"drankje doen" uhhuh...quote:Op maandag 12 april 2010 19:18 schreef Cyntiaa het volgende:
Zo zwemmen en schilderboy komt een drankje doen na de tijd
en en enquote:Op maandag 12 april 2010 19:18 schreef Cyntiaa het volgende:
Zo zwemmen en schilderboy komt een drankje doen na de tijd
Sssst die liggen nu te batsen!!quote:Op maandag 12 april 2010 22:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en en enissie nu op komen dagen?
niet iedereen is zoals jijquote:
Ik doe niet aan batsen.. dat is vies en dan mag niet voor het huwelijk... en aangezien ik nooit ga trouwen zal ik voor altijd celibaat blijvenquote:Op maandag 12 april 2010 22:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet iedereen is zoals jij
gelukkig mist de wereld daar niks aanquote:Op maandag 12 april 2010 22:52 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Ik doe niet aan batsen.. dat is vies en dan mag niet voor het huwelijk... en aangezien ik nooit ga trouwen zal ik voor altijd celibaat blijven
quote:Op maandag 12 april 2010 22:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gelukkig mist de wereld daar niks aan
quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 22:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
![]()
babyzet je themesong even op voor me, zo voel ik me vandaag
die kan ook primaquote:
Doe ik doorgaans dagelijks... Maar vanmorgen me verslapen... Half 7 pas wakkerquote:Op dinsdag 13 april 2010 07:21 schreef nktc het volgende:Half 6 opstaan is toch echt TE vroeg.. Maaaaar... Alleen vandaag nog werken en dan weer 2 dagen vrij
Das ook niet handig.. En dan moet je nog de hele dag werken...quote:
Oh het was het waardquote:Op dinsdag 13 april 2010 08:49 schreef nktc het volgende:
[..]
Das ook niet handig.. En dan moet je nog de hele dag werken...
Gewoon lekker rustig aan doen meis! Take your time...quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
ok... ga vnaaf naar utrecht, blijf er slapen, begint ergens om te lijken word nu behoorlijk nerveus en stomme bindingangst enzo
I HATE MYSELF!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |