stomme vortexx dude negeert me gewoonquote:
even goed met dequote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
stomme vortexx dude negeert me gewoonhad t eerder ook al aangeboden
21:00 red ik ook niet hoorquote:Op woensdag 14 april 2010 16:50 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
![]()
Ik hou alleen maar rekening met de andere die gebruik maken van de auto... anders ben ik de party-pooper die om 21:00 naar huis moet als de rest nog door wil
tis geen 2 uur rijden joh!quote:Op woensdag 14 april 2010 16:50 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
![]()
Ik hou alleen maar rekening met de andere die gebruik maken van de auto... anders ben ik de party-pooper die om 21:00 naar huis moet als de rest nog door wil
jezus, jij hebt wel dilemma's in je leven hequote:Op woensdag 14 april 2010 17:13 schreef VorteXxX het volgende:
To bats or not to bats... thats the question!
Ja ... ik heb het best wel zwaar...quote:Op woensdag 14 april 2010 17:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jezus, jij hebt wel dilemma's in je leven he
dat is ook een boeiend vraagstuk toch?quote:Op woensdag 14 april 2010 17:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jezus, jij hebt wel dilemma's in je leven he
welke vent kan daar nou niet tussen kiezenquote:Op woensdag 14 april 2010 18:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat is ook een boeiend vraagstuk toch?
Ik kom toch wel, maar ga tegen 17u weer door, heb een date in Lelystad.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:23 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ja, a.s zaterdag.
15:00 uur, Sally's in Zwolle...
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik kom toch wel, maar ga tegen 17u weer door, heb een date in Lelystad.
als ik de auto heb, jou ook komen oppikken?quote:Op woensdag 14 april 2010 19:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik kom toch wel, maar ga tegen 17u weer door, heb een date in Lelystad.
Zou zeker chill zijn.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als ik de auto heb, jou ook komen oppikken?
ik laat wel ff horen als t kanquote:
fijne avond Cynquote:Op woensdag 14 april 2010 19:23 schreef Cyntiaa het volgende:
Zo, gezellig gegeten met een oud klasgenootje van me. Zo douchen, tas verder inpakken en naar schilderboy toe
cynquote:Op woensdag 14 april 2010 22:27 schreef Cyntiaa het volgende:
Evening, Darlings!
Live vanuit Kampen..
geniet maar van het ontbijt morgenquote:Op woensdag 14 april 2010 22:32 schreef Cyntiaa het volgende:
Thanks GF!
Morgen op mijn werk ben ik wel weer online, DarlingsFijne avond!
En niet teveel speculeren over het wel en wee
jij ook ldgquote:
ahhhwwwquote:Op donderdag 15 april 2010 09:03 schreef Cyntiaa het volgende:
'Morning!
Lekker ontbijtje gehadCroissants en een glas melk
Hij heeft zelfs mijn broodjes gesmeerd![]()
ik ben net wakkerquote:
tijnquote:
dan blijf jij hier dus niet slapenquote:Op donderdag 15 april 2010 11:50 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dan praat ik juist meteen lekker veel![]()
Mijn ontbijtje was goed
ben je ooit leuk danquote:Op donderdag 15 april 2010 11:57 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben ook niet leuk smorgensik kan dan echt geen geklets of stom gedoe handelen. Dat duurt n uurtje ofzo, en dan ben ik weer leuk
ik ben altijd leukquote:Op donderdag 15 april 2010 11:57 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben ook niet leuk smorgensik kan dan echt geen geklets of stom gedoe handelen. Dat duurt n uurtje ofzo, en dan ben ik weer leuk
Laat mij maar lekker bij schilderboy slapenquote:Op donderdag 15 april 2010 11:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan blijf jij hier dus niet slapen![]()
ik las het net
van dat slapen zal wel niet veel zijn gekomenquote:Op donderdag 15 april 2010 12:09 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Laat mij maar lekker bij schilderboy slapen![]()
De tijd gaat best snel vanmorgen!
veel succes dan maarquote:Op donderdag 15 april 2010 12:43 schreef littledrummergirl het volgende:
heb de was aangezet, ben langs de aphotheek geweest, heb vuilnis weggebracht, nu heb ik niks anders te doen dan echt maar ns te gaan lerenhandelingstheorie it is, tis net zo saai als s klinkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |