Schilderboy?quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:12 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ben ook nog steeds moe, haha. En als het goed is zie ik schilderboy vanavond weer
haha weer heel de nacht overslaan?quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:12 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ben ook nog steeds moe, haha. En als het goed is zie ik schilderboy vanavond weer
dat hoop ik overigens morgen te zeggenquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:11 schreef NBT het volgende:
Ja, gaat wel.. erg moe vandaag..... maar ach, overleef het wel.... .:)
Zie een topic terug voor de geniale versiermethode van mijquote:
Nee, liever gewoon lekker op tijd naar bedquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
haha weer heel de nacht overslaan?
Laten we zeggen dat ze beide niet geslapen hebben vanachtquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
Goeie avond
Cyn heeft schilderboy nog thee gedronken?
quote:
Dat isquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:59 schreef Cyntiaa het volgende:
Niet geslapen inderdaad... Heel de nacht heerlijk liggen pratenDit brakke gevoel is alleen niet fijn... Waarschijnlijk zie ik hem vanavond nog
![]()
Zo eerst even heerlijk douchen!
ik denk het laatstequote:Op dinsdag 13 april 2010 16:24 schreef littledrummergirl het volgende:
mental note voor de volgende keerniet bloed doneren en gelijk erna drummen... raaare blauwe bult op die plek nu ( of die miep heeft verkeerd geprikt, kan ook
)
Met mijzelf best goed.quote:
wanneer kom je eten?quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Met mijzelf best goed.![]()
Druk aan het solliciteren en druk aan het daten. En zo verschrikkelijk blut hè? Mijn kapitaal bestaat op dit moment uit 5 eurocent en 2 lege colaflessen.
ik hou bijna een hele maand over aan het einde van mijn salarisquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:41 schreef VorteXxX het volgende:
ach... isnt that just life???
[ afbeelding ]
hij liegt hetquote:
dat is ergens heen ging, of dat ie niet ging batsen?quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 00:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat is ergens heen ging, of dat ie niet ging batsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |