Bullshit natuurlijk. Jij bent gewoon aan het trollen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:04 schreef Ezio het volgende:
[..]
Als je het niet allebei doet ben je gewoon fucking noob
Eens. Om de zoveel tjid spec ik een keer pvp, om er dan na een kwartier achter te komen dat het totaal niet m'n ding is en dan stop ik er gewoon weer mee.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Dan ben ik maar een ''noob'', ik moet PvP gewoon niet.
Wat voor gunpowderquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:06 schreef Dibble het volgende:
Soms vind ik wat gunpowder. Zo'n gele substantie. Kan ik daar wat mee? heb eerder een scope attachment gebruikt om damage toe te voegen.
Je moet een retri paladin 2x helemaal slopen, als het niet 3x isquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:07 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Jij vind bubble overpowered?Het is alleen een verlenging van je leven met 10 seconden in PVP, meer niet. Voor retribution dan. Voor holy is het een leuke lifesaver tegen nuketeams, maar ook niet echt dat het nou zo overpowered is.
Retribution paladins moeten juist gebuffed worden. Als holy paladin in Arena lach ik mij echt dood met een retri paladin tegenover ons. Die slaat dus echt geen deuk in een pakje boter
Ik denk dat engineering spul. Coarse blasting powder etc. Dat is voor engineering.quote:
Ik zat aan Defias Gunpowder te denkenquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik denk dat engineering spul. Coarse blasting powder etc. Dat is voor engineering.
http://www.wowhead.com/item=4364#reagent-for
2x.. lekker belangrijk. Ze doen nog minder damage dan een zwangere eend en je hakt ze binnen 4 seconden in elkaar.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:01 schreef Ezio het volgende:
[..]
Je moet een retri paladin 2x helemaal slopen, als het niet 3x is
Dat noem jij niet overpowered? Noem eens een ande DPS class die dat kan dan
Oja dat kan ook nog. Ging er automatisch vanuit dat hij horde zou zijnquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:38 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik zat aan Defias Gunpowder te denken
Ben zelf ook een 450 engineer
Wanneer heb jij voor het laatst ge pvpd? een pala met goeie gear kan echt wel bursten als een gek hoor.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:05 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
2x.. lekker belangrijk. Ze doen nog minder damage dan een zwangere eend en je hakt ze binnen 4 seconden in elkaar.
1:Engineering / Mining nemenquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:39 schreef Dibble het volgende:
Jah dat bedoelde ik. Was bij de auction net toevallig aan het rondkijken en heb kekke bullets gekocht. Ik stuurde een mailtje naar de verkoper van waar hij dat spul vandaan had. Hij zei dat ie engineer was en blablabla poeder mengde. Ik dus snel ook engineering leren.
Mijn foutje, was Blastingpowder, geen Gun powder
Nu even de wow wiki doorneuzen hoe ik aan die recipes moet komen en wat daarna![]()
als je naar je engineering trainer gaat en met hem praat moet je even om het pijltje boven in het schermpje klikken en Unavailble aanvinken, dan zie je welke recipes je op welk level krijgt. ( meestal om de 5; dus 90-95-100-105 enz)quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:15 schreef Dibble het volgende:
Duidelijk. Maar ik kan nu waar ik engineering heb geleerd geen recipes krijgen. Heb engineering level 94. Hoe increased mijn level zodat ik die recepten kan kopen? Mijn base level moet gewoon hoger?
Hierna meteen Tribute to Insanity en Tribute to Mad Skill gehaald en mount gewonnenquote:
Mwah, bg's zijn nog steeds leuk. Ik speel het als ik heel boos ben, ik speel dan meteen een heel stuk beter. Het is een goede manier om wat stoom af te blazenquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:00 schreef ufopiloot het volgende:
Battlegrounds blijft gewoon het afvoerputje waar al het gespuis terecht komt dat niet mee mag in een pug. En ze bewijzen het keer op keer. Arena is wel aardig om te doen, maar de arena punten gaan zo fucking langzaam.. telkens weer een week wachten op een paar honderd punten.. Veel te saai wordt het dan.
Koop gewoon normale bullets van de shop man, dat maakt bijna geen verschil tijdens het lvlenquote:Op woensdag 14 april 2010 01:25 schreef Dibble het volgende:
level 40, heb ruim 8 uur per dag aan besteed![]()
Als iemand aan high impact mithril slugs op Stormscale kan komen hoor ik het graag
Gewoon pech eigenlijk. Op singel target fights is het niet zo'n issue. Maar als ik bijvoorbeeld op Saurfang een bloodbeast op me krijg dan raak ik die kwijt door te bubblen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:16 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
dichtbij de tank staan is niet altijd even handig, maar dat is discutabel :p
hoe kan je uberhaubt zo hoog op threat komen met alleen healing? gebruik je RF?
Ik had er wel aan gedacht maar probeerde het toch maarquote:Op woensdag 14 april 2010 08:10 schreef GooseFM het volgende:
doh, vergeten dat het woensdag is en probeerde om in te loggen
waar aan?quote:Op woensdag 14 april 2010 09:42 schreef MarkyB het volgende:
Valt hier nog iets aan te finetunen? Alleen de Shard of the Crystal Hearth droppen ivm iets te veel hit?
Hoezo heeft die nieuwe abilitiesquote:Op woensdag 14 april 2010 10:37 schreef Vengswiejj het volgende:
bahbah, gister weer ICC10 HM run gedaan,
we kwamen aan bij Professor Putri.
heeft paar nieuwe abilitys dus oplette geblazen.
Nou eerste 3 wipes al voor transission van P2. Na een discussie over hoe we de plague gingen verspreiden ging dit echter al een stuk beter.
Opeens een mooie try, helaas 1 iemand rip in P2, en we hadden geen SS of CR, mja dachten moet lukken gewoon door gaan, P3 komt Nuke time...
Ging lekker maar de 1 DPS'er die down was maakte het ons fataal wat een wipe verzogde op 120k hp van de 13,6m 1% wipe QQ. Blame it on the hunter!!
aangezien die dood ging.
Hierna concentratie weg en maar gecalled.
yup ^^quote:Op woensdag 14 april 2010 11:44 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hoezo heeft die nieuwe abilities
Edit: Oh je bedoelt in vergelijking met normal, ik dacht al![]()
Ja... weet ik, maar je zei het zo raarquote:Op woensdag 14 april 2010 12:06 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
yup ^^
2 oozes ipv 1, en de plague. Oozes lukt meestal wel, alleen plague moet je echt uitsorteren anders FAIL je gewoon hard. Maar nog niet down >.<
Paladin met burst? Haha. Gisteren voor het laatst gepvpt, toen kwam er weer zo'n retribution sigaar op mij af rennen. Ik ben in een hoekje gaan staan en het enige wat ik hoefde te doen is holy shock op mijzelf casten elke 5 seconden. Na 5 minuten deed hij /sigh en liep hij wegquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:31 schreef Ezio het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst ge pvpd? een pala met goeie gear kan echt wel bursten als een gek hoor.
Laatst nog met 5 man op een full Wrathful Holy Paladin staan beuken in IoC, 5 vs 1. We kregen hem gewoon _niet_ onder 50%.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:41 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Paladin met burst? Haha. Gisteren voor het laatst gepvpt, toen kwam er weer zo'n retribution sigaar op mij af rennen. Ik ben in een hoekje gaan staan en het enige wat ik hoefde te doen is holy shock op mijzelf casten elke 5 seconden. Na 5 minuten deed hij /sigh en liep hij weg
Misschien hebben ze een beetje burst in arena als ze ook hun wings erbij poppen, en samen met een rogue wilt een ret paladin nog wel werken, maar tegen een holy paladin stelt het in ieder geval niks voor. Als ik in 2v2 een ret pala als tegenstander zie verschijnen begin ik al te lachen, weer een 100% win erbij
Je hit is idd VEEL te hoog, kan je spec niet zien maar ik hoop dat je geen talents in Focused aim hebt zitten nu.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:39 schreef Zokunen het volgende:
Net even VOA 25 gedaan, en roll verloren op de mount en verder dropte er niets leuks
Maar ik heb op het moment veel te veel hit zie maar, maar weet eigenlijk geen goede trinket die ik kan farmen op het moment omdat ik niet in een raiding guild zit. En PUGs hebben altijd van die compleet idiote GS requirements.
Massacre op mn weapon komt er zsm aan, heb de mats nu bijnaen voor de bracers wil ik de Crusader's Dragonscale Bracers laten maken (nog 2 orbs nodig en dan heb ik die mats ook). En ik hoop nog steeds op die crossbox van PoS HC. Maar hierna zie ik buiten heel lang op frost emblems wachten eigenlijk geen upgrades buiten raids om (houd deze helm om deze als eerste door t10 te vervangen en wel de 4pt bonus te houden).
Maar ik baal zo van die GS crap, deed op toravon iets van 4.5k dps, (die stomme frozen rings...) en op kolaron 6k dan zou je in 10 man raids makkelijk mee moeten kunnen imho, maar leg dat maar eens uit :S
Denk dat ik maar wat ga pvp'en voor Battlemaster's Rage dat is dan 1 trinket, maar het 2e slot.....
Resto druidsquote:Op woensdag 14 april 2010 14:18 schreef Isabeau het volgende:
Gisteren in arena rogue en druid. Rogue binnen 15 seconden dood (gewoon beiden vol op gestort) en toen die druid dus. Nou, die besloot zichzelf alleen nog maar rennend te healen en te proberen de rogue te rezzenWat een dramagevecht. Ik denk dat we minstens een half uur bezig zijn geweest om hem dood te krijgen. Uiteindelijk lukte het als ik alleen maar ging dispellen.
Wat is je MMR nu?quote:Op woensdag 14 april 2010 14:38 schreef Isabeau het volgende:
Dispellen werkte dan ook uitstekend in the end
Heb ook eindelijk gisteren Hot Streak gehaald(dacht die nooit te krijgen, al een paar keer verloren op 10e of 9e arena)
Niet zo hoogquote:
Hmm. Nog niet zo super laagquote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 14:42 schreef Isabeau het volgende:
Maar moet wel eerlijk zeggen dat ik ben begonnen met 1 op de 15 arena's winnen en dan heel hard juichen omdat ze nog slechter dan wij bleken te zijn
quote:Op woensdag 14 april 2010 09:42 schreef MarkyB het volgende:
Valt hier nog iets aan te finetunen? Alleen de Shard of the Crystal Hearth droppen ivm iets te veel hit?
Iemand?quote:Op woensdag 14 april 2010 10:14 schreef MarkyB het volgende:
[..]
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Balnazzar&cn=Xtype&gn=ultimateslayers
Healers zijn de enige mensen die ik gewoon niet dood krijg als mage. Met een getimede stun en counterspell zeldzaam.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:18 schreef Isabeau het volgende:
Gisteren in arena rogue en druid. Rogue binnen 15 seconden dood (gewoon beiden vol op gestort) en toen die druid dus. Nou, die besloot zichzelf alleen nog maar rennend te healen en te proberen de rogue te rezzenWat een dramagevecht. Ik denk dat we minstens een half uur bezig zijn geweest om hem dood te krijgen. Uiteindelijk lukte het als ik alleen maar ging dispellen.
Goeie Frost Mage met wat shatter combo's krijgt menig healer zo neer.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:51 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Healers zijn de enige mensen die ik gewoon niet dood krijg als mage. Met een getimede stun en counterspell zeldzaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |