Jij, jij! Mr. anti echt geld voor services betalen!quote:Op donderdag 15 april 2010 19:30 schreef ufopiloot het volgende:
Haha, verspreid als een lopend vuurtje. Toen ik hem bestelde was ik nummer 20 in de rij.
Dan ziet iedereen in Dalaran de mount natuurlijk, en spreidt het gelijk over heel de realm. Nu is de rij al meer dan 15,000.
En hij is voor je hele account, haha. Dus ik heb nu 10 chars met zo'n mount haha.
Ff quoten.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:42 schreef Fir3fly het volgende:
Ik leg een wedje, over minder dan een jaar kun je gear kopen in die Blizzard store.
Mister anti indeed, maargoed, ik dacht WTH, ik wil ook zo'n glimmende mountquote:Op donderdag 15 april 2010 19:36 schreef Blistering het volgende:
[..]
Jij, jij! Mr. anti echt geld voor services betalen!
Leen me je CC en je krijgt 5 euro extra![]()
PM'ed.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:02 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Mister anti indeed, maargoed, ik dacht WTH, ik wil ook zo'n glimmende mount![]()
Ja ik kan je wel helpen, ik queue alvast voor je, stuur maar de info die ik nodig heb (je email) dan koop ik hem voor je en stuur ik mijn gegevens door. Ik ben nu ff 45 minuten weg, maar de queue is nu toch 3 uurLaat maar wat horen in de tussentijd.
Weet ik veel. Ze gaan alles in ieder geval phasen zodat het verandert naarmate je quests doet.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:26 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
link? want volgens mij is het voor iedereen hetzelfde.
Ik zat er nog serieus aan te denken om hem te kopen, toen hoorde ik dat hij 20 euro was en zag ik al 8 man in dalaran met die mount.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:25 dollar voor een mount die elke klaphark met een Internationale CC kan kopen.
Ja, ik ben semi-jaloers.
Goede marketingtruc. Ze hopen natuurlijk dat iedereen hem koopt voordat mensen tot dezelfde realisatie komen als Ezio.quote:
Voor 20 euro zou hij MINSTENS 2-seater moeten zijnquote:Op donderdag 15 april 2010 21:31 schreef ufopiloot het volgende:
Ik heb wel 20 euro voor zo'n mount, hoef je ook gelijk op al je alts niet meer met zo'n lelijke bronze drake rond te vliegen.
voor 20 euro moet die minstens vuur ballen kunnen blazen , en lasers schieten uit zijn ogenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:23 schreef Ezio het volgende:
[..]
Voor 20 euro zou hij MINSTENS 2-seater moeten zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |