Misschien is het een idee om hem/haar te laten geloven dat de dingen die hij niet meer eten mag vies zijn. Iemand met het mentale niveau van een 3 jarige is daar vatbaar voor.quote:Op zondag 11 april 2010 20:30 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zit te nerden op mn huiswerk![]()
iemand nog goeie ideeën? ik moet iemand met t mentale niveau van n kind van drie door middel van een activiteit aanleren welke dingen ie wel en niet mag eten met zn diabetes, best lastig nogwant hijs te dom voor negen van mn tien ideeën
Alles wat een (felle) kleur of zwart is mag nietquote:Op zondag 11 april 2010 20:30 schreef littledrummergirl het volgende:
iemand nog goeie ideeën? ik moet iemand met t mentale niveau van n kind van drie door middel van een activiteit aanleren welke dingen ie wel en niet mag eten met zn diabetes, best lastig nogwant hijs te dom voor negen van mn tien ideeën
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:
Ownee dan zouden de nep krijtjes wel mogen...... Hmzz ik ga hier nog even over denken.. Wanneer moet je het inleveren?![]()
outpostquote:
Lijkt me een goed plan als je al een wijntje teveel op hebt!quote:Op zondag 11 april 2010 20:33 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb teveel wijn gehad om nog helder na te kunnen denken en ik word bij iemand thuis uitgenodigdIk blijf mooi hier, op mijn bank chillen. haha
Ehm hoe wil je dat doen dan? Toen ik die leeftijd was geloofde ik mn ouders niet eens laat staan een begeleidster.quote:Op zondag 11 april 2010 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om hem/haar te laten geloven dat de dingen die hij niet meer eten mag vies zijn. Iemand met het mentale niveau van een 3 jarige is daar vatbaar voor.
Altijd maar dat huiswerk op het laatste moment...quote:Op zondag 11 april 2010 20:30 schreef littledrummergirl het volgende:
Jij doet het natuurlijk altijd ruim van te voren waardoor je zo iets nooit hebt!quote:Op zondag 11 april 2010 20:38 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Altijd maar dat huiswerk op het laatste moment...
Laatste keer dat ik huiswerk had is ook al weer eh.. 7 a 8 jaar geledenquote:Op zondag 11 april 2010 20:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij doet het natuurlijk altijd ruim van te voren waardoor je zo iets nooit hebt!
quote:Op zondag 11 april 2010 20:38 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Altijd maar dat huiswerk op het laatste moment...
primaquote:
Wat lul je dan vent!quote:Op zondag 11 april 2010 20:41 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik huiswerk had is ook al weer eh.. 7 a 8 jaar geleden
(en ja ik deed het bijna nooit)
Geen ideequote:Op zondag 11 april 2010 20:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan als je al een wijntje teveel op hebt!
[..]
Ehm hoe wil je dat doen dan? Toen ik die leeftijd was geloofde ik mn ouders niet eens laat staan een begeleidster.(niets negatiefs tegen LDG bedoeld.
)
quote:
Spelen etenquote:Op zondag 11 april 2010 21:18 schreef littledrummergirl het volgende:
oh jullie denken echt mee
Ik ga denk ik iets bedenken met verschillende kleuren stickers voor op verpakkingen, en dan met wat wel/niet/ af en toe mag. En dan nog n leuke activiteit met fruit, leuk beesten ervan bouwen ofzowant fruit is natuurlijk tof en mag altijd
quote:Op zondag 11 april 2010 21:27 schreef VorteXxX het volgende:
Spelen met groente / fruit![]()
Zoals bananen en komkomers enzo?
geen wijn meerquote:
Ehm waarom niet?quote:
Juist goed die kleuren er in drammen want die zijn makkelijker te onthouden dan figuurtjes oid. Goed idee imo!!quote:Ik ga denk ik iets bedenken met verschillende kleuren stickers voor op verpakkingen, en dan met wat wel/niet/ af en toe mag. En dan nog n leuke activiteit met fruit, leuk beesten ervan bouwen ofzowant fruit is natuurlijk tof en mag altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |