Vooraan staat een tijger die iets meer kostquote:Op donderdag 15 april 2010 22:53 schreef dikke_donder het volgende:
lol@pic boven me..weet niet precies wat er zo owned..ik zie stuk of 10 mensen die 20euro hebben betaald voor een mount
Nouja, als je het slim speelt niet. Maar het was wel prachtig, ik kom daar aan lopen en gelijk al die fanboys naar mij toe...quote:Op donderdag 15 april 2010 23:26 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Vooraan staat een tijger die iets meer kost
Hint, hint!quote:Op donderdag 15 april 2010 23:31 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nouja, als je het slim speelt niet.
En bliksemschichten uit zijn aarsquote:Op donderdag 15 april 2010 22:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
voor 20 euro moet die minstens vuur ballen kunnen blazen , en lasers schieten uit zijn ogen
Hoeveel heb je betaaldquote:Op donderdag 15 april 2010 23:31 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nouja, als je het slim speelt niet. Maar het was wel prachtig, ik kom daar aan lopen en gelijk al die fanboys naar mij toe...
Geld is overgemaakt btw, thanks a bunch nogmaals ufo![]()
Alleen krijg je er geen Achievpoints voor. En als je al een achiev zou krijgen, zou dat een FoS zijn, dus je theorie slaat echt nergens opquote:Op donderdag 15 april 2010 23:21 schreef Fir3fly het volgende:
Het grootste gedeelte van de WoW-spelers zou een drol kopen van Blizzard als dat 10 achievement points opleverde.
Zo is de hedendaagse WoW-community, en Blizzard weet dat. Al die dingen die geintroduceerd zijn in WotLK (faction en race change etc) zijn gewoon om dit volk te melken.
Als je goed leest wel.quote:Op vrijdag 16 april 2010 02:07 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Alleen krijg je er geen Achievpoints voor. En als je al een achiev zou krijgen, zou dat een FoS zijn, dus je theorie slaat echt nergens op
quote:Op donderdag 15 april 2010 19:29 schreef Fir3fly het volgende:
Mounts voor geld.
Blizzard, I tip my hat.
quote:
Waarom quote je nu ineens wat anders?quote:
Als er een drol te koop zou zijn, zou hij een FoS worden.quote:Op vrijdag 16 april 2010 02:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom quote je nu ineens wat anders?
Ik zal het even voor je uitspellen: mijn hypothetische drol geeft achievement punten. Als voorbeeld.
Dat dit paard dat niet geeft is irrelevant, ik probeer aan te tonen hoe Blizzard de huidige WoW-community exploiteert.
Jamaar je laat ook gewoon blijken dat je niet door hebt waar hij het over heeftquote:Op vrijdag 16 april 2010 02:19 schreef Faithfulness het volgende:
Ik ben het gewoon niet met je eens. Hoef je niet zo minderwaardig te gaan doen met "ik ga het niet nog een keer uitleggen".
Wat een azijn in elke post van je. Ik snap niet dat je nog speelt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 02:37 schreef Fir3fly het volgende:
Dat heeft er wederom niets mee te maken. Geeft niets.
Toch bedankt voor het versterken van mijn punt over de hedendaagse WoW-community.
Blizzard heeft zelf ooit gezegd dat ze nooit iets voor geld aan zouden bieden wat op wat voor manier dan ook een voordeel in het spel zou kunnen geven. En toen kwam faction/racechange. Het zou me niks verbazen als je over niet al te lange tijd á la VoA een piece kunt kopen wat je nog mist. En dat dan een keer per maand ofzo.
En dat paard zelf, ach als mensen dat ding willen kopen dan doen ze dat gewoon. Boeit mij ook niet. Ik maak slechts een observatie.
valt wel mee, maar toevallig is dit een betweterig ventje van 13, en denkt goed te zijn puur door zijn dpsquote:
Zo hoort dat ook! als je bij ons opeens geen reagents hebt is er meestal wel iemand die je wat passed van hem (voor pallys ben ik dat meestal aangezien ik voor iedere raid zorg dat ik 1k+ symbols hebquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:44 schreef jagga het volgende:
Meh, gisteren icc10 gedaan, kreeg de officer/RL last van buikkrampen en wilde vervangen worden.
Nja zo gezegd zo gedaan, echter moest ik raidleaden (op zich niet erg) omdat een paar vonden dat ik dat wel kon.
Gaan ze achteraf lopen zeiken dat ik "too harsh" was
NEE het is niet OK dat je als pally ineens geen reagents meer hebt om te buffen
Nee het is niet OK om 4x achter elkaar dezelfde fout te maken, nadat je erop gewezen bent
en NEE het is niet OK om te zeggen op vent: afk 1 mins! en dan 10 mins later een keer terug te komen.
Ik werd een beetje pissig om bovengenoemde (en ex-officer/RL die nu gewoon raider is, was het met mij eens) en ja dan ga ik een beetje lopen bitchen.
Ohja
HET IS NIET OK OM NIET TE INTERRUPTEN OP DEATHWHISPER OMDAT DAT JE DPS VERLAAGT, JIJ KUTROGUE!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |