abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 april 2010 @ 16:35:09 #276
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_80389809
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 16:34 schreef Mister_T het volgende:
Misschien is het maar goed ook om niet meer op mijn account te kunnen.
4 maanden niet gespeeld, maar het begint nu inenen weer te kriebelen
Wat de vorige zei, even bellen of gewoon ticket naar support. Zoveel mogelijk info geven, zoals game key, ID gegevens en ze fixen het voor je.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_80390121
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 16:35 schreef Katth het volgende:

[..]

Wat de vorige zei, even bellen of gewoon ticket naar support. Zoveel mogelijk info geven, zoals game key, ID gegevens en ze fixen het voor je.

Bellen lukt niet atm, lijnen zijn overvol.....dan maar ff een mailtje maken denk
Xbox Live: Anormius
pi_80391208
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 16:26 schreef Mister_T het volgende:
Lekker is dit...

Ongeveer 4 maanden geen wow gespeeld, wilde zojuist weer eens inloggen op mijn account.
Vergeten dat ik een nieuwe Iphone heb gekregen in de tussentijd omdat de mijne gecrashed was.

Kan nu alleen geen gebruik maken van de authenticator, want die is nu niet meer gekoppeld aan mijn account via de iphone. Maar kan daardoor ook niet meer inloggen op de site van battlenet Iemand tips?
laat me weten wat d'r uitkomt. Ben namelijk zeer benieuwd, want vroeg mij altijd al af wat er gebeurt als de baterijen van mijn tokengenerator op zijn. Volgens mij zijn die namelijk niet zo makkelijk te vervangen.
Dit keer zonder signature
pi_80392811
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 10:44 schreef jagga het volgende:
Het enige wat we verwachten is dat je voorbereid komt. Dus food als je niet van de fishfeast gebruik wil maken + flasks + reagents. Gold om eventueel te repairen dus ook

En dan nog mensen die ineens zonder reagents komen te zitten,
Kan altijd gebeuren dat je het een keer vergeet. Ik ben de pala reagents ook een keer vergeten, maar sindsdien altijd 1k aan buffs in mijn bags, net als priest buffs ( voor als er geen priest in de raid is ) en ofcourse Flasks. Beetje streng als je na 1x reagents vergeten iemand kickt. Noone is perfect.

Leuke mount die je nu kunt kopen maar vind t wel slim hoor van Blizzard, beetje geld melken uit mounts die ze verkopen via blizzard store. Faction Change en Paid Transfer vind ik wel goed bedacht en handig, maar betalen voor een ingame mount? Snap niet dat sommige mensen daar t geld voorover hebben. Over een weekje is de nieuwigheid er van af Maar de mensen met die mount ontkennen dat natuurlijk nu, maar lopen over een weekje wel gewoon weer met hun raptor door Dalaran, omdat er zoveel mensen zijn die precies hetzelfde dachten toen ze de mounts kochten ; ' Yee, ik ben speciaal, ik heb een unieke mount '. Maar ieder zijn eigen mening natuurlijk. Ik vind het in ieder geval zware uitmelkerij
  vrijdag 16 april 2010 @ 18:01:12 #280
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_80392851
Ik las ergens dat die mounts in het spel zijn geroepen voor korte tijd. Om zo de kosten voor Cataclysm lager te kunnen maken.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_80395970
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 18:01 schreef Zeroku het volgende:
Ik las ergens dat die mounts in het spel zijn geroepen voor korte tijd. Om zo de kosten voor Cataclysm lager te kunnen maken.
Er is geen limiet, als dat is wat je bedoelt.

En Blizzard is rijk genoeg
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 16 april 2010 @ 19:36:57 #282
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_80396043
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er is geen limiet, als dat is wat je bedoelt.

En Blizzard is rijk genoeg
Over een tijdje zullen ze niet meer te verkrijgen zijn. En het gaat niet om hoe rijk Blizzard is, het gaat erom dat ze de kosten weten te dekken. Zij hebben binnen enkele uren al miljoenen verdient en zo kunnen ze verkoopprijs van Cataclysm laag houden.
pi_80400271
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:36 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Over een tijdje zullen ze niet meer te verkrijgen zijn. En het gaat niet om hoe rijk Blizzard is, het gaat erom dat ze de kosten weten te dekken. Zij hebben binnen enkele uren al miljoenen verdient en zo kunnen ze verkoopprijs van Cataclysm laag houden.
Dat gaan ze echt niet doen hoor. Blizzard is een bedrijf, geen liefdadigheidsinstelling. Ze weten dat de expansion massaal gekocht word, maakt niet uit voor welke prijs. Blizzard is rijk genoeg om de uitbreiding voor 5 euro te verkopen, maar dat doen ze echt niet Mark my words, ze gaan er gewoon 30 euro voor vragen, als het niet meer is. Daar veranderd die mount actie niks aan; dat is gewoon een goede marketing truc om geld te innen
pi_80401493
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 21:21 schreef AlwaysHappy het volgende:

Dat gaan ze echt niet doen hoor. Blizzard is een bedrijf, geen liefdadigheidsinstelling. Ze weten dat de expansion massaal gekocht word, maakt niet uit voor welke prijs. Blizzard is rijk genoeg om de uitbreiding voor 5 euro te verkopen, maar dat doen ze echt niet Mark my words, ze gaan er gewoon 30 euro voor vragen, als het niet meer is. Daar veranderd die mount actie niks aan; dat is gewoon een goede marketing truc om geld te innen
Ik las wel ergens dat er overwogen wordt om meerdere Cataclysm versies voor 1 battlenetaccount goedkoper te verkopen. Bijv. voor families die samen spelen en waar ieder een eigen account heeft.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_80403409
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:36 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Die 2miljoen vernemen ze nou ook niks van.
pi_80404046
ik had ergens gelezen dat het 140000 euro kost om de servers 1 dag draaiende te houden... voor wow dan he ik zal is even naar het plaatje zoeken en linken
"it's peanut butter jelly time, peanut butter jelly time!"
  zaterdag 17 april 2010 @ 00:54:05 #287
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_80409053
Isa, ik zit er serieus over te denken om toch naar een raiding guild te gaan, en gezien mijn gear moet ik sowieso als social of backup beginnen. Denk je dat contingency dan wat is en denk je er nog ff te blijven? Heb nl. geen zin om in echte chaos terecht te komen

Heb sinds vanilla altijd in server top-10 guilds geraid, en dat ze het in mn huidige (lvling) guild presteren om te wipen in naxx en op ony 10 is gewoon te frustrerend :S
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
  zaterdag 17 april 2010 @ 01:45:14 #288
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_80409812
Ik zit op een pvp server maar men wat zijn sommige lui irrtant. ZItten gewoon in een town met hun level 80 char te wachten om hulpeloze lui zoals ik te rapen. Wat voor plezier halen ze eruit? Zal morgen maar verder gaan met questen, wordt licht geïrriteerd hiervan
*Hosselcopter*
pi_80412395
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 01:45 schreef Dibble het volgende:
Ik zit op een pvp server maar men wat zijn sommige lui irrtant. ZItten gewoon in een town met hun level 80 char te wachten om hulpeloze lui zoals ik te rapen. Wat voor plezier halen ze eruit? Zal morgen maar verder gaan met questen, wordt licht geïrriteerd hiervan
Je zit toch op stormscale? dat is DE pvp realm van europa.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_80414854
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_80416620
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 00:54 schreef Zokunen het volgende:
Isa, ik zit er serieus over te denken om toch naar een raiding guild te gaan, en gezien mijn gear moet ik sowieso als social of backup beginnen. Denk je dat contingency dan wat is en denk je er nog ff te blijven? Heb nl. geen zin om in echte chaos terecht te komen

Heb sinds vanilla altijd in server top-10 guilds geraid, en dat ze het in mn huidige (lvling) guild presteren om te wipen in naxx en op ony 10 is gewoon te frustrerend :S
Contingency is hard op zoek naar goede dps die ook daadwerkelijk wil raiden. Nu komen veel mensen vaak niet opdagen en dat is reuze vervelend. Alleen vinden ze ervaring ook erg belangrijk, geen idee of je dat genoeg hebt (geen icc, toch?). Maar ik kan je wel voorstellen?
pi_80419085

Oudje maar blijft geniaal
pi_80419549
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 14:23 schreef CraniuM het volgende:

Oudje maar blijft geniaal
Inderdaad, onze guild had vroeger een addon waarin je als je iemands naam typte als in /ezio, je een geluid hoorde.

Als je mijn naam dan typte hoorde je ''didya see me lay down the law? I am the lawgiver!''

Oh, en alle guildies in je buurt hoorden het geluid dan ook als ze de addon hadden.
  zaterdag 17 april 2010 @ 15:10:58 #294
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_80420193
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Contingency is hard op zoek naar goede dps die ook daadwerkelijk wil raiden. Nu komen veel mensen vaak niet opdagen en dat is reuze vervelend. Alleen vinden ze ervaring ook erg belangrijk, geen idee of je dat genoeg hebt (geen icc, toch?). Maar ik kan je wel voorstellen?
Ik heb de 1e wing van icc gedaan op mn shaman, verder vanaf de beta gespeeld en in vanilla alles gecleared tot halverwege naxx ofzo in tbc alles behalve het eind van die laatste instance, waarvan ik even niet op de naam kan komenen in wotlk eigenlijk alles op 25 man, behalve yogg en ICC.
Nospala had ik al even gesproken en die gaf al aan dat ik evt dan als social zou kunnen beginnen en dan proberen van daar door proberen te stromen.
Zit alleen nog gigantisch op te hikken tegen het leaven van mn huidige guild dat zijn allemaal hele aardige mensen alleen zie ik het echte raiden nog niet snel gebeuren en dat is toch altijd wel het leukste geweest aan wow. Moet sowieso eerst even wat gold farmen, want als ik leave wil ik iig die 500g terugbetalen die ik van de gbank had gekregen voor m'n 300 riding en ook een redelijke buffer hebben voor food/flasks/repairs etc. (en mn fishing maxxen zodat ik zelf mn dragingfin anglefish kan vangen). Maar dat moet allemaal redelijk snel te doen zijn. Ook omdat ik herbalism & skinning als profs heb.
Dus eerst ga ik daar sowieso maar even mee aan de gang en dan ondertussen de knoop maar eens doorhakken.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_80420792
pug gewoon :S? ik weet niet hoor maar ik heb bijna alle content gepugged zelfs tot sindragossa op 10 man icc (tijdens 5% buff niet 10%)
"it's peanut butter jelly time, peanut butter jelly time!"
pi_80420801
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 14:43 schreef Ezio het volgende:

[..]

Inderdaad, onze guild had vroeger een addon waarin je als je iemands naam typte als in /ezio, je een geluid hoorde.

Als je mijn naam dan typte hoorde je ''didya see me lay down the law? I am the lawgiver!''

Oh, en alle guildies in je buurt hoorden het geluid dan ook als ze de addon hadden.
Of die comic addon van als je iets raakte zag je dan POW PANG PENG in je beeld vliegen dat was ook zo vet
  zaterdag 17 april 2010 @ 15:40:53 #297
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_80420883
Ik had een addon van Unreal Tournament, dat als je een crit maakte je HEADSHOT hoorde .
pi_80420952
En met mijn shaman heb ik als ik lava burst rag hoor je Hadoken.
  zaterdag 17 april 2010 @ 15:48:16 #299
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_80421038
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 15:44 schreef CraniuM het volgende:
En met mijn shaman heb ik als ik lava burst rag hoor je Hadoken.
Dat is ook echt vet .
  zaterdag 17 april 2010 @ 16:11:31 #300
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_80421584
Nou hophop, wie maakt hem vol.