Nope, heerlijk losjesquote:Op maandag 12 april 2010 07:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nogmaals gefeliciteerd.
Zit de ketting niet te strak?
Niet anders dan samenwonenquote:Op maandag 12 april 2010 08:35 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen allemaal!
Vlaakje gefeliciteerd! hoe voelt t nu, getrouwd zijn?
quote:Op maandag 12 april 2010 09:35 schreef littledrummergirl het volgende:
ga ik eerder mn bed uit om huiswerk te maken, was t stuk verslag dat ik nog moest maken een eitjehad dus nog twee uur langer kunnen maffen.. Sowieso ben ik smorgens echt een stuk productiever dan s avonds.
anywayklaar dus
quote:Op maandag 12 april 2010 09:42 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik kreeg vanmorgen een sms of ik in kan vallen vanmiddagDaar gaat mijn thee-visite-middag!
kun je niet gewoon n keertje nee zeggen dan?quote:Op maandag 12 april 2010 09:42 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik kreeg vanmorgen een sms of ik in kan vallen vanmiddagDaar gaat mijn thee-visite-middag!
then you're screwed....quote:Op maandag 12 april 2010 09:53 schreef Cyntiaa het volgende:
Helaas staat er in ons contract dat wij elkaar bij ziekte moeten vervangenHeb nog geen sms terug dus bel zo maar even... Echt, ik baal van de flexibiliteit van mijn collega's. Ik ben gewoon onmisbaar!
quote:Op maandag 12 april 2010 10:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, schilderboy kwam niet en ik heb me gedragen
Subtiel is overratedquote:Op maandag 12 april 2010 10:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
subtiel is ook niet jouw ding he
quote:Op maandag 12 april 2010 10:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, schilderboy kwam niet en ik heb me gedragen
Buurman kan zich wel inhouden (scheelde dat ik snipverkouden en moe was, anders had ik misschien wel wat geprobeertquote:Op maandag 12 april 2010 10:13 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Moest even lachen!
Nee, wij hebben gezellig een drankje gedaan en toen is buurman weer naar huis gegaan
Je hoeft toch geen ja te zeggen? Als je dat nl 1x doet weten ze je vervolgens altijd te vinden en dat terug draaien gaat niet zomaar.quote:Op maandag 12 april 2010 09:42 schreef Cyntiaa het volgende:
Dat zegt niets! Dan nog kan je een keer nee zeggen! Altijd ja houd in dat ze nooit een ander bellen maar eerst jou want jij zegt toch wel ja.quote:Op maandag 12 april 2010 09:53 schreef Cyntiaa het volgende:
Helaas staat er in ons contract dat wij elkaar bij ziekte moeten vervangenHeb nog geen sms terug dus bel zo maar even... Echt, ik baal van de flexibiliteit van mijn collega's. Ik ben gewoon onmisbaar!
quote:Op maandag 12 april 2010 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Buurman kan zich wel inhouden (scheelde dat ik snipverkouden en moe was, anders had ik misschien wel wat geprobeert)
Verdomme, kutlui op je werk!quote:Op maandag 12 april 2010 09:45 schreef Cyntiaa het volgende:
Ja, best wel.. Dus wacht even op een sms terug van mijn collega of ik echt moet werken. Gaat je vrije middag vol met leuke plannen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |