Dat gaan we sowieso doen..quote:Op woensdag 14 april 2010 12:17 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Zaterdag![]()
En met de Blijdorp meeting kunnen wij zo samen reizenOf je nou wil of niet
![]()
ik moet altijd in de weekenden werkenquote:Op woensdag 14 april 2010 11:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wanneer nog niet bedacht, als de weekendwerkers nou even posten wanneer ze vrij zijn, dan kunnen we daaromheen plannen
blijdorp
Spreken we toch af op een zondag?quote:Op woensdag 14 april 2010 12:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet altijd in de weekenden werken![]()
alleen de zondag is vrij
quote:
mooi tochquote:Op woensdag 14 april 2010 13:32 schreef Cyntiaa het volgende:
Blijkbaar slaap ik niet thuis vanavond, krijg net een sms of ik voorkeuren heb voor broodbeleg morgenochtend
whehehequote:Op woensdag 14 april 2010 13:32 schreef Cyntiaa het volgende:
Blijkbaar slaap ik niet thuis vanavond, krijg net een sms of ik voorkeuren heb voor broodbeleg morgenochtend
dus kan je langer met je schat in bed liggenquote:Op woensdag 14 april 2010 13:58 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
[..]
Dan hoef ik maar 5 minuten naar mijn werk te rijden ook nog
problem solvedquote:
Ik kan dan wel denk ik zoquote:Op woensdag 14 april 2010 14:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
problem solved
what about 13 juni? check de agenda's eens even allemaal
zal ik straks wel doenquote:Op woensdag 14 april 2010 14:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
problem solved
Ik kan volgens mij ook..quote:Op woensdag 14 april 2010 14:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
problem solved
retourtje brabant/zwolle is voor mij als armzalig studentje gewoon ietwat aan de dure kantquote:Op woensdag 14 april 2010 12:16 schreef nktc het volgende:
[..]
En waarom komen jullie niet met de trein? Zwolle is volgens mij goed bereikbaar met de trein...
whut?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:00 schreef TJDoornbos het volgende:
LDG je krijgt verdomme 40% korting toch?
rotterdampasquote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 15:30 schreef VorteXxX het volgende:
heeeeeeeeeeel misschien ben ik er ook wel in zwolle.... maar ik moet nog ff kijken hoe ik dat ga doen want ik moet om 23:00 weer in rotterdam zijn...
Dat haal je makkelijk! Gewoon even kijken welke trein je precies terug moet nemenquote:Op woensdag 14 april 2010 15:30 schreef VorteXxX het volgende:
heeeeeeeeeeel misschien ben ik er ook wel in zwolle.... maar ik moet nog ff kijken hoe ik dat ga doen want ik moet om 23:00 weer in rotterdam zijn...
als ik de auto kan gebruiken kan dat sowieso wel ( want die moet ook nog terug naar brabantquote:Op woensdag 14 april 2010 15:30 schreef VorteXxX het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |