quote:Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie' Dus het wordt tijd dat elke griet beseft: Je bent niet bi als je ook niet beft!
idem hierquote:
Hmm hoelaat heb je tijd?quote:Op zondag 11 april 2010 22:24 schreef littledrummergirl het volgende:
kvind het hoog tijd voor lekker zomerfruitin combinatie met n lekker lichaam om het vanaf te eten
als er weer zomerfruit isquote:
oehquote:Op zondag 11 april 2010 22:24 schreef littledrummergirl het volgende:
kvind het hoog tijd voor lekker zomerfruitin combinatie met n lekker lichaam om het vanaf te eten
valt ananas onder zomerfruitquote:
bij mij welquote:Op zondag 11 april 2010 22:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
valt ananas onder zomerfruit?
quote:Op zondag 11 april 2010 22:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
valt ananas onder zomerfruit?
nou, die is er dus nogquote:Op zondag 11 april 2010 22:39 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
de mishandelde ananas
ik ben goed!!!
dat kan ik zelf niet, incompetent vrouwbeestje als ik benquote:
slaap ze cynquote:
ja graag een cornettoquote:
trusten vortexquote:
quote:Op maandag 12 april 2010 00:03 schreef littledrummergirl het volgende:
trusten allemaal![]()
kennen jullie deze nog.. nog... nog?
Sorry ik ben veul te betrokken bij een post die eigenlijk al 4 jaar geleden was.quote:
is niet erg kerelquote:Op maandag 12 april 2010 00:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry ik ben veul te betrokken bij een post die eigenlijk al 4 jaar geleden was.
Is even voorlopig met zich zelf bezig en pauzeert zich voor dit topic....![]()
quote:
je hebt pmquote:
ik ookquote:Op maandag 12 april 2010 01:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij nietmaar ik heb wel msn op t moment
er zijn meer mensen met msnquote:Op maandag 12 april 2010 02:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Verdikke!! Ben ik dan niet de enige!![]()
quote:
quote:
Nogmaals gefeliciteerd.quote:Op maandag 12 april 2010 05:32 schreef RvLaak het volgende:
Voor zij die interesse hebben in een korte samenvatting van onze bruiloft:
Trouwen enzo #55
Nope, heerlijk losjesquote:Op maandag 12 april 2010 07:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nogmaals gefeliciteerd.
Zit de ketting niet te strak?
Niet anders dan samenwonenquote:Op maandag 12 april 2010 08:35 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen allemaal!
Vlaakje gefeliciteerd! hoe voelt t nu, getrouwd zijn?
quote:Op maandag 12 april 2010 09:35 schreef littledrummergirl het volgende:
ga ik eerder mn bed uit om huiswerk te maken, was t stuk verslag dat ik nog moest maken een eitjehad dus nog twee uur langer kunnen maffen.. Sowieso ben ik smorgens echt een stuk productiever dan s avonds.
anywayklaar dus
quote:Op maandag 12 april 2010 09:42 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik kreeg vanmorgen een sms of ik in kan vallen vanmiddagDaar gaat mijn thee-visite-middag!
kun je niet gewoon n keertje nee zeggen dan?quote:Op maandag 12 april 2010 09:42 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik kreeg vanmorgen een sms of ik in kan vallen vanmiddagDaar gaat mijn thee-visite-middag!
then you're screwed....quote:Op maandag 12 april 2010 09:53 schreef Cyntiaa het volgende:
Helaas staat er in ons contract dat wij elkaar bij ziekte moeten vervangenHeb nog geen sms terug dus bel zo maar even... Echt, ik baal van de flexibiliteit van mijn collega's. Ik ben gewoon onmisbaar!
quote:Op maandag 12 april 2010 10:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, schilderboy kwam niet en ik heb me gedragen
Subtiel is overratedquote:Op maandag 12 april 2010 10:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
subtiel is ook niet jouw ding he
quote:Op maandag 12 april 2010 10:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, schilderboy kwam niet en ik heb me gedragen
Buurman kan zich wel inhouden (scheelde dat ik snipverkouden en moe was, anders had ik misschien wel wat geprobeertquote:Op maandag 12 april 2010 10:13 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Moest even lachen!
Nee, wij hebben gezellig een drankje gedaan en toen is buurman weer naar huis gegaan
Je hoeft toch geen ja te zeggen? Als je dat nl 1x doet weten ze je vervolgens altijd te vinden en dat terug draaien gaat niet zomaar.quote:Op maandag 12 april 2010 09:42 schreef Cyntiaa het volgende:
Dat zegt niets! Dan nog kan je een keer nee zeggen! Altijd ja houd in dat ze nooit een ander bellen maar eerst jou want jij zegt toch wel ja.quote:Op maandag 12 april 2010 09:53 schreef Cyntiaa het volgende:
Helaas staat er in ons contract dat wij elkaar bij ziekte moeten vervangenHeb nog geen sms terug dus bel zo maar even... Echt, ik baal van de flexibiliteit van mijn collega's. Ik ben gewoon onmisbaar!
quote:Op maandag 12 april 2010 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Buurman kan zich wel inhouden (scheelde dat ik snipverkouden en moe was, anders had ik misschien wel wat geprobeert)
Verdomme, kutlui op je werk!quote:Op maandag 12 april 2010 09:45 schreef Cyntiaa het volgende:
Ja, best wel.. Dus wacht even op een sms terug van mijn collega of ik echt moet werken. Gaat je vrije middag vol met leuke plannen!
knuffelquote:
kutquote:
misschien zien we elkaar wel op schipholquote:Op maandag 12 april 2010 12:44 schreef stbabylon het volgende:
Nog maar 8 nachtjes slapen (oh nee wacht, we gaan maandagavond laat al naar Schiphol, dus slapen we niet!) NOG MAAR ZEUV'N NACHTJES SLAPEN
quote:Op maandag 12 april 2010 12:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kut![]()
me vaste internet ligt er weer eens uit
Als hij om 7:20 opstijgt, wil ik er om 8:00 wel inzitten eigenlijkquote:Op maandag 12 april 2010 12:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
nja ik werk of om 7uur of om 7:30 of 8uur, dus dan ben jij al aan het boarden
toch wel? vreemdquote:Op maandag 12 april 2010 12:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als hij om 7:20 opstijgt, wil ik er om 8:00 wel inzitten eigenlijk
je kan altijd nog de boot pakken als je vliegtuig mistquote:Op maandag 12 april 2010 12:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja he
Helemaal naar Londen nog wel.
quote:
jij moet wel vaak lachen om mijn posts merk ik hahaquote:
je hebt ook vaak van die gevatte antwoordenquote:Op maandag 12 april 2010 13:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jij moet wel vaak lachen om mijn posts merk ik haha
dan moet je me zien gaan op anti depressiva's zodat mijn adhd helemaal vrij komtquote:Op maandag 12 april 2010 13:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt ook vaak van die gevatte antwoorden
tell me about itquote:Op maandag 12 april 2010 13:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
overigens kan niet iedereen dat waarderen die antwoorden
Soms haat ik mijn gedachten...quote:Op maandag 12 april 2010 14:02 schreef littledrummergirl het volgende:
net half uur zitten vingerverven op n mega papier alsof ik zwakzinnig was, heerlijk vermaakt weer
zijn foto's vanquote:
a dirty mind is a joy foreverquote:
maar wel op je werkquote:
daar ben ik weerquote:
vortexquote:Op maandag 12 april 2010 18:12 schreef VorteXxX het volgende:
Goedesmiddags !!!![]()
Net weer ff heerlijk gesport na een weekje ziek zijn... is toch wel weer lekker
http://www.dekooktips.com/recepten/zuurkool.htmquote:Op maandag 12 april 2010 18:23 schreef littledrummergirl het volgende:
hoe werkt zuurkoolgewoon zon zakje in de pan leeggooien en opwarmen? Echt nog nooit gemaakt
maar had er ineens zin in
Zuurkool =quote:Op maandag 12 april 2010 18:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
zuurkool kan ik voorlopig even niet meer zien![]()
ik heb dit weekend zoveel hot dogs op dat ik voor de rest van het jaar er geen meer moet
Als we over 10 min niks meer van je horen was het mislukt??quote:Op maandag 12 april 2010 18:38 schreef littledrummergirl het volgende:
nou ik moet t nog gaan eten hoor jongens
smakelijkquote:Op maandag 12 april 2010 18:38 schreef littledrummergirl het volgende:
nou ik moet t nog gaan eten hoor jongens
Hoezo alsof?quote:Op maandag 12 april 2010 14:02 schreef littledrummergirl het volgende:
net half uur zitten vingerverven op n mega papier alsof ik zwakzinnig was, heerlijk vermaakt weer
Ik zie ze weer (ja, weer) op Lowlandsquote:Op maandag 12 april 2010 19:03 schreef VorteXxX het volgende:
Pendulums nieuwe album is weer VET!!! (skippen naar 3:00)
![]()
![]()
Ohw ik ookquote:Op maandag 12 april 2010 19:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie ze weer (ja, weer) op Lowlands
"drankje doen" uhhuh...quote:Op maandag 12 april 2010 19:18 schreef Cyntiaa het volgende:
Zo zwemmen en schilderboy komt een drankje doen na de tijd
en en enquote:Op maandag 12 april 2010 19:18 schreef Cyntiaa het volgende:
Zo zwemmen en schilderboy komt een drankje doen na de tijd
Sssst die liggen nu te batsen!!quote:Op maandag 12 april 2010 22:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en en enissie nu op komen dagen?
niet iedereen is zoals jijquote:
Ik doe niet aan batsen.. dat is vies en dan mag niet voor het huwelijk... en aangezien ik nooit ga trouwen zal ik voor altijd celibaat blijvenquote:Op maandag 12 april 2010 22:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet iedereen is zoals jij
gelukkig mist de wereld daar niks aanquote:Op maandag 12 april 2010 22:52 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Ik doe niet aan batsen.. dat is vies en dan mag niet voor het huwelijk... en aangezien ik nooit ga trouwen zal ik voor altijd celibaat blijven
quote:Op maandag 12 april 2010 22:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gelukkig mist de wereld daar niks aan
quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 22:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
![]()
babyzet je themesong even op voor me, zo voel ik me vandaag
die kan ook primaquote:
Doe ik doorgaans dagelijks... Maar vanmorgen me verslapen... Half 7 pas wakkerquote:Op dinsdag 13 april 2010 07:21 schreef nktc het volgende:Half 6 opstaan is toch echt TE vroeg.. Maaaaar... Alleen vandaag nog werken en dan weer 2 dagen vrij
Das ook niet handig.. En dan moet je nog de hele dag werken...quote:
Oh het was het waardquote:Op dinsdag 13 april 2010 08:49 schreef nktc het volgende:
[..]
Das ook niet handig.. En dan moet je nog de hele dag werken...
Gewoon lekker rustig aan doen meis! Take your time...quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
ok... ga vnaaf naar utrecht, blijf er slapen, begint ergens om te lijken word nu behoorlijk nerveus en stomme bindingangst enzo
I HATE MYSELF!!
Ja gaat lekker, beetje moe.. Maar ben mrogen en overmorgen weer vrijquote:Op dinsdag 13 april 2010 08:50 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Oh het was het waard![]()
Hoe is het verder met jou? Ik sms jou straks even, goed?
Komt straks jouw kant op!quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:32 schreef nktc het volgende:
[..]
Ja gaat lekker, beetje moe.. Maar ben mrogen en overmorgen weer vrijIk zie je smsje wel tegemoet..
ja maar kan mijn gevoel daarover niet tegen houden, had het ook met die laura (verkade meisje) enige keer dat ik dat niet had toen zat ik aan de anti depressivaquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:29 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Gewoon lekker rustig aan doen meis! Take your time...
Hmm. Lastig danquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja maar kan mijn gevoel daarover niet tegen houden, had het ook met die laura (verkade meisje) enige keer dat ik dat niet had toen zat ik aan de anti depressivavoor de rest heb ik het altijd
het is ook lastig ja en voornamelijk frustrerend.... over weekie lekker kletsen met psych en hoe er mee om te gaan, kan best zijn als ik aan de medicijnen ga dat het minder wordquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:43 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Hmm. Lastig dan![]()
Ik heb totaal geen last van bindingsangst, schilderboy smst al over kriebels![]()
En yeey, mijn Engelse collega is er, fijne stem heeft die jongen. Mag ik met mijn brakke hoofd ook nog in het Engels communiceren!
bij mij me eerste koffiequote:
Nep Bullquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
volgens mij kan jij beter aan de redbull gaan
Heb ik niet bij mequote:Op dinsdag 13 april 2010 10:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
volgens mij kan jij beter aan de redbull gaan
quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
zooo net bij fysio/manueelarts geweest en ze denken dat ze wel wat voor mij kunnen betekenen
niet dat hij zegt dat heel de pijn weg zal gaan maar denkt wel dat ik mijn rug weer kan belasten op den duur.... en dat dan samen over paar maanden met revalidatie therapiequote:
Schilderboy?quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:12 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ben ook nog steeds moe, haha. En als het goed is zie ik schilderboy vanavond weer
haha weer heel de nacht overslaan?quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:12 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ben ook nog steeds moe, haha. En als het goed is zie ik schilderboy vanavond weer
dat hoop ik overigens morgen te zeggenquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:11 schreef NBT het volgende:
Ja, gaat wel.. erg moe vandaag..... maar ach, overleef het wel.... .:)
Zie een topic terug voor de geniale versiermethode van mijquote:
Nee, liever gewoon lekker op tijd naar bedquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
haha weer heel de nacht overslaan?
Laten we zeggen dat ze beide niet geslapen hebben vanachtquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
Goeie avond
Cyn heeft schilderboy nog thee gedronken?
quote:
Dat isquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:59 schreef Cyntiaa het volgende:
Niet geslapen inderdaad... Heel de nacht heerlijk liggen pratenDit brakke gevoel is alleen niet fijn... Waarschijnlijk zie ik hem vanavond nog
![]()
Zo eerst even heerlijk douchen!
ik denk het laatstequote:Op dinsdag 13 april 2010 16:24 schreef littledrummergirl het volgende:
mental note voor de volgende keerniet bloed doneren en gelijk erna drummen... raaare blauwe bult op die plek nu ( of die miep heeft verkeerd geprikt, kan ook
)
Met mijzelf best goed.quote:
wanneer kom je eten?quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Met mijzelf best goed.![]()
Druk aan het solliciteren en druk aan het daten. En zo verschrikkelijk blut hè? Mijn kapitaal bestaat op dit moment uit 5 eurocent en 2 lege colaflessen.
ik hou bijna een hele maand over aan het einde van mijn salarisquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:41 schreef VorteXxX het volgende:
ach... isnt that just life???
[ afbeelding ]
hij liegt hetquote:
dat is ergens heen ging, of dat ie niet ging batsen?quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 00:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat is ergens heen ging, of dat ie niet ging batsen?
slaap zequote:Op woensdag 14 april 2010 01:03 schreef VorteXxX het volgende:
Maar ik ga nu wel slapen.. word weer een kort nachtje... 5 uur gaat de wekker weer...
trusten ldgquote:Op woensdag 14 april 2010 01:47 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga ook mn bedje in. slaap lekker gf
De nacht ervoor hebben we 1 uurtje slaap gehad, normaal lig ik pas rond 00:00 in bed..quote:Op woensdag 14 april 2010 08:38 schreef NBT het volgende:
haha, hoezo al?
Dat is toch een hele redelijke tijd?
Zwolle... wooow.............quote:Op woensdag 14 april 2010 10:23 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ja, a.s zaterdag.
15:00 uur, Sally's in Zwolle...
Mocht deze niet zo druk bezocht worden dan zie ik graag jouw meeting tegemoetquote:Op woensdag 14 april 2010 10:25 schreef NBT het volgende:
[..]
Zwolle... wooow.............Veelste ver, haha
Mja zaterdag gaat hem sowieso niet worden.........
Ik zal erover nadenkenquote:Op woensdag 14 april 2010 10:27 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Mocht deze niet zo druk bezocht worden dan zie ik graag jouw meeting tegemoet
zwaaien jullie welquote:Op woensdag 14 april 2010 10:32 schreef littledrummergirl het volgende:
ow en in mei\juni hebben we ook de blijdorp meet he
ooh, wie/wat/waar enzo? Blijdorp, tof!quote:Op woensdag 14 april 2010 10:32 schreef littledrummergirl het volgende:
ow en in mei\juni hebben we ook de blijdorp meet he
wanneer nog niet bedacht, als de weekendwerkers nou even posten wanneer ze vrij zijn, dan kunnen we daaromheen plannenquote:Op woensdag 14 april 2010 10:37 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
ooh, wie/wat/waar enzo? Blijdorp, tof!
Blijdorp, nog nooit geweest.. Tof!!quote:Op woensdag 14 april 2010 11:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wanneer nog niet bedacht, als de weekendwerkers nou even posten wanneer ze vrij zijn, dan kunnen we daaromheen plannen
blijdorp
Zaterdagquote:Op woensdag 14 april 2010 12:16 schreef nktc het volgende:
[..]
Blijdorp, nog nooit geweest.. Tof!!
Ik kan 29-30 mei, 12-13 juni of 26-27 juni.. Maar, eerst zaterdag!!![]()
En waarom komen jullie niet met de trein? Zwolle is volgens mij goed bereikbaar met de trein...
Dat gaan we sowieso doen..quote:Op woensdag 14 april 2010 12:17 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Zaterdag![]()
En met de Blijdorp meeting kunnen wij zo samen reizenOf je nou wil of niet
![]()
ik moet altijd in de weekenden werkenquote:Op woensdag 14 april 2010 11:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wanneer nog niet bedacht, als de weekendwerkers nou even posten wanneer ze vrij zijn, dan kunnen we daaromheen plannen
blijdorp
Spreken we toch af op een zondag?quote:Op woensdag 14 april 2010 12:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet altijd in de weekenden werken![]()
alleen de zondag is vrij
quote:
mooi tochquote:Op woensdag 14 april 2010 13:32 schreef Cyntiaa het volgende:
Blijkbaar slaap ik niet thuis vanavond, krijg net een sms of ik voorkeuren heb voor broodbeleg morgenochtend
whehehequote:Op woensdag 14 april 2010 13:32 schreef Cyntiaa het volgende:
Blijkbaar slaap ik niet thuis vanavond, krijg net een sms of ik voorkeuren heb voor broodbeleg morgenochtend
dus kan je langer met je schat in bed liggenquote:Op woensdag 14 april 2010 13:58 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
[..]
Dan hoef ik maar 5 minuten naar mijn werk te rijden ook nog
problem solvedquote:
Ik kan dan wel denk ik zoquote:Op woensdag 14 april 2010 14:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
problem solved
what about 13 juni? check de agenda's eens even allemaal
zal ik straks wel doenquote:Op woensdag 14 april 2010 14:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
problem solved
Ik kan volgens mij ook..quote:Op woensdag 14 april 2010 14:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
problem solved
retourtje brabant/zwolle is voor mij als armzalig studentje gewoon ietwat aan de dure kantquote:Op woensdag 14 april 2010 12:16 schreef nktc het volgende:
[..]
En waarom komen jullie niet met de trein? Zwolle is volgens mij goed bereikbaar met de trein...
whut?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:00 schreef TJDoornbos het volgende:
LDG je krijgt verdomme 40% korting toch?
rotterdampasquote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 15:30 schreef VorteXxX het volgende:
heeeeeeeeeeel misschien ben ik er ook wel in zwolle.... maar ik moet nog ff kijken hoe ik dat ga doen want ik moet om 23:00 weer in rotterdam zijn...
Dat haal je makkelijk! Gewoon even kijken welke trein je precies terug moet nemenquote:Op woensdag 14 april 2010 15:30 schreef VorteXxX het volgende:
heeeeeeeeeeel misschien ben ik er ook wel in zwolle.... maar ik moet nog ff kijken hoe ik dat ga doen want ik moet om 23:00 weer in rotterdam zijn...
als ik de auto kan gebruiken kan dat sowieso wel ( want die moet ook nog terug naar brabantquote:Op woensdag 14 april 2010 15:30 schreef VorteXxX het volgende:
stomme vortexx dude negeert me gewoonquote:
even goed met dequote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
stomme vortexx dude negeert me gewoonhad t eerder ook al aangeboden
21:00 red ik ook niet hoorquote:Op woensdag 14 april 2010 16:50 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
![]()
Ik hou alleen maar rekening met de andere die gebruik maken van de auto... anders ben ik de party-pooper die om 21:00 naar huis moet als de rest nog door wil
tis geen 2 uur rijden joh!quote:Op woensdag 14 april 2010 16:50 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
![]()
Ik hou alleen maar rekening met de andere die gebruik maken van de auto... anders ben ik de party-pooper die om 21:00 naar huis moet als de rest nog door wil
jezus, jij hebt wel dilemma's in je leven hequote:Op woensdag 14 april 2010 17:13 schreef VorteXxX het volgende:
To bats or not to bats... thats the question!
Ja ... ik heb het best wel zwaar...quote:Op woensdag 14 april 2010 17:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jezus, jij hebt wel dilemma's in je leven he
dat is ook een boeiend vraagstuk toch?quote:Op woensdag 14 april 2010 17:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jezus, jij hebt wel dilemma's in je leven he
welke vent kan daar nou niet tussen kiezenquote:Op woensdag 14 april 2010 18:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat is ook een boeiend vraagstuk toch?
Ik kom toch wel, maar ga tegen 17u weer door, heb een date in Lelystad.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:23 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ja, a.s zaterdag.
15:00 uur, Sally's in Zwolle...
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik kom toch wel, maar ga tegen 17u weer door, heb een date in Lelystad.
als ik de auto heb, jou ook komen oppikken?quote:Op woensdag 14 april 2010 19:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik kom toch wel, maar ga tegen 17u weer door, heb een date in Lelystad.
Zou zeker chill zijn.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als ik de auto heb, jou ook komen oppikken?
ik laat wel ff horen als t kanquote:
fijne avond Cynquote:Op woensdag 14 april 2010 19:23 schreef Cyntiaa het volgende:
Zo, gezellig gegeten met een oud klasgenootje van me. Zo douchen, tas verder inpakken en naar schilderboy toe
cynquote:Op woensdag 14 april 2010 22:27 schreef Cyntiaa het volgende:
Evening, Darlings!
Live vanuit Kampen..
geniet maar van het ontbijt morgenquote:Op woensdag 14 april 2010 22:32 schreef Cyntiaa het volgende:
Thanks GF!
Morgen op mijn werk ben ik wel weer online, DarlingsFijne avond!
En niet teveel speculeren over het wel en wee
jij ook ldgquote:
ahhhwwwquote:Op donderdag 15 april 2010 09:03 schreef Cyntiaa het volgende:
'Morning!
Lekker ontbijtje gehadCroissants en een glas melk
Hij heeft zelfs mijn broodjes gesmeerd![]()
ik ben net wakkerquote:
tijnquote:
dan blijf jij hier dus niet slapenquote:Op donderdag 15 april 2010 11:50 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dan praat ik juist meteen lekker veel![]()
Mijn ontbijtje was goed
ben je ooit leuk danquote:Op donderdag 15 april 2010 11:57 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben ook niet leuk smorgensik kan dan echt geen geklets of stom gedoe handelen. Dat duurt n uurtje ofzo, en dan ben ik weer leuk
ik ben altijd leukquote:Op donderdag 15 april 2010 11:57 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben ook niet leuk smorgensik kan dan echt geen geklets of stom gedoe handelen. Dat duurt n uurtje ofzo, en dan ben ik weer leuk
Laat mij maar lekker bij schilderboy slapenquote:Op donderdag 15 april 2010 11:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan blijf jij hier dus niet slapen![]()
ik las het net
van dat slapen zal wel niet veel zijn gekomenquote:Op donderdag 15 april 2010 12:09 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Laat mij maar lekker bij schilderboy slapen![]()
De tijd gaat best snel vanmorgen!
veel succes dan maarquote:Op donderdag 15 april 2010 12:43 schreef littledrummergirl het volgende:
heb de was aangezet, ben langs de aphotheek geweest, heb vuilnis weggebracht, nu heb ik niks anders te doen dan echt maar ns te gaan lerenhandelingstheorie it is, tis net zo saai als s klinkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |