quote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:14 schreef Adelante het volgende:
Het zou niet gepast zijn ivm overlijden Poolse president, maar toch gaat de vlag maar uit
quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb dit topic op de frontpage ingestuurd als nieuwsbericht
Zijn ouders lezen meequote:Op zaterdag 10 april 2010 12:32 schreef Zero17 het volgende:
Ik zal je missen AP.
Hoe weten je ouders eigenlijk dat je Fok!'t en waarom zou het een ordinaire site zijn eigenlijk?
[..]
![]()
Zijn ouders willen hem beschermen tegen korte pittige kapsels... En terecht, de moeder van AP lijkt precies nog op Hegequote:
Ben jij ook lekker spontaan en prettig gestoord PB?quote:
Ik doe graag mijn eigen dingetje jaquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:34 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ben jij ook lekker spontaan en prettig gestoord PB?
Ja maar voordat hij fok zat was het een schattig lief jochiequote:Op zaterdag 10 april 2010 12:37 schreef Blue-eyes het volgende:
Als ik zo naar je postverleden kijk is het niet zozeer Fok waar ze zich zorgen om moeten maken, maar is eerder hun zoontje zelf vies en ordinair
Je durft ook gewoon te zeggen wat je wilt, je trekt je niets van anderen aan?quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik doe graag mijn eigen dingetje ja
Ach ja, dat zijn ouders hè. Schuiven de schuld liever af op de omgeving dan op hun eigen kinderen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:37 schreef Blue-eyes het volgende:
Als ik zo naar je postverleden kijk is het niet zozeer Fok waar ze zich zorgen om moeten maken, maar is eerder hun zoontje zelf vies en ordinair
Shit dat ik daar niet zelf op ben gekomenquote:
Ik ben een lekkere gekke dame met een eigen mening die zich niet laat tegenhouden door anderen, lekker brutaal.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:37 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Je durft ook gewoon te zeggen wat je wilt, je trekt je niets van anderen aan?
Leuk kapselquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:41 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ben een lekkere gekke dame met een eigen mening die zich niet laat tegenhouden door anderen, lekker brutaal.
Bedankt, lekker pittig tochquote:
Je moet je gwoon niets van mannen aantrekkenquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:43 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Bedankt, lekker pittig tochManlief is normaal niet zo'n liefhebber van kort haar, maar toen ik hiermee kwam was hij dolblij
Kort, maar toch lekker vlot.
Precies, ik doe ook wat voor mij het beste voeltquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:45 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Je moet je gwoon niets van mannen aantrekken90% van de tijd merken ze het niet eens als je een nieuw kapsel hebt
![]()
dus waarom zou het ze nu wel boeien?
Gewoon negeren die mening en voor jezelf gaan
![]()
![]()
Wat vinden de kids er van Gea?quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Precies, ik doe ook wat voor mij het beste voeltKort haar is veel makkelijker, je krijgt niet van dat vieze lange haar
Kort haar staat ook veel beter dan dat suffe lange haar wat iedereen heeft, dit is weer eens wat anders.
Jij kan je zo goed inleven, het is bijna eng.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Precies, ik doe ook wat voor mij het beste voeltKort haar is veel makkelijker, je krijgt niet van dat vieze lange haar
Kort haar staat ook veel beter dan dat suffe lange haar wat iedereen heeft, dit is weer eens wat anders.
De kids vinden het helemaal super, ze zijn dolblij met mama's nieuwe kapselquote:
Als man houdt ik toch meer van sletterig lang haar, maar vind het wel goed dat je helemaal je eigen ding doet, zo spontaan, je staat model voor een hele generatie.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:51 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
De kids vinden het helemaal super, ze zijn dolblij met mama's nieuwe kapsel![]()
Misschien dat de kleine Priscilla nu ook een kort kapsel neemt, heb ik ook liever dan dat ze van dat lange slettenhaar net als de rest van die jonge meiden heeft
Heerlijk toch, nu hebben de kids twee vader figuren in plaats van éénquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:51 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
De kids vinden het helemaal super, ze zijn dolblij met mama's nieuwe kapsel![]()
Misschien dat de kleine Priscilla nu ook een kort kapsel neemt, heb ik ook liever dan dat ze van dat lange slettenhaar net als de rest van die jonge meiden heeft
Ik vind het wel wat hebben. Heb je misschien een grotere foto? Dan print ik 'm uit voor mijn vrouw, die is ook wel toe aan iets nieuws.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als man houdt ik toch meer van sletterig lang haar, maar vind het wel goed dat je helemaal je eigen ding doet, zo spontaan, je staat model voor een hele generatie.
zoquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:55 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben. Heb je misschien een grotere foto? Dan print ik 'm uit voor mijn vrouw man, die is ook wel toe aan iets nieuws.
Je wil die foto gewoon op bed boven je fleshlight, viezerikquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:55 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben. Heb je misschien een grotere foto? Dan print ik 'm uit voor mijn vrouw, die is ook wel toe aan iets nieuws.
Dat zeggen alle mannen, dat komt door de propaganda van de media. Mannen houden echt meer van kort haar, geloof mij nou maarquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als man houdt ik toch meer van sletterig lang haar, maar vind het wel goed dat je helemaal je eigen ding doet, zo spontaan, je staat model voor een hele generatie.
Hoe bedoel je inleven, Penisbaard is gewoon zichzelf hoorquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:48 schreef Nemain het volgende:
[..]
Jij kan je zo goed inleven, het is bijna eng.
Geil wijf ben jij, zeg. Nuecken?quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:59 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Ik met een geit
[ afbeelding ]
Dit was mijn kapsel eerst, met een lekkere gekke kuifMannen houden daar echt van.
[ afbeelding ]
Toch maar mijn kuif eraf laten knippen, lekker stoer!!!
Inderdaad, ik trek mij gewoon niks aan van wat anderen denkenquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:59 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Hoe bedoel je inleven, Penisbaard is gewoon zichzelf hoorstoer, vlot, brutaal en zich niets van anderen aantrekkend
![]()
Ik zie dat jij ook een vrouw bent, maar dat maakt niet uitquote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:59 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Ik met een geit
[ afbeelding ]
Dit was mijn kapsel eerst, met een lekkere gekke kuifMannen houden daar echt van.
[ afbeelding ]
Goed zo meis, laat die anderen maar praten!quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Inderdaad, ik trek mij gewoon niks aan van wat anderen denkenIk weet zelf wat mij het beste staat
jij klinkt wel vlot en spontaan, heb je ook kort haar?quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:03 schreef Nemain het volgende:
[..]
Goed zo meis, laat die anderen maar praten!
Epische topic-kaping!
Tuurlijk! Wil je een foto zien?quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
jij klinkt wel vlot en spontaan, heb je ook kort haar?
Stoer hoor meid! Wat is je mannetje toch een mazzelaar!quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:59 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Ik met een geit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, dat geeft helemaal niets. Gerrit mag ook best meedoen als hij daar belang bij heeft, hoor.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik zie dat jij ook een vrouw bent, maar dat maakt niet uitJe moet alles eens proberen in het leven, lekker gek toch. Ik moet wel even aan Gerrit vragen of het goed is
quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:06 schreef Twizu het volgende:
[..]
Stoer hoor meid! Wat is je mannetje toch een mazzelaar!
Denk niet dat zijn ouders hem laten gaanquote:
Mag ik dan ook meedoen?quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, dat geeft helemaal niets. Gerrit mag ook best meedoen als hij daar belang bij heeft, hoor.
Lijkt me niet verstandig. AP is een gevaar voor zichzelf en de samenleving.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:10 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Denk niet dat zijn ouders hem laten gaan
Ik zal het aan Gerrit vragen, je moet altijd instaan voor gekke dingen tochquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, dat geeft helemaal niets. Gerrit mag ook best meedoen als hij daar belang bij heeft, hoor.
Als Gerrit meedoet, dan wil ik ook wel meedoen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik zal het aan Gerrit vragen, je moet altijd instaan voor gekke dingen tochZeg nooit nee
Vooral voor Heggequote:Op zaterdag 10 april 2010 13:12 schreef Twizu het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig. AP is een gevaar voor zichzelf en de samenleving.
M'n broer belde net en wilde ook meedoen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:12 schreef Qaox het volgende:
[..]
Mag ik dan ook meedoen?
Hier is mijn hyves http://elvispapa.hyves.nl/
quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:12 schreef Qaox het volgende:
[..]
Mag ik dan ook meedoen?
Hier is mijn hyves http://elvispapa.hyves.nl/
Hoor wie het zegtquote:
Als je spontaan komt is er altijd plaatsquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:17 schreef Trollface. het volgende:
is er ngo platas vor mji dti kan geselig wodrn
quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:15 schreef Qaox het volgende:
[..]
M'n broer belde net en wilde ook meedoen.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugde!
http://djfred96.hyves.nl/
Je moet niet altijd ja zeggen, je moet wel aan jezelf blijven denken Gea! Niet altijd jezelf wegcijferen voor anderen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik zal het aan Gerrit vragen, je moet altijd instaan voor gekke dingen tochZeg nooit nee
quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
DJ Fred is een goede DJSamen met DJ Jacob één van de betere DJ's, ze draaien tenminste waar het volk echt op zit te wachten
Niet die commerciële troep
![]()
Ik ga altijd uit van "Ja heb je, nee kun je krijgen"quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet niet altijd ja zeggen, je moet wel aan jezelf blijven denken Gea! Niet altijd jezelf wegcijferen voor anderen.
quote:
En het is ook nog eens mijn broer. Is toch prachtig?quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet niet altijd ja zeggen, je moet wel aan jezelf blijven denken Gea! Niet altijd jezelf wegcijferen voor anderen.
Mijn zoon heeft een matjequote:Op zaterdag 10 april 2010 13:19 schreef Trollface. het volgende:
Ik ben altijd spontaan![]()
vraag maar aan mijn zoon Geert
, laatst gingen we nog gewoon naar de kapper, hij en dochter Emily hebben nu ook een kort kapsel en maken het nu op school
![]()
beter dan al die vieze lange kapsels waar allemaal vieze dingen in zitten
Goed werk meidquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:20 schreef Nemain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou ,wat vind je ervan?
Moet je maar eens proberen, korte kapsels worden het ook helemaal deze zomerquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft een matjeDat staat bij jongens veel beter dan een echt kort kapsel
Volgens mij heb ik jou vaker gezien, je hebt toch niet zomaar een plaatje van internet geplukt he, zoals die bulletmevrouwvanlichtezeden?quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:20 schreef Nemain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou ,wat vind je ervan?
Dat dacht ik maar!quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:21 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Goed werk meidje laat zien dat je niet zomaar over je heen laat lopen en je eigen mening durft te hebben
![]()
Je hoeft niet zo jaloers te doen hoorquote:
Ontopic nu mensenquote:
Nou nee dit is ons topic nuquote:
Een matje staat ook echt lekker stoer hoorquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:22 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Moet je maar eens proberen, korte kapsels worden het ook helemaal deze zomerhij wordt nu ook veel minder gepest enzo, niemand durft meer iets tegen hem te doen vanwege zijn kapsel
![]()
pittig kapselsquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:24 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Nou nee dit is ons topic nuwe laten niet zomaar over ons heen lopen, we durven een eigen mening te hebben
Jammer dat je weggaat. We hebben van je genoten.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:08 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik moet stoppen met FOK! van mijn ouders.Ze vinden FOK! een vieze ordinaire site. Dit is geen 1 april grap en ik kom echt niet meer terug. Ik mag alleen nog maar op de Frontpage posten.
Misschien ben ik af en toe wel nog te vinden in de KLB, maar dan alleen maar als ik op school ben. Hier wordt FOK! op geblokkeerd.
Oh ok, ik zal eens kijken de volgende keer als we naar de kapper gaanquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Een matje staat ook echt lekker stoer hoorZo zie je tenminste dat iemand zijn eigen stijl heeft en zich durft te uiten
Heeft je man ook respect voor je lef dit kapsel te nemen?quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Een matje staat ook echt lekker stoer hoorZo zie je tenminste dat iemand zijn eigen stijl heeft en zich durft te uiten
quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:26 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Oh ok, ik zal eens kijken de volgende keer als we naar de kapper gaanheb je toevallig nog wat voorbeelden, want ik wil niet dat hij er straks bijloopt alsof hij meningloos is en zich niet durft te uiten
![]()
hij heeft vast veel vriendjesquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staat echt mooiIk hoop dat Gerrit ook een matje laat groeien
Oh erg mooi inderdaadquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staat echt mooiIk hoop dat Gerrit ook een matje laat groeien
Kleine Rodney heeft er echt veel vrienden door gekregenquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:30 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Oh erg mooi inderdaadlekker alternatief, lekker anders, wees niet zoals de massa maar wees uniek
![]()
ik ga Geert en Hubert eens laten kijken naar deze kapsels, volgen s mij gaan ze prima in de smaak vallen
onderwaterweegschaaldingtopicquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:35 schreef Renesite het volgende:Net als dat meisje dat maar 10min mocht douchen
![]()
![]()
Doet me een belletje rinkelen, link?quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:51 schreef gevaarlijke-man het volgende:
[..]
onderwaterweegschaaldingtopic
Ik kan niet geloven dat mijn moeder zo laag is gegaan..... ?quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:07 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Doet me een belletje rinkelen, link?
zal wel meevallenquote:laatste bezoek: 3 seconden geleden.
Of gewoon zijn hostfile legenquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:01 schreef Demon_Hunter het volgende:
www.surfert.nl en ts kan weer lekker fokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe nou nietquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:01 schreef Demon_Hunter het volgende:
www.surfert.nl en ts kan weer lekker fokken.
Hoezo hij was toch geblokkeerd! LEUGENAAR!!!!!!quote:
ik ga het zeggen tegen je moeder hoorquote:
www.surfert.nl deed het.quote:Op zondag 11 april 2010 10:48 schreef henrydg het volgende:
[..]
Hoezo hij was toch geblokkeerd! LEUGENAAR!!!!!!
DAT MOET IK MELDEN BIJ JE OUDERS WANT DIT KAN GEWOON NIET.quote:
Een of ander debiel heeft hem een link gegeven naar sufert.nl of zoquote:
Hij kon geen passend einde verzinnenquote:Op zondag 11 april 2010 11:12 schreef drumminggod het volgende:
Je moest voordat je wegging eerst je milf topic afsluiten!
Ja, het heeft wel een einde, en als ik geen PM ban meer heb stuur ik jou de foto's die ik heb van haar. De echte..quote:Op zondag 11 april 2010 11:12 schreef drumminggod het volgende:
Je moest voordat je wegging eerst je milf topic afsluiten!
ik hou m'n mailbox in de gatenquote:Op zondag 11 april 2010 11:16 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ja, het heeft wel een einde, en als ik geen PM ban meer heb stuur ik jou de foto's die ik heb van haar. De echte..
Ben vrijdag nog bij haar geweest en morgen weer.
quote:Op zondag 11 april 2010 11:18 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
En ja, ik heb wel wat gedaan.
Maar ja, daar weet mijn vriendin niks van.
Maarten?quote:Op zondag 11 april 2010 11:19 schreef Twizu het volgende:
Maarten,
Ga als een sodemieter van Fok! af! Er zwaait wat als je vader dit hoort!
- Je moeder!
Nou ja, ik heb haar 2 keer gekust.quote:Op zondag 11 april 2010 11:21 schreef drumminggod het volgende:
[..]lol
zitten je vriendin en der moeder aan tafel... en... hoe is het met "AP?" oh... onze relatie gaat goed
Hhahahahahahahah! Ik moest lachen. Hahahahhahahaha!quote:Op zondag 11 april 2010 11:30 schreef henrydg het volgende:
Dit is de schuld van AP's ouders![]()
[ afbeelding ]
Ja en dit zet je allemaal lekker op FOK.quote:Op zondag 11 april 2010 11:18 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
En ja, ik heb wel wat gedaan.
Maar ja, daar weet mijn vriendin niks van.
nee neequote:Op zondag 11 april 2010 11:23 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb haar 2 keer gekust.
En nou telkens als ik daar ben dan ga ik naar beneden, als mijn vriendin daar boven zit, dan zeg ik dat ik naar de wc moet en dan ga ik stiekem naar die MILF en praat ik met haar... Dus veel schokkends is er niet gebeurd.
en dan ook nog al zijn Hege gekwijl......quote:Op zondag 11 april 2010 11:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja en dit zet je allemaal lekker op FOK.
Als je vriendin ooit weet dat jij onder AP op dit forum post en al je dingen eens naleest en dit dus ook....
h|HAHAHAhahAHHAHAahHahAHahhquote:Op zondag 11 april 2010 11:35 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hhahahahahahahah! Ik moest lachen. Hahahahhahahaha!
Mischien is hij wel een vieze aandachtshoer.....quote:Op maandag 12 april 2010 14:15 schreef classpc het volgende:
Misschien gebruikt 'ie de FOK!browser wel
2 te veelquote:Op maandag 12 april 2010 14:01 schreef henrydg het volgende:
Hij heeft vandaag al reeds 2 topics geopend
quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:12 schreef Mr.Cooper het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE AP>
Blijf gwn mattie, ik be er ook weer.
Hvj.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:12 schreef Mr.Cooper het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE AP>
Blijf gwn mattie, ik be er ook weer.
Hvj.
Ik zou een mailtje sturenquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:14 schreef Mr.Cooper het volgende:
Zou ik je ouders eens opbellen AP? Goed woordje voor je doen.
.comquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:18 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik zou een mailtje sturen
geavanceerdeouders@hotmail.nl
Welke plaats sta ik nu?quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:49 schreef Equites het volgende:
Zit AP serieus de moeder van ze vriendin te bangen? Dan stijg je 10 plaatsen in mijn bazen top 10.
Plaats 16quote:
Nou...succes verder met je leven en het was leuk je te leren (virtueel) kennenquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:08 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik moet stoppen met FOK! van mijn ouders.Ze vinden FOK! een vieze ordinaire site.
Dit is geen 1 april grap en ik kom echt niet meer terug. Ik mag alleen nog maar op de
Frontpage posten.Misschien ben ik af en toe wel nog te vinden in de KLB, maar
dan alleen maar als ik op school ben. Hier wordt FOK! op geblokkeerd.
zoek maar eens naar namen in de TT van topics die door AP geopend zijnquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
TS, ik wil nu echt weten wie dat meisje op je ava is
je bent er nog niet achter wie het is? Lees het topic ofzo.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
TS, ik wil nu echt weten wie dat meisje op je ava is
TS heeft een ICT-leraar als vaderquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:08 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik moet stoppen met FOK! van mijn ouders.Ze vinden FOK! een vieze ordinaire site. Dit is geen 1 april grap en ik kom echt niet meer terug. Ik mag alleen nog maar op de Frontpage posten.
Misschien ben ik af en toe wel nog te vinden in de KLB, maar dan alleen maar als ik op school ben. Hier wordt FOK! op geblokkeerd.
quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 03:53 schreef Biogarde het volgende:
AdvancedPower doet weer waar hij zelf zin in heeft. Enorme sloot aan bagger en z'n toetsenbord is stuk. Mail ergens eind mei maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |