Soms haat ik mijn gedachten...quote:Op maandag 12 april 2010 14:02 schreef littledrummergirl het volgende:
net half uur zitten vingerverven op n mega papier alsof ik zwakzinnig was, heerlijk vermaakt weer
zijn foto's vanquote:
a dirty mind is a joy foreverquote:
maar wel op je werkquote:
daar ben ik weerquote:
vortexquote:Op maandag 12 april 2010 18:12 schreef VorteXxX het volgende:
Goedesmiddags !!!![]()
Net weer ff heerlijk gesport na een weekje ziek zijn... is toch wel weer lekker
http://www.dekooktips.com/recepten/zuurkool.htmquote:Op maandag 12 april 2010 18:23 schreef littledrummergirl het volgende:
hoe werkt zuurkoolgewoon zon zakje in de pan leeggooien en opwarmen? Echt nog nooit gemaakt
maar had er ineens zin in
Zuurkool =quote:Op maandag 12 april 2010 18:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
zuurkool kan ik voorlopig even niet meer zien![]()
ik heb dit weekend zoveel hot dogs op dat ik voor de rest van het jaar er geen meer moet
Als we over 10 min niks meer van je horen was het mislukt??quote:Op maandag 12 april 2010 18:38 schreef littledrummergirl het volgende:
nou ik moet t nog gaan eten hoor jongens
smakelijkquote:Op maandag 12 april 2010 18:38 schreef littledrummergirl het volgende:
nou ik moet t nog gaan eten hoor jongens
Hoezo alsof?quote:Op maandag 12 april 2010 14:02 schreef littledrummergirl het volgende:
net half uur zitten vingerverven op n mega papier alsof ik zwakzinnig was, heerlijk vermaakt weer
Ik zie ze weer (ja, weer) op Lowlandsquote:Op maandag 12 april 2010 19:03 schreef VorteXxX het volgende:
Pendulums nieuwe album is weer VET!!! (skippen naar 3:00)
![]()
![]()
Ohw ik ookquote:Op maandag 12 april 2010 19:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie ze weer (ja, weer) op Lowlands
"drankje doen" uhhuh...quote:Op maandag 12 april 2010 19:18 schreef Cyntiaa het volgende:
Zo zwemmen en schilderboy komt een drankje doen na de tijd
en en enquote:Op maandag 12 april 2010 19:18 schreef Cyntiaa het volgende:
Zo zwemmen en schilderboy komt een drankje doen na de tijd
Sssst die liggen nu te batsen!!quote:Op maandag 12 april 2010 22:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en en enissie nu op komen dagen?
niet iedereen is zoals jijquote:
Ik doe niet aan batsen.. dat is vies en dan mag niet voor het huwelijk... en aangezien ik nooit ga trouwen zal ik voor altijd celibaat blijvenquote:Op maandag 12 april 2010 22:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet iedereen is zoals jij
gelukkig mist de wereld daar niks aanquote:Op maandag 12 april 2010 22:52 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Ik doe niet aan batsen.. dat is vies en dan mag niet voor het huwelijk... en aangezien ik nooit ga trouwen zal ik voor altijd celibaat blijven
quote:Op maandag 12 april 2010 22:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gelukkig mist de wereld daar niks aan
quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 22:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
![]()
babyzet je themesong even op voor me, zo voel ik me vandaag
die kan ook primaquote:
Doe ik doorgaans dagelijks... Maar vanmorgen me verslapen... Half 7 pas wakkerquote:Op dinsdag 13 april 2010 07:21 schreef nktc het volgende:Half 6 opstaan is toch echt TE vroeg.. Maaaaar... Alleen vandaag nog werken en dan weer 2 dagen vrij
Das ook niet handig.. En dan moet je nog de hele dag werken...quote:
Oh het was het waardquote:Op dinsdag 13 april 2010 08:49 schreef nktc het volgende:
[..]
Das ook niet handig.. En dan moet je nog de hele dag werken...
Gewoon lekker rustig aan doen meis! Take your time...quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
ok... ga vnaaf naar utrecht, blijf er slapen, begint ergens om te lijken word nu behoorlijk nerveus en stomme bindingangst enzo
I HATE MYSELF!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |