Ja gaat lekker, beetje moe.. Maar ben mrogen en overmorgen weer vrijquote:Op dinsdag 13 april 2010 08:50 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Oh het was het waard![]()
Hoe is het verder met jou? Ik sms jou straks even, goed?
Komt straks jouw kant op!quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:32 schreef nktc het volgende:
[..]
Ja gaat lekker, beetje moe.. Maar ben mrogen en overmorgen weer vrijIk zie je smsje wel tegemoet..
ja maar kan mijn gevoel daarover niet tegen houden, had het ook met die laura (verkade meisje) enige keer dat ik dat niet had toen zat ik aan de anti depressivaquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:29 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Gewoon lekker rustig aan doen meis! Take your time...
Hmm. Lastig danquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja maar kan mijn gevoel daarover niet tegen houden, had het ook met die laura (verkade meisje) enige keer dat ik dat niet had toen zat ik aan de anti depressivavoor de rest heb ik het altijd
het is ook lastig ja en voornamelijk frustrerend.... over weekie lekker kletsen met psych en hoe er mee om te gaan, kan best zijn als ik aan de medicijnen ga dat het minder wordquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:43 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Hmm. Lastig dan![]()
Ik heb totaal geen last van bindingsangst, schilderboy smst al over kriebels![]()
En yeey, mijn Engelse collega is er, fijne stem heeft die jongen. Mag ik met mijn brakke hoofd ook nog in het Engels communiceren!
bij mij me eerste koffiequote:
Nep Bullquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
volgens mij kan jij beter aan de redbull gaan
Heb ik niet bij mequote:Op dinsdag 13 april 2010 10:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
volgens mij kan jij beter aan de redbull gaan
quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
zooo net bij fysio/manueelarts geweest en ze denken dat ze wel wat voor mij kunnen betekenen
niet dat hij zegt dat heel de pijn weg zal gaan maar denkt wel dat ik mijn rug weer kan belasten op den duur.... en dat dan samen over paar maanden met revalidatie therapiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |