http://www.mmo-champion.c(...)view-paladin-188256/quote:Op woensdag 14 april 2010 19:20 schreef Ezio het volgende:
Paladin changes zijn er
Whehehehhe ik zei al, kus je bubble maar gedag
Nicequote:and Battlegrounds will be a much bigger focus in Cataclysm since they can provide the best PvP rewards.
Dat zeg ik dus. Bubble krijgt een leuke beuk met de nerfstickquote:Op woensdag 14 april 2010 19:41 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
http://www.mmo-champion.c(...)view-paladin-188256/
Je krijgt rated BGs, dus hetzelfde matchmaking systeem als arena's maar dan met BG'squote:Op woensdag 14 april 2010 19:47 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
NiceHopelijk komen er dan ook meer premades zodat niet elke BG een ramp is
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:56 schreef Ezio het volgende:
Je krijgt rated BGs, dus hetzelfde matchmaking systeem als arena's maar dan met BG's
Werd tijd
Nee op rating. En dat wachten op BGs is alleen op kutrealms over het algemeen, hoef nooit langer dan 2min te wachten.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]Je moet nu al zo lang op een BG wachten en nu willen ze mensen gaan matchen op gs oid?
We hebben kut realm .quote:Op woensdag 14 april 2010 20:09 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee op rating. En dat wachten op BGs is alleen op kutrealms over het algemeen, hoef nooit langer dan 2min te wachten.
Dat is ook een kutrealmquote:Op woensdag 14 april 2010 20:25 schreef Dibble het volgende:
[..]
Kom allen naar Stormscale zou ik zeggen
4k als je exalted bent met Warsong Expedition of de alliance versie daarvanquote:Op woensdag 14 april 2010 21:14 schreef Sjiznit het volgende:
Gaat snel met die heroics. Heb er 5 gedaan nu en een nieuwe kruisboog en wat blauwe dingen. Ook op mijn eerste run in culling of Stratholme de draak gewonnenNu nog ff 5k goud regelen voor de skill.
Ja inderdaad bg's passen een stuk beter in fast-food filosofie van WoW tegenwoordig.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:47 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
NiceHopelijk komen er dan ook meer premades zodat niet elke BG een ramp is
Met z'n allen collectief op de Wintergrasp Battlemaster staan (tauren, etc) zodat alle noobs niet kunnen queuen voor WG omdat ie zo vol zit.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:25 schreef Dibble het volgende:
[..]
Kom allen naar Stormscale zou ik zeggen
Ik trap in een troll, maar vooruitquote:Op woensdag 14 april 2010 22:34 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik zelf niet, schijnbaar.![]()
Leg uit.
nerf, kapot, weg, rip, nadaquote:Op donderdag 15 april 2010 00:45 schreef Dibble het volgende:
Wat gaat er gebeuren met Paladins in noobtaal uitgelegd?
Inderdaad, bubble duurde gewoon ook altijd al veel te lang. Je kon in een bubble makkelijk jezelf naar vol healen en dan ook nog een kameraad of 2quote:Op donderdag 15 april 2010 00:47 schreef ufopiloot het volgende:
Ik vind het juist super! Ja, bubble duurt iets korter, lekker belangrijk. We krijgen een guardian, 30min sacred shield, holy shock in elke spec, blind etc. En die guardian lijkt echt super te zijn omdat hij zich aanpast aan je spec.
En vanavond was er een plek vrij voor mij om icc te tanken. 4/12 hc neer en alleen op saurfang een paar keer moeten resetten. Gelijk heroic mace gewonnen en heb nu 6k+ gs
als ret hoef je dat niet te proberen. dan is zijn mana op. ze suggereren dat ze bubble duur gaan verlagen, maar je weet het pas als het eenmaal zover is...quote:Op donderdag 15 april 2010 02:09 schreef Ezio het volgende:
[..]
Inderdaad, bubble duurde gewoon ook altijd al veel te lang. Je kon in een bubble makkelijk jezelf naar vol healen en dan ook nog een kameraad of 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |