geniet maar van het ontbijt morgenquote:Op woensdag 14 april 2010 22:32 schreef Cyntiaa het volgende:
Thanks GF!
Morgen op mijn werk ben ik wel weer online, DarlingsFijne avond!
En niet teveel speculeren over het wel en wee
jij ook ldgquote:
ahhhwwwquote:Op donderdag 15 april 2010 09:03 schreef Cyntiaa het volgende:
'Morning!
Lekker ontbijtje gehadCroissants en een glas melk
Hij heeft zelfs mijn broodjes gesmeerd![]()
ik ben net wakkerquote:
tijnquote:
dan blijf jij hier dus niet slapenquote:Op donderdag 15 april 2010 11:50 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dan praat ik juist meteen lekker veel![]()
Mijn ontbijtje was goed
ben je ooit leuk danquote:Op donderdag 15 april 2010 11:57 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben ook niet leuk smorgensik kan dan echt geen geklets of stom gedoe handelen. Dat duurt n uurtje ofzo, en dan ben ik weer leuk
ik ben altijd leukquote:Op donderdag 15 april 2010 11:57 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben ook niet leuk smorgensik kan dan echt geen geklets of stom gedoe handelen. Dat duurt n uurtje ofzo, en dan ben ik weer leuk
Laat mij maar lekker bij schilderboy slapenquote:Op donderdag 15 april 2010 11:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan blijf jij hier dus niet slapen![]()
ik las het net
van dat slapen zal wel niet veel zijn gekomenquote:Op donderdag 15 april 2010 12:09 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Laat mij maar lekker bij schilderboy slapen![]()
De tijd gaat best snel vanmorgen!
veel succes dan maarquote:Op donderdag 15 april 2010 12:43 schreef littledrummergirl het volgende:
heb de was aangezet, ben langs de aphotheek geweest, heb vuilnis weggebracht, nu heb ik niks anders te doen dan echt maar ns te gaan lerenhandelingstheorie it is, tis net zo saai als s klinkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |