. Ik mis een echte raidleader.
Het was dan ook laat en ik had geen zin om 3 pagina's terug te gaan lezen. De hele discussie blijft zinloos in mijn ogenquote:Op vrijdag 16 april 2010 02:39 schreef Ezio het volgende:
[..]
Jamaar je laat ook gewoon blijken dat je niet door hebt waar hij het over heeft![]()
zijn er heel veel van:quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:18 schreef MarkyB het volgende:
Iemand bekend met wow-mobiel?![]()
[ afbeelding ]
Die van mij is idd gewoon een rdp sessie naar huis toe waarin ik wow open.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:14 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
zijn er heel veel van:
volgens mij zijn dat gewoon programma's die je pc overnemen.
En weer iemand die het niet snaptquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:46 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Maar goed dat jij gestopt bent! hoef jij je ook nooit meer druk te maken over wow. Want je post slaat gewoon nergens om. Als mensen er geld voor over hebben om voor 20 euro een mount te kopen dan laat je ze dat toch doen? Leuk extra inkomsten voor Blizzard om gratis contect toe te voegen in de game. Of voel jij je dan ook verplicht om die mount te kopen? Volgens mij heeft die mount nog steeds geen toevoeging op het spel en is het alleen voor de pimp. Factionchange/racechange zijn allemaal elementen die er niet voor zorgen dat je met geld beter GS krijgt. Blizzard blijft gewoon zijn woord houden.
Zo zou jij ook reageren als mensen moedwillig je punt negeren simpelweg omdat ze denken een sterk tegenargument te hebben tegen een standpunt wat ik niet in neemquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:07 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Wat een azijn in elke post van je. Ik snap niet dat je nog speelt.
Ik hoef je punt niet te snappen.. het slaat gewoon nergens op. En als mijn punt onzin was, waarom zie ik dit dan op fok games staan dan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En weer iemand die het niet snapt. Probeer eerst m'n punt te snappen voordat je onzin gaat spuien.
[..]
...quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:52 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Ik hoef je punt niet te snappen.. het slaat gewoon nergens op.
Als je teruggleest, zie je dat ik Blizzard juist een compliment geef. En ook dat mensen die dat paard kopen mij niet uit maken. Mijn punt is juist dat Blizzard uitstekend weet hoe ze de huidige playerbase moeten exploiteren.quote:En als mijn punt onzin was, waarom zie ik dit dan op fok games staan dan?
Blizzard verdient miljoenen met betaalde items
Blizzard is geen liefdadigheidsinstelling. Prima manier om zo extra geld te creëren. Maar blijft weer zo'n firefly reactie, waarbij je moord en brand schreeuwt terwijl je al gestopt bent.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
....
Ik heb geen zin om weer beledigend te klinken...
... niet mijn fout. Wel weer een leuke observatie.
Even bellen naar Blizzardquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:26 schreef Mister_T het volgende:
Lekker is dit...
Ongeveer 4 maanden geen wow gespeeld, wilde zojuist weer eens inloggen op mijn account.
Vergeten dat ik een nieuwe Iphone heb gekregen in de tussentijd omdat de mijne gecrashed was.
Kan nu alleen geen gebruik maken van de authenticator, want die is nu niet meer gekoppeld aan mijn account via de iphone. Maar kan daardoor ook niet meer inloggen op de site van battlenetIemand tips?
Wat de vorige zei, even bellen of gewoon ticket naar support. Zoveel mogelijk info geven, zoals game key, ID gegevens en ze fixen het voor je.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:34 schreef Mister_T het volgende:
Misschien is het maar goed ook om niet meer op mijn account te kunnen.
4 maanden niet gespeeld, maar het begint nu inenen weer te kriebelen
quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:35 schreef Katth het volgende:
[..]
Wat de vorige zei, even bellen of gewoon ticket naar support. Zoveel mogelijk info geven, zoals game key, ID gegevens en ze fixen het voor je.
laat me weten wat d'r uitkomt. Ben namelijk zeer benieuwd, want vroeg mij altijd al af wat er gebeurt als de baterijen van mijn tokengenerator op zijn. Volgens mij zijn die namelijk niet zo makkelijk te vervangen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:26 schreef Mister_T het volgende:
Lekker is dit...
Ongeveer 4 maanden geen wow gespeeld, wilde zojuist weer eens inloggen op mijn account.
Vergeten dat ik een nieuwe Iphone heb gekregen in de tussentijd omdat de mijne gecrashed was.
Kan nu alleen geen gebruik maken van de authenticator, want die is nu niet meer gekoppeld aan mijn account via de iphone. Maar kan daardoor ook niet meer inloggen op de site van battlenetIemand tips?
Kan altijd gebeuren dat je het een keer vergeet. Ik ben de pala reagents ook een keer vergeten, maar sindsdien altijd 1k aan buffs in mijn bags, net als priest buffs ( voor als er geen priest in de raid is ) en ofcourse Flasks. Beetje streng als je na 1x reagents vergeten iemand kickt. Noone is perfect.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:44 schreef jagga het volgende:
Het enige wat we verwachten is dat je voorbereid komt. Dus food als je niet van de fishfeast gebruik wil maken + flasks + reagents. Gold om eventueel te repairen dus ook
En dan nog mensen die ineens zonder reagents komen te zitten,
Er is geen limiet, als dat is wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:01 schreef Zeroku het volgende:
Ik las ergens dat die mounts in het spel zijn geroepen voor korte tijd. Om zo de kosten voor Cataclysm lager te kunnen maken.
Over een tijdje zullen ze niet meer te verkrijgen zijn. En het gaat niet om hoe rijk Blizzard is, het gaat erom dat ze de kosten weten te dekken. Zij hebben binnen enkele uren al miljoenen verdient en zo kunnen ze verkoopprijs van Cataclysm laag houden.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er is geen limiet, als dat is wat je bedoelt.
En Blizzard is rijk genoeg
Dat gaan ze echt niet doen hoor. Blizzard is een bedrijf, geen liefdadigheidsinstelling. Ze weten dat de expansion massaal gekocht word, maakt niet uit voor welke prijs. Blizzard is rijk genoeg om de uitbreiding voor 5 euro te verkopen, maar dat doen ze echt nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Over een tijdje zullen ze niet meer te verkrijgen zijn. En het gaat niet om hoe rijk Blizzard is, het gaat erom dat ze de kosten weten te dekken. Zij hebben binnen enkele uren al miljoenen verdient en zo kunnen ze verkoopprijs van Cataclysm laag houden.
Ik las wel ergens dat er overwogen wordt om meerdere Cataclysm versies voor 1 battlenetaccount goedkoper te verkopen. Bijv. voor families die samen spelen en waar ieder een eigen account heeft.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dat gaan ze echt niet doen hoor. Blizzard is een bedrijf, geen liefdadigheidsinstelling. Ze weten dat de expansion massaal gekocht word, maakt niet uit voor welke prijs. Blizzard is rijk genoeg om de uitbreiding voor 5 euro te verkopen, maar dat doen ze echt nietMark my words, ze gaan er gewoon 30 euro voor vragen, als het niet meer is. Daar veranderd die mount actie niks aan; dat is gewoon een goede marketing truc om geld te innen
Die 2miljoen vernemen ze nou ook niks van.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Over een tijdje zullen ze niet meer te verkrijgen zijn. En het gaat niet om hoe rijk Blizzard is, het gaat erom dat ze de kosten weten te dekken. Zij hebben binnen enkele uren al miljoenen verdient en zo kunnen ze verkoopprijs van Cataclysm laag houden.
Je zit toch op stormscale? dat is DE pvp realm van europa.quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:45 schreef Dibble het volgende:
Ik zit op een pvp server maar men wat zijn sommige lui irrtant. ZItten gewoon in een town met hun level 80 char te wachten om hulpeloze lui zoals ik te rapen. Wat voor plezier halen ze eruit? Zal morgen maar verder gaan met questen, wordt licht geïrriteerd hiervan
Contingency is hard op zoek naar goede dps die ook daadwerkelijk wil raiden. Nu komen veel mensen vaak niet opdagen en dat is reuze vervelend. Alleen vinden ze ervaring ook erg belangrijk, geen idee of je dat genoeg hebt (geen icc, toch?). Maar ik kan je wel voorstellen?quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:54 schreef Zokunen het volgende:
Isa, ik zit er serieus over te denken om toch naar een raiding guild te gaan, en gezien mijn gear moet ik sowieso als social of backup beginnen. Denk je dat contingency dan wat is en denk je er nog ff te blijven? Heb nl. geen zin om in echte chaos terecht te komen
Heb sinds vanilla altijd in server top-10 guilds geraid, en dat ze het in mn huidige (lvling) guild presteren om te wipen in naxx en op ony 10 is gewoon te frustrerend :S
Inderdaad, onze guild had vroeger een addon waarin je als je iemands naam typte als in /ezio, je een geluid hoorde.quote:
Ik heb de 1e wing van icc gedaan op mn shaman, verder vanaf de beta gespeeld en in vanilla alles gecleared tot halverwege naxx ofzo in tbc alles behalve het eind van die laatste instance, waarvan ik even niet op de naam kan komenen in wotlk eigenlijk alles op 25 man, behalve yogg en ICC.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Contingency is hard op zoek naar goede dps die ook daadwerkelijk wil raiden. Nu komen veel mensen vaak niet opdagen en dat is reuze vervelend. Alleen vinden ze ervaring ook erg belangrijk, geen idee of je dat genoeg hebt (geen icc, toch?). Maar ik kan je wel voorstellen?
Of die comic addon van als je iets raakte zag je dan POW PANG PENG in je beeld vliegen dat was ook zo vetquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:43 schreef Ezio het volgende:
[..]
Inderdaad, onze guild had vroeger een addon waarin je als je iemands naam typte als in /ezio, je een geluid hoorde.
Als je mijn naam dan typte hoorde je ''didya see me lay down the law? I am the lawgiver!''
Oh, en alle guildies in je buurt hoorden het geluid dan ook als ze de addon hadden.
Dat is ook echt vetquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:44 schreef CraniuM het volgende:
En met mijn shaman heb ik als ik lava burst rag hoor je Hadoken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |